موشک بالستیکی فضائی یا فیل هوا کنی پاسدار حسین شریعتمداری علیه ی مجاهدین
تصور نکنید که در آستانه سالگرد ورود بی احساس خمینی به ایران فقط پاسدار احمدی نژاد هنرمند است که می تواند موشک بالستیک فضائی یا سفیر فضائی با دعا و ورد واستخاره کردن به آسمان پرتاب کند که سپس وزیر سوگلی دولت مدعی عدالت محور وتحول گر و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران پاسدارمحمد حسین صفار هرندی فرهنگ سانسور وتفتیش عقاید ارشاد می تواند دست بر قلم به برد و در روزنامه ی دولتی ایران مقاله ی فیل بر هوا کردن پیرامون این موشک هواکنی تهیه و تنظیم کند و خطاب به سایر مطبوعات ضمن انتقاد کردن از آنان طلبکاری کند که چرا سخنی در مورد فیل کردن به این گندگی ومهم فیل موشک سفیر فضائی پرتاب شده نه اینکه سکوت شده و و چیزی نوشته نشده است. بلکه وضع گیری های معنی دار نیز شده است .
اکنون مشخص شده است که هنرمند بازجو واعتراف گیر وتواب ساز قهار زندان های اوین و سلول های 56 و 59 سپاه پاسداران سربازجو پاسدار حسین شیریعتمدار شکنجه گرو سناریوو پرونده ساز نیز بسیار متخصص فیل هوا کردن موشک بالیستکی فضائی می باشد . زیرا برای ازموضع واکنشی و فرافکنی و فرار به جلو تشریح چگونگی طراحی و فیل کردان در عراق به خصوص شهر مذهبی کربلا برای اینکه ثوابش بیشتر باشد علیه ی مجاهدین مقیم عراق واارد صحنه شده است و از زیر وبم توفان بر فنجان بر پا کردن گفته است که چگونه موفقیت آمیز بوده که نصیب وی وهمکارانش شده است تا در کنار سایر موفقیت های روز افزون به مناسبت برگزاری مراسم دهه ی زجر و روز قبل از سالگرد انقلاب 22 بهمن سال 1357 به نمایش گذاشته شود. فراموش نشود که این موفقیت مکمل صدور تروریسم وبنیادگرائی می باشد که بس بزرگتر از فیل موشکی فضائی پاسدار احمدی نژاداست که به هوا و فضا پرتاب شده است وچون کاوشگر نام دارد معلوم نیست که کجا رفته زیرا همچنان در حال تحقیق و جستجوگری و و پژوهشگری در حال سرگردانی می باشد.
بهرحال هدف اصلی و نهائی این فیل موشکی به فضا و هواپرتاب شد کمک وامداد رسانی به مجری طرحی می باشد که پاسدار تروریست حسین کاظمی قمی در هتل منصور بغداد دنبال می کند . چونکه طراح وبرنامه ریزان با تلاش همهجانبه مزدوران به خدمت گرفته شده از سوی دستگاه بد نام وزارت بدنام با وزیر آخوندی آدمکش حرفه ای محسنی اژه ای انگلیسی به هتل منصور بغداد گسیلردند . البته بخشی از این مزدوران قبلاً نیز به شمال عراق برای نجات دادن جداشدگان مجاهدین از لندن ونروژ وکانادا و ... اعزام شده بودند که که اتفاقاً همزمانی اعزام شدگان مزدوران در شمال عراق با کشته شدن 6 نظامی آمریکائی در شمال عراق داشت.
اماهمانگونه که قید شد اکنون مشخص شده است که یکی طرحان فیلی فیل موشک فضائی هواکنی گردآوری مزدوران به هتل منصور در بغداد واجرای اقدام تروریستی انفجار لوله ی آب قرار شهر اشرف و روستاهای اطراف آن از سوی ااین سنار یو ساز پاسدار سربازجو و شکنجه گر منفور حسین شریعتمداری و همکار سابق سعید امامی یا سعید جون ولی فقیه است که برنامه ریزی و تدارک دیده شده است . همچنانکه اثبات شده است که اقدامات وطرح توطئه و دسیسه علیه ی مجاهدین در عراق و پاریس بطور زنجیره ای مرتبط بهم و بدون هیچگونه شک و شبهه کار مششترک ورزارت بد نام اطلاعات و سفیر پاسدار تروریست حسین کاظمی قمی در بغداد و سپاه قدس و مدیر مسئول روزنامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان سر باز جو پاسدار شکنجه گر منفور حسین شریعتمداری می باشد که بدون هرگونه توهم و ابهامی سند انکار ناپذر عامل اقدمات تروریستی ونا امن سازی های عراق می باشد که به وضو ثابت می کند سرنخ اصلی کجاست و برای چه از سوی بیت جماان وسپاه پاسداران تلاش گسترده شده است تا که نخست وزیر دست نشانده نوری المالکی در عراق برکنار نشود. همانگونه هیچگونه شکی در دست داشتن بحران و جنگ افروزی در لبنان وفلسطین نیز باقی نمانده است که منبع و منشاء اصلی آن کجاست .
بنابراین سئوال است مشخص نیست که چرا باید عراق می بایست اینقدر بی در و پیکر شده باشد که عوامل تروریست ها ومزدوران اعزامی ااز سوی رزیم تروریستی آخوندی و بیت جماران وسپاه پاسداران به این سادگی می توانند وارد عراق شوند و دست به اقدامات تروریستی بزنند وبا اعتراف کردن به اعمال و اقدامات تروریستی خود که علیه ی سازمان مخالفین خود انجا داده ومرتکب شده اند افتخار هم می شود ؟
مهمتر اینکه چگونه است که از سوی آمریکا سپاه پاسداران و سپاه قدس در لیست تروریست گذاشته شده است وبا اینکه اقدامات تروریستی گوناگون روزانه در عراق انجام می دهند وعراق را حیات خلوت وباتلاق وسرپل کرده اند تا که تبدیل به کانون تروریسم و بنیاد گرائی به منطقه ی خاورمیانه گردد . ولی برای چه بازهم با نماینده ی رژیم یاغی بین الملل و محورشرارت خوانده شده و عامل اصلی ناامنی عراق شناخته و معرفی شده قرار است تا که مذاکره شود؟! به خصوص اینکه سر کرده ی گزمکان پاسداران پاسدار محمد علی جعفری اعتراف کرده است که رژیم تروریستی آخوندی در مورد پروژه ی هسته ای و اهداف نظامی آن از سوی غرب به عنوان تهدید معرفی شده است و اکنون نیز موشک بالستیکی پرتاب شده به فض نیز بر ضریب این تهدید افزوده است
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 21 بهمن ماه سال 1386