كيهان و خوانندگان

    دروغ نامه  ی کیهان 9 اسفند - 96
كيهان و خوانندگان
وقتی  خمینی شیاد بنیانگذار رژیم جهل وخرافات و  جنگ  ولایت فقیه یک دروغگوی بزرگ بود . همچنین جانشین وی خامنه ای رمال هم دست کمی در دروغ گویی از رهبرخود ندارد .مشخص است از سربازجو شکنجه گر واعتراف گیر زندان پاسدار اطلاعاتی  شریعت نداری  که مرید خمینی وخامنه ای است نمی توان توقع داشت که دروغگوی  حرفه ای نباشد .  برای همین بانادیده گرفتن 5 سال  مخالفت وی با روحانی و دولت وسپس برجام که  از موضع ضدآمریکایی  و همگامی کامل با مواضع پاسداران و خامنه ای علیه برجام بوده است که منجر به بن بست برجام شده است . ولی اکنون برای اینکه همه کاسه کوزه برسر روحانی ودولت وی شکسته شود با بهانه اعتراف اجباری وتحمیلی روحانی درپیام قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهانش این چنین روحانی  را سنگ روی یخ و برجام را نوزاد مرده کرده است:
 آقاي رئيس جمهور همان کسي بودند که در تبليغات انتخاباتي خود اعلام کردند اگر مردم به غير او راي بدهند نوزاد برجام خفه خواهد شد ولي امروز با وجود اينکه خود ايشان در مسند قدرت و رياست جمهوري هستند نوزاد برجام روي دستانشان مرده است.    
    * 
امام خميني(ره) مي فرمودند من هر روزي که از انقلاب مي گذرد توجه به اين معنا بيشتر مي کنم که ملت ما انقلابي عمل کردند و ما نکرديم... ما يا مقصريم يا قاصر و در هر دو جهت در پيشگاه ملت جواب بايد بدهيم. بنويسيد ملت تشنه رفتار انقلابي مسئولان در هر سه قوه است. چرا در راه امام قدم برنمي دارند؟
    06920918
    * 
در سفر اربعين يکي از عراقي ها مي گفت اگر در کشور شما ولي فقيه نبود اوضاع کشورتان به مراتب پيچيده تر از عراق و افغانستان بود. خداوند سايه پربرکت ولايت را بر سر اين ملت مستدام بدارد.
    29140990
    * 
واقعا اگر الطاف الهي و وجود نازنين ولي فقيه و امام خميني و امام خامنه اي عزيز نبودند خدا مي داند برخي از اين مسئولان چند چهره گذشته و حال چه بر سر انقلاب اسلامي مي آوردند. اما حضرت حق به خاطر خون مقدس شهدا و حضور با بصيرت مردم توطئه ها را يکي پس از ديگري در نطفه خفه کرده است و من بعد نيز الطاف الهي شامل حال ملت خواهد بود. انشاءا...!
    
جعفرنژاد- شيراز
    * 
رئيس جمهور رئيس قوه اجرايي کشور و وظيفه اش گره گشايي از مشکلات جاري کشور است نه نظريه پردازي. تعجب مي کنيم ايشان چگونه حقوق داني است که نسبت به اين موضوع روشن و بديهي غفلت دارند و يا به عمد و آگاهانه حاشيه سازي مي کنند.
    07610913
    * 
آقاي رئيس جمهور آيا غير از سخنراني در موضوعاتي که در آن تخصص ندارند کار ديگري ندارند که به آنها بپردازند پس مسئوليت اجرايي کشور چه مي شود؟
    18130912
    * 
طبق روال اصلي و قانوني در تمام دنيا افراد با توجه به تخصص خود به کار گرفته مي شوند مگر دولت مدعي تدبير ما! اگر مديران ارشد وزارت اطلاعات (و نه بدنه کارآمد و فداکار آن) از افراد متخصص بودند از اجراي برنامه ريزي شده جنايات دراويش داعشي قطعا جلوگيري مي شد. اين سفرهاي به اروپا و برعکس هم تماما برنامه ريزي شده است و همه اين زنجيره هاي برنامه ريزي شده به هم پيوسته براي ايجاد ناامني در کشور صورت مي گيرد تا جبهه مقاومت پيشرفتي نداشته باشد و استکبار در ايجاد خاورميانه جديد موفق شود ولي کور خوانده اند که با چند دو تابعيتي و نفوذي بخواهند در اراده پولادين امت خميني و خامنه اي خللي ايجاد کنند. فقط عرض خود مي برند و زحمت ما مي دارند.
    
عباس تهراني
    * 
بايد با کساني که با موضع گيري هاي نسنجيده به تضعيف نيروهاي نظامي و انتظامي که حافظان امنيت و آرامش کشور و جامعه اند مي پردازند به شدت برخورد شود چون اينکه دراويش داعشي جرات آن عرض اندام و رفتار قلدرانه نسبت به قانون را پيدا کرده بودند حاصل همين موضع گيري ها بود.
    68380912
    * 
ما به آقاي رئيس جمهور راي نداديم که به خارجي ها گزارش بدهند با عوامل اغتشاش چگونه با مماشات و انفعال برخورد کرده اند. وظيفه ايشان اين است که به ملت پاسخ بدهند چرا نيروي انتظامي را بدون سلاح به مواجهه با دراويش اوباش و مسلح به سلاح سرد جلو فرستاده اند و 4 شهيد روي دست نظام گذاشته اند؟ بايد پاسخگوي دل هاي داغدار خانواده هاي اين 4 شهيد باشند.
    41900917
    * 
مگر جان جوانان برومند و متدين کشور اينقدر براي برخي ها بي ارزش است که دستور مي دهند بدون سلاح به مقابله با اشرار و جاني ها بروند! خودشان يک لحظه حاضرند بدون محافظ از جايي عبور کنند؟
    88950919 
و 86120912
    * 
حال که نگاه آقاي رئيس جمهور به خارج است پس چرا مثل کشورهاي غربي در مواجهه با اغتشاش هاي خياباني پليس را مجهز به سلاح جلو نمي فرستد؟
    73450912
    * 
واقعا جاي تاسف دارد که آقاي روحاني براي حوادث تروريستي پاريس بلافاصله پيام تسليت صادر مي کند و براي خودکشي يک جاسوس سه وزير را مامور رسيدگي مي کند، در حاليکه خودکشي جاسوس از طرف خانواده جاسوس تاييد شد و اين دستور مي توانست القاي شبهه عليه نهادهاي امنيتي باشد! ولي براي خانواده شهداي امنيت پيام تسليتي صادر نکرده است.
    54110918
    * 
کار بعضي از مسئولان فقط سخنراني شده که با حاشيه سازي هاي خود براي رسانه هاي جنجال طلب داخل و خارج خوراک تهيه بکنند. دل انسان واقعا به حال مظلوميت اين انقلاب و شهداي آن به درد مي آيد.
    
ابوالقاسمي
    * 
در اخبار آمده بود طرح اعاده اموال غيرمشروع مسئولان در مجلس در حال بررسي است. بنده عرض مي کنم اگر مسئولي صاحب اموال غيرمشروع بشود بايد کنار گذاشته شود و ادامه مسئوليت او غصب محسوب و پولي که مي گيرد حرام است. يعني اينکه به صرف برگرداندن اموال غيرمشروع مشکل حل نمي شود.
    
دکتر طوسي زاده
    * 
دولت با توجه به تعريف قوه مجريه يا بايد به امور اجرايي کشور بپردازد و يا به همان غوغاطلبي ها و موضوعات حاشيه اي اقشار خاص که با همراهي نشريات زنجيره اي است ادامه دهد. بالاخره مردم مي خواهند تکليف شان را با اين دولت و مدعيان اصلاحات بدانند.
    4444026
    * 
آقاي رئيس جمهور همان کسي بودند که در تبليغات انتخاباتي خود اعلام کردند اگر مردم به غير او راي بدهند نوزاد برجام خفه خواهد شد ولي امروز با وجود اينکه خود ايشان در مسند قدرت و رياست جمهوري هستند نوزاد برجام روي دستانشان مرده است.
    31040912
    * 
شايد حاشيه سازي هاي آقاي رئيس جمهور براي اين است که کسي از گراني، رکود و نتايج برجام به گل نشسته سوال نکند.
    97450913
    * 
در زيرنويس شبکه خبر آمده بود که شهرداري تهران تصميم دارد 600-700 درخت اطراف خيابان ولي عصر(عج) را قطع و به جاي آنها نهال بکارد! اگر اين کار توسط شهرداري قبلي انجام مي شد زنجيره اي ها چه غوغايي به پا مي کردند؟! به نظر مي رسد شهرداري به بهانه قارچ تصميم دارد بافت فرهنگي و نماد اين خيابان و تهران را تغيير دهد.
    
رحماني
    * 
اگر صحت داشته باشد که رئيس ديوان محاسبات خودش ماهيانه بالاي 40 ميليون تومان حقوق دريافت مي کند، چنين مسئولي چگونه مي تواند با معضل حقوق هاي نجومي برخورد بکند؟
    89970912
    * 
آن مديراني که موجب فعاليت جاسوسان، تحت پوشش يوزپلنگ ايراني و محيط زيست شده بودند بايد به مردم پاسخ دهند که چرا نسبت به فعاليت هاي گذشته اين افراد توجه نکردند و حتي هنوز هم به دفاع ازآنان برخاسته اند، در حالي که مستندات منتشر شده در رسانه ها حکايت از گستردگي حجم اطلاعاتي است که جاسوسان به دست آورده بودند.
    5468021
    * 
سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس گفته، ايران هيچ شرطي را براي سفر ماکرون نپذيرفته است! عرض مي کنم اينکه هنر نيست. بايد براي اين حامي جنايتکاران بين المللي براي سفر به جمهوري اسلامي چند شرط بگذاريم 
    1- 
به خاطر ارسال خون هاي آلوده به کشورمان عذرخواهي کنند. 2- تضمين بدهندکه دست از حمايت از تروريست هاي خون آشام در سوريه، يمن، بحرين، فلسطين بر مي دارند. 3- قول بدهند به نوکري صهيونيست ها و در نتيجه مشارکت در قتل عام ملت هاي مظلوم کشورهاي جهان سوم پايان دهند.
    
مستقيمي
    * 
کارگران شرکت ملي فولاد چندماه است حقوق دريافت نکرده اند، تا کي بايد مشکلات را تحمل کنيم و مسئولان بي تفاوت باشند؟ عدم پرداخت معوقات را تحمل مي کنيم و زجر مي کشيم مسئولين هم تهديد به اخراج مي کنند!
    
يکي از پرسنل شرکت فولاد
    * 
فيلم «هجوم» دسته گل جديد دولت تدبير در چهلمين سالگرد انقلاب، بخشي ديگر از پازل اجراي مخفيانه سند2030 را رونمايي مي کند. چه کسي جوابگوي واردکردن دزد از پنجره است؟ آيا نبايد مجازات شود؟
    
گروسي