"تا دیر نشده غرب باید هر چه زود تر در سیاست خائنانه ی مذاکره وومماشات گری خود تجدید نظر جدی کند"

نقد وبررسی " استارت بزنيد، لطفاً!(يادداشت روز)"روزنامه ی کیهان سه شنبه 6 آذرماه سال-1386
"تا دیر نشده غرب باید هر چه زود تر در سیاست خائنانه ی مذاکره وومماشات گری خود تجدید نظر جدی کند"
چقدر دیپلماسی رژیم تروریستی آخوندی واقعاً مسخره است و چه اندازه با وارونه گوئی و طنز های هم بیمزه ولی خنده دار آغشته است که اغلب در پوشش یادداشت روز های روزنامه ی کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری و سرمقالات روزنامه ی جمهوری اسلامی متعلق به ولی فقیه تبیین وبیان می شود؟ البته از پاسداران و اطلاعات چیان وبازجویان روزناه نگار شده بعید نیست که چنین دست به جوک گوئی بزنند . زیرا که پیروان امام راحلی می باشند که عوامفریبی و دروغ گفتن اساس و ابزار وحرفه وتخصصش بود . بنابراین اگر پیروانش همچون خودش نباشند نه مکتبی ونه پیرو ونه خط امامی صدیق مثل خودامام راحل نمی باشند که جنگ را نعمت الهی خطاب کرده بود که 3 دهه است که نعمت آن را جنگ افروزان حاکمان می برند و سیه روزی و رنج و زحمت ومحنت وفقر و بیکاری و ویرانی وتورم وگرانی اش و.... نیز نصیب ملت ایران شده است . بهرحال جائیکه زمان طولانی از اجرای طرح سهمه ی بندی بنزین نمی گذرد که چاشنی کارت هوشمند نیز داشت که بلافاصله ضریب بالای هوشمند بودن کارت های توزیع شده را مردم ناراضی با تهاجم ویورش سراسری خود به پمب بنزین وجایگاه های سوخت رسانی نشان دادند و آنان را به آش کشانیدند. ازسوی دیگر جائیکه خودرو های 4 دهه ی بیش با میزان سوخت بسیار بالا هنوزمورد استفاده واقع می شوند که نه هزینه ای هنگفت صرف واردات بنزین می شود که ولی فقیه خودش اعتراف کرد که پس از 3 دهه عجیب است که کشوری که خودش تولید و صادر کننده ی نفت است ولی مجبور است به خاطر کمبودپالایشگاه های تصفیه در کشور ای ، سالیانه میلیارد ها هزینه ی بنزین وارداتی شود. البته با متهم کردن مردم به عنوان اصراف گر در بنزین وآب و ... مردم مقصر قلمداد شدند، از طرف دیگر ماشین های قراضه عهد بوقی موجب ترافیک سنگین و آلودگی شدید محیط زیست شده است.
همچنین به یمن نقض سیستماتیک حقوق بشر رژیم تروریستی آخوندی رکوردار نقض حقوق بشر در جهان می باشد . همینطور به دلیل سیاست دخالت گرایانه در امورداخی کشورهای همجوار و منطقه و خاورمیانه است که ایران ایزوله و منزوی ترین کشور منطقه می باشد. مهمتر اینکه هر زمان که پاسدار غلامک سپاه پاسداران و گماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد فرصت گیر آورده وبه شیخ نشین های منطقه سفر کرده است از موضع التماس و خواهش و زبونی وخواری خواهان عادی شد ن رابطه با کشور مصر شده است که به همین دلیل چندین بار مورد انتقاد تند وتیز سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی واقع شده است که چرا این پاسدار خلاف نظر خمینی اتخاذ تصمیم می کند؟ همچنین اکنون به دلیل ماهیت جنگ افروزانه و قرون وسطائی و نامشروع بودن رژیم تروریستی آخوندی و شرایط ایزولگی ومنزوی بودنش که د موقعیت به شدن ضعیف قرار دارد نیاز به بحران سازی وجنگ افروزی با حماس دارد تا در برابر برگزاری با کنفرانس صلح خاورمیانه در آناپولیس آمریکا با مانور دان با حماس ابراز مخالفت و دشمنی کرده باشد . به خصوص اینکه دولت سوریه هم پیمان نزدیکش نیز در این کنفرانس شرکت می کند. بنابراین اکنون حق دارد که پاسدار یادداشت روز نویس در مورد سیاست دیپلماسی خارجه ی به گل نشسته ی رژیم تروریستی آخوندی که یک آدمربا در رأس آن قرار گرفته است وارونه گوئی کند و از موضع فرفکنانه چنین در مورد قراضه بودن ماشین دیپلماسی آمریکا که نیاز به هل دادن برای استارت وحرکت دارد تحیل های بزغاله ای ارائه بدهد:
"وضعيت ديپلماسي جهاني آمريكا حكايت خودروي قراضه اي است كه پيش نمي رود و صداي تمام اجزاي آن بلند شده الا يك قطعه -بوق- كه بايد صدا داشته باشد اما صدا ندارد."
حال بماند طبق اعتراف پاسدار یادداشت روز نویس تعداد 25 کشور شرکت کننده در این کنفرانس نشان بر بی اهمیت بودن آن و قراضه بودن ماشین زنگ زده ی دیپلماسی آمریکا می باشد که نیاز به هل دادن برای استارت دارد. ولی از فراخان ولی فقیه که فقط حماس و حزب الله لبنان حمایت کردند البته با اهدای دلارهای ناشی از فروش نفت که حق مسلم پایمال شده ی مردم محروم وتهی دست ایرانی می باشد که منتظر دریافت نان برتوی سفره های خالی اشان می باشند، یک دیپلماسی مدرن پیشرفته مدل بنز آخرین سیستم و یا رز رز است که هر گز هندلی و عصر حجری نمی باشد که یاتاقان زده و آب روغن قاطی کرده وموتور پیاده کرده باشد و جوراب زنانه به عنوان تسمه پروانه در آن استفاده شده باشد و اصلاً جوش نمی آورد وخاموش نمی کند و نیاز به تعویض آب وهل دادن هم ندارد. چونکه از توی این سیات و دیپلماسی جنگ 33 روه ی حزب الله لبنان با اسرائیل بیرون می آید که اخیراً علی اکبر ولایتی مشار امور ین المللی رهبر ولی فقیه تقاضا کرده است که اعضای حماس می بایست با سلاح های خود بر دوش توی خیابان ها رژه روند و سلاح های شان را به سمت اسرائیل به جای برگزاری صلح آناپولیس نشانه گیری و شلیک کنند و افزوده زیراکه چون حزب الله لبنان امکان نابودن کردنش نمی باشد .البته این مشاور امور بین المللی رهبر نمی گوید جز به سر زمین سوخت تبدیل شدن لبنان به خصوص بخش جنوب آن چه چیز مثبتی عاید مردم وکشور لبنان از این جنگ 33 روزه شد که اکنون قرار است سپاه پاسداران آن را از طریق حماس در فلسطین تکرار کنند؟ بالاخره یاددشت روز نویس سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری یا مشابه اش پاسدار وزیر فرهنگ و سانسور و تفتیش عقاید ارشاد محمد حسین صفار هرندی به امید شکست کنفراس آناپولیس دل خوش کرده است تا که به اتکای هم پیما نان قدرتمند رژیم تروریستی آخوندی در منطقه اینگونه جشن شکست دیپلماسی آمریکا و کنفرانس آناپولیس وپیروزی دیپلماسی خودش را جشن بگیرد:
"با اين اوصاف تكليف مسئله ايران روشن تر است. سايه ايران و متحدان قدرتمند منطقه اي اش كه ريشه در ملت هاي مسلمان دارند، از هم اكنون بر كنفرانس پائيزي سنگيني مي كند و پايان معلوم نشست امروز، اعلام و اذعاني ديگر بر توفيق و پيروزي ديپلماسي سال هاي اخير جمهوري اسلامي خواهد بود. گاه، سكوت در خود قدرتي نهفته دارد كه با سخن گفتن مخدوش مي شود. اين دقيقا حكايت ديپلماسي آمريكاست و گشودن مشت بسته در كنفرانس آناپوليس. صداي استارت امروز ماشين ديپلماسي آمريكا و سروصداهايي كه مي كند حتما شنيدني است، همچنان كه به تعبير روزنامه انگليسي آبزرور «ديدن خانم رايس در حال جويدن ناخن هايش در تمام ساعات برگزاري كنفرانس». فقط چند ساعتي بايد صبر كرد. "
در خاتمه اینکه پاسدار یادداشت روز نویس همچون ولی فقیه و سپاه پاسداران نه مخالف که دشمن ریشه ای و بنیادین ثبات و صلح و آرامش در منطقه می باشد . زیرا اینا ن هر گز خواهان آن نمی باشند تاکه تنش و بحران وجنگ افروزی و ناآرامی وعدم امنیت از منطقه رخت بر بندد . چون اگر زمینه رشد خزه در مرداب وکرم در فاضلاب و حشرات موذی در محیط های آلوده و میکرب زا نباشد. اینان سریع نابود می شوند واز بین می روند . بنابراین اگر شرایط آشوب زده وبحرانی در کشورهای همجوار ومنطقه وجود نداشته باشد .امکان صدور بحران و بنیادگرائی و تروریسم برای رژیم تروریستی آخوندی هم مناسب نیست. اگر چنانچه امکان صدور بحران وتروریسم وبنیادگرائی برای رژیم ضد بشر وجنگ افروز وبحران ساز و عوامفریب نباشد . لذا نه ابزار سرکوب و خفقان وسانسور و ارعاب و وحشت داخلی دارد و نه حتی امکان وشانس بقا دارد . زیرا که باید به مطالبات ونیاز های مردم جوابگو باشد . ازسوی دیگر خیلی بیش از شرایط کنونی رشد اختلافات و جنگ ونزاع های جناحی و باندی برای قبضه ی قدرت وانحصاری کردن آن و کسب ثروت و غارتگری هرچه بیشتر سر بر می آورد . همچنین مهمتر نه اینکه می تواند دست به باج گیری بیرونی بزند و این سیاست را ادامه دهد و یا دست به پیگیری فعال سیاست کثیف و خائنانه ی مذاکرات مماشات به عنوان دیپلماسی بزند ودر نهایت بتواند از اهرم زور وتهدید وابزار فشار در راستای پیگیری اهداف پروژه ی هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای استفاده کند. بنابراین اگر غرب سریع اقدام نکند واز سیاست خائنانه ی کثیف و پلید گذشته ی مذاکره ومماشات گری خود فاصله نگیرد ودر این مورد تجدید نظر نکند و تصمیم جدی اتخاذ نکند تا که به این سیاست خائنانه مهر پایان بزند. در آ ینده ی نه چندان دور باید هزینه ی بسیار کلان برای این سیاست اهمال کاری خود را به پردازد. پس تا دیر نشده استارت آن را سریع بزند که دچار هل دادن نشود.
هوشنگ – بهداد
سه شنبه 6 آذرماه سال-1386