كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 8 مرداد - 96
كيهان و خوانندگان
    در سال ها یا واخر جنگ 8ساله  که پاسداران متحمل شکست مقابل  ارتش عراق می شدند پاسدار سبزعلی رضایی که رئیس گزمکان سپاه بود نامه به خمینی نوشت ودرخواست تلاش برای دست یابی به سلاح لیزری برای پیروزی جنگ کرد .پس ازآن 3 دهه سرمایه کشور هزینه برنامه هسته ای پاسداران برای دست یابی بهسلاح هسته ای شد که درنهایت منجر به تحریم هاو بهدر رفتن سرمایه بسیار سنگین شد .در حالی که اکنون سربازجو شریعت نداری  باوارونه گویی درپیام قلابی اوین نامه اش این چنین رقیب مدافع برجام را متهم کرده است که عامل خسارات کلان برجام به کشورندو باید پاسخگوی باشند:
 کساني که سينه چاک حمايت از برجام بودند، بايد به خاطر خسارت هاي مادي و معنوي که به کشور وارد کردند توبه کنند. البته خسارت هاي برجام به اين آساني هم قابل جبران نيست.
    * اي کاش دستگاه قضائي نيز مثل نيروي انتظامي، دفتر قضات و کارمندان محاکم را به دوربين و شنود مجهز مي کرد تا با شناسايي نقاط قوت و ضعف و خادم و فاسد، و سپس مکانيزم، تشويق و تنبيه وجهه نظام مقدس اسلامي بيش از پيش تقويت شود.


    * ضمن گرامي داشت دهه کرامت، افتتاح محل پرتاب ماهواره امام خميني(ره)، و پرتاب با موفقيت موشک ماهواره بر را به رهبر عزيزمان و تمام ملت تبريک عرض مي کنم. از مسئولين هم درخواست مي کنم با راه اندازي مجدد سايت هسته اي کشور، پاسخ بدعهدي شيطان بزرگ را بدهند. آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند.
    
علي باشي- قم
    *
مردم از دولت و مجلس صداي انقلابي و مقتدرانه مي خواهند نه ملتمسانه و عاجزانه. اگر از نظر برخي اقتدار اين است که به هر قيمت به برجام پايبند باشيم و تحريم را بپذيريم و دشمني ها در منطقه را ناديده بگيريم، سخت در اشتباهند زيرا هدف دشمن از بين بردن نظام اسلامي است و همه اينها مقدمه آن هدف شيطاني است.
    
مهدوي
    *
آقاي رئيس جمهور در توجيه تحريم هاي جديد آمريکا گفته تحريم ها همان تحريم هاي قبلي است و نبايد ترسيد! پس چرا چند سال قبل مردم را از اين تحريم ها ترساندند و از اين راه کاسبي کردند؟ امروز کشور به همين سبب متحمل هزينه هاي سنگين شده است.
    60290912
    *
رهبر معظم انقلاب در سال 94 درباره برجام فرمودند هر تحريم جديد آمريکا تحت هر شرايطي انجام شود نقض برجام است. در حال حاضر سوال اين است که چرا بعضي از مسئولان در دولت و مجلس تحريم هاي جديد آمريکا عليه ايران را توجيه مي کنند و هيچ مسئوليتي را متوجه خود نمي دانند؟
    10190919
    *
آن خواص بلندگوداري که به جامعه القا کردند برجام تحريم ها را کنار خواهد زد حال که با وجود برجام مجددا بيشتر از گذشته تحريم شده ايم بيايند به مردم پاسخ بدهند اين چه آشي بود براي ملت پختند که خودشان هم به شور شدن آن اعتراف دارند.
    31040912
    *
گويا بعضي از مسئولان و اصلاح طلبان متوجه فاجعه به وجود آمده در برجام نشده اند و يا نمي خواهند بدانند که بر سر برجام چه آمده است. واقعيت اين است که سنگي در داخل چاه افتاده که درآوردن آن مشکل است.
    02100915
    *
ضمن تشکر از رسانه هاي در خط مقاومت و از جمله برخي از برنامه هاي صدا و سيما که به مسئله تحريم هاي مجدد کشورمان توسط شيطان بزرگ پرداخت. متاسفانه آقاي لاريجاني نماينده قم اين رسانه ها را مورد عتاب قرار داد! البته از مديريت مجلسي که برجام را ظرف 20 دقيقه تصويب کرد غير از اين انتظار نمي رود.
    
طباطبايي
    *
وقتي دولت قلب رآکتور هسته اي کشور را با سيمان پر مي کند و تمام اورانيوم غني شده از کشور خارج و يا اکسيد مي شود ديگر رجزخواني امروز آقايان دردي را درمان نمي کند. با اين حرف ها آب رفته به جوي برنمي گردد.
    47430936
    *
مسئولين آمريکايي کمتر حرف مي زنند و بيشتر عمل مي کنند و هر روز هم شاهد تحريم هاي جديد عليه کشورمان هستيم ولي دريغ که مسئولين ما بيشتر حرف مي زنند و کمتر عمل مي کنند.
    
سهرابي خلخال
    *
کساني که سينه چاک حمايت از برجام بودند، بايد به خاطر خسارت هاي مادي و معنوي که به کشور وارد کردند توبه کنند. البته خسارت هاي برجام به اين آساني هم قابل جبران نيست.
    
نيک بين
    *
اي کاش دستگاه قضائي نيز مثل نيروي انتظامي، دفتر قضات و کارمندان محاکم را به دوربين و شنود مجهز مي کرد تا با شناسايي نقاط قوت و ضعف و خادم و فاسد، و سپس مکانيزم، تشويق و تنبيه وجهه نظام مقدس اسلامي بيش از پيش تقويت شود.
    29140990
    *
تا قواي کشور و مسئولان زير چتر ولايت جمع نشوند و با اتحاد و يکدلي به رتق و فتق امور نپردازند عربده کشي هاي شيطان بزرگ ادامه دارد و با يکدلي و اتحاد است که مي توان به مقابله با زياده خواهان، نجومي بگيران، غارتگران بيت المال، افراد مدعي برخورداري از ژن برتر، قاچاق، بيکاري، فقر و... برخاست.
    02100915
و85250936
    *
اين منحصر کردن کشور به 23 ميليون راي دهنده به آقاي روحاني نشان مي دهد آن ديوارکشي خيالي که رقيب را به آن متهم مي کردند خودشان عملياتي کرده اند و برنامه شان جدا کردن اقشار مختلف جامعه از يکديگر است
    13750916
    *
وقتي انقلاب شد يکي از شعارها کم کردن فاصله طبقاتي بود. متاسفانه در پديده فرزندان برخي مسئولان يکي مي شود پسر عارف، مدعي برخورداري از ژن برتر، يکي بدون هرگونه دليل مي شود مشاور وزير، يکي مي شود واردکننده پوشاک خارجي و در طرف ديگر اين نابرابري يکي هم مثل من با 45 سال کار توليدي، منزل مسکوني ام توسط بانک مصادره مي شود اين است عدالت و اعتدالي که دولت يازدهم شعارش را مي دهد!
    80680912
    *
بنده يک بازنشسته ام که تاکنون 3 بار يارانه ام را قطع کرده اند، هر بار هم علت را اشتباه در سيستم و موارد غيرمعقول ديگر عنوان کرده اند. آيا ملاک بررسي حقوق نجومي بگيران نيز همين طور بوده است؟
    
طباطبائي
    *
از اداره راه و شهرسازي سرپل ذهاب درخواست مي شود مقابل ورودي روستاهاي اين شهرستان سرعت گير نصب کند.
    27530918
    *
امروز اول مرداد ماه هم به بانک کشاورزي شهرستان ساري مراجعه کردم و معلوم شد يک ريال از پول گندم ما کشاورزان اين منطقه را پرداخت نکرده اند. به دولتمردان سرتا پا شعار بدون عمل بگوييد با ملت خود صداقت داشته باشند و دست از سياسي کاري بردارند که عاقبت ندارد.
    
يزداني
    *
اينکه گفته مي شود برنامه ششم توسعه در حال اجرا است صحت ندارد به عنوان مثال تعدادي از شرکت کنندگان دستياري پزشکي سال 96 هستيم که با وجود برخورداري از امتياز وابستگي به خانواده ايثارگر ما را بلاتکليف نگه داشته اند و به قانون عمل نمي کنند.
    07160936
    *
تا ديروز در ستاد انتخاباتي، پول شام نداشتند و به ستادهاي مقابل براي سيرکردن شکم خود مراجعه مي کردند! ولي امروز وثيقه هاي پنجاه ميلياردي مي گذارند؟!
    
عسگري
    *
امروز شاهد تورم فزاينده اي در اقلام خوراکي پرمصرفي چون مرغ و پياز هستيم و عده اي از اين بازار سود کلاني عايدشان مي شود و کارگران و کارمندان با اندک دستمزد، آسيب پذيرتر از قبل خواهند شد. چرا رسيدگي به اين موضوع در اولويت نيست؟
    2811021
    *
دولت عملکرد خود را در سياست خارجي به ملت ارائه دهد تا مردم به آنها نمره دهند! توجه دولت يازدهم تنها به کدخدا و شياطين اروپايي (انگليس خبيث و مکار و فرانسه بدعهد) است ديگر به قتل عام و حبس و فشار بر مومنين جمهوري آذربايجان، بحرين، عربستان، نيجريه و... توجهي ندارد.
    67310912
    *
ايران در پي آموزش براي ساخت مسير ريلي به کارگران افغانستان است، اين در حالي است که استان سيستان و بلوچستان به دليل مسدودشدن آب رودخانه در خاک افغانستان، خشکسالي پرخسارتي را تجربه کرده است ولي ماه هاست که مسئولان در برابر آن سکوت کرده اند! پس مطالبات مردم سيستان از آقاي روحاني در خصوص خشکي هامون و... چه مي شود؟!
    62930911
    *
از وزير نيرو درخواست مي کنم با توجه به گرماي طاقت فرساي آبادان براي رفع مشکل قطع مکرر برق شهر مساعدت نمايند. وقتي ساعت 2 بامداد برق قطع مي شود مردم به خيابان مي آيند و تا رفع مشکل و وصل شدن برق ها در خيابان ها و کوچه ها منتظر مي مانند چرا که امکان داخل منزل ماندن با گرماي خوزستان وجود ندارد.
    
حيدري- آبادان
    *
از وقتي که بازار فردوسي را در خيابان مفتح مشهد راه اندازي کرده اند منطقه با انواع فساد اراذل و اوباش مواجه شده و همه نگران هستند.
    03110915
    *
چرا فکري براي سامان دهي موتورسيکلت هاي در حال تردد در داخل شهرها نمي شود؟ نصب اتاقک هاي غيراستاندارد و غيرقانوني در قسمت ترکبند اين وسيله نقليه، ورود آنها به حريم پياده رو و همچنين حرکت مارپيچ در ميان خودروها واقعاً مشکل ساز شده است.
    21430913