نقد وبررسی " خلع سلاح گانگسترها !(يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان دو شنبه 6 اسفندماه سال 1386
"با سیاست وارونه گوئی و دروغگوئی و فرار به جلو ادعای پیشرفت و پیروزی ملت ودولت در کنارهم در همه سطوح شده است!"
بالاخره وقتی که سرنوشت یک ملت تاریخی آنگونه رقم شوم می خورد که از بد حادثه اسیر مشتی خرافاتی و متحجر و عوامفریب سواگر و قدرت پرست وثروت اندوز و جنگ افروز با سوء استفاده از دین ابزاری شده قرار می گیرد که مشتی گزمه و پاسدار و تیغ و قمه کش که وزیر و وکیل و حاکم شده اند و مشتی اسدار بازجو وشکنجه گر قلم بر دست شده هم در اختیار خود دارند که ازموضع تحمیلی و فلسفه ی هر چه گفته می شود نر است ولی اصرار می شود که بدوش برای مردم ایران تعیین تکلیف می کنند . اکنون پس از 3 دهه شارلاتان وشامورتی بازی ودروغ گفتن به مردم ایران وبدون نه توجه به نظر و عقاید مردم گذاشته نمی شود ، ونه به مطلبات مردم هیچگونه ترتیب اثری داده نمی شود، بلکه بدتر به نام اینان هر جنایت وخیانتی که می خواهند انجام می دهند وبه حساب مردم ایران واریز می کنند . آخر این چگونه پیروزی مضحک در همه سطوح به خصوص پروژه ی هسته ای است که ادعا می شود ین پروژه هم صلح آمیز وهم اینکه مردم از آن دفاع می کنند؟ آخر مگر در شرایط حکومت نظامی اخیر مردم صادقیه ی تهران برتوی خیابان نریختند و با نیروی انتظامی در گیر نشدند و مرگ بر نیروی انتظامی و حکومت انتظامی سر نداده اند. مردم ایران اینان هستند و اینگونه خواست هائی دارند که با طرح امنیت اجتماعی و صدور احکام سیستماتیک اعدام وسنگسار و شلاق و قطع ااندام ودار زدن وایجاد فضای خفقان و رعب و وحشت تلاش شده است تا که جلوی واکنش و حرکت های اعتراضی مردم ایران به خصوص جوانان گرفته شود. اگر غیر از این بود دلیل نداشت که این شرایط در ایران حاکم باشد. چگونه است که مسئولان این رژیم ضد بشری و قرون وسطائی فقط یک هدف دارند و آنهم دفاع جمعی وهمه جانبه از پروژه ی هسته ای می باشد؟
مگر دو و نیم سال نیست که پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهوری شده؟ چه مدت در ایران ودر دفتر ومحیط کارش بوده است تااینکه مطالبات مردم ایران را دنبال و بررسی کند وپاسخ دهد؟ چه مدت در حال سفر به برون مرز و تور سفرهای شستانی و شهرها بوده است؟ چه میزان صرف این هزینه های خارجی و داخلی شده است ودر ازای آن چه عاید مردم ایران و طرح های بنیاندین زیر بنائی کشور شده است؟ مگر حرف اول و آخر رئیس جمهور پرو ژه هسته ای با پسوند خبرهای خوش غنی سازی اورانیوم و با پسوند برگزاری جشن هسته ای و با چانی کردن تهدید به نابودی اسرائیل نبوده است؟ مگر اسدار احمدی نژاد در همین گفتگوی تلویزیونی خودش با شبکه ی اول باز در مورد پیروزی هسته ای و برگزاری جشن هسته ای در 20 فروردین سال جدید نبوده است ؟ایا مردم ایران فقط همین یک خواست را دارند که خودشان هم نمیدانند چیست؟ تازه اگر هم بدانند که چیست که قرار است تبدیل به بمب اتمی شود . مردم ایران بمب اتمی برای چه می خواهند در شرایطی که رشد تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها را به جای وعده ی نان بر توی سفره های خالی اشان تحویل گرفته اند؟
آخر این چگونه دینی است که تبدیل به ابزار سرکوب و نیرنگ و حقه بازی و عوامفریبی و فقر و بد بختی و شکاف عمیق طبقاتی و فشار ومحدودیت های همه جانبه اجتماعی و اقتصادی و معیشتی و امنیتی و فرهنگی و غیرو برای شان شده است؟ مگر خمینی بنیانگذار این رژیم بربرمنش وتاریک اندیش قرون وسطائی نبود که در بدو ورودخودش در بهشت زهرا خطاب به شاه و جمعیت حاضر در صحنه عوامفربانه فریا زد که اجداد و پدرمان ما چه حقی داشتند که برای ما قانون تنظیم کردند؟ چگونه است که اکنون مردم ایران حق ندارند که از جانشینان وپیروان خمینی همین سئوال را مطرح کنند که برای چه با طرح سرکوبگرایانه ی امنیت اجتماعی نیرو انتظامی تلاش مذبوحانه می خواهید تا که صدای جوانان ناراضی و معترض را با اتهام اراذل و اوباش و سرکوب وخاموش کنید؟ چرا اهداف پلید دسترس به سلاح هسته ای سران رژیم تروریستی آخوندی که ناشی از بی آیندگی و سرنوشت حقیر خطری خودشان را بطور دروغین علنی به مردم ایران تحمیل کرده اند وبه نام ملت قالب می کنند و قلم زنان پاسدار مطبوعاتچی شده وظیفه و مأموریت مداحی گری کردن وروضه خوانی و تعزیه گردانی کردن پیرامون همین پروژه هسته ای روضه ی دیگری بلد نیستند تا که بخوانند که حداقل اگر مشکلی یا یا ری از روی شانه های مردم ایران بر داشته نمی شود ، لااقل برآن افزوده نگردد؟ . پس از 3 دهه شعار مرگ بر آمریکا ومبارزه با شیطان بزرگ اکنون ادعا شده است که با آمریکا چالش هسته ای بوده است که با هدایت رهبر فرزانه همه ی بحران ها ومشکلات حل شده است . آر این رهبر فرزانه که فقط بیست و چهار ساعته در بیت جماران مشغول خود سازی می باشد و سالی یک بار به مشهد برای غبار روئی یا جمع کردن پول ونذورات ریخته شده به صحن امام رضا را تحویل می گیرد و آخوند دو زاری منبری که اکنون به خلافت رسیده وخدائی می کند که تازه خودش اسیر چنگال باند مافیای قدرت نظامی پشت صحنه اسیر است چه اختیار و قدرت عملی از خودش دارد که می تواند با آمریکا چالش هسته ای کند و یااینکه چه می داند که مردم ایران چگونه زندگی می کنند جائیکه در دفاع پاسدار گماشته ی خودش بر خاست و توجهی نکرد به آن فریاد هائی که زده می شد که تورم وگرانی و افزایش قیمت کالا ها در جامعه بیاد می کند و نفس مردم ایران را گرفته است . مگراینهم همچون پاسدار احمدی نژاد و سخنگوی دولت به منتقدانن اعلام نمی کرد که سخنگوی دشمن بیگانه نشوید ونق نزنید وبزرگ نمائی نکنید و دروغ نگوئید .
بنابراین آمریکا نیاز نیست که رژیم تروریست آخوندی را محور شرارت و یاغی بین الملل ومبلغ تروریست بناد ومعرفی کند ، بلکه عملکرد 3 دهه ی جنایتکاران حاکم و بیش از 120 هزار اعدام زندانیان سیاسی و جنایت به خاک وخون کشاندن تظاهرات 500 هزار نفری مردم تهران در 30 خرداد سال 60بود .سپس قتل عام زندانیان سیاسی در سراسر زندان های ایران در تابستان سال 67 اجرا ادامه داده شد . همچنین 8 سال جنگ ضد ملی و ضد میهنی ادامه یافت . در صورتیکه در سال دوم جنگ امکان آتش بس و صلح امکان پذیر بود . ربودن رهبران مسیحی و مثله کردن آنان و طراحی قتل های نجیره ای و ترور مخالفین در برون مرز و داشتن پرونده ی محکومیت سران رژیم جنایتکار به اتهام ترور مخالفین در آلمان و.... حتی اخیرًا نیز دانشجو ابراهیم لطف اللهی از سر جلسه ربوده و شنکجه و کشته شد . همنطورو 3 دهه است که هرروز قوه ی قضائیه احکام اعدام ودار زدن وشلاق و سنگسار کردن و قطع اندام ادامه داشته که یک روز هم قطع نشده است . در صورتیکه همه ی قربانیان ودست پروردگان همین سیستم حاکم می باشند که خمینی قول داده بود اینان می خواهند حاکم باشند. اصلاً چرا راه دور برویم . شرایط کنونی جامعه چگونه است؟ چه کسانی متهم به خائنین و جاسوسان هسته ای شده اند؟ چه پست ومقاماتی در این رژیم داشته یا دارند وچرا؟ آیا اینهم کار آمریکا ست؟ البته اتهام همکاری با آمریکا شامل حال شان شده است . دوم خردادی ها برای چه رد فله ای شده اند؟ به اینان چگونه اتهاماتی زده شده است؟ مهمتر ازهمه پرونده ی عملکرد نقض حقوق بشر سران رژیم تروریستی آخوندی چگونه است؟ چرا رکوردار جهانی در این زمینه می باشد؟ آیا آمریکا بر جهان حاکم است که موجب این محکومیت شده است؟ یعنی مردم ایران 3 دهه نیست که خودشان با پوست وخون واستخوان این شرایط را درک و لمس و تجربه کرده اند؟ کدام کشور ی در خلیج فارس و منطقه ی خاورمیانه هست که سابقه و تجربه اقدامات دخالت گری و تحایل تروریستی در کشورهای همسایه و دیگران را دارد؟ طلبه پاسدار مداح ووارونه گو در پایان یادداشت روز وارونه ی خود اینگونه ادعای کمدی الگو بردار شده از روی دست ولی و پاسدار احمدی نژاد برای خنده به نماش گذاشته و آن را به پایان برده است:
امروز دولت و ملت ايران دست در دست هم شاهد افتخارآفريني در تمامي عرصه هاي علمي، اقتصادي و بين المللي است. دنيا اين واقعيت را پذيرفته كه ايران در حال تبديل شدن به يكي از ابرقدرتهاي منطقه است. همين روزها مردم بوليوي امواج آزادي خواهي و استقلال را كه از سوي ايران فرستاده مي شود، پاي تلويزيون و در خانه هاي خود دريافت خواهند كرد. بوليوي زيرگوش آمريكا و در حيات خلوت اين كشور است. همين هاست كه گانگسترها را مي ترساند
درخاتمه اینکه این چه نوع افتخاری می باشد که 80% جمعیت کشور زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و رشد تورم وگرانی لجام کگسخته و افزایش قیمت کالا ها در جامعه و فقر و بیکاری و... نفس مردم محروم منتظر نان بر توی سفره های خالی اشاان را گرفته است؟ همچنین تعریف ملت چیست و به چه کسانی گفته می شود ودارای چه خواست ومطالباتی می باشند؟ چگونه این خواست ومطالبات از سو دولتی که حمایتش می کنند پاسخ داده شده یا می شود که 3 دهه است برروی هم انباشت شده و پرداخت ناشده است ؟ قبل از باندهمافیائی کودتاگر حاکم کنونی. دولت در اختیار چه جناح یا کسانی بود ؟ اکنون با آنان چگونه بر خورد می شود و چه اتهاماتی به آنان زده می شود چرا؟ این چگونه ادعای مضحک ووارونه ای می باشدکه ملت ودولت دست در دست افتخارات پیروزی در همه عرصه های بین المللی از جمله فرار مغز ها و سرمایه ها و نقض حقوق بسر و پیشتاز مرگ ومیر جاده ها و... را جشن می گیرند؟ آیا تصور نمی شود که 3 دهه ی دروغگوئی و عوامفریبی و خالی بندی و سوء استفاده از مذهب و اسلام وملت ومنافع ملی و دفاع مقدس و... بیش از دو دهه دروغ هسته ای گفتن بیش ازحد لورفته و سوخته شده ونخ ننما شده است که دولت مدعی عدالت محور و عاشق خدمتگزاری خودش به مردم را می بایست فقط با طرح امنبت اجتماعی و طناب های دار درون زندان و صدور احکام قوه ی قضائیه ثابت کند ونشان دهد.
هوشنگ - بهداد
دو شنبه 6 اسفندماه سال 1386