نقد وبرسی " صداي قرن بيستم (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان سه شنبه 16 بهمن ماه سال 1386
برای فرار از عدم پاسخگوئی 3 دهه به مطالبات مردم ایران، صدای تک صدائی فاشیست مذهبی صدای قرن بیستم نامیده شده است"
عجیب است که همه مداحان وقلم بر دستان پاسدار وبازجو ها وطلبه ها و.... روزنامه نگار شده که در آستانه ی ورود خمینی به ایران ودهه ی زجر و سالگر انقلاب کف بر دهان می آورند وسینه دهان وچاک می دهند واز سالروز آمدن خمینی وتاریخ ساز بودنش به عنوان صدای قرن بیستم می گویند که حتی اخیراً نقل قول شده است که خمینی موجب شد که جنبش اسلامی خفته از خواب بیدار شود و جای رهبریت پرولتاریای جهان را به عنوان مستضعفان بر ضد سلطه ی غرب یا شیطان بزرگ برعهده بگیرد و تأکید شده خمینی و انقلاب اسلامی و صدور تروریسم وبنیاد گرائی این جرقه را زده است . اما عجیب است که چرا این مداحانی که اینقدر علاقمند می باشند پیر عجوزه گلاه گیس بر سر با د ندان های مصنوعی را هفت قلم آرایش کنند تا که بتوانند آن را دوشیزه ی خوشگل بی همتای باکره قالب کنند و با مانور دادن با آن بتوانند بینان واساس بنای پوسیده ی نم کشیده ی نظام میرا و ضد بشریا اندیشه وتفکر خرافاتی و تحجر گرائی در حال ریزش را مدل ساختمان مدرن ومقاوم و کست ناپذیر معرفی کنند . در صورتیکه این مداحان خالی بند ووارونه گو وکتمان کننده ی حقایق خیلی بزدل تر وترسو وعقب مانده تر حتی از آن هندوانه فروشان قدیمی می باشند که در ایام قدیم زمانیکه کامیون هندوانه از اهواز را در فصل تابستان در کنار خیابان در پیاده روتخلیه می کردند وچند تا چراغ طوری شبانه روشن نگه می داشتند وآنقدر شبانه روز سر پا می ایستادند تا اینکه بالاخره بار هندوانه اشان فروخته شود . چونکه همه سرمایه اشان در همین بار هندوانه کامیون خلاصه می شد . جالب بود که هرکدام از انان دو تخته چوب باریک در دستان خود داشتند که ابزار تبلیغاتی اشان بود . زیرا که با برهم زدن آنان تولید صدا برای جلب توجه عابران استفاده می کردند و چاشنی آن فریاد میزدند که هندوانه ی شیرین وسرخ به ضرب چاقو یعنی اینکه سرخی و شیرینی هندوانه را با ضرب و شرایط چاقو به مشتری ی فروختند . اگر چنانچه هندوانه تو سفید و یا صورتی ونارس و شیرین از آب در نمی آمد . از دادن آن به مشتری خودداری می کردند .
ولی اکنون جارچیان ومبلغان وپادوهای مدافع خمینی فقط وظیفه دارند از خمینی و جانشین وی دفاع کنند . آنهم در شرایطی که 3 دهه است که ماهیت وعملکرد این رژیم کالاً مشخص و شفلاف شده و دیگرجای هیچگونه ابهامی باقی نمانده است که چگونه است . بهمین دلیل است که طلبه پادار یادداشت روز نویس شده همون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری برای بیان عملکرد های 3دهه ی گذشته دولتمردان ترجیح داده اند تا که جاخالی داده شود وسخنی در این مورد گفته نشود. برای اینکه همچون پلیس راهنمائی سر چهار راه موظف می باشند که جهت را نشان دهندوسوت بکشند تا خودروها حرکت کنند تا ترافیک به وجود نیاید . بنابراین با رها کردن نقد وتوضیح وبیلان دادن از شرایط کنونی و یا عملکرد 3 دهه ی گذشته که چرا تمام قوال ها ووعده های داده شده به مردم ضد خودش تبدیل و اقدام شده است؟ ترجیح داده شده است که قبرستان کهنه شکافته شود و از این گوشه و کنار دنبال نوشته ای از 3 دهه یا زمان بیشتر دست وپا شود تا که گفته شود آری خمینی اینگونه بود واینکار را کرد و آن کا ر را نکرد... بدون آنکه نامی از مردم ونقش آن ومطلبات شان برده شود ویا اینکه چرا به خیانت به اعتمادشان شد و چرا نباید سخن یا کلامی در این مورد گفته شود؟
البته قلم بر دستان می دانند همانگونه که از همان سال که سخنان خمینی از بدو ورود بی احساسش در بهشت زهرا دچار سانسور همشیگی شد . چونکه قول های دروغین وعوامفریبی بود و همانگونه که معرکه گیری و دفاع کردن از جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی میان ایران وعراق و دفاع مقدس جنایت بود . برای اینکه خمینی بطور عمدی برای بقای رژیم تروریستی و صاحب قدرت وثروت های کلان بادآورده ی آخوندهای غارتگر و آقازاده ها وشرکای دزد وغارتگر دیگر همچون باند مافیائی انگلیسی دزد بازار ومنابع وذخایر به خصوص نفوذ کرده و تسلط یافته بر وزارت بازرگانی و قبضه کرن اتاق اصناف از سوی مؤتلفه و عسگر و فرمانده های سپاه پاسداران خواهان ادامه جنگ نعمت الهی خیمنی بودند تا اینکه هرچه بیشتر بتوانند از نعمت و خیرات واثرات آن بهره های بس کلان ببرند ومحنت ودرد وغم وبد ختی و مصیبت وآاگی و بیکاری وفقر و عزاداری وداغداری و... را به مردم ایران تحمیل کنند . اما اکنون آنقدر عنوان کمدی دفاع مقدس ونام هفته بر آن گذشته زجر آور شده که تبدیل به تف وتاق و ریش برای مدعی عنوان کننده می باشد. اکنون نیز نام خمینی و وعده های دروغین وعوامفریبانه اش همچون حکومت آینده از آن مستضعفان وپا برهنگان و اقتصاد مال خر است و هرچه فریاددارید بر سر آمریکا فرود آورید و جنگ نمت الی می باشد و تا فتنه در عالم است لا کن جنگ هم هست.... و تز مشکل ارزانی عامل گرانی می باشد رفسنجانی و ادعای کمدی دوران سازندگی وتعدیل اقتصادی و پدیده ی آقازاده پروری و مسخره تر از همه ادعای بسیار بیمزه منشور 8 ماده ای ولی فقیه مبنی بر مبارزه با فقر وبیکاری و تورم وگرانی و رشوه و رانتخواری با چانی سال عدالت به نام امام علی، همگی عملکرد منفی ومتناقض داشته اند که جز آبروریزی و رسوائی و افشاشدگی برای مدعیان شیاد وعوامفریب در بر ندارد. فقط اعتراف سید خاتمی با اینان شیادان کمی فرق داشت . زیراکه هم بیلان داد که چگونه عملکرد 4 ساله ی اول ریاست جمهوری اش با هر 9 روز یک بحران از سوی رقیب همراه بود و در ابتدای تبلیغات ریاست جمهوری دوره ی دوم در کرمان اعتراف کرد که فقط در میان همه قول ووعد ه هائی که ما مسئولان به مردم ایران داده ایم فقر را توانسته ای بطور عادلانه میان محرومان توزیع کنیم . همچنین در پایان دوره ی 8 سال ریس جمهور بودنش نیز اقرار کرد که در این نظام نقشی جز تدارکاتچی نداشته است . یعنی اینکه رئیس جمهور محبوب بیست میلیونی مدعی اصلاح طلبی نقشی بیش از آبدارچی یا تدارکاتچی برای ولی فقیه نداشته است.
بنابراین قابل فهم است جائیکه عقاب بال بریزد . مشخص است که از پشه ی لاعری چه خیزد . یعنی اینکه طلبه پاسدار یادداشت روز نویس و قلم بر دست شده می بایست که آنگونه روضه بخواند که چگونه تاریخ 2500 ساله پادشاهی در ایران برچیده شد ؟ انگار که خلافت جماران با سلطنت کاخ نیاوران وسعدآباد فرق دارد. چونکه بدون هیچگونه شک وابهام اگر خلافت جماران بدتر از سلطنت شاه نباشد ، هرگز بهتر از آن نمی تواند باشد . دلیل هم روشن است . خمینی خودش را همچون پوپا ن وشبان ومردم را چون رمه وگوسفند می دانست که هیچگونه اراده ای برای تصمیم گیری و ابراز نظری از خود ندارند . همچون آخوند پیروش که در روزنامه رسالت ارگان تبلیغاتی باند انگلیسی مافییائی مؤتلفه عسگر اولادی که در ستو پیام های روزنامه ی آفتاب یزد 15 بهمن بازتاب داده شده بود هرکس را که شورای نگهبان تأئید صلاحیت کند قابل قبول وبدون انتقاد است . حال بماند که آخوندهای اختاپوسان فسیل متحجر وخرافاتی شورای نگهبان دست نشانده ی ولی فقیه می باشند خودشن چگونه انتخاب شده اند که می بایست در مورد سرنوشت مردم یک کشوری تصیم گیری کنند. این آخوند مدعی شده است که نه کسی باید به ین نامزدان تأئید صلاحیت شده انتقاد کند ویا اینکه حق ندارد تا که در نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم شرکت نکند و رأی ندهد. چونکه نامزد مورد نظرش رد صلاحیت شده است و تأکید کرده است که این نمایش همچون نیاز به گلابی است که در بازار فقط یک کیلو بیشتر گلابی وجود ندارد و کسی که رفته است گلابی بخرد؛ نمی تواند به بهانه اینکه چون گلابی گندیده وقابل مصرف نمی باشد از خریدن آن خودداری کند .
لذا چون در این رژیم بربرمنش و تاریک اندیش ضد بشرآخوندی همانگونه که خمینی گفته بود اگر 36 میلیون چمعیت کشور آن مقطع بگویند آری من بگویم نه، همه می بایست بگویند نه، یک رژیم فاشیست مذهبی تک صدائی می باشد. اکنون نیز طلبه پاسدار یادداشت روز نویس نه نامی از مردم ایران برده است ونه کوچکترین اشاره ای به خواست ومطالبات آنان کرده است و نه سخنی از عملکرد 3 دهه ی گذشته دولمردان این رژیم دزد وغارتگر وعوامفریب وجنگ افروز گفته است و نه اینکه کلامی از وضعیت کنونی زندگی مردم وتورم وگرانی و افزایش قیمت ها و فقر وبیکاری وتن واندام فروشی و اعتیاد و..... خفقان وسرکوب و رعب ووحشت ورشد سرسام آور شلاق ودار زدن وقطع اندام واعدام وسنگسارشدن اشاره کرد ه است. حال خود قضاوت کنید که ماهیت رژیم تروریستی آخوندی در آغاز سالگرد ورود خمینی و نمایش دهه ی زجر و آستانه ی سالگرد انقلاب چگونه است که حتی هیچکس جرأت نمی کند کوچکترین اشار ای به ارائه بیلان 3 دهه گذشته کند؟! آیا بازهم می بایست در این نمایش خیمه ب بازی انتصاباتی شرکت و آن را تحریم نکرد؟ فراموش نکنید که اگر چنانچه خوا ستید بخندید یکبار دیگر نگاهی به عنوان یادداشت روز صدای قرن بیستم روز بی اندازید.
هونگ – بهداد
سه شنبه 16 بهمن ماه سال 1386