"تبلغ بری آشوب و اغتشاش وجنگ ومخالفت شدید با صلح وثبات سیاسی در خاورمیانه"

نقد وبررسی " كنفرانس پائيزي ضيافت بي مهمان" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 19آبان ماه سال-1386
"تبلغ بری آشوب و اغتشاش وجنگ ومخالفت شدید با صلح وثبات سیاسی در خاورمیانه"
حتماً فراموش نشده است که ولی فقیه در خطبه ی نماز عید فطر در تهران پیرامون برگزاری کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا چه گفت ؟ چرا آن را شکست خورده از قبل اعلام کرد و رهبران کشورهای عرب را تهدید کرد که اگر چنانچه در این کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا شرکت کنند با شورش و قیام ونآرامی ها در کشورهای خودشان از سوی ملت های مسلمان مواجه می شوند؟ البته که مفهوم ملت مسلمان از سوی سرکرده ی کشور پدر خوانده شده ی تروریسم در جهان چه معنی وپیامی می تواند داشته باشد جز صدور اعمال و اقدامات تروریستی به نام ملت مسلمان؟ از سوی دیگر تا اینکه وزاری خارجه و خزانه داری سپاه پاسداران درلیست تروریست وتحریم اقتصادی واقع شدند هم رهبر ولی فقیه وهم سپاه پاسداران و هم پاسدار غلامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه برای چند روز در این زمینه سکوت کامل اختیار کردند تااینکه نماینده ی رژیم تروریستی آخوندی در سازمان ملل جیغ و فغان راه انداخت و فرافکنانه و از موضع فرار به جلو و اشک تمساح ریزی دست به مظلوم نمائی زد و رژیم را قربانی تروریسم از سوی قربانیان تروریسم خواند. همچنین فقط یک شیخ سازمان حماس فلسطینی فقط از فراخوان ولی فقیه در مورد عدم شرکت در کنفرانس صلح خاورمیانه حمایت کرد.
لابد ازیاد نرفته است که بارها از سیاست توبره و آخور خوری زیاد گفته وتأکید هم شده است که این جزو خصلت های ذاتی و وراثتی آخوندی های حکومتی می باشد . برای اینکه اکنون که پاسدار احمدی نژاد از روی ناچاری ودرماندگی وزیر آدمربای خودش منوچهر متکی را راهی بغداد کرد تا از طریق همتای خودش پیام آمادگی مذاکره برای دوره چهارم امنیت عراق را دنبال کند. یعنی اینکه بقول اعتراف سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان خود که تأکید کرده است عراق به سر انگشتان رژیم تروریستی آخوندی می چرخد و هوار زد که عامل اصلی نابسامانی و ناامنی عراق رژیم تروریستی آخوندی می باشد و پس از اینکه وزیر امورخارجه ی عراق پیام دریافتی از سوی منوچهر متکی وزیر آدمربای امور خارجه به کراکرسفیر آمریکا در عراق شد و متعاقب آن ایشان هم اعلام کرد که دور چهام مداکره ی امنیتی در عراق هفته ی آینده یا اینکه دو آینده این مذاکره انجام می گیرد . اکنون نیز خبر گزارش شده است که 9 بازداشتی رژیم در عراق از جمله دو دیپلمات تروریست آزاد شدند . ولی شاهدیم که همزمان سرمقاله نویس برای انحراف اذهان عمومی وارد صحنه شده است و دوباره شمشیر چوبی را از زیر عبایش برون کشیده است واز بی مهمان بودن در ضیافت صلح خاورمیانه در آمریکا گفته است. با این شیوه تلاش شده است تاکه هم بر ضرب سیلی سرخ نگهداشته شود وهم اینکه مهره تأئید بر سیاست توبره و آخور خوری آخوندهای حکومتی زده شود که مسئولین رژیم هم می خواهند زیر جلکی در عراق با آمریکا لاس بزند وهم ظاهراً ابراز مخالفت با روند صلح خاورمیانه کنند . چون عدم بحران سازی و ایجاد صلح و ثبات سیاسی در کشورهای همجوار و خاورمیانه همچون طناب دار برای این رژیم تروریستی وبی افق آینده می باشد . به خصوص در شرایط کنونی که سخت در گیر بحران هسته ای می باشد ودر همین ماه نیز نشست آتی شورای امنیت پیرامون پرونده ی هسته ای در پیش روی می باشد. بنابراین سرمقاله نویس چاره ای جز مانور دادن و قبرستان شکافتن از اعمال وحرکات گذشته حماس و اسرائیل و اتهام زدن وخائن خواندن محمود عباس رهبر حکومت خودگردان فلسطین ندارد.
اگر نه آخر یکی نیست که از سران رژیم فرصت طلب و عوامفریب و جنایتکار و غارگر وجنگ افروز رژیم تروریستی آخوندی پرسش کند شما که این روزها چپ و راست در هر نطق وخطابه و اطلاعیه وگفتار ونوشتاری از ملت ومنافع ملی می گوئید وبه عنوان ابزاری از نام ملت همچون اسلام ودین سوء استفاده می کنید. آیا این ملت تعریف وحق وحقوق ومطالبات ونیازهائی دارد یا ندارد؟ اگر دارد چرا برآورده نمی شود؟ آیا حق پاسخگوئی به مطالبات این ملت مهمتر است یانه دنبال کردن اهداف حزب الله لبنان وحماس فلسطین و خائن خواندن محمود عباس و دفاع مطلق از نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده در عراق نمودن وتهدید کردن سایر رهبران کشور های همجوار ومنطقه که چرا می خواهند در کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا شرکت کنند . خلاصه اخلال گری کردن در روند صلح خاورمیانه ودشمنی وزیدن با برگزاری کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا، بالاخره کدامیک مهمتر است؟
مگر مردم فلسطین ولبنان وعراق و افغانستان و.... چک سفید امضاء به ولی فقیه وسپاه پاسداران وامثال این سر مقاله نویس داده اند تاکه اینان به عنوان سخنگو ونماینده ی تام الاختیار ووکیل مدافع باشند و حق مطلق در دخالت کردن همه امور داخلی اینان را داشته باشند ؟ اگر اینگونه است خوب سند این توافقنامه وامضاء کجاست وچگونه می باشد؟ چگونه است که ولی فقیه در جماران و سپاه پاسداران می توانند از اینگونه توافقنامه ها داشته باشند ولی بوش و آمریکا که قدرت شان از هر نظر قابل مقایسه با قدرت و یا بقول خودشان هیمنه ی این رژیم تروریستی آخوندی نیست نباید داشته باشند ؟در صورتیکه برای اشغال افغانستان وعراق در کنار هم دیگر بودند وکرکری خواندن وتهدید کردن همین سرمقاله نویس نیز همین بوش و آمریکا با اشغال گری دو کشور افغانستان وعراق وبر داشتن دو دشمن مهم به وجود آورد که اکنون بر توی صورت ولینعمت خود چنین تیغ کشیده شده است.
بنابراین باید از سرمقاله نویس که اینگونه محمود عباس ونخست وزیرش را بازجوئی وبه خیانت متهم کرده است بايد پرسيد كه محمود عباس سلام فياض و جناح خائن فتح از اعطاي اين امتيازات بنيادي به دشمن اشغالگر چه چيزي در عوض دريافت كرده اند . اکنون بیشتر پرسش از مسئولین رژیم تروریستی آخوندی است تاکه جواب دهند با سیاست دنبال کردن دخالت گری در امور داخلی عراق و افغانستان ولبنان وفلسطین جزاینکه یک پاسدار را رئیس جمهور کردند و سپاه پاسداران قدرت اجرائی و اقتصادی و تسلط بر تأسیسات واهداف هسته یافته است ولی در عوض در شرایطی که همچنان روند صعودی قیمت نفت ادامه دارد مردم ایران در زیر خط فقر اقتصادی قرار دارند وزندگی سخت طاقت فرسائی را ادامه می دهند. همینطور دانشگاه ها به پادگان تبدیل شده است که فریاد مرگ بر دیکتارتورشان بلند شده وطنین انداز در محیط و فضای دانشجوئی شده است و با طرح امنیت اجتاعی نیروی انتظامی حکومت نظامی ناخوانده حاکم کرده اند و هرروز سرهای بیشتری را یا بر دار می برند ویااینکه اعدام می کنند با تعقیب و دنبال کردن پروژه ی هسته ای کشور را به آستانه یا پرتگاه جنگ خنماسوز دیگر نزدیک کرده اند . چه کار مثبت دیگری برای مردم ایران انجام داده اند که طلبکارانه به خودشان دسته گل داده اند و راضی و خوشحال می باشند که می خواهند شبیه این تجربه را همچون راه اندازی جنگ 33 روزه سپاه پاساران با اسرائیل و سرزمین سوخته ی کرد لبنان وباتلاق کردن عراق و راه اندازی جنگ داخلی در فلسطین و شعله ور سازی ودامن زدن به جنگ داخلی در افغانستان را می خواهند بیش از این گسترش دهند وخاورمیانه را به کام آتش وخون بکشانند. که اکنون سرمقاله نویس مأمور تبلیغات جنگ و مخالف ایجاد صلح در خاورمیانه شده است.
هوشنگ – بهداد
شنبه 19آبان ماه سال-1386