"روضه خوای وحرافی ووراجی کردن برای مقدمه و آماده سازی جنگ خانمانسوزدیگر"

نقد وبررسی "رويش در بستر هويت ملي (يادداشت روز)"روزنامه ی کیهان پنجشنبه 10 آبان ماه سال-1386
"روضه خوای وحرافی ووراجی کردن برای مقدمه و آماده سازی جنگ خانمانسوزدیگر"
ولی فقیه آنقدر ضریب نشئگی اش بالاست که هنوز قادر نیست فاصله ی زمانی سپری شدن نزدیک به 3 دهه حکومتداری رژیم تروریستی آخوندی را درک کند وبداند یا اینکه خد را به نادانی نزند که اکنون در شرایط زمانی قرار داریم که جمعتیت کشور ایران نسبت به سال و فضای بهمن 57 ، بیش از دو برابر نه شده است، بلکه مردم اشراف کامل با تجربیات فراوان نسبت به قول های داده شده ی رهبران ومسئولان دارند که چگونه قول ووعده ها با عملکرد ها متناقض و حتی ضد وعده های داده شده بوده است ؟ یعنی اینکه نسل جدید ممکن است که چون خودشان در آن مقطع تاریخی اوایل انقلاب ودوران اشغال سفارت آمریکا وتهام به دانشگا ها و شروع جنگ حضور نداشتند تا که به خاطر داشته باشند که چگونه خمینی گفته بود که اقتصاد مال خر است .حکومت آینده متعلق به مستضعفان وپابرهنگان است جنگ نعمت الهی است . تا فتنه در عالم هست لاکن جنگ هم هست و یا اینکه بطور دقیق نمی دادند که جنگ چگونه شروع شد و چرا اصرار بر ادامه ی آن شد ؟ وچرا آنقدر ادامه یافت که منجر به شکست و جام زهر ریزی به کام خمینی شد و یک قلم هزار ملیاردلار خسارات مالی برجای گذاشت ؟ یااینکه برای چه در 13 آبان سال 58 به سفارت آمریکا در تهران تهاجم شد واشغال گشت وموجب سقوط دولت موقت مهندس بازرگان وسرکوب مداوم نیروهای انقلابی شد واین وضع همون حربه ی شمشیر داموکلس تا حال ادامه داشته است و مسلماً 13 آبان امسال یعنی چند روز دیگر پیرامون آن معرکه گیری گسترده ی خواهد شد . زیرا که سپاه پاسداران وسپاه قدی ووزارت دفاع تی لیست تروریست از سوی وزارتخانه های امور خارجه وخزانه داری آمریکا رفته است وشامل تحریم 22 سازمان وابسته به اینان شده است . یا انکه نسل دید بطور کال نداند که در راستای چه اهدافی بود که چند ماه پس از این اشغالگری سفارت آمریکا بود که طرح یورش سراسری به دانشگا ه های سراسر کشور برنامه ریزی شد و زیر پوشش انقلاب فرهنگی دانشگاه ها برای 3 سا ل تعطیل شدند و خیلی از دانشجویان واساتید دانشگاه ها دستگیر و شکنجه ومحکوم وسپس تیرباران شدند و خیلی بیشتر پس از بازگشائی اک سازی واخراج شدند .
خلاصه این پارامترها به خصوص 8 سال جنگ ضد لی و ضد میهنی در کنار سرکوبگری گسترده ی سیاسی اجتماعی کمک کرد به بقای این رژیم قرون وسطائی و آزادی کش که ادامه ی آن منجر شد که بیش از دو سال است که باند مافیائی اطلاعاتی – امنیتی- پاسداران نظام یک دست شده قدرت را قبضه ی کامل کنند و بساط خرافات وتحجرگرائی و غارتگری و سرکوب وجنگ افروزی را حاکم کرده اند . در هر صورت نسل جدید اگر تجربه ی آن زمان را ندارد، در عوض تجربه ی شرایط کنونی را دارد که چگونه دانشگاه ها با عنوان انقلاب فرهنگی دوم تبدیل به پادگان شده اند ؟ چرا یک پاسدار گمنام اطلاعاتی و تروریست رئیس جمهور شده است که مدعیست فضای سال های 57 و اوایل انلاب را دوبار احیاء کرده است ؟ چرا وعده ی مبارزه با مفسدین اقتصادی را داد ولی در عمل عامل ترویج فساد اقتصادی شده است تا جائیکه یک پاسدار صاحب 137 میلیون دلاری را مشاور اقتصادی خود کرده است ؟ چرا در اوایل تشکیل دولت مدعی عاشق خدمتگزاری وعدالت محوری یک قلم ناقابل 6 میلیاردلار فروش نفت در وزارت نفت مفقود شد چون وزیر نداشت ؟ چرا اکنون این رئیس بطور خودسرانه چندین ماه است که وزیر نفت و صنایع را بر کنار کرده است و مشخص نیست چند میلیارد دلار دیگر فروش نفت ناپدید شده است؟ ناگفته نماند که البته خود این رئیس جمهور پاسدار مکتبی نیز دارای پرونده ی اختلاس 350 میلیارد تومانی در زمان شهردار تهران بودنش دارد. همچنین چرا وی به مردم قول داده بود که از فروش آمد ناشی از نفت وپالایش کردن این وزارتانه از مفسدین ی خواهد نان بر توی سفره های خالی محرومان خواهد به برد اما در عوض رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالا ها را تحویل آنان داده است و بنزین را نیز از سبد خانوار های محرومان ربود در صورتیکه ی قیمت هر بشکه نفت به بیش از 93 دلار رسیده است و این رئیس جمهور مدعی خدمتگزار مردم حتی حاضر نیست که حتی پاسخ به سئوال نمایندگان مجلس دهد که مبلغ 120 میلیارد دلار درآمد دوسال گذشته ی نفت به کجا رفته است؟!
از سوی دیگر حاصل و نتایج هزینه ی صرف شده سفرهای داخلی و خارجی این رئیس جمهور در دو سال گذشته چیست؟ مگر غیر از این بده که ایشان به جای برآورده کردن قول های داده شده و سایر مطالبات مردم پیوسته در حال سفربه خارج یا استان های سراسر کشور بوده است که در رأس وکاکل سحنان و قول هایش خبر خوش هسته ای وبرگزاری جشن هسته ای بوده است. از طرف دیگر بطور زنجیره ای مانورهای نظامی ،آبی – خاکی وهوائی از سوی بسیج و سپاه وارتش نیرو انتظامی برگزارشده است و موشک های دور برد که برخی از آن قادر به حمل کلاهک هسته ای می باشند آزمایش شده است که نتیجه و حاصل آن این شده ست که پاسدار چهارباغی فرمانده ی نیروی زمینی سپاه پاسداران اخیراً آواز کوچه باغی خوانده و مدعی شده است که واحد توپخانه ی این ارگان توانائی شلیک 11 هزار موشک دور برد را در هر دقیقه دارد . حال صحت وسقم راست و دروغ این طنز منار وگنجشک با خودش می باشد.
همینطور یک پاسدار وزیر فرهنگ سانسور و تفیش عقاید ارشاد شده است وگفتن ندارد که با مطبوعات واهل قلم چه کرده است؟ طرج امنیت اجتماعی نیروی انتظامی که از اول اردیبهشت ماه شروع شده و در مراحل گوناگون اجراشده است که نسل جوانان آنقدر با این طرح آشنائی دارد چونکه روزانه خود با درگیر است و آن را لمس کرده وخود شاهد صحنه های ضرب و شتم وتحقیر کردن جوانان اراذل و اوباش نامیده شده با شلاق و دار زدن ها بوده است که نیاز به تکرار آن نیست. همچنین پژواک اعتراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور دانشجویان در دانشگاه های گوناگون آنقدر واضح و عیان است که واکنشی در برابر پادگانی کردن فضای دانشگاه ها واخراج دانشجویان واساتید است که به اتهام لیبرال و سکولار ودگر اندیش تعقیب واجرا شده است . البته که جوانان به خصوص دانشجویان آگاهی کامل دارند که داستان چیست وچه وجه تشابهاتی می تواند با انقلاب فرهنگی و یورش به دانشگاه های سراسر کشور در اردیبهشت ماه سال 1359داشته باشد ؟
خلاصه فضای حاکم کنونی ترسیم کننده ی فضای پس از انقلاب است که نسل کنونی حضور نداشت با این اختلاف که دیگر جای ابهام وتوهمی در اذهان عمومی مردم ایران به خصوص نسل جوان علی الخصوص دانشجویان باقی نمانده است که چرا در خیابان ها رئیس جمهور چیفه بر گردن به دیدار بسیجیان رفته ودر جمع آنان حضور یافته و عوامفریبانه گفته است که حاضر است فدای خاک پای بسیجیان شود؟ و یا چرا این صحنه در حضور ولی فقیه تکرار شده است وایشان به جوانان غیور بسیجی افتخار کرده وبالیده است که اینان که ملت خظاب شده اند همچون گذاشته آمادگی دارند در برابر دشمن متجاوز به ایستند و به عنوان یک بار مصرفان عاشق شهادت و داوطلبان روی مین میادین جنگی رفتن برای بقای نظام متزلزل مبارزه و دفاع کنند. اکنون نیز یادداشت روزنویس پاسدار آویزان به گفته های ولی فقیه در دیدار بسیجیان شده و در یادداشت روز خود پیرامون همین مسله مانور داده است . زیراکه می داند برای دفاع از پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلح هسته ای جنگ نعمت الهی خوانده شده ی خمینی دیگری در پیش روی می باشد که نیاز به یکبار مصرفان وعاشقان شربت شهادت صلواتی پشت جبهه برای اعزام کردن عمودی وافقی فرستادن شان به بهشت دارند که می بایست اذهان عمومی را با تبلیغات مسموم و وارونه آماده کند. غافل از آنکه همانگونه که در ابتدای این نوشتار قید شد نسل جدید اشراف به همه ترفند ها و حقه بازی و عوامفریب های آخوند های حاکم و قلم بردستان مداح و ستایشگر جنگ ونیستی امثال یادداشت روز نویس دارند و نسل جوان کنونی دیگر حاضر نیست همچون جوانان ودانش آموزان ناآگاه وساده باور گوی آخوندهای شیاد وقاتل و غارتگر وعوامفریب را بخورند وتبدیل به هیزم تنور جنگ ولی فقیه وسپاه پاسداران خواسته ی دیگری شوند که موجب بقای این رژیم جنایتکار شوند تا که فرصت داشته باشد بازهم با راه اندازی جنگ یرانگر دیگر درکشور ، وجب گسترش بازهم فقر وبیکاری مضاعف تر از شرایط کنونی شوند و در مقابل غارتگران حاکم وشرکای آنان بتوانند بر میزان انباشت سرمایه ها ودارائی ها و موجودی حساب های بانکی و ذخیره وپس اندازخود در بانک های خارجی بی افزایند. زیرا که نسل دید به خوبی می داند که شرایط کنونی حاکم بر ایران که اوضاع هرروز بدتر از روز قبل می شود و هیچگونه چشم انداز مثبت یا نقطه ی امیدی نسبت به آینده وجود ندارد. دقیقاً حاصل 3 دهه ی حکومت ننگین حاکمان کنونی می باشد وهرچه که اینان بیشتر فرصت حکومت داشته باشند بازهم بشتر وضعیت اقصادی و معیشی و اجتماعی وفرهنگی و... از هر نظر بدتر از شرایط کنونی خواهند کرد . چون دزدی و غارتری و سرکوب کردن وعوامفریب ودروغ گفتن و بحران سازی و جنگ افروزی کردن وصدور تروریسم وبنیادگرائی به مطقه کار دیگری ندارند که انجام دهند . بنابراین اکنون بدون در نظر گرفتن حرافی های تکراری ولی فقیه ورله ونشخوار کردنش از سوی روضه خوان یادداشت روز نویس و پیرامون آن مداحی ومدیحه سرائی کردن می بایست تأکید کرد که تنها راه چاره وکم هزینه ، همانا پیشهاد نه جنگ نه مماشات و سازش، بلکه تغییرات دمکراتیک وضعیت کنونی در ایران می باشد که اتفاقاً از سوی اپوزیسیون اصلی این رژیم ضد بشری این طرح به عنوان طرح پیشنهادی راه حل سوم از سوی خانم مریم رجوی مطرح و پیشنهاد شده است.
هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 10 آبان ماه سال-1386