جنگ موشکی یا فیل هواکنی مطبوعاتی دولتی و دوم خردادی با وزیر ارشاد
جنگ تبلیغاتی و طنزی موشک بالستیک فضائی یا سفیر فضائی یا فیل هواکنی عجیب تبدیل به داستان کمیک وتراتژدیک با مزه وبا نمکی شده است که تی دامنه ی سانسور با توجیه گری چماق کشی آن را در بر می گیرد. حتی شامل حال مصادره کارهای دولت های پیشیمن به نفع دولت نهم در زمینه ی هسته ای وموشک یا فیل هواکنی می شود . ولی کار خرابی های دولت نهم به حساب دولت های پیشین را نیزاین موشک فضائی در بر می گیرد . چون هر چه باشد موشک بالستیک فضائی می باشد که چون مکانش بطور دقیق مشخص نیست که کجاست وچه می کند بتابراین تاکنون که آثار زمین آن موقع پرتاب و پس از آن مشخص شده دارای آثار ترکشی و تبعات وعوارض جانبی زمینی می باشد که لابد دستآوردهای هوائی توی راه می باشد . به خصوص اینکه پرتاب این موشک فضائی درست در اواسط روز های دهه زجر و همزمانیبا سالگرد بی احساس امام راحل ونزدیکی با سالگرد انقلاب 22 بهمن بود که این موشک فضائی آزمایش وبه فضا پرتاب شد یاا ینکه در حقیقت بقول وزیر فرهنگ سانسو وتفتیش عقاید ارشاد این فیل بهوا پرتاب شد و سببشد تااهل حمایت کنندگان حیوانات در جنگل خوشخال و شاد شوند وموجب ناراحتی دیگران به خصوصحسودان وچشم تنگان همچون خودفیل شود. لابد که ژاپنی ها وچینی هاس شم تنگ و بخیل هم از این موشک یا فیل هواکنی راضی نیستند.
فراموش نشود البته که این موشک حامل خیلی از پیام های اباشته شده 3 دهه بود که شامل پاسخگوئی 3 دهه قول ووعده های گوناگون به مردم ایران است که خمینی از حکومت مستضعفان گفته بود تا برسد به دادن وعده ی نان بر توی سفره های خالی محروان بردن از سوی پاسدار احمدی نژاد است . همچنین شامل حال 3 دهه ی مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان و مفسدین اقتصادی قوه ی قضائیه تا صدور احکام دست وپا قطع کردن در زاهدان و زیذر حکم سنگسار بودن دوخواهر در کرج و یک معلم موسیقی در مازندران و چن دنوجوان در زیر حمادام در زندان اوین می شود . همینطور از بحرانی بودن پرونده ی هسته ای و زد وبند پشت صحنه با محمد البرادی تا تبلیغات نمایش خیمه شب بازی آزمون مجلس هشتم که برگزاری آزمون الهی برای حکومت اسلامی نامیده می شود تا زمینه سازی سخنرانی احمدی نژاد در 22 بهمن وتهدید کردن رقیب رفسنجانی و دوم خردادی ها به اتهام جاسوس و خائن هسته ای ودادن اطلاعات به کشورهای خارجی را در بر می گیرد که چگونه این جاسوسان وخائنان هسته ای با ارسال پیام و کد ها که به مخاطبین خارجی داده اند که چرا محکوم نمی کنید یا حکم و قطعنامه ی محکومیت صادر نمی کنید و یا چرا در این موردتعجیل نمی کنید؟ پیام های گزارش و بسته بندی درون موشک فضائی که قرار است هم به رؤیت امام راحل و هم آقا امام زمان غایب رسانده شود که طبق گفته ی پاسدار احمدی نژاد هدایتگر اصلی و سکاندار قطار هسته ای خود آقا امام غایب می باشد که تا اینجا آن را رسانده است . زیرا که با همه بریدگی ها و تسلیم شدن ها و سازش کاری های فشار ها ا مبنی بر توقف غنی سازی اورانیوم ولی قطار بی ترمزو دنده عقب کنده شده همچنان شتابان به سوی مقصد جاده صاف کنی ظهور آقا امام زمان به جلو تاخته است واز پس همه موانع عبور کرده و برآمده است . بلی پرتاب موشک فضائی تا پاسخگوئی به منتقدان طرح امنیتی اجتماعی نیروی انتظامی و... را در بر می گیرد . خوب طبیعی است وقتیکه پرتاب این موشک با این عظمت به تمسخر گرفته شود معلوم است ک مبتکر دانش بزغاله ای ومتهم کردن روشنفکران و منتقدین دولت شاکی و دلخور می شود و کف بر دهان می آورد و روز 22 بهمن تلافی می کند .
تازه گفته می شود اگر می خواهید جامعه یا انقلابی را داغان ونابود کنید .آدم های کوچک را بر مسند شغل و مناصب بزرگ بگمارید و متقابلاً آدم های بزرگ را بکاری کار های کوچک بگمارید و خلاصه برای نابودن یک اندیشه بطور مستقیم به آن حمله نکنید ، بلکه بد از آن تبلیغ کنید. به خصوص اینکه در این نظام برخی از مناصب ها واگذار شده هیچ مناسبتی به تخصص وحرفه فرد ندارد و. زیرا که همچون کاه جلوی سگ گرسنه مبتلا به مرض هاری ریختن وگوشت را جلوی خر یا خرگو ش جفتک زن وچموش انداختن می باشد .
آخر پاسداری که شغلش قمه وقداره بندی وچماق کشی و زور گوئی و دروغ گوئی و اعزام جوانانان ونوجواانان با منحرف کردن ذهنشان برروی مین بوده تاکه به نیت بهشت یا یک بار مصرفان باشند و هیزم جنگ وکش دادن و طولانی کردن آن برای غارتگری و جا پای قدرت در آینده باز و محکم کردنبوده است که در نهایت با تدارک کودتای خزند ی خاموش ریخته شد ه سپاه اسداران بقدرت رسید وو تسلط بر تأسیسات هسته ای و اهداف نظامی آن انداخته است ودر کنار بسیج با تقلب گسترده ی انتخابات تهیه وتدارک وتنظیم کردن ویک پاسدارگمنام را رئیس جمهور کردن می باشد تا یک پاسدار اطلاعاتی سناریو وپرونده ساز را هم وزیرفرهنگ سانسور وتفتیش عقاید کند تا که با ارای همایش جشنوارهای مطبوعاتی که برگزار ی کند ومی تواند به منفورترین عنصر بازجو وشکنجه گر مطبوعاتی وسناریو وپرونده ساز به عنوان بهترین منتقد مطبوعاتی دولت جایزه اهدء کند . از سوی دیگر فشا شده است که در روزنامه دولتی ایران در دوم بهمن نامه ی حکومتی ولی فقیه به رئس مجلس را نه اینکه ساانسور کرده است، بلکه به نقل ازسخنگوی دولت غللمحسین الهام مقاله ای بازتاب داده شده که نتیجه ی معکوس حمایت از دولت و پاسدار احمدی نژاد بود که موجب صدای اعتراضی سربازجو پاسدار شکنجه گر سین شریعتمداری نسبت به مدیر مسئول روزنامه ی دولتی ایران در آید در صورتیکه محمد جعفر بهداد از دست پروردگن خودش در ورق پاره ی کیهان می باشد . بنابران آیا این وزیر دگر اندیش را بر می تابد و قرار است که دست بر قلم نبرد و مطبوعات رقیب را تهدید نکند که چرا تعریف و تمجید از موشک بالستیک یا سفیر فضائی یا فی هوا شده با تبلیغ و مداحی گری نکرده است ؟ آنهم در نظام ی دست شده یا دولت مدعی عدالت محوری که شاهد ر شد چشمگیر صنعت اقتصادی پیشرفته مداحی گریمی باشیم که کلی هم و تولید نیاز بر مازاد دارد . لذا مشخص است که پاسدار وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید که در خریدن ولاس زدن با هنرمند ان طاغوتی یاقوتی شده دفتر فرح پهلوی سخت در پشتپرده فعال می باشد تا که کنسرت های هنری برپاشود. معلوم است که بسادگی نفس مطبوعات رقیب را می گیرد ومجازاتش می کند وبرایش فیل هوا می کند تا اینکه تبدیل به درازگوش مطیع و صبور ونجیب بارکشش کند تا که فقط باربری کند، آنهم هرچه بارش کردند بکشد ونق زند و هر گز نه دولت انتقاد نکند ، بلکه کمکش کند تااینکه بتواند دولت در گل گیر کرده را بگسل کند و از گل بیرونش کشد.
هوشنگ بهداد
یکشنبه 21 بهمن ماه سال 1386