"یادداشت روز نویس از ترس اجرای حکم پلیس بین الملل خاطرات گذشته را از دست داده است"

نقد وبررسی "خرده استخوان لاي زخم (يادداشت روز)روزنامه ی کیهان شنبه 19آبان ماه سال-1386
"یادداشت روز نویس از ترس اجرای حکم پلیس بین الملل خاطرات گذشته را از دست داده است"
باز رژیم تروریستی در مخمصه گیر افتاده و اوضاعش در سطح جهانی خطری وبحرانی شده است که سربازجوپاسدار یادداشت روز نویسشومردم شناس شده است وحس وطن پرستی و ملی گرائی اش گل کرده است و امت اسلامی را فراموش کرده و یادش افتاده است که در ایران مردمانی زندگی می کنند که فقط نقش و وظیفه ای جز مرغ عزا وعروسی بودن برای آخوندهای جنانیکار وغارتگر وجنگ افروز وفریبکارحاکم ندارند. برای اینکه اکنون به دلیل لو رفتن طرح عاملین انفجاردر آرژانین مشکل برای رژیم تروریستی آخوندی ایجاد شده است.البته ریشه ی اصلی آن باز ی گردد که به آن زمانی که دولت وقت آرژانتین با اهداف اولیه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی همکاری نکرد که مجازات وپاداش آن انفجار در سفارت اسرائیل در پایتخت این کشور بود. سپس با دادن 10 میلیون دلار باج به رئیس جمهور و قت این کشور پرونده بسته شد . ولی پس از سخنرانی رئیس جمهور آرژانتین در مجمع عمومی سازمان ملل که خواهان پیگیری مسئولین وعاملین این افجار در پایخت آرژانتین شد . خلاصه اکنون که این پرونده گشوده شد وحکم محکومیت و زیر تعقیب پلیس بین الملل قرار دان برای 5 عضو ومقام فعال رژیم تروریستی آخوندی صادر شد در آن واقعه ی بمب گذاری دخالت داشتند. ناگهان سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری از موضع مردم شناسی و دلسوزی وارد صحنه شده است تا اینکه محکوم شدن و تعقیب واقع شدن همکاران و عاملین تروریست بمب گذارش در سفارت اسرائیل در آرآنتین را مردم ایران جا بزند . مسخره تراینکه خودش را نیز طبیب سر کیسه کن نیز معرفی کرده است. لبته پاسدار یادداشت نویس بدوناینکه توضیح دهد جائی که اکنون بیش از دوسال است که پاسدار رئیس جمهور احمدی خودش همه جا اعتراف می کند وفریاد و هوار می زند که می خواهد اسرائیل را نابود کند وخواهان تبعید شهروندان اسرائیل به کانادا و آلاسکا می باشد و همچنین سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روزخود اعتراف کرده بود که خمینی نشست و قرارداد پیمان صلح کمپ دیوید را به شکست کشاند که در آن منخیم بگین نخست وزیر وقت اسرائیل با ا نور السادات رئیس جمهور وقت مصر حضور داشتند وپیمان صلح طرفین را امضاء کردد. ولی این سربازجو پاسدار افتخار کرده است که خمینی نه اینکه این صلح را به شکست کشاند و فرمان ترور انور سادات را صادر کرد ، بلکه موجب شد که خمینی تأکید وتهدید کند که اسرائیل باید برود و هرسال جمعه ی آخر ماه رمضان به نام روزجهانی قدس از سوی خمینی نامگذاری شده و افزود از آن تاریخ تا حال خاورمیانه روی آرامش و صلح به خود ندیده است . اکنون مشخص نیست که چرا تمام ادعا ها و اعترافات گذشته ی تهدید کردن اسرائیل فراموش شده و رنگ باخته است ولی در مورد محکوم شدن 5 مقام رژیم تروریستی رژیم آخوندی در مراکش که از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب قرار گرفته اند . این سربازجو از موضع اعتراض و وکیل مدافع متهمین چنین دلیل این ماجرا را با پاک کردن صورت مشئله تشریح وبه سبک بازجوئی و سناریو سازی خودش جواب داده است:
"ماجراي رفتار دولت و دستگاه قضائي آرژانتين با ملت ايران در پرونده موسوم به آميا، بي شباهت به اين حكايت نيست. سال 1994 انفجاري مهيب دو مركز وابسته به يهوديان در بوئنوس آيرس پايتخت آرژانتين را نابود كرد و طي آن بيش از هشتاد نفر كشته شدند. هنوز شعله هاي آتش ناشي از انفجار فروكش نكرده بود كه رسانه هاي وابسته به صهيونيسم بين الملل انگشت اتهام را به سوي نظام جمهوري اسلامي نشانه رفتند و طي اين سال ها، هر از چندگاهي، در كوره اين تبليغات دروغين هيزمي تازه مي ريزند. از سال 2001 ميلادي كه محاكمه متهمان پرونده آميا رسماً آغاز شد، روند بررسي آن بيش از هر چيز به يك رسوايي بزرگ براي دولت و دستگاه قضائي آرژانتين تبديل شده است. قاضي خوان خوزه گاليانو از همان ابتداي رسيدگي تعدادي از شهروندان و مسئولان جمهوري اسلامي را متهم كرده و برايشان قرار جلب صادر نموده بود. زماني كه كارلوس منم رئيس جمهوري پيشين آرژانتين از اين رفتار عجيب و خلاف قوانين و عرف روابط بين الملل ابراز تعجب كرد، روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز او را متهم كرد كه 10 ميليون دلار از ايران رشوه گرفته تا بگويد انفجار آميا نمي تواند كار شهروندان اين كشور باشد. اما مدت زيادي نگذشت تا مجمع قضائي فدرال آرژانتين به اين نتيجه قضائي برسد كه اين، قاضي گاليانو بوده كه هم از صهيونيست ها رشوه گرفته و هم به بعضي از شهود پرونده رشوه هاي چندصدهزار دلاري داده تا شهادت هاي كذب بدهند و سپس بعد از 9 سال او را از رسيدگي اين پرونده بركنار كند."
پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری باز با فراموش کردن ترور های مخالفین در برون مرز در 3 دهه ی گذشته و با از خاطره بردن اعتراف فرمانده ی سپاه پیشین پاسداران پاسدار محسن رفیقدوست که پس از انفجار پایگاه تفنگداران در یائی آمریکا در بیرون که منجر به کشته ومجروح شدن صدها نفر نفر از نظامینان تفکنداران آمریکائی در بیروت منتهی شد . این پاسدار محسن رفیقدوست در تهران با صدای بزرگ افتخار آمیز اعتراف کرده وگفته بود هم چاشنی وهم ایدئولوژی این انفجار از تهران به بیروت رفته بوذ .یا شرکت فعال در گروگان گیری های اتباع کشورهای خارجی در لبنان در دوران جنگ 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی که از سوی حزب الله لبنان وابسته به رژیم انجام گرفت . یا موردهای اخیر که پس از اشغال افغانسان وعراق برای نظامیان آمریکائینان پیش آمده است که از سوی پاسداران یا شبه نظامیان وابسته به آنان کشته شدند که سر نخ ها مدارک اسناد فراوانی که نظامیان آمریکائی به دست آوردند و افشا کرده اند مشخص شد که عامل اصلی سپاه پاسداران می باشد که اخیراً از سوی دو وزیر دولت بوش در لیست تروریست وتحریم ذاشته شد .یا اینکه جنگ 33 روزه ای که سپاه پاسداران از طریق حزب الله لبنان با اسرائیل برپا کرد و مورد های فراوان مشابه دیگر که انجام شده و لی اکنون سربازجو پاسدار حین شریعتمداری همه را نادیده گرفته است . ادر مقابل از موضع طلبکارانه ینگونه قوه ی قضائیه آرژانتین را آلوده و دست نشانده صهیونیست دانسته ورئیس جمهور آرژانتین و اینترپل را محکوم کرده است:
"و اكنون، پاي اينترپل هم به ماجراي مسخره آميا باز شده است. بعد از سال ها مقاومت در برابر زياده خواهي غيرقانوني و آلوده به فساد دستگاه قضايي و دولت آرژانتين، اجلاس مجمع عمومي اينترپل در نشست اخير خود برخلاف مفاد بندهاي دوم و سوم اساسنامه پليس بين الملل با درخواست آرژانتين براي صدور دستور جلب 5 تن از شهروندان جمهوري اسلامي ايران موافقت كرد و به اين ترتيب ناتواني خود را در تأثيرناپذيري از اراده هاي سياسي و آلوده نشان داد.هيئت نمايندگي كشورمان در اجلاس مجمع عمومي اينترپل در واكنش، بيانيه مستدلي صادر كرد. تعدادي از مسئولان كشورمان نيز اين تصميم غيرقانوني را محكوم كردند، ولي اين موضع گيري هاي مقطعي، واكنش مناسبي به رفتارهاي دولت ضعيف آرژانتين نيست.خرده استخوان «آميا» بايد از لاي زخم روابط دو ملت بزرگ ايران و آرژانتين خارج شود، و چاره آن، محاكمه پيگير و قاطع قاضي هاي رشوه خواري همچون خوان خوزه گاليانو و آلبرتو نيسمان است. امثال اين عناصر آلوده و دولتشان بايد هم از سوي محاكم داخلي ايران و هم از طريق نهادهاي قضايي بين المللي تحت تعقيب كيفري قرار بگيرند و حكم محكوميتشان به عنوان اسناد رسمي در اختيار سازمان هاي بين المللي و افكار عمومي جهان گذاشته شود."
در خاتمه اینکه اکنون پرونده ی سیاه رژیم تروریستی آخوندی سنگین شده است که هروز که می گذرد برگی دیگر بر قطر این پرونده ننگین افزوده می گردد که شامل نقض حقوق بشر، ترور مخالفین در برون مرز، ادامه ی سیستماتیک نقض حقوقق بشر در ایران با توقیف مطبوعات وسرکوب کردن دانشجویان و پادگانی کردن فضای دانشگاه ها ، صدور احکام قطع اندام وشلاق زدن واعدام ها ودار زدن های روزانه ی خیابانی برای ایجاد رعبب ووحشت در جامعه و جمع آوری کردن آنتن های ماهواهواره ای و نهادینه کردن سانسور خبری و فیلتر گذاری در شبکه ی خبررسانی اینترنتی و نقش دخالت گری در امور داخلی کشورهای همجوار ، صدور تروریسم وبنیاد گرائی به خاورمیانه ، مخالفت با پروسه ی صلح خاومیانه و تلاش برای عدم استقرار ثبات سیاسی در منطقه است . همینطور تهدید نمودن سران کشورهای عربی که چرا برای شرکت در مذاکرات صلح خاورمیانه فعال می باشند و یااینکه چرا پیشنهادات صلح برای عراق و لبنان ارائه می کنند ؟ البته که در رأس همه ی اهداف تروریستی و باج خواهی وتهدید کردن های سران رژیم تروریستی آخوندی پیگیری پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای می باشد. بااین وجود بازهم مشخص نیست که غرب برای چه هنوز به دنبال سیاست کثیف و خائنانه ی مذاکره ومماشات با این رژیم ضدبشری و قرون وسطامی می باشد؟!
هوشنگ – بهداد
شنبه 19آبان ماه سال-1386