نامه ها وصدای شما

نامه ها وصدای شما 8 مرداد - 96
*صالحی از اهالی تهرانسر: متاسفانه اهالی شهرک‌های تهرانسر از صدای پرواز هواپیماهای مهرآباد آزار می‌بینند. جا دارد مسئولان مربوطه برای رفع این معضل چاره‌جویی کنند.
*
مرادی از تهران: از شهرداری‌های مناطق تهران تقاضا می‌شود به ایستگاه‌های خطوط ویژه اتوبوس‌های بی‌آرتی (تندرو) بیشتر نظارت و سرکشی کنند. واقعاً بعضی از این ایستگاه‌ها هم کثیفند و هم پله برقی ندارند.
*
صفاییان از تهران: متاسفانه جلوی اکثر سوپرمارکت‌ها و رستوران‌ها انبوهی از زباله به چشم می‌خورد! جا دارد در این مکانها، سطل‌های مخصوص بازیافت، پسماند و درهای بطری تعبیه شود. ضمناً سطل‌های زباله در ساحل دریاها باید زود به زود تخلیه شود و برای حیوانات بی‌زبان، ظرف‌های مخصوص خوراکی و آب وجود داشته باشد تا از گرسنگی تلف نشوند. به امید روزی که رسیدگی به محیط زیست و منابع طبیعی از اولویت‌های‌مان محسوب شود.
*اسماعیل حسینی از تهران: چند روز پیش خواننده‌ای در این ستون خواستار گرفتن غرامت جنگی از عراق شده بود. ظاهراً این شهروند محترم خبر ندارند که مختصر پولی که ما از این کشور بخاطر صدور برق طلب داشتیم، در دولت قبلی (احمدی نژاد) بخشیده شده است! ما همیشه بدهکار کشورهای دیگر هستیم!؟

هدر دادن آب شرب!؟
متاسفانه بسیار مشاهده شده است که برخی از شهروندان، خصوصاً سرایداران ساختمانها، پیاده‌روها را با شیلنگ آب شستشو می‌دهند و وقتی هم به آنها تذکر می‌دهیم که این آب شرب حیف است اینگونه به هدر رود .... نه تنها با بی ادبی پاسخ می‌دهند، بلکه اصرار کنیم با انسان گلاویز هم خواهند شد!
از سازمان آب تقاضا می‌شود برای گزارش از این نوع هدر دادن‌های آب، شماره‌ای از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما اعلام کند تا مردم بتوانند موارد را با ذکر آدرس و جهت بررسی به شما‌ره‌های مذکور اعلام کنند.
یک شهروند تهرانی