نقد وبررسی "تلاش صهيونيست ها براي انتقال كانون بحران از غزه به لبنان" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 8 اسفند ماه سال 1386
"زمینه سازی برای تدارک جنگ 33 روزه ی دگیر حزب الله با اسرائیل که به زبان وارونه بیان شده است"
بازهم ادامه ی وارونه و هذیان گوئی با شیوه ی فرافکنی و آی دزد کردن، چونکه پس از آن همه که با جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان مانور تبلیغاتی داده شده است و از شیخ حسن نصرالله وحزب الله قهرمان شکست نا پذیر ساخته شده است . همچنین آنهمه با حزب الله لبنان مامور تهدید آمیز داده شد و با نمایش دادن تصاویر آتشین شیخ حسن نصرالله که خبر از یافتن نقاط ضعف اسرائیل برای وارد کردن ضربه ی استرتژیک داده است و تصاویر موشکی حزب الله به سوی خاک اسرائیل در صحفه ی روزنامه ی دولتی کیهان سناری وپرونده ساز به نمایش گذاشته شد که حزب الله کاملاً آماده ی شلیک به درون خط اسرائیل می باشند . حتی افزوده شد کهحزب الله لبنان تهدید کرده شهر ها و مکان زرادخانه های اتمی اسرائیل نیزمورد تیر رس موشکی اشان می باشد . از سوی دیگرچه مدت است که حماس تشویق و ترغیب بر پرتاب موشک به درون خاک اسرائیل می شدند و قرار بود که با بحران و غائله آفرینی در نوار غزه زمینه ی درگیری گسترده با اسرائیل فراهم گردد. همچنین مگر به موازات آن پاسدار احمدی نژاد در بوشهر و بندر عباس و تلویزیون رژیم خواهان نابودی اسرئیل نشد که چون اسرائیل را میکرب و جرثومه ی فساد است در همین رابطه اتحادیه ی اروپا یک بیانیه شد ید الحن علیه ی پاسدار احمدی نزاد اخیراً صادر کرده است. اکنون چگونه است سرمقاله نویس دچار بیماری بینائی و شنوائی شده و اینگونه موضعگیری ها وتهدید ها را ندیده و نشنیده گرفته است؟ ولی در عوض توانسته است در جاده ی یک طرفه حرکت و خلاف جهت آب شنا کند و یا اینکه شیپور را اینگونه از در گشادش بنوازد و آن صدای ناهنجار وناموزونی که خود خواسته از درونش بیرون داده که چنین است:
"واشنگتن براي وارد ساختن رژيم صهيونيستي به يك جنگ جديد با حزب الله لبنان و ايجاد جنگ داخلي در لبنان از خود بي تابي نشان مي دهد. "
آنگونه ملای سرمقاله نویس در مورد فلسطین سخن گفته و ادعا کرده که قکردکرده دارد در مورد حیات خلوت ملک شخصی اش نظر می دهد و دفاع می کند . به خصوص اینکه محمود اس رهبرحکومت خود مختار فلسطین را نیز این چنین خائن نامیده است :
"جدي ترين طرح در اين زمينه پيشنهاد اعزام نيروهاي ناتو در مرز غزه و استقرار آنها بعنوان نيروهاي حايل بين فلسطيني ها و ارتش رژيم صهيونيستي است . اگرچه محمود عباس و جناح خائن فتح از اين طرح استقبال كرده اند و حتي براي موفقيت آن متعهد شده اند كه هرگونه همكاري مورد انتظار در اين زمينه را بعمل آورند ولي جنبش مقاومت اسلامي حماس ضمن رد اين پيشنهاد مراتب مخالفت صريح خود را با استقرار ارتشهاي ناتو در مرز غزه اعلام داشته و خاطرنشان ساخته است كه نظاميان ناتو را بعنوان « نيروهاي اشغالگر » تلقي كرده و همانند دشمن با آنها رفتار خواهد كرد."
بالاخره هر ناظر بیطرفی که آشنائی به شگرد وتاکتیک های سران رژیم تروریستی آخوندی به خصوص ولی فقیه وسپاه پسداران وپروژه ی هسته ای داشته باشد که چگونه بحران سازی و جنگ افروزی برای باج گیری و اعمال نفوذ و دخالت گری کردند تا که با سیایت وقت کشی فرصت به تعویق انداختن صددورقطعنامه ی شورای امنیت سازمان ملل را داشته باشند . پس این ناظران به خوبی آگاه می باشند که سیاست دخالت گرایانه در امور داخلی عراق وفلسطین ولبنان برای چیتت وچه مواقع شدت می گیرد وچه ارتباطی به بحرانی بودن پرونده ی هسته ای دارد؟ بنابراسن اکنون که گزارش محمد البرادعی آنگونه نبود که برنامه ریزان هسته ای رژیم تروریستی آخوندی دنبال و پیش بینی می کردند و از آن توقع داشتند. لذا اکنون که احتمال تصویب وصدور تحریم قغعنامه ی سوم شورای امنیت سازمان ملل داده می شود . مسئله ی دخالت گری در عراق و فلسطین ولبنان هم حاد تر شده است و احتمال راه اندازی بحران وجنگ افروزی دیگری در خاورمیانه می رود . اما چون حاکمان عوامفریب و شیاد ودروغگو، حرفه ای ید والائی در روغ گفتن وتحریف نمودن وکتمان کردن حقایق دارند . نمی گویند که خواهان آرامش و بات صلح و امنیت در خاورمیانه نمی باشند . برای اینکه آنقدر صداقت ندارند تا که اعتراف کنند نمی خواهند که پارلمان لبنان رئیس جمهور جدیدش را انتخاب کنند. بنابراین با سنگر گرفتن در پشت نام حزب الله لبنان و شیخ حسن نصرالله که نه هیچگونه ربطی به مردم ایران ندارد که حتیوبه نفع مردم لبنان نیز نمی باشد. بنابراین سرمقاله نویس راه اندازی جنگ با شیخ حسن نصرالله و حماس با اسرائیل را اینگونه وارونه بیان کرده است :
"هدف استراتژيك اين توافقات بر تضعيف حزب الله و يا اخراج آن از صحنه سياسي لبنان متمركز شده ولي نگراني مشترك همه طرفها اينست كه سرنوشت جنگ 33 روزه دوباره تكرار شود و حزب الله اين بار قدرتمندتر از هميشه پيروز ميدان گردد . هشدار سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان در مورد آثار و تبعات جنگ احتمالي اسرائيل عليه لبنان دقيقا به همين مسئله اشاره دارد كه درصورت شروع تهاجم جديدي توسط صهيونيست ها « تير خلاص » موجوديت رژيم صهيونيستي هم زده خواهد شد:
درخاتمه اینکه همانگونه که اشاره شد چون سران رژیم تروریستی آخوندی می دانند که تصویب و صدور قطعنامه ی سوم در شورای امنیت قطعی می باشد . همچنین می دانند که تنها شانس باقیمانده برای عبور از بحران برپا کردن جنگ مشابه ی 33 روزه ی دیگر از سوی حزب الله با اسرائیل می باشد. ولی چون شهامت آن را ندارند تاکه علنی بگویند تا مجبور نباشند هزینه ی آن را به پردازند. بنابراین بصورت دجال گرانه ووارونه گوئی مدعی می شوند که اسرائیل و آمریکا می خواهند که از طریق جنگ با حزب الله لبنان جنگ 33 روزه دیگر در خاورمیانه به راه اندازند. اما مشکل اصلی و اساسی این حیله گران احمق اینجاست که تجربه ی جنگ 33 روزه و باتلاق شدن لبنان در دسترس می باشد که مشخص است کدام کشور آن را براه انداخت و هدفش چه بود که دوباره مکان اجرای این طرح لورفته و علنی شده بدو پرداختن هزینه ی بس سنگین امکان پذیری نمی باشد . زیرا که گفته می شود شتر سوار دلا دلا نمی شود . همینطور سئوال است که برای چه می بایست مردم عراق و فلسطین ولبنان بهای دسترسی به سلاح هسته ای شدن رژیم تروریستی آخوندی را اینان تقبل کنند وبه پردازند؟
هوشنگ –بهداد
چهار شنبه 8 اسفند ماه سال 1386