نقش ومأموریت آخوند عبدالعزیر حکیم در تهران

نقش ومأموریت آخوند عبدالعزیر حکیم در تهران
چند تا خبر امروز در روزنامه ی جمهوری اسلامی متعلق به ولی فقیه بازتاب داده شده است که مر تبط با هم دیگر هستند که قابل بررسی و ارزیابی می باشد . زیرا گذشته از اینکه شرایط بسیار خطیر وحساس می باشد . برای اینکه می بایست البرادعی وآژانس انرژی اتمی نتیجه ی گزارش زد وبند پشت صحنه ی خود با مسئولین رژیم تروریستی – آخوندی را ارائه کند . ازسوی دیگر کنفرانس صلح خاورمیانه قرار است که در آمریکا برگزار شود . همچنین قرار است که نشست شورای امنیت پیرامون پرونده ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی برگزار شود . بنابراین دستگاه تبلغات وتهدید وشانتاژگری رژیم تروریستی آخوندی بسیار فعال شده است و تلاش کرده است که از همه ظرفیت وتوان تبلیغاتی داخلی ومنطقه ای وبرون مرزی خود بطور هم زمان استفاده کند. یعنی ضمن فعال کردن لابی های خود در آمریکا وانگلیس واروپا، از طرف دیگر شیخ حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان را با اهرم تهدید کردن وبحران آفرینی در لبنان وارد صحنه کرده است تا که بر عدم خلع سلاح شدن حزب الله لبنان تأکید کند . از سوی دیگر پیآمد اعزام وزیر آدمربا منوچهر مکی به عراق برای منتقل کردن پیام آمادگی برای ادامه ی مذاکره ی امنیت داخلی عراق به کراکر سفیر آمریکا که منجر به آزاد شدن پاسدار9 وتروریست های باز د ادشتی در عراق شد . ولی بلافاصله در پاسخ روز بعد دست به گلوله باران کردستان عراق زده شد و اقدام به عملیات انتحاری در استان دیالی عراق کرد وچند نفر از رهبران شیوخ عراقی را به هلاکت رساند که خواهان عدم دخالت گری رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران در عراق بودند. آنگاه مهره ودلال وجاسوس وواسطه که نقش قبل از اشغال نظامی عراق احمد چلبی را اکنون بازی می کند . آخوندعبدالعزیر سرطان روده ای را مجبور کرد که وارد صحنه شود و بگوید که بقیه پاسداران تروریستی اعزامی به عراق و بازداشت شدگان نیز به زودی آزاد خواهند شد. یک روز پس از اجرای این نقش سر وکله ی این آخوند مزدور وجانی و جاسوس در تهران پیدا شد و با خبرگزاری ایرنا گفتگو کرده ومشتی اتهامات واراجیف را بیان کرده است که چندین سال است که رهبران رژیم ضدبشری و قرون وسطائی وجنگ افروز ودستگاه های اطلاعاتی – تبلیغاتی – امنیتی – پاسداری اینگونه اتهامات را علیه ی مجاهدین مطرح وخواهان اخراج آنان از عراق بیان وبازگو کرده بودند که تکرارش از دهان طوطی دست آموز وتعلیم دیده نه ماهیت مأموریت این آخوند جاسوس ومترسک را به نمایش گذاشته است ، بلکه نقش دخالت گرایانه یدون چون وچرای سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران در عراق را به وضوح اثبات می کند. البته که خبر گزاری ایرنا در کنترل نوچه های زیر دست سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری ومعاونش وزیر فرهنگ وسانسور وتفتیش عقاید پاسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر ارشاد است . از خاطر نبرید که این آخوند مزدور ومأمور در چه زمانی برای اجرای مأموریت راهی تهران شده است ؟ یعنی دو هفته پس از رفتن نام سپاه پاسداران وسپاه قدس ووزارت دفاع در لیست تروریست و تحریم اقتصادی شدن 22 سازمان وابسته به اینان و3 بانک مهم دولتی از سوی وزرای امور خارجه آوخزانه دار مریکا می باشد که نقش مأموریت خودرا در حال نزار بیماری سرطای دنبال کرده است .
بهرحال این آخوند سيدعبدالعزيز حكيم » مأمور فراخوان داده شده به تهران در گفتگوی خود با خبرگزاری ایرنا بر ائتلاف يكپارچه عراق تاكيد كرد ه و در ادامه افزوده است آمريكايي هابه علت ديدگاه خاص خود در خصوص گروهك منافقين مانع اصلي خروج از عراق است زیرا که از ديدگاه واشنگتن اعضاي گروهك تروريستي و جنايتكار منافقين پناهنده مي باشند و اضافه کرده همين نگاه موجب جلوگيري از اخراج آنها از عراق شده است. در دنباله مأموریت وخواست سران رژیم جنایتکار ودلیل مذاکره با مقامات آمریکای را لودا د ه و افشا کرده وگفت است اخراج اعضاي گروهك تروريستي منافقين از عراق همواره يكي از مسايل مورد گفت وگو بين مقام هاي عراق و آمريكا است . همچنین ا ین آخوند مأمور مزدور در دیدار خود با غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس ارتجاع گفته است امروز موضوع عراق نه تنها يكي از مسائل جاري در دستور كار مسئولين جمهوري اسلامي ايران است بلكه مسئله روز تمامي جهان اسلام است .یعنی اینکه سپاه پاسداران وولی فقیه مسئله عراق آنگونه تبدیل به حیات خلوت خود ومرداب و باتلاق کرده است که آوازه ی بوی آلودگی اشان موضوع جهانی شده است . البته این آخوند جنایتکار دلیل اصلی را نگفته است که در راستای بحران سازی برای دسترسی به سلاح هسته ای سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران می باشد. البته این آخوند جنایتکار با رفسنجانی هم دیدار داشته است . زیرا که اکنون به رفسنجانی نیاز است تا که با دیدارهائی همون با این جاسوس چند جانبه بتواند پیام وصداهای گوناگونی را منتقل کند تا شاید بتواند راهی برای عبور از بحران هسته ای خود بی یابد.
همینطور خبرمخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي سلامي خبر داده است كه گروهي از اعضاي مجلس عوام انگليس به دعوت رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس امروز به تهران سفر مي كند . لابد از این گروه هم خواست دیگری علیه ی مجاهدین همون اخراج اعضاي مجاهدین آن از عراق را در انگلیس مطرح می کنند . زیرا که هنوز نقش آیت الله جک استراو وزیر اسبق دولت فخیمه ی انگلیس فراموش نشده است که چگونه از طریق این حضر آیت الله انگلیسی نام سازمان مجاهدین در لیست ترورست های اتحادیه ی اروپا گنجانیده شد؟ همانگونه که رابطه ی انگلیس هیچ زمان با آخوندهای وابسته به حکومت در چند قرن اخیر نه پوشیده مانده است ونه فراموش شده است . به خصوص نقش آخوند کاشانی در اجرای کودتای ننگین 28 مداد سال 1332 که در نهایت منجر به حاکم شدن آخوندهای جنایتکار و غارتگر ودزد ونوکر دولت فخیمه ی انگلیس بر ایران شد . اکنون که گماشتگانش دچار وضعیت بحران وخطری شده است . مشاوران ونمایندگان ویژه ی مجلس عوام همون پوتین رئیس جمهور روسیه که با ولی فقیه دیدار داشت از لندن عازم سفر به تهران شده اند تا به عنوان مشاور ودلالان با گماشته خود دیدار وملاقات پنهانی وزیر جلکی داشته باشند . به خصوص اینکه ملکه ی انگلیس بطور استثنائی اظهار نظر کرده وبر عدم داشتن سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی تأکید کرده است که همین نظر بر شدت بحران هسته ای افزوده است. زیرا پس از سفر رئیس جمهور فرانسه به آمریکا وحضور در کنگره ی آمریکا واعلام موضع مشترک بابوش علیه پروژه ی هسته ای رژیم تررویستی آخوندی ملکه ی انگلیس هم ابراز مخالفت کرد. بنابراین نیاز سفر مشاوران دولت فخیمه به تهران ضروری تر شده است. البته این به آن مفهوم نی باشد که لابی های رژیم مقیم آمریکا فعال نباشند وتلاش نکنند تاکه هیئت ضد جنگ وصلح عازم ایران نکنند تاکه به شیراز و اطفهان ویزد سفر کنند وبا رحیم مشاعی معاون رئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد دیدار داشته باشند تاکه فلسفه مبارزه با شیطان بزرگ ولی فقیه بیشتر اثبات گردد. عجیب است که چرا در اینگونه مواقع ولی فقیه بطور کلی لال وناپدید می باشد ودیگر دست به اجرای شوی مبارزه ی کمدی با آمریکا نمی زند ؟البته که هرگز وارد حریم ولی نعمت خود انگلیس ودولت فخیمه نمی شود.
اما کمدی تر اینکه وزیر آدمرا منوچهر متکی نیز گفته است که بزرگترين حربه آمريكا برضد جمهوري اسلامي ايران موضوع هسته اي است كه با دريافت پاسخ هاي مناسب آژانس از جانب كشورمان آمريكايي ها با چالش مواجه شده اند. همینطور وی بدون آنکه بگوید که چرا همکارش پاسدار علی لاریجانی کنار گذاشته شد و چرا وی مجبور شد استعفایش را پی بگیرد افزوده است که تحریم ها هیچ اثری ندارد . اگر راستی اینگونه است که این وزیر آدمربا ادعا کرده است پس این همه بالا وپائین پریدن ها واینطرف وآنطرف رفتن ها والتماس وخواهش کردن وواسطه تراشیدن ها و نمایندگان انگلیس به مجلس ارتجاع دعوت کردن ها و ترتیب مسافرت هیئت صلح وضد جنگ آمریکائی به تهران دان ها برای چیست؟ البته که بطور قطعی واقعیت همین است که این وزیر آدمربا اعتراف کرده است که تحریم اقتصادی برای مردم محروم وتهی دست فرقی نمی کند .زیرا که مگر در 3 دهه ی گذشته روز به روز شرایط اقتصادی و زندگی اشان بدتر نشده است ؟ مگر در دو 3-4 سال گذشته روند قیمت صعودی نفت ادامه نداشته است؟ مگر اکنون قیمت نفت هر بشگه بیش از 96 دلار نرسیده است وبیش از 10 برابر از دوران ریاست جمهوری رفسنجانی نشده است؟ مگر متقابلاً خیلی بیش از 10% وضعیت اقتصادی مردم ایران بدتر نشده و توان و ظرفیت تظأمین هزینه ی زندگی اشان کاهش نیافته است ؟ مگر در عوض تورم وگرانی و افزایش قیمت کالا ها بالا نرفته وهمچنان به سیر صعودی خود ادامه نمی دهد ؟خلاصه مگر در آمد های دلارهای نفتی به حساب حاکمان غارتگر آخوند وآقازاده ها وشرکای دزدان وفرماندهان سپاه پاسداران واریز نشده است که روزنامه سرمایه ی دوروز پیش گزارش کرده بود در 3 روز مبلغ 256 میلیون دلار فقط سهام یک شرکت دوبی را خریداری کرده اند ؟ مگر بخشی از دلار ودر آمدهای نفتی آن صرف هزینه ی اعمال تروریستی برون مرزی و تأمین هزینه ی اهداف هسته ای نشده ونمی شود ؟ بنابراین مشخص است که تحریم اقتصادی تغییراتی در وضعیت مردم ایجاد نمی کند. زیرا که رژیم نامشروع وغارتگر وضد مردمی و عواففریب است واز رأس تا ذیل آن آلوده به فساد می باشد.
هوشنگ - بهداد
دوشنبه 21 آبان ماه سال 1386