جل‌الخالق از این‌همه هوش

جل‌الخالق از این‌همه هوش  11 تیر – 96

رضا سلیمانی
پس از اقدام زشت و انشاءالله خودجوش!! اقلیتی مقدس ماب در راهپیمایی ضد‌صهیونیستی روز جهانی قدس، در دادن شعارها و انجام اقدامات ساختارشکن و انحرافی علیه رئیس‌جمهوری منتخب اکثریت مردم که براساس اصل 113 قانون اساسی، شخصیت دوم کشور محسوب می‌شود، معاون‌اول محترم ایشان و نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی تحلیلگران و کارشناسان زبده!! وابسته به جریان دلواپس، برای توجیه این حرکت دشمن‌شادکن دوستان خود که تیتر شعف‌انگیز رسانه‌های صهیونیستی هم شد، در تحلیلی بسیار کارشناسانه و دقیق! مدعی شدند «چه‌بسا عناصر ماموریت‌داری (البته عوامل آن را وزارت اطلاعات شناسایی شده‌اند) برنامه داشته‌اند تا از این طریق برای روحانی مظلوم‌نمایی کنند». جل‌الخالق از این‌همه هوش و شم بالای سیاسی!!
حال از این کارشناسان زبده سیاسی! این سئوال قابل طرح است که: توهین‌های مداح پر حرارت روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطرکه از یک تریبون مقدس و عمومی متعلق به همه ملت، علیه رئیس‌جمهوری محترم و محبوب مردم، انجام شد، و رسانه ملی!! کشور هم که اصلا با واژه «سانسور» آشنا نیست‍،!!!؛‍ وبرای بهره‌برداری مردم در سراسر کشور، آن را بطور کامل و مستقیم به سمع و نظر مردم رساند و گزارشی خبری نیز از برخی ابیات آن بازپخش و رسالت رسانه‌ای!! خود را کامل ایفا کرد، چگونه با «مظلوم‌نمایی» قابل تفسیر و تاویل است؟
آیا به ستاد نماز جمعه یا صداوسیما هم، توسط دولت، برای مظلوم‌نمایی رئیس‌جمهور، ماموریت ویژه و محتملا صله‌ای ویژه‌تر داده شده بود؟ یا مداح معروف و پرحرارت که سوابق تصویری غیرقابل انکارش نشان می‌دهد؛ کینه‌ها را از دست‌بوسی چه کسانی گرفته، عامل و اجیرشده مقامات دولتی، برای مظلوم‌نمایی بیشتر دکتر روحانی بوده که مردم خبر ندارند؟!!
راهنمایی و تحلیل کارشناسانه این تحلیلگران سیاسی! برای مردم ایران به‌ویژه حامیان دولت روحانی، مزید امتنان خواهد بود. والسلام.