كيهان و خوانندگان

دروغ  نامه ی کیهان 12 دی - 95
كيهان و خوانندگان
 سربازجو شریعت نداری  در پیام های قلابی وساختگی اش که علیه دولت روحانی و دولت وی و برجام وحامیان دولت است  این چنین دسته گل بی لام به خودش داده و از اوین نامه  و اتهامات و شیوه بازجویی اش با عنوان مستندات دفاع و تعریف کرده است:

مستندات کيهان باعث افشاي دست هاي آلوده بسياري مي شود که گاهي با حمله به ستون کيهان و خوانندگان مي خواهند تلافي کنند! ولي ستون خوانندگان کيهان محل پژواک درد دل هايي از مردم است که دولت حاضر به شنيدن آن نيست.    * حضور پرشور مردم در هفتمين سالگرد حماسه 9 دي پاسخ قاطعي به فتنه گران و حاميان منطقه اي آنان داشت.
    91610910
    *
آقاي روحاني آيا حقوق شهروندي شما يعني گروهي نجومي بگير در خانه هاي گران قيمت بخوابند و گروهي ديگر در گورها که خانه آخرت است. اگر دولت شما به حقوق مردم اهميت مي داد هيچ وقت اين گونه دل مردم با اين تصاوير دلخراش غمگين نمي شد.
    26550912
    *
آقاي رئيس جمهور گورخوابي که امروز همه احساس تاسف باري نسبت به آنان دارند يا اعتيادي که کانون گرم بسياري از خانواده ها را از هم گسيخته است و موارد ناهنجار زياد ديگري که در جامعه شکل مي گيرد يک علت اصلي دارد و آن بيکاري است، دولت شما شعار اشتغالزايي داد اما به آمار بيکاري اضافه کرد و حالابه جاي اين که کارنامه پاياني دولت به عنوان خدمت رساني به مردم و کشور باشد به فضاي انتخاباتي وارد شده است. 3 سال ابتدايي دولت که در راه برجام به هدر رفت. لااقل اين چند صباح را به فکر مردم باشيد نه انتخابات آينده.
    88570919
    *
معاون اول آقاي رئيس جمهور مرتب به مردم مي گويد نگران گراني و تورم نباشند. سيل آمده شهر را با خودش برده دولت الکي دلخوشي مي دهد که چه بشود؟ اين آقايان بايد بگويند که چرا کليدي را که در تبليغات انتخاباتي به ملت نشان دادند هيچ قفلي را باز نکرده و نمي کند؟
    88530921
    *
شاهکارهاي دولت تمامي ندارد از اقتصاد بيمار و رکود بازار تا تخلفات بانکي و رانت هاي اقتصادي کلان مديران نجومي و صندوق ذخيره فرهنگيان و يا برجام بي حاصل و کاهش ارزش پول ملي و... اخيراً هم آلودگي هوا که هم ناشي از واردات بنزين به نفع شرکت هاي خارجي است و هم سلامتي افراد جامعه را به خطر انداخته است.
    
ديناروند
    *
مديريت بحران هواي آلوده کلان شهرها به خصوص تهران رها شده و اين مشکل حتي با 3 روز بارش باران رفع نشد! سلامتي جامعه بايد در اولويت کارهاي سازمان محيط زيست باشد. هر سال شاخص کيفيت هوا در طول سال کاهش پيدا مي کند و انگار مسئولين در محيط زيست فقط به توصيف اين موضوع به عنوان يک پديده آب و هوايي مشغولند و براي رفع آن هيچ برنامه اي نداشته اند که بخواهند اجرايي کنند!
    2811021
    *
چرا تعدادي از نمايندگان مجلس به جاي تذکر به ظريف وزير خارجه کشور به دليل اعتماد بي جا به آمريکا و وارد کردن هزينه سنگين به کشور تصميم دارند با نماينده شهر مقدس مشهد به دليل روشنگري در مورد اين اقدامات خسارت بار برخورد بکنند!
    55870912
    *
دولت در تاريخ 94/9/10 طي مصوبه شماره 11/9522/ت51927 براي تامين هزينه هاي مربوط به شناسايي مشمولان سهام عدالت و جبران خدمات شرکت هاي تعاوني سهام عدالت شهرستان در سال 93 و 92 مبلغ 37 ميليارد تومان در اختيار سازمان خصوصي سازي قرار داد تا اين سازمان نيز به حساب دارائي هاي استان ها واريز نمايد. با گذشت 8 ماه از واريزي پول، متاسفانه هيچ خبري از تحويل آن به افراد ذي نفع که اکثرا از قشر ضعيف و تحت پوشش کميته امداد امام خميني(ره) و بهزيستي (معلول و جانباز) مي باشند نيست چرا؟ از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.
    07370937
    *
از رئيس سازمان محيط زيست بپرسيد اين آلودگي کنوني هوا که حتي بارندگي از پس آن برنمي آيد آيا براي مردم و محيط زيست شان ضرر ندارد؟ طي قريب به 4 سال چه گام مثبتي در مهار آلودگي هوا برداشته ايد؟ چرا هر روز بدتر از گذشته مي شود؟ نکند بنزين هاي وارداتي کار دستتان داده است؟
    31040912
    *
مستندات کيهان باعث افشاي دست هاي آلوده بسياري مي شود که گاهي با حمله به ستون کيهان و خوانندگان مي خواهند تلافي کنند! ولي ستون خوانندگان کيهان محل پژواک درد دل هايي از مردم است که دولت حاضر به شنيدن آن نيست.
    7472021
    *
در بانک مسکن براي ارائه تسهيلات، مشتري بايد اوراق را از بورس خريداري کند اما متاسفانه در ابتداي هر ماه تبادل اوراق مسدود مي شود و مشتريان بايد بعد از گشايش راه هاي خريداري اوراق، اوراق را گران تر بخرند! مسئولين بانک درک کنند که افرادي براي دريافت وام مراجعه مي کنند که مطمئنا از توان مالي مناسبي برخوردار نيستند و بانک بايد به حمايت از اين قشر فکر کند.
    97180915
    *
شرکت ... که درکار عمليات اکتشاف نفت است، به علت عدم ثبات مديريتي (تغيير هر چند ماه يک بار مديران) و واگذاري اکتشافات به خارجي ها، اقدام به تعديل نيرو نموده است و در مرحله اول از 25 نفر کارکنان با سابقه 15-16 ساله خواسته اند از حضور در محل کار خودداري نمايند.
    
جمعي از کارکنان شرکت
    *
خواستم به وزير محترم راه و شهرسازي بگويم که پاييز تمام شد و ايرباس هم زمان با رسيدن زمستان به خواب زمستاني رفت! حالابايد ديد با آمدن بهار بالاخره ايرباس از خواب بيدار مي شود يا ديگر به کما مي رود!
    
شاهين- تهران
    *
شرکت سايپا خودروهاي صفر را بيمه پارسيان مي کند و بنده بعد از اسقاط خودرويي که 8 سال تخفيف بيمه داشت هنوز موفق به دريافت مابه التفاوت تخفيف در بيمه نامه قبل و بيمه خودروي جديد نشده ام از مسئولين تقاضاي رسيدگي دارم.
    50540253
    *
از جناب فتاح رئيس کميته امداد امام خميني(ره) درخواست مي شود در مراکز استانها مرکزي را براي بازرسي و رسيدگي به شکايت از کارکنان کميته امداد قرار دهند تا مددجويان، شکايت خود را به آنها ارائه دهند.
    
شهروندي از مشهدمقدس
    *
در فروردين سال جاري بانک مرکزي موسسه اعتباري ... را براي فعاليت مجاز دانست اما اين موسسه براي بازگرداندن پول هاي مردم ابراز ناتواني کرده است و بانک مرکزي هم هيچ پاسخي به ادعاي مسئولين اين موسسه و تقاضاهاي سپرده گذاران نمي دهد. اگر بانک مرکزي به موسسه مجوز مي دهد بايد حامي سپرده گذاران آن موسسه هم باشد نه اينکه سکوت کند و خودش را کنار بکشد.
    44310912
    *
بيماري 19 روز در بيمارستان]...[شهرري بستري بود و با فاکتوري 7 ميليوني از بيمارستان مرخص شد، در حالي که تنها چند دارو براي او تجويز شده بود. متاسفانه اين بيمار الان مشکل دياليز دارد، بيمارستان هاي دولتي نسبت به بيمارستان هاي خصوصي خدمات ارزنده اي به بيماران ارائه نمي کنند در حالي که هزينه بيمارستان دولتي از بيت المال است و براي مردم بايد با بهترين نحوه خدمات رساني صورت گيرد.