"نکند که در ایران بوش حاکم است ومرتکب جنیات در 3 دهه گذشته است که مردم ایران خبر ندارند!"

نقد وبررسی " از چنگيز تا بوش(يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه 17 آبان ماه سال 1386
"نکند که در ایران بوش حاکم است ومرتکب جنیات در 3 دهه گذشته است که مردم ایران خبر ندارند!"
عجیب است که سابقه ی تجاوز چنگیز به آسیای میانه و ایران باز می گردد که فرزند ونوادگان وی در ایران برای قرن هاماندند وحکومت کردند وبرخی هم مسلمان شدند و 3 دهه است که ادامه ی آن سلسله ودودمان به آخوندهای جنایتکار حاکم برایران رسیده است که بس ویرانگر تر وجنایت آمیز تر از چنگیز با مردم ایران وآزادگان شرفتار بی رحمانه وضد انسانی تر کرده اند که تازه به همین هم قانع نبودند ودامنه ی جنایات وتجاوزات خود را به کشور های همجوار و منطقه ی خاورمیانه منتقل کردند و عراق را به باتلاق و لبنان را به سر زمین سوخته تبدیل کردند و بر شعله های جنگ داخلی در افغانستان و فلسطین دامن زدند. ولی اکنون طلبه روضه خوان پاسدار و یادداشت روزنویس شده با آدرس غلط دادن وبرای تبرئه کردن پرونده ی جنایت وخیانت آمیز وغارتگران آخوندها وپاسداران حاکم برایران، پرونده ی بوش و آمریکا را مطرح وجایگزین کرده است که گویا بوش در ایران حاکم است ودر 3 دهه ی گذشته این همه جنایات را مرتکب شده است و البته که بوش اشتباه کرد ومقصر است که در تجاوز نظامی افغانستان و عراق از رژیم جنایتکار کمکی خواست وهم به نفع این رژیم قرارگا ه های نظامی مخالفین در عراق را بمباران هوائی کرد و آنان را خلع سلاح نمود و وزارت امور خارجه اش آنان را در لیست گروه و سازمان ای روریست نهاد و اجازه مانور تبلیغاتی به لابی های رژیم تروریستی آخوندی در آمریکا داد . خلاصه با اشغال نظامی دو کشور افغانستان وعراق شرایط یکه تازی ومانور دادن عوامل رژیم تروریستی آخوندی به خصوص سپاه پاسداران در این دو کشور را فراهم کرد تاکه با خیال آسوده دست به صدور تروریسم وبنیادگرائی در خاورمیانه بزنند و اهداف پروژه ی هسته ای خود شان را تعقیب کنند وهم نظامیان آمریکائیان در افغانستان و عراق را بکشند وهم اینکه اعمال وجنایات واهداف ضد بشری خودشان را که در ایران وعراق و افغانستان ومنطقه را بطور دربست به حساب آمریکا وبوش بگذارند ودر این مورد هرروز یک گونه روضه ی مبسوط بر سر منبر خوانده شود و لفازی و قلمفرسائی کنند.
البته هدف دیگر طلبه پاسدار یادداشت روز نویس شده زدن زیرآب دمکراسی و لیبرالیسم وسکولاریسم می باشد و معادل قرار دادن این اصطلاعات برابرسلطه وتجاوز گر جهانی و حامی تروریسم معرفی کردن است که در مقابل در شرف حقانیت بخشیدن به ماهیت پلید و ننگین رژیم تروریستی ضد بشری متحجر وخرافه پرست و قرون وسطائی حاکم بر ایران وکوبیدن ومتهم کردن رقیب داخلی مغلوبشده ومخالفین ودگر اندیشان است که بلی اینان حامی ومبلغ چنین افکار واندیشه ای می باشند . برای همین است که طلبه ی پاسدار یادداشت روز نویس شده با نادیده گرفتن معنی ومفهوم طرح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی که چیست و عملکرد وبازده ی 7 ماه ی گذشته ی آن چه بوده است؟ این روز ها دانشجویان معترض در دانشگاه های ایران چه فریاد می زنند و مخاطبین فریاد مرگ بر دیکتاتورشان کیستند و یا نمایندگان واقعی مردم عراق چه خواست هائی را مطرح می کنند وچه موضعی در برابر اشغال عراق از سوی رژیم تروریستی آخوندی و اعمال دخالت گری و اقدامات تروریستی سپاه پاسداران در عراق دارند وچه موضعی با تأکید تأخیر در اقدام گذاشتن نام سپاه پاسداران وسپاه قدس در لیست تروریست وتحریم اقتصادی اتخاذ کره اند؟ همینطور بدون توجه به عملکرد ورشکست شده ی طرح های اقتصادی دولت مدعی عدالت محور و با عملکرد وارونه اقدام کردن پیرامون قول های داده شده محور مبارزه با مفسدین اقتصای وبردن نان بر توی سفره ی خالی محرومان در صورتیکه در دو ساله گذشته قیمت نفت رشد صعودی داشته است که نه برای مردم محروم وتهی دست 80% جمعیت ایران مشکلی را حل نکرده است، بلکه موجب مشکل آفرینی بس بیشتر شده است . زیراکه روند لجام گسیخته ی گرانی وتورم وافزایش قیمت کالا ها همچنان ادامه دارد و مطبوعات هرروز بیش از گذشته بر زیر تیغ سانسور می روند و با دانشجویان معترض وناراضی و اساتید دانشگاه ها بدترین شیوه ی غیر انسنی وناشایست رفتار و برخورد می شود وروزی نیست که خبر از سرکوب و دستگیری و بازداشت دانشجویان ومحاکمه ی آنان ویا مسئولن مطبوعات در مطبوعات زیر تیغ سانسور بازتاب داده نشود . ولی طلبه ی پاسدار یادداشت روز نویس آنگونه نظر داده است که همانگونه که قید شد که گویا این بوش است که در ایران حاکم است ومرتکب جنایات فوق شده است که اینگونه با نماینده و وکیل مدافع تسخیری مردم خود خوانده سخنگوی ملت ایران شده و فرافکنی کرده و طلبکارانه در مورد بوش و آمریکا نظر داده است

" امروز ديگر آشكار شده كه قدرت هايي مثل آمريكا كه دم از آزادي مي زنند، در عمل دشمن كينه توز و آشتي ناپذير كشورها و مردمي مثل كشور و مردم ايران هستند كه براي استقلال و آزادي خود قيام كرده و پس از پيروزي و حتي در بدترين و خطرناكترين شرايطي كه بيش از هر چيز ناشي از شيطنت آمريكا بوده، به اصل انتخابات و احترام به رأي مردم وفادار مانده و هيچ خطر و بهانه اي نتوانسته مانع از برگزاري حتي يك انتخابات در اين كشور طي سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي باشد و در عوض و به گواهي اسناد زنده و غيرقابل انكار كه حتي بعضي سياستمداران و نظريه پردازان آمريكايي نيز به آن اعتراف كرده اند، مدافع سرسخت مرتجع ترين و ضدمردمي ترين حكومت هاي ديكتاتوري هستند. امروز شعار آزادي خواهي و دموكراسي طلبي آمريكا سخت رنگ باخته و بر همگان ثابت شده كه در هر نقطه اي از جهان كه دموكراسي و آزادي واقعي حاكم باشد، اين آمريكاست كه بيش از هر كسي ضرر مي كند. امروز صداي اعتراض مردم آمريكا هم درآمده است. آنان نيز مي بينند كه آغاز هزاره سوم كه قرار بود پايان تاريخ و عصر حاكميت بلامنازع ليبرال دموكراسي غرب باشد، با چالش عليه ليبراليسم آغاز شده و موج نفرت و انزجار جهاني از آمريكا هر روز وسعت بيشتري مي گيرد. نفرت از آمريكا و سياست هاي سلطه گرانه آن از قلب كشورهايي كه آمريكا به بهانه صدور آزادي و دموكراسي به آنجا لشكر كشيده آغاز شده و كشورهاي بي طرف را هم دربرگرفته و حالا تقريباً به سرتاسر آمريكا هم سرايت كرده است به طوري كه بر اهل سياست و جامعه شناسان شكي باقي نمانده كه نظام سلطه بيش از هرجا از درون با «بحران مشروعيت» روبه رو است و دوران انحطاط آن آغاز شده است. اين است كه با وجود سال ها بمباران تبليغاتي و هدايت و سانسور رسانه اي و كنترل اخبار و اطلاعات، امروز مردم آمريكا از بزرگترين مخالفان جنگ افروزي آمريكا در سراسر دنيا از جمله در عراق هستند. اين را تظاهرات ضد جنگ كه تقريباً همه روزه در شهرهاي مختلف ايالات متحده به ويژه در نيويورك و واشنگتن و مقابل كاخ سفيد و كنگره و ... برپا مي شود و اغلب هم به خشونت و درگيري و دستگيري تظاهركنندگان توسط پليس مي انجامد، شهادت مي دهد."
عجیب تر اینکه مردم آمریکا حق دارند اعتراض کنند که چرا 800 میلیارد دلار هزینه اشغال گری عراق شده است و تعدادی از فرزندان آمریکائی کشته و مجروح شده اند تا عراق دربست در اشغال پاسداران رژیم تروریستی گردد که هم هم سربازان آمریکائی را بکشند وهم خواهان اخراج نظامیان آمریکائی از عراق شوند و هم عراق را باتلاق کنند و هم اینکه عراق را تبدیل به مرکز و کانون صدور بنیادگرائی مذهبی و تروریسم به خاورمیانه کنند . مهمتر اینکه اهداف پروژه ی هسته ای را تعقیب کنند. ولی مردم ایران حق ندارند از مسئولان رژیم تروریستی پرسش کنند که چرا باید در امور داخلی عراق و افغانستان وفلسطین و لبنان دخالت گری شود؟ چرا باید دلارهای نفتی به رهبر حزب الله لبنان شیخ نصر الله و اسماعیل هنیه رهبر حماس داده شود تا که با ابن دلارهای نفتی متعلق به مرد ایران بحران آفرینی وجنگ افروزی در لبنان و فلسطین شود؟ حتی چرا نمایندگان مجلس ارتجاع فرمایشی حق ندارند که سئوال کنند مبلغ 120 میلیارد درآمد دوسال گذشته ی نفتی به کجا رفته است؟ و چرا باید به جای اینکه به اینان پاسخ داده شود. اکنون طلبه ی پاسدار روضه خوان بر سر منبر رفته وو کیل دافع وسخنگوی مردم آمریکا شده واینگونه نقل قول از شکوه واعتراضات مردم آمریکا نسبت به مقامات آ مریکائی کرده است؟ :
"صداي مردم آمريكا درآمده است و آنان به ريخته شدن خون فرزندان خود كه قرباني سلطه گري و خوي تجاوزگري سردمداران كاخ سفيد شده اند اعتراض مي كنند، به 800ميليارد دلار پولي كه ديروز روزنامه واشنگتن پست از قول مقامات آگاه خبر داد كه از زمان اشغال عراق و افغانستان توسط دولت آمريكا هزينه شده و مي شود و ضربه سنگيني را به اقتصاد آمريكا وارد آورده، اعتراض مي كنند"
درخاتمه اینکه همه که طلبه ی پاسدار روضه خوان و یادداشت روز نویس این صغرا وکبرا کرده است و اشک تمساح برای مردم آمریکا ریخته است و دلسوزی برای سوختن جنگل های شیکاگو و... در آمریکا نموده است و آسمان وزمین را بهم دیگر دوخته وفلسفه بافی هائی که به سبک ملاهای مرده خور حرفه ای حوزه ی علمیه ی قم کرده است و دست به تبلیغابات و شاناژگری عوامفریبانه زده است و صورت مسئله را پاک کرده تا که بتواندواز پرداختن به بررسی مشکلات مردم ناراضی مردم فرار کند و اشاره به رشد تضاد ورقابت های داخلی نکند که همگی مرتبط با پروژه ی زیادی بحرانی شده هسته ی است که با در لیست تروریست رفتن سپاه و تحریم اقتصادی آن پیچیدگی این بحران هسته ای را مضاعف کرده است وضریب احتمال تصویب قطعنامه ی دیگر در شورای امنیت سازمان ملل را نیز افزایش داده است که در صورت عدم توقف کامل غنی سازی اورانیوم شانس تهاجم نظامی را بالا می برد و بنابراین ناشی از وحشت وترسی است که گریبان طلبه ی روضه خوان پاسدار یادداشت روز نویس را همچون سایر رهبران رژیم تروریستی آخوندی و فرماندهان سپاه پاسداران را گرفته است که مجبور شده ست چنین بر سر مقامات آمریکائی جیغ بنفش بکشد ودلسوز و حامی و یاز غمخوار مردم آمریکا شود.
اما باز هم بی ربط نمی بینم که همچون گذشته خطاب به مقامات آمریکائی و اروپائی تأکید کنم که برای جلو گیری از دسترسی رژیم یاغی بین الملل و محور شرارت در جهان به دسترسی به سلاح هسته ای و مانع شدن از جنگ خانمانسوز وویرانگر دیگر که بوش از آن جهان جهای سوم یاد کرده است. خارج کردن بی درنگ نام مجاهدین از لیست تروریست می باشد و حمایت وپشتیبانی از طرح پیشنهادی راه حل سوم خانم مریم رجوی رئیس جمهور شورای ملی مقاومت است که گفته است نه جنگ، نه مماشات و سازش ومذاکره با رژیم، بلکه حمایت از تغییرات دمکراتیک در ایران از طریق مقاومت ومردم ایران. گفته می شود آمودن را آزمودن خطاست . تجربه هیلتر وقبل از آغاز جنگ جهانی دوم در دسترس می باشد ونیاز به تکرار و آزمون مجدد آن نمی باشد چون همانگونه که تأکید شد اکنون قابل پیش گیری می باشد. لطفا اتلاف وقت نکنید وسریع اقدام کنید
.
هوشنگ - بهداد
پنجشنبه 17 آبان ماه سال 1386