موتلف استراتژيك يا عاليجناب سرخپوش؟!

خبر ويژه 
موتلف استراتژيك يا عاليجناب سرخپوش؟! 26 دی -95
سربازجو شریعت نداری همچنان با نبش قبر کردن و قبرستان شکافتن تلاش کرده است نقدرا فراموش کند وسراغ نسیه برود .برای اینکه مخالفت های زنجیره ای پس از 88 با رفسنجانی که نجر به حذف وی از صحنه شررار ها کرده وسراغ برخی ازرسانه های مدعی اصلاح طلب پس ا ز 76  رفته و از موضع بازجویی نظریه پردازی یا بازگویی انتقادی نسبت به رفسنجانی کرده است.

عاملان ترور شخصيت مرحوم هاشمي رفسنجاني، با انتشار ويژه نامه اي در مناقب وي قلمفرسايي کردند.
    نشريه صدا که چندي پيش به خاطر طنزي اهانت آميز، و براي توقيف نشدن، انتشار خود را متوقف کرده بود، به بهانه درگذشت حجت الاسلام والمسلمين هاشمي ويژه نامه اي تحت عنوان «حماسه اکبر» را منتشر کرد که کساني چون سعيد حجاريان و عماد باقي (پدرزن قوچاني سردبير نشريه) در آن به تمجيد و تملق و ستايش از هاشمي پرداختند. امثال حجاريان (يا روزنامه صبح امروز) و کساني چون اکبر گنجي و عماد باقي از جمله عناصر اصلاح طلبي بودند که ضمن تحريف گري در قتل هاي مشکوک زنجيره اي، آن را به نظام نسبت داده و مرحوم هاشمي رفسنجاني را «عاليجناب سرخپوش» (آمر پشت پرده قتل ها) معرفي کردند!

    باقي نسبت اصلاح طلبان با هاشمي - مردي که او را آمر قتل هاي زنجيره اي مي دانستند - را «ائتلاف استراتژيک، اختلاف تاکتيکي» خوانده است.

    جالب اينکه محمد قوچاني سردبير نشريه صدا، خود سال ها قبل از اينکه اصلاح طلبان به حمايت از هاشمي تظاهر کنند، کتابي با عنوان پدرخوانده و راست هاي جوان نوشته و با ادبيات مافيايي، مرحوم هاشمي را پدرخوانده توصيف کرده بود.