نامه‌هاو صدای شما


خیابان یا پارکینگ اتومبیل‌ها 
ترافیک در خیابان سازمان برنامه جنوبی، در بلوار فردوس غربی اکثر ساعات روز و حتی شب به قدری متراکم است که عملاً به پارکینگ اتومبیل‌ها تبدیل شده و ضمن اینکه ورود و خروج از این خیابان را به یک معضل تبدیل کرده باعث سلب آسایش و آرامش ساکنان نیز شده است. از مسئولان راهنمایی و رانندگی درخواست می‌شود سری به این خیابان بزنند و وضعیت اسفبار آن را ببینند و انشاءالله تمهیدی بیندیشند.
ساکنان محل
از شهرداری منطقه 14 تهران تقاضامندیم تا نسبت به ساماندهی بارفروشانی که به وسیله خودرو وانت شخصی موجب اختلال در رفت و آمد و سدمعبر در حوالی خیابان دهم فروردین و میدان شهدای تفحص شده‌اند اقدام کند. هرچند این افراد برای کسب درآمد و ارتزاق به این کار روی آورده‌اند اما تامین معاش به قیمت ایجاد مزاحمت برای شهروندان کار پسندیده‌ای نیست.
شهروند منطقه 14
 *علیرضایی از تهران: شهرداری منطقه 22 تهران متاسفانه بخشی از فضای سبز اطراف پمپ بنزین کیلومتر 20 اتوبان تهران – کرج را برای فروش گذاشته است در عین حالیکه دور آن حصاری کشیده است که روی آن نوشته «زمین سبز، هوای پاک»! این شعار و آن اقدام اشتباه شهرداری برای قطع درختان کاج و سرو، هماهنگ نیست!
*
احمدی از تهران: به گفته کارگران یکی از کارواش‌های منطقه 21 تهران، کارواش‌های این منطقه به ویژه در بخش شمالی آن از آب شهر برای شست و شوی ماشین استفاده می‌کنند، اداره آب شهرک‌های غرب تهران رسیدگی کند.