کسی برای هیاهیو و هوچیگری هیچ، خودش برایش هورا نمی کشد ودست به تهدید هوچیگری بیشترنمی زند؟!

نقد وبررسی " اجلاس آناپوليس هياهو براي « هيچ!" روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 5 آذر ماه سال -86
کسی برای هیاهیو و هوچیگری هیچ، خودش برایش هورا نمی کشد ودست به تهدید هوچیگری بیشترنمی زند؟!
با عنوان سرمقاله ای که زده شده است اگر چنانچه نویسنده ی مقاله حداقل حرف و ادعای اعتراف شده ی خودش را قبول دارد و بازهم همچون گذشته با شیوه وابزار و اهرم تصویر مارکشی و مار نشان دادن وقالب کردن وارد میان نشده وتلاش نکرده است که با پاک کردن صورت مسئله آدرس غلط و وارنه دهد؟ اولین پرسش این است که اگر واقعاً اجلاس کنفرانس صلح خاورمیانه در آناپولیس هیاهو برای هیچ است. پس چرا اینقدر برای هیچ هورا کشی می شود و دست به تبلیغات هوچیگری وتهدید کردن دیگران زده می شود.؟البته که این روزها که زمان برگزار این کنفرانس نزدیک شده است . خیلی بیش از گذشته تلاش هوچی گری تبلیغات برای به شکست کشاندن اجلاس به حساب هیچ می شود . بلی اگر راستی اجلاس آناپولیس برای هیچ می باشد . اینهمه بالابودن ضریب حساسیت ونگرانی از برگزاری این کنفرانی آناپولیس در آمریکا برای چیست ؟
برای چه ولی فقیه در خطبه نماز عید عجولانه وارد صحنه شد و هم ابراز مخالفت ودشمنی شدید با برگزاری کنفرانس صلح خاورمیانه آناپولیس در آمریکا کرد وهم اینکه رهبران کشور های عربی شرکت کننده در این کنفرانس را تهدید نمود که اگر چنانچه در این کنفرانس صلح شرکت کنند با شورش وقیام واغتشاشات درونی مواجه خواهند شد؟
فراموش نشود که این هیاهو برای هیچ بودن اجلاس آناپولیس درست مترادف و مشابه وتداعی کننده ی آن زمانی می باشد که خاویر سولانا به نمایندگی از سوی اتحادیه کشورهای اروپا به تهران رفت که در پایان دور ه ی ریاست جمهوری خاتمی بود وایشان با بسته ی سفارشی وارد تهران شد تا که پیشنهاد بسته ی هسته ای را در برابر پذیرش غنی سازی اورانیوم به دهد .به امید آنکه مسئولین هسته ای از جمله حسین موسویان که اکنون جزو متهمین ومجرمین جاسوس و خان هسته ای انگلیس می باشد این پیشنهاد را با مشورت آخوند حسن روحانی و رفسنجانی و خاتمی وولی فقیه پذیرند. ولی چون سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری چون طرح گام های قدم به قدم پیرروزی کودتای خزنده ی علیه ی دوم خردادی را به پیش می برد. ناگهان با قلم تبدیل به سلاح زهر آگین شده وارد میدان شد و در یادداشت روز خود با نام مذاکره ی هسته ای با اروپا از برای هیچ، پاسخ داد وگفت که سرنوشت پرونده ی هسته ای نه در پشت میز اروپا ، بلکه در خیابان های بیروت و بغداد تعیین می شود و شاهد بودیم که چگونه از سوی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان جنگ 33 روزه با اسرائیل شروع شد. از سوی دیگر سیاست اعزام تروریست به عراق گسترش یافت و با بیشتر به باتلاق کشاندن عراق نا عدم امنیت ونا آرامی در این کشور اشغال شده و جنگ زده ادامه یافت تااینکه روز گذشته دیدیم چگونه بازار پرنده فروشان در بغداد از سوی شبه نظامیان شیعه ی حامی رژیم تروریستی آخوندی در عراق با بمب گذاری به خاک وخون کشانده شد؟ البته به نیت اینکه مثل همیشه با ادعای وارونه گوئی القاعده یا آمریکا با حامیان حزب بعث عراق مقصر معرفی شوند. البته این عملیات تروریستی جدا از تدارک تظاهرات در فلسطین از سوی حماس و مخالفت با برگزای کردن کنفرانس صلح خاورمیانه در آناپولیس در آمریکا نمی باشد. به خصوص اینکه گزارش شده است که در این تظارات نمایش – فرمایشی از سوی رژیم وسوریه عده ای از رزمتدگان حماس ها سلاح هائی با خود حمل می کردند وشعار می دادند که اسرائیل فقط زبان زور می فهمد . البته پیام خیلی شفاف و عریان است . زیرا که برنامه ریزان صدور کننده ی بحران وبنیادگرائی و تروریسم از بیت جماران وتهران در شرف راه اندازی و بحران سازی و جنگ آفرینی مشابه جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل دیگر در منطقه می باشند.
همچنین پاسدار احمدی نژاد در جمع بسیجیان حضور یافته است و در این مورد سخنرانی کرده و گفته به جز خودش و ولی فقیه و پاسداران وبسیج و اینگونه مطبوعات وابسته به بیت رهبری ر جماران، سازمان یا گروه یا کسی دیگر فلسطینی حق نمایندگی مردم فلسطین را ندارد تا که درکنفرانس صلح در آناپولیس آن حرف بزند یا در آن شرکت کند. به ویژه اینکه پاسدار احمدی نژاد یرامون همین کنفرانس آناپولیس با همتای خود بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز تلفنی گفتگو کرده است که چه باید بکند تا که کنفرانس آناپولیس را با شکست مواجه سازند ؟ همینطور به موازات آن این پاسدار احمدی نژاد تعداد 10 رهبران فلسطین را به تهران برای مشورت وتقویت مخالفت با این کنفرانس صلح دعوت کرده است . ازسوی دیگر قرار است که مرتبط با آن سپاه پاسداران رفته توی لیست تروریست به عنوان نیروی مکمل وجانشینی همایش کاذب با ادعای 8 میلیونی بسیج در سراسر ایران برگزار کند. تازه تهدید ها و لغز وکر خوانی های یادداشت های روز کیهان سربازجو پاسدار شریعتمداری پیرامون از قبل با شکست رو برو شدن کنفرانس صل آناپولیس را باید اضافه کرد .آنگاه بیشتر نمایان وبرجسته می شود که کدام مدعی هیاهو وهوچی گری پیرامون اجلاس آناپولیس برای هیچ کرده است وتا سه شنبه آینده روز برگزاری اجلاس و پس ازآن این هوچگیری هیاهو همچنان ادامه خواهد داشت .
جالب است که سرمقاله نویس روزنامه ی متعلق به ولی فقیه پس از روضه مبسوط خواندن پیرامون هیچ بودن اجلای آناولیس در دنباله همچون پاسدار احمدی نژاد در کسوت و قد وقواره نماینده ی مردم فلسطین وارد میدان شده است و با اعتراف کرده به نقش دخالت گری سپاه پاسداران در راه اندازی جنگ 33 روزه با اسرائیل ، از این جنگ 33 روزه به عنوان برگ برنده استفاده کرده است و خطاب به صهیونیست و برنامه ریزان کنفرانس صلح خاورمیانه در آناپولیس و شرکت کنندگانش به خصوص محمود ابو عباس چنین از شکست نهائی این کنفرانس نوید و پیام داده است تاکه بیشتر هیچ بودنش را اثبات کند:
"واقعيت اينست كه رژيم صهيونيستي پس از شكست در جنگ 33 روزه عليه حزب الله لبنان سعي دارد با برگزاري هر نمايشي كه ممكن است تفوق و برتري خود را نشان دهد و ثابت كند كه « دست بالا » را دارد ولي آناپوليس با تركيبي كه امروز دارد نه تنها هيچ كمكي به تامين اين هدف نمي كند بلكه نشان مي دهد كه اين انتظار يك آرزوي دست نيافتني است و افسانه شكست ناپذيري رژيم صهيونيستي براي هميشه باطل شده و آن تصورات و القائات از ميان رفته است . دقيقا به همين دليل است كه آمريكا و صهيونيستها بر سر دو راهي عجيبي گرفتار شده اند. به راستي آيا برگزاري يك اجلاس نيم بند كمكي به اهداف رژيم صهيونيستي مي كند سئوال بعدي اينست كه عدم برگزاري اين اجلاس يك شكست براي آمريكا و رژيم صهيونيستي نيست"
درخاتمه اینکه پس از 3 دهه تجربه ی حکومت جهل وجنگ وجنون وخرافه وتحجر و غارتگری آخوندی که در ایران می گذرد و تجربه ی شوم سرنوشت اسف انگیزی که مردم ایرن در زندان بزرگ ایران در این حکومت اسیر ودچار شده اند . بدتر اینکه پس از اشغال نظامی افغانستان وعراق که دقیقاً به نفع حاکمان جنایتکار بر ایران تمام شده است . یعنی در حقیقت برنده ی نهائی اش بوده اند و شرایط طاقت فرسا و شومی که مردم عراق با آن مواجه شده اند که ناشی از نفوذ و سیطره ی تروریست های اعزامی از ایران است که در کنار عوامل داخلی ولی فقیه و سپاه پاسداران در عراق رار گرفته اند. به خصوص نقش کلیدی ومحوری که نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی جماران وتهران ودمشق در عراق دارد . برای اینکه این دست نشانده نقش مستقیم در بحران سازی و ناامنی و گسترش اغتشاشات وبمب گذاری ها وآدم ربائی وترورها در راق دارد . زیرا که امکانات وتسهیلات برای باندهای مافیائی جنایتکار وابسته به رژیم تروریستی آخوندی در عراق فراهم کرده است . چونکه با بتالاق شدن عراق ، شرایط تبدیل شدنش به حیات خلوت برای ولی فقیه و سپاه پاسداران آمده شد که می توانند تروریست وبنیادگرائی وبحران وجنگ افروزی از عراق را به فلسطین ولبنان صادر کنند و هم اینکه فضای مانور دادن برای باج گیری پروژه ی هسته ای زیر پوشش زد وبندهای کثیف و گوناگون مذاکره ی هسته ای با اروپا ومذاکره ی امنیت عراق با آمریکا در عراق پیش برده شده است . آنگونه که اکنون آخوند حسن روحانی در گفتگوی خود با خبرگزاری دانشجوئی ایسنا خطاب به رقیب حاکم اعتراف کرده است که سیاست مذاکره با اروپا هم خطر تهام نظامی آمریکا را دفع کرد و هم عراق را برایش تبدیل به باتلاق و بحران کرد هم اینکه تاکتیک پذیرش توقف غنی سازی اورانیوم کمک کرد تااینکه طرح پروژه ی هسته ای بدون مواجه شدن با خطر تکمیل گردد. بنابراین اکنون که همه ی رهبران ومسئولان وارگان سرکوبگر و مطبوعات وابسته به رژیم تروریستی آخوندی بطور شفاف وهمه جانبه با برگزاری کنفرانس صلح در آناپولیس نه مخالفت که تلاش تهدید آمیز برای به شکست کشاندن آن نموده اند که بدون شک در راستای برون رفت از بحران خطیر هسته ای می باشد . برای چه مقمات سیاسی و نظامی در برکناری نوری المالکی اینقدر تأخیر کرده اند باز ه چشم به مذاکره دوخته اند ؟ در صورتیکه عراق کانون وسنگرگاه اصلی بحران سازی و صدور بحران با تروریسم وبنیادگرائی به خاورمیانه است؟ چرا بسیج و نام اسامی سایر ارگان ها و نفرات وابسته به ترور وناامن سازی در عراق و منطقه ی خاورمیانه در لیست تروریست قرار گرفته نمی شوند تا از این طریق جلوی اعمال تهدید آمیز و اقدامات تروریستی آن گرفته شود؟ برای چه نام سازمان مجاهدین سازمان قربانی این رژیم تروریستی و ضد بشری از لیست گروه و سازمان های ترریستی خارج نمی شود؟ بالاخره اینکه چرا غرب نباید برای راه حل هائی بحران هسته ای وعم تهاجم نظامی و ثبات سیاسی وامنیت و صلح و زندگی مسالمت آمیز در ایران وکشورهای همجوار ومنطقه تلاش کند و از طرح پیشنهادی راه حل سوم خانم مریم رجوی حمایت وپشتیبانی نماید که به وضوع این طرح پیشنهادی می گوید نه جنگ، نه مماشات و مذاکره و آونس دادن، بلکه حمایت از تغییرات دمکراتیک در ایران به وسیله ی مردم ایران و مقاومت سازمان یافته ی آنان که بسیار آسان و کم هزینه ودر دسترس می باشد؟
هوشنگ – بهداد
دوشنبه 5 آذر ماه سال -86