تجمع مجدد اهالی ژیمناستیک مقابل وزارت ورزش و جوانان


نایب رییس سابق فدراسیون: قرار شد جلسه سه جانبه بگذارند

تجمع مجدد اهالی ژیمناستیک مقابل وزارت ورزش و جوانان 9 اسفند- 96

ژیمناستیک
اهالی ژیمناستیک باردیگر در اعتراض به عملکرد رییس فدراسیون مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.
به گزارش ایسنا، برای بار دوم در سه ماهه اخیر چندین تن از قهرمانان اسبق، پیشکسوتان و مسئولان پیشین فدراسیون ژیمناستیک در اعتراض به عملکرد زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک مقابل ورودی وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.
در این تجمع فریبا محمدیان معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان در میان معترضان حاضر شد و قول‌ رفع مشکلات این رشته را داد.
اسماعیل خرسندل، آقایی، کاظمی، نصیری، خانم سروری، خانم شهرآشوب، خانم رضایی و جمعی از قهرمانان و مربیان استان‌ها در این تجمع حضور داشتند.
زهرا اینچه درگاهی 19 تیر 1396 به عنوان رییس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد. او بعد از آغاز به کار در اقدامی سوال برانگیز از دبیر فدراسیون گرفته تا مستخدم فدراسیون را با یک نامه دو خطی برکنار کرد و همه را برای تسویه حساب به امور اداری ارجاع داد.
پیش از این اهالی ژیمناستیک  24 دی مقابل وزارت ورزش تجمع کرده بودند و خواستار پیگیری مشکلات موجود در این رشته شدند. در آن تجمع مربیان و پیشکسوتان ژیمناستیک به دفتر اسبقیان مدیر کل امور مشترک دفتر فدراسیون‌ها رفتند و قرار شد در نامه‌ای تمامی درخواست‌های‌شان را بیان کنند و اسبقیان آن نامه را به دست وزیر برساند.
معترضان در آن تجمع تاکید کرده بودند اگر شرایط درست نشود و مشکلات به قوت خود باقی باشد، تجمع بزرگتری برگزار خواهد شد.
جمیله سروری، نایب رییس پیشین فدراسیون ژیمناستیک بعد از تجمع مقابل وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: محمدیان با ما صحبت کرد. قرار شد که هفته آینده سه چهار نفر از نمایندگان این تجمع از میان خانم‌ها و آقایان به همراه رییس فدراسیون زهرا اینچه درگاهی در حضور محمدیان جلسه‌ای ترتیب دهیم. در آن جلسه صحبت کنیم و اینچه درگاهی برای کارها و اقداماتی که تاکنون در این مدت انجام داده‌ دلیل بیاورد و پاسخگو باشد. از آنجایی که من با محمدیان ارتباط قدیمی دارم روی حرف‌های او حساب می‌کنم. من و محمدیان از زمان آموزش و پرورش با هم ارتباط زیادی داریم.
سروری ادامه گفت: متاسفانه در این مدت دروغ‌های زیادی گفته شده که فیلم‌ها و گفته‌های مستند آن وجود دارد. رییس جدید در کمال صراحت مقابل رییس پیشین فدراسیون در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفت که 5 سال است ایروبیک خوابیده است در حالی که سال گذشته ملی پوشان ایروبیک مدال آسیایی گرفتند، درویش زاده در این گفت‌وگوی تلویزیونی از خود دفاعی نکرد.
نایب رییس پیشین فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: اینچه‌درگاهی همچنین در مجمع انتخاباتی اش و در گفت‌وگوهای همیشه خود از حضور اسپانسرها که پشت در هستند سخن می‌گوید اما اسپانسر کجاست؟ هشت فدراسیون گرو نهش است. این رییس فدراسیون کارهای غلط و بدون حساب و کتاب انجام می‌دهد. مجوز برگزاری دوره‌ها را می‌دهد بدون اینکه نظارتی بر آن وجود داشته باشد تا روسای هیات‌های استانی را راضی کنند. حتی یک‌بار برگزاری ریتمیک غیر قانونی عنوان شد در حالی که بعد از مدتی، لیگ ریتمیک را برگزار کردند.

سروری در ادامه گفت: یکی از همکاران عزیزم که در دوره قبل در این تجمع حضور داشت آنقدر از سوی فدراسیون مورد استرس قرار گرفته که اکنون در بیمارستان به سر می‌برد.