نامه‌ها وصدای شما


وضعیت بدهکاران کلان بانکی به کجا انجامید؟
500 تا 600 نفر بدهکار کلان بانکی در کشور وجود دارند که برخی از آنان عضو اتاق‌های بازرگانی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌باشند. هزاران میلیارد تومان از منابع بانک‌ها را برای رونق تولید گرفته‌اند، ولی به جای سرمایه‌گذاری در این زمینه، پول‌ها را در سفته بازی و خرید و فروش املاک در داخل و خارج از کشور به کار انداخته‌اند. آنها تلاش می‌کنند تا با اعلام ورشکستگی و آزمودن راه‌های دیگر، از بازپرداخت وام‌هایشان طفره بروند. انتظار می‌رود تا دیر نشده و سرمایه‌های عظیم مملکت به کل از بین نرفته و فاجعه‌ای پیش نیامده، قوه قضائیه و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به پرونده‌های آنان ورود کند و پول مردم را به بانکها برگردانند.
علیرضا احمدی – تهران
*علیزاده از تهران: از مدتی قبل یکی از راه‌های اصلی مقابل مجلس شورای اسلامی را مسدود و همین امر باعث ترافیک سنگین بر روی خیابان فرعی سمت راست مجلس شده است. با توجه به اینکه اعضای شورای شهر تهران هم از بسته شدن خیابان ایراد گرفته‌اند، چرا از بازگشایی آن خبری نیست؟
*
اصغرزاده از تهران: با وجود تاکید مسئولان نظام مبنی بر جلوگیری از صدور مواد خام معدنی، متاسفانه صادرات سنگ آهن رشد چشمگیری پیدا کرده و این در حالی است که دولت می‌تواند عوارض بالایی برای این گونه صادرات در نظر بگیرد و به وسیله آن ده‌ها برابر عوارض خروج مسافران از کشور، درآمد کسب کند.
*
بابایی از تهران: اینترنت پرسرعت یک ماهه تلفن همراه اول قبلاً 28 شبانه روز قابل استفاده بود که اخیراً به 8 تا 10 روز کاهش یافته! در عین حال سرعت آن هم نسبت به گذشته فرقی نکرده است.