كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 8 اسفند -96
كيهان و خوانندگان
*درشرایطی که اوین نامه ی کیهان مقاله نگاه  محور قانون تکلیف همه را روشن کرده در اوین نامه اش بازتاب داده است که هرکه چنانچه موضعی اتخاذ کند که کوچکترین زاویه ای با دیدگاه  این سربازجو شریعت نداری داشته باشد حتی اگر وزیر کشور اصول گرای مرید خامنه ای  وسرسپرده ارگان های سرکوبگر سپاه ونیروی انتظامی باشد .ولی از طریق پیام های قلابی و ساختگی سربازجو شریعتنداری اینگونه ازموضع بازجویی مورد انتقاد شدید اتهامی قرارنگیرد؟
 آقاي رحماني فضلي، مگر يک فرقه خرافي را مي توان به جريان اجتماعي مرتبط دانست؟ جريان اجتماعي به مواردي مي توان گفت که در جامعه به وضع بد معيشت، فساد، تبعيض و... اعتراض دارند نه فرقه اي که عده اندک آن به فکر آشوب و تخريب اموال عمومي هستند.
    * انتظار نداريم رئيس جمهور محترم طوري سخن بگويد که دشمنان تابلودار نظام اسلامي برايش سوت و کف بزنند و ساعت ها به تجزيه و تحليل درباره حاشيه سازي هايش بپردازند به جاي اين نظريه پردازي هاي غيرعلمي و بي ارتباط با مسئوليت لطفا در اين مدت کوتاه باقيمانده از دوره دوم رياست جمهوري به فکر گره گشايي از مشکلات بي حد و حصر کشور چون تورم، رکود، بيکاري، قاچاق کالا و... تاخير ازدواج جوانان و... باشيد.
    
شکيبا و فرخ
    * 
آقاي رئيس جمهور در سخنراني اخير خود گفته اند علم ديني و غيرديني نداريم و علم ربطي به دين ندارد. به ايشان عرض مي کنم حاصل علم غير ديني همان بمب اتمي است که آمريکايي ها روي سر ژاپني ها ريختند و 200 هزار نفر انسان بي گناه را کشتند و نابود کردند و با همان علم غيرديني هنوز اين جنايت را تطهير و توجيه مي کنند. چگونه ايشان در هر موردي که سواد آن را ندارد اظهارنظر مي کنند در حالي که امور جاري دستگاه اجرائي کشور که مسئوليت آن را به عهده دارند به خوبي پيش نمي رود.
    
منصوري
    * 
دشمنان نظام چه داخلي و چه خارجي از اقتدار نظام اسلامي وحشت دارند لذا تمام تلاش خود را معطوف به شکستن اين اقتدار کرده و مي کنند. لذا مسئولان امنيتي و اطلاعاتي و قضايي در برخورد با ساختارشکنان در هر پست و موقعيتي بايد برخورد با صلابت و قهرآميز داشته باشند.
    39490912 
و 07610913
    * 
مسئولان اجرايي بايد به مردم پاسخ بدهند که چرا با توجه به تحرکات مشکوک آشوبگران در خيابان پاسداران نيروي انتظامي را خلع سلاح کردند و خودشان هم اقدام پيشگيرانه اي انجام ندادند؟ وزير اطلاعات بايد به اين گونه سوالاتي که مردم مي پرسند احترام بگذارد و پاسخگو باشد.
    3061013
    * 
مسئولاني که نيروهاي انتظامي را بدون سلاح براي مواجهه با اشرار جلو مي فرستند اگر در ادعاي خود صادق هستند مامورين و محافظين خود و منزلشان را خلع سلاح کنند.چرا براي جوانان مردم نسخه هايي مي پيچند که براي خودشان نمي پسندند؟
    37610915
    * 
چرا بايد هم اسرائيل و هم فلان نماينده مجلس از جنايت دراويش در خيابان پاسداران تهران حمايت بکنند و عملکرد ماموران مظلوم نيروي انتظامي مورد خدشه قرار بگيرد؟ بايد به موضوع نفوذ حساس بود و نسبت به عمق و ابعاد آن شناخت پيدا کرد و به جامعه آگاهي داد.
    17520914
    * 
در صورتي که به اين انفعالي که در برخي از مسئولان مشاهده مي شود پايان داده نشود اگر چند خيابان مثل خيابان پاسداران به قرق عده اي عربده کش و قداره بند دربيايد تکليف امنيت پايتخت کشور چه مي شود؟
    45660915
    * 
مسئولان وزارت کشور در قبال ناامني و شرارتي که در خيابان پاسداران تهران براي ساکنين اين منطقه بوجود آمد و جان و مال مردم در خطر قرار گرفت مسئول هستند. چرا اجازه داده اند تعدادي شرور و جنايتکار به جان شهروندان بيفتند.
    04590915
    * 
نامه نگاري آقاي احمدي نژاد به رهبر معظم انقلاب نشان از فقدان بصيرت در ايشان دارد. از محتواي نامه کاملا مي توان به عدم صداقت نويسنده پي برد. در ضمن بايد به آقاي احمدي نژاد گفت ديگر بس است. نظام تاوان بسيار زيادي را براي شما پرداخت کرده است. چرا بعضي ها که از قبال انقلاب نام و شهرتي پيدا کرده اند قدرو منزلت خويش را نگه نمي دارند.
    
بوربور
    * 
آقاي رحماني فضلي، مگر يک فرقه خرافي را مي توان به جريان اجتماعي مرتبط دانست؟ جريان اجتماعي به مواردي مي توان گفت که در جامعه به وضع بد معيشت، فساد، تبعيض و... اعتراض دارند نه فرقه اي که عده اندک آن به فکر آشوب و تخريب اموال عمومي هستند.
    21310935
    * 
نيروهاي بسيجي مايه اميد کشور هستند. خدا لعنت کند آن کساني را که اين نيروهاي جان فدا را در جامعه تضعيف مي کنند. اگر بسيج و بسيجي در وسط ميدان نباشند دشمنان نظام و انقلاب و کشور به فکر تجاوز خواهند افتاد و امنيتي باقي نخواهد ماند.
    53640912
    * 
يکي از برنامه هاي پروژه نفوذ تغيير افکار عمومي از موضوعات اصلي و حياتي به موضوعات حاشيه اي است. دغدغه اصلي مردم دست به گريبان بودن با اقتصادي است که در آن عدم نظارت بر بازار و بيکاري حرف اول را مي زند و عمده اين مشکلات به دليل حجم انبوه واردات به کشور از مبادي قانوني و غيرقانوني است.
    94520912
    * 
از برکات برجام، انواع واردات اره 148 تن، بند شلوار 31 تن، بيل 300 تن، مربا 20 تن، پونز 2 تن، چکش 46 تن، ميخ 925 تن، داس 787 تن، کود انساني 160 تن از ترکيه؟! آفرين بر دولت تدبير به ويژه براي مورد آخر!
    
گروسي
    * 
سيماي جمهوري اسلامي گزارشي را از مراسم رونمايي از چند اتوبوس و کاميون توسط وزير کشور پخش کرد که اين اتوبوس ها و کاميون ها در محوطه ساختمان وزارت کشور مستقر شده بودند! بيننده از خود مي پرسيد وقتي وزير کشور اين همت را ندارد که از اتاق وزارت خود مقداري دور شود و در کارخانه مراسم رونمايي را برگزار کند چگونه مي توان توقع داشت که از عهده امنيت کشور و پايتخت بربيايد.
    
قادري
    * 
روز مهندس را بايد به مهندسين بيکار کشور به جاي تبريک تسليت گفت. دولتي که نگاه به خارج دوخته و کاري به ظرفيت هاي داخل کشور ندارد وجود يا عدم وجود يک روز به نام روز مهندس در تقويم کشور فرقي به حالش نمي کند.
    96250915
    * 
دريافت حقوق هاي نجومي، تجمل گرايي، گرانفروشي، کم فروشي، اختلاس، ظلم به ديگران و... توحش و بي فرهنگي است. خواه از سوي مسئولان باشد و يا از طرف غيرمسئولان؟!
    71090915
    * 
در دو سريالي که از شبکه هاي 2 و 3 پخش مي شود بازيگران نقش اول هر دو سريال مرتب دروغ مي گويند. توجه داشته باشيم که اين بدآموزي ها در جامعه به ويژه در بين فرزندان ما تاثير بسيار بدي به جا مي گذارند. چرا مسئولان رسانه ملي نمي توانند يک سريال خوب بسازند.
    48500919
    * 
شهيد مهدي باکري اجازه نداد جنازه برادر شهيدش از ميان جنازه هاي باقي مانده در جبهه جدا و به عقب انتقال داده شود ولي امروز گاه با مسئولان و مديراني مواجه هستيم که تا توانسته اند فاميل و افراد حزب و گروه خود را به قدرت رسانده و از بيت المال برخوردار ساخته اند.
    81800903
    * 
آقاي رئيس جمهور، اگر تورم در سال 96، هشت درصد است پس چرا عوارض واحدهاي مسکوني دو برابر شده است. به طور مثال در قبض عوارض سال 95 ما مبلغ يکصد و 50 هزار تومان آمده بود اما در سال 96 دويست و 40 هزار تومان محاسبه شده است. يعني يک افزايش 100 درصدي؟
    41770912
    * 5 
سال پيش قرار بود واحد مسکن مهر پرديس ما را با 15 ميليون وام و 5 ميليون سود (آخرين بدهي) تحويل دهند ولي هيچ خبري نشد. واقعا بايد به دولت تدبير دست مريزاد گفت که درخصوص مسکن مهر کولاک کرد!
    79560935
    * 
در سازمان بهزيستي کشور طي اقدامي تبعيض آميز حقوق پزشکان را 50 درصد افزايش داده اند در حالي که براي 3 هزار نفر از کارکنان اين سازمان هيچ قدمي برداشته نشده است. يارانه سه هزار نيروي مراکز غيردولتي تحت پوشش بهزيستي نيز چندماه است پرداخت نشده است و هيچ نهادي هم پاسخگو نيست.
    45560913 
و 39210912
    * 
از رئيس سازمان برنامه و بودجه سوال شود مراکز توان بخشي چگونه با دست خالي به معلولين رسيدگي بکنند؟ چرا حتي بودجه اختصاص يافته به بهزيستي نقد نمي شود؟
    13510911
    * 
چرا بايد عوارض نوسازي نسبت به سال گذشته 100 درصد افزايش پيدا کند؟ 
    
احمدي
    * 
منشا بسياري از بيماري ها مشکلات دهان و دندان است. دولت و مجلس در مورد هزينه هاي بالاي دندان ها تدبيري بينديشند. افراد بازنشسته با درآمد متوسط به پايين برايشان بسيار دشوار است که به ترميم و بهبود بيماري هاي دهان و دندان بپردازند.
    72510915