گزیده خبرهای 9 اسفند -96


گزیده خبرهای 9 اسفند -96

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی یک دستگاه عابربانک صادرات در شهرستان آبادان خبر داد.به گزارش میزان، سردار حیدر عباس زاده گفت: درپی وقوع یک فقره آتش سوزی عمدی یک دستگاه عابربانک صادرات خیابان طیب آبادان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آن شهرستان قرار گرفت.وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی فرد خاطی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی عامل آتش سوزی به هویت ع- ز را دریک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش محاصره ودستگیر کردند.سردار عباس زاده در خاتمه تصریح کرد: متهم دستگیر شده درتحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد.
پای یک شرکت دانش‌بنیان درمیان است!
شليک به محيط بان
    تبريز - خبرنگار کيهان: مدير روابط عمومي محيط زيست آذربايجان شرقي گفت: شکارچي متخلف، محيط بان ميانه اي را در منطقه شکار ممنوعه کاغذکنان با شليک اسلحه شکاري زخمي کرد.    داوود قاسم زاده، نام محيط بان ميانه اي را محمد قرباني ذکر کرد و خاطرنشان کرد: وقتي محيط بان شکارچي متخلف را تعقيب کرد، شکارچي براي فرار با شليک به پاي محيط بان، متواري شد. قاسم زاده تصريح کرد: اين پرونده در حال بررسي است.

      قاتل خاموش
    سرويس شهرستان ها: فرمانده انتظامي شيراز از فوت 3 نفر از اعضاي يك خانواده بر اثر بي احتياطي در استفاده از وسايل گرمايشي در آن شهرستان خبر داد    سرهنگ «دلاور القاصي مهر» افزود: در بررسي هاي صورت گرفته و گزارش پزشك قانوني، مشخص شد كه سه نفر از اعضاي يك خانواده كه در حال استراحت در منزل خود بودند به دليل سهل انگاري در استفاده از بخاري دچار مسموميت شده و جان خود را از دست داد ند.
مرگ مادر و فرزند در تصادف
    اصفهان – فارس: مسئول روابط عمومي مديريت حوادث و فوريت هاي پزشکي استان اصفهان از مرگ يک مادر و فرزندش در تصادف زير پل راه آهن اصفهان خبر داد.    عباس عابدي اظهار کرد: زير پل راه آهن واقع در بزرگراه شهيد دستجردي در اثر برخورد يک کاميون با خودروي سواري پرايد دو نفر کشته شدند.وي افزود: راننده خودروي سواري پرايد در اين تصادف جان سالم به در برد اما همسر و فرزند او بر اثر ضربه به سر در دم جان باختند.
کشف مواد محترقه
     کرج – خبرگزاري صدا و سيما: فرمانده انتظامي البرز از کشف 200 هزار عدد انواع مواد محترقه در اين استان خبر داد.    سرتيپ محمديان افزود:اين ميزان مواد محترقه با اجراي طرح جمع آوري مواد محترقه در استان جمع آوري شد.    وي افزود: پليس با کساني که بخواهند با تهيه و توزيع مواد محترقه زمينه بي نظمي و ايجاد وحشت در بين شهروندان را فراهم کنند، بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.
واژگوني کاميون
    بيرجند – ايسنا: رئيس پليس راه خراسان جنوبي گفت: واژگوني کاميون حامل مواد لبني موجب مرگ راننده شد.    سرهنگ «حسين رضايي» گفت: يک دستگاه کاميون حامل مواد لبني در کيلومتر ۳۲ محور سربيشه به بيرجند به داخل پل سقوط کرد.    وي افزود: بر اثر اين حادثه خودروي کاميون دچار حريق شد و راننده آن جان باخت.