لاریجانی: تاثیرات خدمات سرلشکر سلیمانی برای کشور جنبه راهبردی دارد

پاسدار علی لار ی جانی: تاثیرات خدمات سرلشکر سلیمانی برای کشور جنبه راهبردی دارد 9اسفند-96
 اطلاعات سپاه همچون روحانی پاسدار علی لاری جانی را هم وادار کرده است تا ازفرمانده سپاه قدس قاسم سلیمانی تروریست ستایش گری و تعریف کند . تا مقابل تحریم های جدیدآمریکا علیه پاسدارات و انتقاد روس ها به موضع ضداسراییلی این پاسدار واکنش نشان داده شود.
تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به همایش سوختگان وصل گرامیداشت تجلیل از سردار سرلشکرقاسم سلیمانی نوشت: تاثیرات خدمات سرلشکر سلیمانی برای حال و آینده کشور جنبه راهبردی دارد.
به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، علی لاریجانی عصر سه شنبه در پیام خود خطاب به شانزدهمین همایش سوختگان وصل ویژه گرامیداشت آیین تجلیل از سردار قاسم سلیمانی که در محل تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران در حال برگزاری است، افزود: سالهای طولانی است که با سردار قاسم سلیمانی آشنایی و حشر و نشر دارم و از خدمات ایشان مطلع هستم. ایشان که ازهمان جوانی برای حفظ انقلاب اسلامی به سپاه وارد شدند و به دفاع از کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.
«
سردارسلیمانی یکسره در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب گام برداشتند و همیشه درصف مقدم مجاهدت در راه انقلاب، امام و رهبری بودند
رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: امروز از انسانی دردمند و آشنا به مسائل کشور، خوشفکر، باهوش و دوراندیش ستایش می شود که حق هم همین است.
«
بعید است ازهمه تلاش های ارزشمند او برای انقلاب پرده برداری گردد چرا که فداکاری های ایشان درعرصه های مختلف دفاع و مجاهدت عظیم است و تاثیرات خدمات او برای حال و آینده کشور جنبه راهبردی دارد
لاریجانی در خاتمه این پیام تاکید کرده است: برای این سردار آرزوی توفیق روز افزون دارم و یاد شهدای عظیم الاشان انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و از دست اندرکاران این اقدام ستودنی در تجلیل از یک انسان فرهیخته و مجاهد انجام می شود سپاسگذاری می کنیم.