فلسفه بزغاله بودن روشنفگران ومنتقدین و جاسوسی حسین موسویان سرپرست اسبق هئیت مذاکره ی کننده ی هسته ای

فلسفه بزغاله بودن روشنفگران ومنتقدین و جاسوسی حسین موسویان سرپرست اسبق هئیت مذاکره ی کننده ی هسته ای
در نوشتارهای گذشته به دفعات توضیح داده شد وتأکید گردید که هر چه زمان به برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم وریاست جمهوری دوره ی دهم نزدیک تر می شود صف آرائی باندهای متخاصم وابسته به جناح غالب وحاکم در برابر باندها ودسته های جناح مغلوب تیز تر وعریان تر وبرجسته تر می شود. مشخص بود که سیاست حرکت چراغ خاموش که جزو نیروهای اطلاعاتی – امنیتی – پاسداری می باشند که مرتبط به محفل باز سازی شده ی سعید امامی می باشند که وفق شد با حمایت وپشتیبانی بیت رهبری و سپاه پاسداران وسازمان اطلاعت موازی ضربه ی غده ی سرطانی بودنش را پس از جراحی ناقصسید خندان خاتمی ترمیمم و خود را سریع باز سازی وتقویت کند ناپخته وناسنجیده ی پاسدار احمدی نژاد را نامزد ریاست جمهوری دوره ی نهم نکرد و وی را در برابر رفسنجانی وخاتمی قرار نداد وعلمش نکردند ووارد میدان نشدند. زیرا که می دانستند که این عنصر با سابقه ی دیرینه ی پاسداری و بازجوئی از چگونه روحیه وخوی و خصلت صفات چرخاشگرانه وتهاجمی برخوردار است وازسوی دیگر چه موجود عقده ای وخودبزرگ بین می باشد که ضمن تخصص در عوامفریبی کردن و استعداد تئائر سیاسی اجرا کردن ادعای جهانی کردن احمدی نژادی دارد. بنابراین اکنون بی دلیل نیست که این پاسدار برای حذف کامل رقیب وتخریب وتمسخر کردن وبه ریشخند گرفتنش با فلسفه ی بزغاله و مغز بزغاله ای علیه ی رقیب وارد میدان تبلیغاتی – انتخاباتی شده است و در شرایطی که شعور ودرک وفهم منتقدین و روشفکران را کمتر از بزغاله معرفی کرده است ودانشگاه ها را به پادگان تبدیل نموده است و بی خیال فریاد مرگ بر دیکتاتور دانشجویان معترض است وبا دهن کجی کردن به اهل قلم وفعالین مستقل مطبوعاتی جشنواره نمایش مطبوعات از طریق وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید برگزار کرده است تا که به بد نام ترین سربازجویان و سناریوچی و سناریو وتواب ساز وایز اعطا ء کند که چه خوب خبره دراعتراف گیری و تهیه نمودن برنامه سازی شوهای کمدی دمکراسی و لیبرالیسم وسکولاریسم دارد که می تواند قربانیان خود را به عنوان متهمین براندازان انقلاب مخملین معرفی کند تا اینکه شایستگی احراز جوایز بهترین منتقدین مطبوعاتی دولت را داشته باشند.
بهر حال اکنون که بحران هسته ای آنگونه شده است که دارد منتهی به چشم انداز جنگ می شود . طوریکه ستون نظام هاشمی رفسنجانی از این شرایط ابرار نگرانی کرده وهشدار خطری بودن شرایط را داده است. همچنین خاتمی تدارکاتچی سابق نظام نیز نیز ضمن ابراز نظر مشابه ی رفسنجانی از فساد وولنگاری بیشتر دولت نهم نسبت به دوران اصلاح طلبان کرده است . ولی پاسداراحمدی نژاد برای اینکه جلوی انتقاد اینان را نه اینکه به بندد، بلکه موجب خاموش و ساکت شدن شان شود . پس از اینکه منتقدین دولت و روششنفکران را بزغاله خطاب کرد. در جمع بدنام ترین وجنایتکارترین شکنجه گران حضور یافته است و به پاس مرتکب شدن اعمال جنایت آمیز ضد بشری اشان که در مورد دلیرترین وآگاهترین فرزندان ایرانی در سیاهچال های سراسر کشور انجام داده اند و تا کنون بیش از 120 هزار نفر زندانیان سیاسی را شکنجه وتیرباران و اعدام کرده اند و حتی مخالفین را در برون مرز تعقیب وترور کرده اند در مورد شان گفته است بدون ترديد نهاد وزارت اطلاعات، پاك ترين ، امين ترين، قابل اعتمادترين و اطمينان بخش ترين نهاد كشور بوده و افرادي كه در اين وزارت مشغول خدمت هستند بهترين هاي ملت ايران اند. البته که باید افزود جائیکه که خود این پاسدار معروف به هزار تیر است وگفته می شود در کنار سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری جزو بازجویان در زندان ها بوده است واکنون نیز به این همکار شکنجه گر وسربازجو ومبلغ ومدافع خود جایزه ی بهترین منتقد دولت اهدا کرده است . طبیعی است که می بایست در شرایطی که با رقیب سخت در گیر مبارزه ورقابت تبلیغاتی نمایش انتخابات خیمه شب بازی مجلس هشتم می باشد. با اینگونه فضا سازی ها کردن ها باید که از خودش وهمکارش سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری و آخوند آدمکش حرفه ای محسنی اژه ای و سایر شکنجه گران وآدمخوران تعریف وتمجید ودفاع کند ته که بتواند اهداف برنامه ریزی شده پشت پرده را دنبال واجرا کند .
برای اینکه گفته شد که مسئله ی انتخابات مجلس هشتم بسیار مهم وسرنوشت ساز می باشد. زیرا که سپاه پاسداران کودتای خزنده علیه ی رقیب دوم خردادی نکرد تا که وارد قدرت اجرائی شود و نظام را یک دست کند و تسلط بر منابع اقتصادی ونفتی و تأسیسات هسته ای داشته باشد تا که بتواند بر سرعت دسترسی به سلاح هسته ای بی افزاید نه اینکه اهداف و آمالش را به پایان نرسانده مجبور شود در یک نمایش انتخابات خیمه شب بازی صحنه را دوباره به رقیب واگذار کند. به خصوص اینکه اکنون که در لیست تروریست وتحریم رفته است بسیار در مورد رقبای داخلی درنده وهار تر شده است وبرای غارتگری و پیگیری پروژه ی هسته ای حریص تر شده است. بنابراین برای پیگیری کردن هدف به اتمام نرسیده وتمام نشده می بایست با اهرم وابزار چماق پاسدار احمدی نژاد نهایت استفاده را ببرد و برای کوبیدن رقیب از طریق وزارت بد نام اطلاعات اقدام کند و حسین موسویان سر پرست اسبق هئیت مذاکره کننده ی هسته ای را جاسوس هسته ای انگلیس ومجرم معرفی کند ووعده ی تشکیل دادگاه تا آخر آبان ماه جاری را بدهد تااینکه دست قوه ی قضائیه را در پوست گردو بگذارد تا که وی را تبرئه نکند.
اکنون پرسش است وقتیکه این ارگان آدم کشان اینگونه با خودی برخورد می کند حال تصور کنید که با دانشجویانی که فریاد مرگ بر دیکتاتور در فضای دانشگاه ها سر داده اند ودستگیر وبازداشت وزندانی شده اند در سیاهچال ها چه می کنند؟ وچرا وچگونه خانم دکتر زهرا بنی عامری 26 ساله در پارکی در همدان به اتهام بد حجابی ومشکوک دستگیر و به زندان منتقل می شود وپس از اینکه ایشان را شکنجه بازجویان شکنجه گران در زندان زیر شکنجه کشته اند و مشابه سناریو و سرنوشت خانم زهرای کاظمی ایرانی بار تبعه ی کانادا در زندان اوین به دست قاضی سعید مرتضوی قاتل به قتل رسید در مورد خانم دکتر زهرا بنی عامری نیز اتفاق افتاده است . ولی دستگاه تبلیغات رژیم آدمکشان ضد بشر ادعای مسخره کرده اند که وی در بازداشتگاه خودکشی کرده است. فراموش نشود که پس از حضور پاسدار غلامک سپاه پاسداران و گماشته ی ولی فقیه در جمع آدم کشان وشکنجه گران وزارت بدنام وزارت اطلاعات که گفته شد چگونه از این جنایتکاران ضد بشرتعریف و تمجید کرد. با این ستایشگری از مأموران و آدمکشان اطلاعاتی و قاتلان آزادیخواهان ایرانی زمینه را برای رئیس وزارتخانه ی بد نام اطلاعات و آدم کشان فراهم کرد تا که این آخوند جانی آدمخوار که سابقه ی گاز گرفتن و گوشخواری دارد اکنون در مورد جاسوس هسته ای ومجرم بودن حسین موسویان سر پرست اسبق هیئت مذاکره کننده ی هسته ای در پاسخ به سئوالي مبني بر اين كه عده اي اتهامات موسويان را امنيتي مي دانند، نه جاسوسي؟ بگوید بارها اعلام كرده ام ايشان مسايلي را برخلاف مصالح و امنيت كشور در اختيار بيگانگان از جمله سفارت انگليس قرار داده است که جاسوس هسته ای انگلیس است ومجرم می باشد. برای پیگیری بیشتر به دو گزارش خبر ضمیمه شده رجوع شود. در خاتمه اینکه از یاد نبرید که بازی جنگ قدرت برای کسب بیشتر ثروت و نزاع و رقابت و حذف باندی وجناحی تازه آغاز شده است و همانگونه که در آغاز نوشتار قید شد هرچه زمان به بر گزاری نمایش خیمه شب بازی نزدیک تر می شود از اینگونه خبرها به شکل داغ تر نیز بازتاب داده خواهد شد
.
هوشنگ - بهداد
پنجشنبه 24 آبان ماه سال 1386