مانور و نمایش قدرت دادن با نوعی فرار به جلو، برای منتقل کردن پیام ها و پوشاندن ضعف ها می باشد." "

نقد وبررسی " جريان خط شكن (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان دوشنبه 5 آذر ماه سال –1386
مانور و نمایش قدرت دادن با نوعی فرار به جلو، برای منتقل کردن پیام ها و پوشاندن ضعف ها می باشد." "
معلوم نیست در شرایطی که پاسداران و زاپاس چرخ پنجمش بسیجیان دیروز که شعار جنگ جنگ تا پیروزی اشان ، راه قدس از کربلا می گذرد هنوز فراموش نشده است که چگونه جنگ افروزان حاکم که بقول خمینی جنگ نعمت الهی می باشد برای اینکه از این نعمت حسابی بهرمند شوند . بر دامنه وادامه ی تنور جنگ و داغ نگهداشن این تنور تلاش همه جانبه می کردند وگله گله بسیجیان دانش آموزان به خصوص روستائیان را به عنوان مین پاک کن یا بقول اسدار شیاد یادداشت روز نویس مسافران بهسشت بطور عمودی برروی میادین جبهه های جنگ ضد ملی و ضد ملی عراق می فرستادند که پس از 8 سال به سرکشی اجباری جام زهر از سوی خمینی ختم شد . ولی با ویرانی کشور و نابود شدن زیر ساخت های کشور منتهی شد که میلیون ها کشته ومجروح و جان باز و آواره وبی خانمان از هموطنانمان برای گاشت که هنوز پس از ینکه 19 سال از زمان آتش بس جنگ سپری شده است مناطق جنگ زده از کمبود ها و نا رسائی های برق و بهداشت و آب آشامیدنی در کنار فقر و بیکاری و.. در عذاب می باشند و پس از اینکه نزدیک به 5 سال است که از اشغال نظامی عراق گذشته است که این کشور در بست تبدیل به جولانگاه ویکه تازی سپاه پاسداران اعزامی و شبه نظامیان وابسته به رژیم تروریستی آخوندی شده است. خلاصه عراق در باتلاق فرو رفته است و روزگار مردم عراق همچون مردم ایران سیاه وتار شده است و تا زمانیکه ر ژیم تروریستی آخوندی دوام وبقاء داشته باشد با شرایطی که در عراق حاکم است ونخست وزیر دست نشانده ی جمارن وسپاه پاسداران دارد هیچگونه امید وچشم اندازی برای ایجاد صلح و آرامش و امنیت در عراق و خاورمیانه نمی باشد. از سوی دیگر در شرایطی که چند سال است که قیمت نفت رو به افزایش می باشد که نه اینکه منجر به رفاه و بهبودی وضعیت اقتصادی مردم ایران نشده است ، بلکه منجر به رشد لجام گسیخته تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا وفقرو بیکاری و... در جامعه شده است وامیدی به تغییرات مثبت به نفع مردم ایران در چشم انداز نیست .
اما نکته ی اساسی و مهم اینجاست گر چه شرایط از هر نظر علیه ی مردم ایران و عراق بدتر شده است. ولی برای پاسداران دیروز روستائی که بیل های روستائی خودشان را زمین گذاشتند و تفنگ گرفتند وبه سپاه پاسداران پیوستند . البته سایر حاشیه شهر نشینان نیز به اینان وسایر ارگان های سرکوبگر پیوستند. تا در خدمت دستگاه عوامفریب و جنگ افروز قرون وسطائی حاکم خمینی باشند تا که هم تهاجم به دانشگاه ها را یش به برند و هم با عنوان ساختگی انقلاب مسخره ی فرهنگی و تعطیل کردن 3 ساله ی دانشگاه ها و پیوند زدن این شرایط با فضای جنگ ضد ملی و ضد میهنی که به وجود آوردند و مکمل فضای حکومت نظامی و سرکوبگری خود کردند تا که توانستند اقشار تحصیل کرده و نخبگان دانشگاهی را یا پاک سازی کنند . یا اینکه اخراج و تبعید وخانه نشین نمایند . یا اینکه دستگیر و شکنجه وزندانی و اعدام و تیرباران کنند تا با بستن سنگ ورها کردن سگ ، در روند ادامه ی این شرایط موفق شده اند که با طرح خائنانه ی کودتای خاموش و خزنده بر مسند قدرت بخزند تا که این ارگان فاشیستی و غارگر و ضد مردمی هم قدرت اجرائی را داشته باشد . هم چنگ بر منابع اقتصادی و منابع وذخایر ارزی و نفتی وگازی بی اندازد . هم اینکه تأسیسات هسته ای را به محاصره ی خود درآورد وهم اینکه به بهانه ی طرح ملی خواندن ادعای کمدی و مضحک اینکه ملت ایران اعم از موافق و مخالف از این پروژه ی هسته ای دفاع می کنند . با سوژه و بهانه ی مبارزه با آمریکا و شیطان بزرگ خودشان را بر کشور حاکم و تحمیل نموده اند . زیرا اکنون با تاکتیک ها تلاش مذبوحانه می شود تااینکه کودتای خزنده ی خاموش خود را نوعی مشروعیت دهند . هم با اجرای همایش و نمایش و رزمایش های آبی و هوائی و زمینی و آزمایش های موشک دور برد بهانه برای اجرای طرح امنیت اجتماعی داشته باشند که با بسیج کامل نیروی انتظامی در حال آماده باش برای سرکوبی جوانان معترض است که رح خد را با عنوان مبارزه با فساد خلاقی و اجتماعی و فرهنگی و اراذل و اوباش دنبال واجرا کرده است .در حقیقت فضا و شرایط ناخوانده ی حکومت نظامی تحمیل شده را به پیش می برند. همچنین با صدور سیستماتیک احکام شلاق و دار زدن واعدام کردن ها در شهرهای ایران، دامنه ی ارعاب و خفقان و وحشت اجتماعی هر چه بیشتر گسترده تر کرده اند .
مهمتر اینکه ضمن حاکم کردن سانسور بر مطبوعات، دانشگاه ها را نیز تبدیل به پادان نظامی کرده اند و اساتید دانشگاه ها به اتهام لیبرال سکولار باز خرید وباز نشسته می کنند ودانشجویان معترض و دگر اندیش را شناسائی و اخراج می کنند. عجیب است که طلبه پاسدار روضه خوان یادداشت روز نویس شده تصور کرده است که با جامعه ی کوران سر وکار دارد که باز از خاطرات دوران بسیج و جنگ شروع و به مسافرا ن عاشقان شهادت و بهشت و باز گوئی داوطلبان مرگ نه بسیجیان که بچه های اطلاعاتی اشاره کرده است که البته لو داده است که همه دواطلبان نامنویسی آماده ی شهادت این مسافران بهشت فقط یک نام بوده است. یعنی همان موقع کلک زده می شده است.
بنابراین اکنون که بحران هسته ای بسیار خطرناک شده است . از سوی دیگر سه شنبه آینده اجلاس کنفرانس صلح خارمیانه در آناپولیس آمریکا برگزار می شود که موفقیت آمیزبودنش می تواند حکم طنب دار برای رژیم تروریستی جنگ افروزی آخوندی داشته باشد . لذا دستگاه وماشین جنگ وترور وجهل وجنگ وجنون و عوامفریبی و نیرنگ و دروغ وتهدید بسیج وکوک شده است تا که با همه توش وتوان وامکانات تبلیغاتی و نظامی که دارد صحنه شده است تا که هر طوری شده است این کنفرانس آناپولیس موفقیت آمیز نباشد. برای همین در عراق دست به بمب گذاری زده شده ست . در فلسطین تظاهرات ضد کنفرانس صلح آناپولیس بر گزار شده است . پاسدار غلامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه با رئیس جمهور سوریه پیرامون اجرای طرح مشترک به شکست کشاندن ین کنفرانس صلح گفتگو شده است. از سوی دیگر همچنین پاسدار احمدی نژاد از تعداد10 رهبر سازمان های گوناگون فلسطینی به تهران دعوت کرده است تا با آنان حربه ی تبلیغاتی علیه ی کنفرانس آناپولیس ساخته شود . مهمتر اینکه فرمانده ی کل سپاه پاسداران نیز تیغ کشیده ووارد میدان شده ودست به عربده کشی و قدرت نمائی کاذب زده و ادعای مضحک مانور 8 میلیونی بسیج کرده است. تااینکه پیام منتقل کند که اگر چنانچه سپاه پاسداران در لیست تروریست رفته و مورد تحریم اقتصادی از سوی آمریکا واقع شده است . ولی اکنون می تواند با برگ بسیج وارد صحنه شود وهمان سیاست سرکوبگری و باج گیری سپاه پاسداران برای پیگیری پروژه ی هسته ای را دنبال کند. ضمن اینکه این روزها با برگزاری چنین نمایشی که نوعی صف آرائی جنگی و آماده باش علیه ی مردم ناراضی می باشد ک به شکلی غیر مستقیم پاسخ فریاد های مرگ بر دیکتاتور فریادهای دانشجویان معترض می باشد. البته که نشان دادن قدرت علیه ی جناح مغلوب نیز می باشد که تصور نکند اوضاع تغییر کرده است و اینان می توانند دل به نمایش خیمه شب بازی انتخابات دوره ی مجلس هشتم خوش داشته باشند که گویا شراط و فضا برای دوباره به قدرت بازگشتن اینان فراهم ومساعد شده است، بلکه با اینگونه نمایشات ومانور ها وتهدید ها باید درک کنند که شرایط منقبض تر از گذشه شده و بازهم تا زمان بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم بیشتر منقبض خواهد شد . برای اینکه رئیس ستاد انتخابات کشور پاسدار علیرضا افشار شده است که خودش جزو یکی از برنامه ریزان وطراح کودتای خزنده و سیاسی گام به گام حرکت چراغ خاموش علیه ی جناح مغلوب می باشد که در کنار پاسدار محمد باقر ذوالقدر قرار گرفته است که وی نیز یک معاون دیگر وزارت کشور است ک در أس آن یک آخوند آدمکش اطلاعاتی – امنیتی قرار دارد. برای همین است که طلبه پاسدار روضه خوان یادداشت روز نویس خود را باعنوان جریان خط شکن نام گذاشته است و پیرامون آن مانور داده است تا به رقبا تفهیم کند درک کند که شرایط تغییر نکرده است.

هوشنگ – بهداد
دوشنبه 5 آذر ماه سال 1386