پیرامون 13 آبان و سخنرانی وجلسه سئوال وپرسش حسین شریعتمداری در دانشگاه صنعتی شریف

پیرامون 13 آبان و سخنرانی وجلسه سئوال وپرسش حسین شریعتمداری در دانشگاه صنعتی شریف
برخلاف همه برنامه ریزی های قبلی که برای تظاهرات ضد آمریکائی سالگرد روز 13 آبان تدارک دیده شده بود که مرتبط با اشغال سفارت آمریکا در سال 58 در تهران بود . آنگونه کیسه ی گشاد برای برپائی تظاهرات نمایشی و برداشت تبلیغاتی پیرامون این روز دوخته شده بود که حتی پیگیری پرونده ی هسته ای نیز به این روز پیوند وگره داده شده بود . زیرا با کلی زد وبند های پشت صحنه با آژانس انرژی اتمی جهانی و محمد البرادعی چشم به نتیجه گزارش این آژانس در آبان دوخته شده بود . حتی زمانیکه ولی فقیه در روز عید فطر وارد صحنه شد وآن خطبه ی تهدید آمیز را قرائت کرد. پیش زمینه وبستر سازی تبلیغاتی ومرتب با چنین روز وتظاهرات و بهره برداری های تبلیغاتی و حاشیه ای آن بود. زیر که ولی فقیه می دانست در آبان ماه قرار است که کنفرانس صلح پائیزی خاورمیانه در آمریکا برگزار شود . بنابراین ایشان در روز عید فطر مخالف شدید خود علیه ی کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا را بطور آشارا بیان کرد و برگزاری این کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا را از قبل شکست خورده اعلام کرد. حتی پا را از این فراتر گذاشت و رهبران کشورهای عربی ومنطقه ی خاورمیانه را تهدید کردکه اگر چنانچه در این کنفرانس صلح شرکت کنند با یورش و آشوب در کشورهای خودشان مواجه خواهند شد . اتخاذ چنین سیاست و موضع تهدید آمیز رادیکال ضد آمریکائی ولی فقیه دقیقاً برای آماده ساختن تظاهرات ضد آمریکائی سالگرد 13 آبان بود که خود بخشی از زیر مجموعه ی تبلیغاتی و اهرم فشار سیاسی پیش برنده ی اهداف هسته ای بود . حتی ترتیب دادن اجلاس رؤسای جمهوری حاشیه دریای خزر در تهران ودیدار پوتین با ولی فقیه، قبل از تظاهرات چنین روزی انجام گرفت این یز پیش زمینه ها و آماده ومقدمه چینی ها برای تقویت و سرمایه گذاری برگزاری تظاهرات ضد آمریکائی 13 آبان بود زیرا که برگزاری این تظاهرات ضد آمریکائی شامل چند هدف ی شد که بطور همزمان تعقیب می شد . ا جمله تقویت موضع مخالفت ولی فقیه و صف آرائی در برابر برگزاری کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا یکی از این هف ها بود . هدف بعدی بالا بردن فضای تبلیغاتی ضد آمریکائی در ایران و انتقال و بسط آن در منطقه به خصوص در عراق فلسطن ولبنان برای چماق وتهدید عدم شرکت رهبران کشورهای عربی در کنفرانس خاور صلح میانه در آمریکابوده است که در مجموع می بایست نتیجه ی نهائی اش در گزارش زد وبند هسته ای البرادعی و آژانس متبلور و ادغام می شد و تبدیل به ابزار باج خواهی و فضا سازی تأثیر گذاری عدم اجماع گروه 5+1 و ایجاد اختلاف میان اعضای شورای و در نهایت منجر به عدم صدور قطعنامه پرونده ی هسته ای در شورای امنیتی سازمان راه می برده است . البته اهرم تبلیغاتی انتخاباتی داخلی و فشار بر روی رقیب بخش دیگری از هدف بوده است .
ولی اقدامی که گرچه دیر هنگام ولی باز هم به موقع و مؤثر که وزرای اور خارجه وخزانه داری آمریکا در پیش گرفتند و سپاه و سپاه قدس ووزارت را دفاع را درلیست تروریست گذاشتند و 22 سازمان و3 بانک بزرگ دولتی رژیم تروریستی آخوندی را تحریم اقتصادی کردند . نه اینکه تمام اهداف و برنامه های تدارک دیده شده پیرامون برگزاری تظاهرات 13 آبان را بر هم ریختند ، بلکه دست این برنامه ریزان را نیز در پوست گردو گذاشتند آنگونه که راه رفتن نیز برای شان شکل شده تا چه رسد به اینکه بتوانن د طرح از پیش تعیین شده ای را بدون پرداختن هزینه ی سنگین اجرا کنند. آنگونه که دیدیم که در نمایش تظاهرات فرمایشی ضد آمریکائی 13 آبان در تهران هیچیک از مقامات بالای رژیم شرکت نکردند به جز آخوند آدمکش حرفه ای مصطفی پور محمدی وزیر کشور ووزیر آموزش وپرورش که در جمع دانش آموزان گردآوری شده در جلوی سفارت سابق آمریکا حضور یافته و سخنرانی کردند . هیچ مقام دیگری نه شرکت کرد ونه نظری به مناسبت چنین روزی ارائه داد .
البته سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که یکی از پرجم داران مدافع اشغال سفارت آمریکا در تهران بوده است وپرونده های بسیار سنگینی برای رهبران بالارونده ی سابق از دیوار سفارت آمریکا در تهران ساخته است که چرا پشیمان از بالا رفتن دیوار شده اند . اکنون نه خودش بر خلاف سال های گذشته در یادداشت روز کیهان خودش جا داخلی داده ، بلکه از خاطر برده است که در یادداشت روز 13 آبان سال 83 در چنین روزی چه نوشته بود و چرا به جای چپ روی و تهدیدو عربده کشی آن یادداشت روز اکنون با اتخاذ سکوت معنی دار در یادداشت روز کرده بالانس یادداشت روز 13 آبان سال 83 پایان دوره ی ریاست جمهوری اتمی را جبران کرده است . البته که دلیل و پاسخ مشخص است که چیست . برای اینکه دلیل همان بازتاب همان اقدام دو وزیر آمریکائی نسبت به توی لیست تروریست وتحریم اقتصادی کردن به سپاه پاسداران می باشد. . البته اگر در یادداشت روز روزنامه ی کیهان خود این سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری سکوت کرده اما به شکلی دیگری در دانشگاه صنعتی شریف به صورت سخنران و جلسه سئوال وپرسش حضور یافته است. چونکه طبق گزارش روزنامه ی خودش گزارش شده که پاسدار سرباز جو در جمع دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف حضور یافته و به مناسبت روز 13 آبان سالگرد اشغال سفارت آمریکا یا بقول این پاسدار تسخيرلانه جاسوسي که مدعی شده 13 آبان شاخ آمريكا را شكست است " وی که در همايش «بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامي» در این دانشگاه سخنرانی داشته باشد كه البته به همت واحد سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف این مراسم برگزار شد ه بود، پیرامون شرایط کنونی را گذشته جمهوري اسلامي ايران اظهار داشته است: زماني چالش جمهوري اسلامي ايران با غرب مثلاً بر سر مسائلي مانند سيم خاردار بود، يعني ما خواستار خريداري سيم خاردار از غربي ها بوديم اما آنها از فروش سيم خاردار به ايران امتناع مي كردند و مي گفتند سيم خاردار را در مصرف چندگانه وارد می کنید و مي توانید آن را در جنگ هم به كار برید.ولی امروز رژیم اگر مردم محروم را در انتظار دریافت نان بر توی سفره های خالی اشان نگهداشته است و میزان ضزیب شکاف طبقاتی به 24 برابر رسیده است ولی: امروزه رژیم تروریستی آخوندی در عرصه تكنولوژي و علوم پيشرفته حداقل در منطقه حرف اول را مي زند و گذشته از اين در دنيا حرفي براي گفتن دارد و كسي در اين امر ترديدي ندارد. به خصوی اینکهسپاه پاسداران قدرت را قبضه و یک دست کرده و به دنبال دسترسیبه سلاح هسته ای می باد . سرباز جو پاسدار حسین شريعتمداري در ادامه افزوده زماني يكي از چالش هاي ما اين بود كه نسبت به حمايت سياسي و تسليحاتي آمريكا از منافقين و تروريست ها، اعتراض داشته باشیيم، اما با توجه به قدرت روزافزون رژیم امروزه چنين مسائلي به عنوان يك چالش براي كشورمان مطرح نيست. برای اینکه گروه هاي ضدانقلاب هيچ محلي از اعراب ندارند. البته این پاسدار سرباز جو حسین شریعتمداری وعضو فعال ستاد کودتاگرا خزنده ی علیه ی رقیب نگفته است که اگر چنین است چرا سران رژیم تروریستی آخوندی و مقامات اطلاعاتی - امنیتی و دیپلماسی اش از تمام اعضای کابینه وپارلمان دست نشانده ی عراق ومقامات آمریکائی پیوسته تقاضا کرده اند که مجاهدین از عراق اخراج کنند یا اینکه چرا به دولت فرانسه وسایر کشور های اروپائی باج داده می شود وفشار آورده می شود که فعالیت سیاسی و افشاگرایانه ی مجاهدین را ممنوع یا محدود کنند؟
سرباز جو پاسدار حسین شريعتمداري در ادامه در کسوت نماینده وسخنگو وکیل مدافع ملت ایران با اشاره به افزايش روزافزون تأثيرگذاري ايران برمنطقه گفته امروز ملت ايران است كه بسياري از معادلات را در منطقه رقم مي زند، خاورميانه اسلامي در حال شكل گيري است و طبق گفته خالد مشعل، انتفاضه فلسطين نيز برخاسته از ايران است. این سرباز جو بازهم بدون آنکه بگوید تعریف ملت چیست و اینان چه می گویند وچه مطالبات وخواستی دارند و یا چه کسی به این پاسدار این حق را داده است که همچون ولی فقیه وپاسدار احمدی نژاد از ملت ایران به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده کند واگر اینان راست می گویند که سخنگوی ملت می باشند چرا یک همه پرسی آزاد هم نسبت به مشروعیت رژیم ورهبران و اهداف هسته ای اش برگزار نمی کنند تا هرگونه شک وشبهه ای در این مورد برطرف شود که آیا اینان راست می گویند یا عمداً دارند سوء استفاده می کنند . ولی با فرصت طلبی تمام سرباز جو پاسدار حسین شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان اطلاعاتی – امنیتی- پادگانی خطاب به سخنان افرادي كه وانمود مي كنند انقلاب اسلامي در گذر زمان جايگاه خود را از دست داده يا خللي در آن ايجاد شده است، پاسخ داده كساني كه اين سخن را مطرح مي كنند بايد به اين پرسش جواب دهند كه اگر اين چنين است كه مي گويند، پس چرا دشمني ها و كينه توزي هاي دشمنان عليه ايران هر روز شتاب بيشتري مي گيرد؟ البته در این بخش باید افزود درست همانگونه به مخاطبین منتقد خودش پاسخ داده است که شامل حال موضع گیری سران رژیم وخودش نسبت به مجاهدین امخافین رژیم می شود که جوابی برای ارائه ندارند که اگر چنانچه گروهک می باشد و اهمیتی ندارد چر همه جا پرونده ی آنان برروی میز می باشد؟. سرباز جو پاسدار حسین شريعتمداري اظهار فضل نموده و سرکوبگری های 6 -7 ماهه ی اخیر نیروی انتظامی و طررح امنیت اجتماعی و شلاق و دار زدن های خیابانی را فزاموش کرده است .همانگونه که خودش را به کری زده ووانموده نموده است که پژواک فریاد مرم بر دیکتاتور دانشجویان دلیر و شجاع دانشگاه ها را نشنیده است خطاب به آمریکا مدعی شده به واقع اين ما هستيم كه دم از مردم و راي مردم مي زنيم و آمريكايي ها با وجود سر دادن شعارهاي دموكراسي خواهانه كاملاً برخلاف آن عمل مي كنند. مدير سربازجو و مسئول روزنامه كيهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی باز هم روی سخن به بو گفته است: مگر جورج بوش رئيس جمهور آمريكا در دوران اصلاحات از ايران به عنوان محور شرارت ياد نكرد؟ ولی باز در عراق ما با سفیر این کشور پای میز مذاکره رفتیم .
اما سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی در برابر پاسخ به سوال يكي از دانشجويان كه علت نوعي ركود در جنبش دانشجويي را پرسيده بود، گفته است: فكر مي كنيم يك علت اين امر چنين باشد كه ما همه ماجراها و چالش ها را تمام شده مي بينيم.وي در پاسخ به راه حل خروج از اين وضعيت گفته است: من فكر مي كنم بايد با بیشتر پادگانی کردن فضای دانشگاه ها و گسترش افزون سرکوب دانشجویان و دستگیری و شکنجه وزندانی و محکوم کردن شان بستر اصلي را ديد و مدار دايره را بازتر كرد، برای اینکه امروز رژیم تروریستی آخوندی با تمام سلطه درگير است لذا ای خودش آوردگاه بسيار عظيمي است كه در چنين وضعيتي اگر دايره ديدمان را وسيع تر كنيم مشاهده مي شود كه كارهاي بسيار بر زمين مانده است. معمتر اینکه سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی با تاكيد بر اينكه جنبش دانشجويي ايران اسلامي مي تواند الگويي براي جهان اسلام باشد، خاطر نشان ساخته است که دانشجويان در داخل كشور بايد مطالبات حداكثري داشته باشند هرچند ممكن است كه اين خواسته ها دركوتاه مدت غيرقابل اجرا باشد اما اين مطالبات مسير را مشخص كرده و مسئولان را وادار به همراهي با مطالبات بر حق دانشجويان مي كند. سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی در پاسخ به اظهارات دانشجويي مبني بر اينكه عدم وجود آزادي بيان كشورمان را شديداً تحت فشار قرار داده است، افزوده سخن بر سر اين است كه چه دليلي بر فقدان آزادي بيان در كشور ارائه مي شود؟ همين الان که مطبوعات اسیر سانسور تحمیلی اند یا از ترس توقیف دچار خود سانسوری شده اند و هیچ مطبوعاتی جرأت نمی کند اخبار اعتراضی فریاد مرگ بر دیتکاتور دانشجویان معترض را بازتاب دهد اکر چنانچه شما به مطبوعات مراجعه كنيد و بگوييد كه چه نكته قابل گفتني است كه كسي نمي تواند در روزنامه بنويسد. ؟ می بینید که سئولین مطبوعات از ترس سخنی برای جواب دادن ندارند سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی - امنیتی مديرمسئول روزنامه كيهان.در پاسخ به اظهارات يكي ديگر از دانشجويان مبني بر اينكه اگر روزنامه ديگري غير از كيهان آن مطلب را در مورد بحرين مي نوشت؛ حتماً توقيف مي شد، پاسخ داد:در مورد بحرين مگر چه خطايي كرده بوديم كه بايد برخورد مي شد؟! ما اسنادي آورديم كه گواهي داد بحرين از آن ايران بوده است و مي خواهم بپرسم كه آيا تا به حال روزنامه اي بوده كه حرف هايي مشابه اين مطلب كيهان زده باشد و با آن برخورد شده باشد. سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی - امنیتیدر ادامه گفت: باعث تاسف است كه بگويم درست در موقعي كه غربي ها، در به در دنبال تصويب پروتكل الحاقي از سوي ايران بودند در مجلس ششم طرحي 3 فوريتي مطرح شد كه دولت را ملزم به پذيرش پروتكل مي كرد و اين اقدام نيز حتي با آنكه برخلاف منافع ملي بود اما كسي با آن برخورد نكرد و اين نشانه آزادي بيان در ايران است. سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی در خصوص سؤال دانشجويي مبني بر شكل و شمايل كيهان و بزرگ بودن اين روزنامه و كيفيت بد كاغذ آن گفت: شكل روزنامه كيهان و ثابت ماندن آن به اين دليل است كه پول نداريم. وي افزود: كيهان تنها روزنامه اي است كه از هيچ ارگاني كمك دريافت نمي كند. اما در عين حال هر كسي كه از دستش برمي آيد عليه كيهان كار مي كند، به اين دليل كه كيهان روزنامه حزبي يا دولتي نيست، از بودجه كافي و بالا برخوردار نيست وگرنه ما نيز بدمان نمي آيد كه روزنامه كيهان چاپ خوبي داشته باشد و حتي با كاغذ گلاسه چاپ شود. سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی - امنیتیدر پاسخ به سؤال دانشجويي ديگری مبني بر اينكه چرا جبهه اصولگرايي از نظر رسانه اي ضعيف است اظهار داشته است: ما خودمان كادرهاي زيادي ساخته ايم و بر روي تربيت كادر حرفه اي اصرار داريم كه نمونه هاي آن در جاهاي مختلف قابل ديدن است اما اينكه آيا اين كار براي بقيه هم لازم است يا خير بايد گفت بله لازم است. سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی در بخش ديگري از سخنانش در خصوص واقعه 13 آبان و اينكه اين اقدام چه سودي به حال ملت داشته است، گفت: دانشجويان پيرو خط امام هويت و ديدگاهشان مشخص است، البته برخي از آنها بعداً دچار استحاله شدند كه روشن است و در اين كه اين اقدام چه سودي براي ما داشته است بايد گفت كه در اولين قدم شاخ آمريكا شكسته شد. بالاخره سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی در مورد 13 آبان سالروز اشغال سفارت آمریکادر تهران گفته است يكي ديگر از منافع واقعه 13 آبان اين بود كه دست بسياري از جريانات داخل رو شد و بعضاً در كمال ناباوري روشن شد كه برخي گروه ها كه حتي دم از مبارزات ضد امپرياليستي مي زدند برانگيخته شده از جانب امپرياليسم هستند. وي با اشاره به يكي ديگر از اسناد به دست آمده از اين سفارتخانه مبني بر تصميم عده اي براي تغيير دادن رهبري نظام از امام خميني به جبهه ملي، خاطرنشان ساخته است: اما هنوز كه هنوز است اسناد لانه جاسوسي، آنگونه كه بايد واكاوي نشده اند، حال آنكه سرنخ بسياري از توطئه هاي آمريكا عليه ايران در لانه جاسوسي كشف شد. . یعنی اینکه اعتراف کرده است که این اشغال گری برای به سقوط کشاندن دولت موقت مهندس بازرگان و حاکم کردن آخوند وپاسداران بود که به نام دانشجویان ومبارزه با آمریکا تمام شد . ضمن اینکه پذیرفته است که باز هم در شرایط ضروری از این معجزه ی اشغال گری و بیرون دان اسناد جاسوسی برای خفه کردن رقیب و سناریو سازی کردن علیه اشان به اتهام جاسوس یا ستون پنجم آمریکا ودشمن با زهم استفاده خواهد شد. سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی در پاسخ به اين سؤال كه اين اقدام چه سودي از نظر رفاهي به حال مردم داشته است. گفت: براي ملت ايران، عزت هم به اندازه پنير و كره ارزش دارد و ديگر اينكه هر كه طاووس خواهد جور هندوستان كشد. البته مدير سربازجو و مسئول روزنامه كيهان پادگانی – اطلاعاتی - امنیتی نگفته است که چرا ولی فقیه و سایر مقامات مملکتی خودشان اینگونه زندگی نمی کنند و برای چه اینان خودشان در دو سال گذشته 120 میلیارد دلار فقط در دوبی سرمایه گذاری کرده اند؟ همینطور اگر مردم این طاووس را نخواهند و حاضر هم نباشند به خاطر ش جور هندوستان را به کشند ولی خواهان از بین برن این طاوسس بر قدرت خزیده باشند باید چکار کنند و چگونه راستر از فریاد مرگ بر دیکتاتور س دهند که این روز ها دانشجویان در دانشگاه های ایران فریاد ش را می زنند؟
عجیب است که چرا این پاسدار به توصیه ها ورهنمودهای تهدید آمیز هسته ای گذشته ی خودش کوچکترین اشاره ای نکرده است که چگونه تهدید به اخراج از عضویت وهمکاری از آزانس اتمی می کرد. همچنین چرا فراموش کرده است که چگونه تهدید می کرد که مذاکره با اروپا تا حال بر سر هیچ بوده است وتأکید می کرد که سر نوشت پرونده ی هسته ای نه در پشت میز مذاکره در اروپا، بلکه در خیابان های بغداد و بیروت تعیین خواهد شد اکه اکنون سربازجو ومدیر مسئول كيهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی در پايان با انتقاد از طرح سعودالفيصل براي ايجاد كنسرسيوم غني سازي ايران در سوئيس تاكيد كرد ه وگفته است کهاين طرح ارزش بررسي ندارد. برای همین است که طرح پروژه ی هسته ای رژیم ترریستی آخوندی صلح آمیز نمی باشد که تی بثول خودش ادعا یا حرف صلح آیز زدنش آنقدر بی معنی است که نیاز به بیانش نیست . بنابراین مدير سربازجو و مسئول روزنامه كيهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی متوجه شده است که اوضاع رژیم خطری می باشد و پرونده ی هستته ای این وضعیت را خطری تر کرده است . موقعیت سپاه پاسداران هم نه جالب نمی باشد ، بلکه متزلزل است .پس زمان عربده کشی کردن علیه ی آمریکا به مناسبت 13 آبان سالگرد اشغال گری سفارت آمریکا در تهران و شعار و مانور دادن و فریاد مرگ بر آمریکا سردادن وپرچم این کشور آتش زدن نیست .بلکه زمان وموقعیتی خطرناکی می باشد که باید فتیله را پائین کشیده و چراغ خاموش حرکت کرد . حال تا کی وکجا چگونه می توان از پیچ های تند وخطرناک ونفس گیر با دنده ی کمک و چراغ خاموش حرکت کرد که توی دره پرتاب نشد مشخص نیست.

هوشنگ - بهداد
آبانماه15 سال 1386