گفت و شنود سن!


دروغ نامه ی کیهان 8 اسفند -96
گفت و شنود 
سن!
آرزوی که سربازجوشریعت نداری ازموضع لمپنی ودلقکی  برای یک کودک ترسیم کرده چقدر شباهت نزدیک به رفتار وحرکات خامنه ای دارد چون هیچگاه تصمیم گیر سخنرانی هایش نبوده است . برای اینکه دیکته شده  از سوی اطلاعات سپاه و بیت وی می باشد
گفت: يک روزنامه مدعي اصلاحات خطاب به دولت نوشته است؛ بيشتر از نصف عمر ۸ساله دولت گذشته است و در اين مدت به جاي انجام وظايف اجرايي خود، فقط حرف زده اند!
    
گفتم: خب! منتقدان هم که با دولت دشمني نداشتند و همين انتقادات را مطرح مي کردند ولي روزنامه هاي حامي دولت به جاي شنيدن حرف حساب منتقدان، به آنها حمله مي کردند
    
گفت: نوشته است بالاخره دولت چه موقع مي خواهد به جاي حرف زدن به وظايف اجرايي خود عمل کند؟!
    
گفتم: يعني بعد از اين ۵ سال هنوز پاسخ اين سوال خود را نگرفته اند؟!
    
گفت: چه پاسخي؟!
    
گفتم: بچه اي از مادرش پرسيد؛ کي من به سني مي رسم که بتونم کاري رو انجام بدم که خودم مي خوام و به نفع خودم مي دونم؟ مامانش گفت؛ به به! چشمم روشن! بابات هم هنوز به اين سن نرسيده!