عیادت مدیر‌عامل خبرگزاری فارس از «حبیب‌الله کاسه‌ساز»+ فیلم وتصاویر

عیادت مدیر‌عامل خبرگزاری فارس از «حبیب‌الله کاسه‌ساز»+ فیلم وتصاویر  10تیر-96
مدیر عامل خبرگزاری پاسداران فارس به دیدار کاردان اخراجی ها وهمکار مسعوددهنمکی رفته است چون جزو کارگردان مکتبی در خدمت پاسداران جنگ افروز است .
خبرگزاری فارس: عیادت مدیر‌عامل خبرگزاری فارس از «حبیب‌الله کاسه‌ساز»+عکس
سید‌نظام‌الدین موسوی مدیر‌عامل و جمعی از مدیران و کارکنان خبرگزاری فارس با حضور در بیمارستان بقیة‌الله‌ الاعظم(عج) از حبیب‌الله کاسه‌ساز عیادت کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس سید‌نظام‌الدین موسوی مدیر‌عامل، کیوان امجدیان مدیر‌کل فرهنگی و جمعی از مدیران و کارکنان خبرگزاری فارس با حضور در بیمارستان بقیة‌الله الاعظم(عج) از حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده سینما عیادت کردند.
کاسه‌ساز مدتی است به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است و در این مدت چهره‌های مختلف فرهنگی به دیدار وی در بیمارستان رفته‌اند.


در این دیدار موسوی ضمن آرزوی سلامتی برای این تهیه‌کننده سینما وی را از افراد متعهد سینما و ستون‌های سینمای انقلاب اسلامی برشمرد و از خداوند متعال مسألت کرد که وی را برای جامعه فرهنگ و هنر کشور حفظ کند.


امروز چهره‌هایی مانند داود توحید‌پرست، سید‌ضیاء‌الدین دری و پرویز کرمی هم با حضور در بیمارستان از حبیب‌الله کاسه‌ساز عیادت کردند. همچنین در روز‌های گذشته هنرمندانی چون مسعود ده‌نمکی، جهانگیر الماسی، سید‌محمد حسینی وزیر سابق ارشاد و سعید الهی کارشناس سینما از حبیب‌الله کاسه‌ساز عیادت کردند.
حبیب‌الله کاسه‌ساز از تهیه‌کنندگان و کارگردانان سینماست که در بخش تهیه‌کنندگی بیشتر فعالیت داشته و آثاری چون «اخراجی‌ها»، «کارناوال مرگ» و چندین پروژه دیگر را در کارنامه خود دارد.
 .


سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس با حضور در بیمارستان محل بستری حبیب‌الله کاسه‌ساز، از این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون عیادت کرد.