چراحسین شریعتمداری به دفاع از حسن خمینی، سایت نوسازی دولت و حزب مشارکت را محاکمه کرده است؟
توصیه می شود که فقط با حوصله وسعه صدر ولی کنجکاو ودقیق گزارش و تحلیل نکته ی ضمیمه شده را بخوانید . زیرا که از سوی یک سربازجو و شکنجه گر عصبی شلاق بر دست تنظیم شده است که هنگام شکنجه کردن وشلاق زدن در برابر متهم خود کم آورده ودچار ضعف شده است که برای انتقام گرفتن با فشار دادن دندان هایش ها برروی هم و در وضعیت از همه کجایش در حال عرق ریزان بودن ک این زنگی دژخیم نه مست که خمار شده وکف بر دهان آورده و سینه چاک داده در حالت افلاس ودر ماندگی کامل است که وارد صحنه شده است و با شیوه ی تجربه ی هویج و چاق و به در گفتن تا دیوار بشنود و یا با تاکتیک برج در برابر باروعلیه ی رقیب لاش و زور آزمئی کرده است . خلاصه این سربازجوی شکنجه گر برای پیگیری کردن چند هدف وارد صحنه شده است . البته ظاهراً بهانه و سوژه دفاع کردن از نوه ی خمینی سیدحسن است . حال بماند که معلوم نیست چه فرقی میان این نوه ی پسری خمینی با آن علی اشراقی نوه ی دختری خمینی وجود دارد که توی سر یکی زده شده و برتوی سر دیگری دستی کشیده شده است . بهرحال سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر در سپر دفاعی از حسن خمینی که اقراز کرده از خمینی خجالت می کشد به منتقد وی که قلمزنان سایت اینترنتی نوسازی وابسته به دولت عدالت محور و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران می باشد که دیدگاه و قلمی همچون خانم فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام سخنگو و وزیردادگستری دولت دارد که چرا بی ادبانه نسبت به حسن خمینی نوه ی امام راحل برخورد کرده است؟ ولی در دنباله به سراغ بهانه یا هدف نهائی رفته است و ضمن دفاع ابکی و تاکتیکی از بر خی اعضای حزب مشارکت رد صلاحیت شده که احتمالاً دوباره تأئید صلاحیت شده کرده است که در بازی موش و گربه وگرگم بهوا پریدن از سوی شورای نگهبان تأئید صلاحیت شده اند تااینکه بازارمکارهی برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابات آزمون الهی مجلس هشتم کساد وبی رونق نباشد وموجب نشود که بطور تمام عیار گند قضیه ی عدم مشروعیت رژیم تروریستی آخوند ی د رآید و تق طرح وبرنامه های تدارک دیده شده ی تقلبات گسترده ی آرای انتخاباتی نیز مالیده شود و دربست بسوزد و اوضاع بحرانی رژیم بربرمنش و تاریک اندیش به سمت فرو پاشی سوق داده شود.
بنابراین سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر یقه ی دوم خردادی های حزب مشارکتی را همچون پاسداراحمدی نژاد گرفته است که در سخنرانی بیست ودوم خود در میدان آزادی رقبا را متهم به خیانت وجاسوس هسته ای برای دشمن کرد و تأکید کرد که اینان نمی توانند از چنگال عالت بگریزند . این پاسدار شکنجه گر نیز تقاضای بر گزاری دادگاه صالحه برای محاکمه ی اینان کرده است . (البته بیان دادگاه صالحه در این رژیم خودش توهین می باشد) و صدور اجرای احکام بسیار سنگین برای اعضای حزب مشارکت اسلامی کرده است.البته بعید نیست که این یک بازی اطلاعاتی – امنیتی – پاسداری پشت پرده برای پرونده سازی یا پیگیری پرونده ی رقیب تند روی دوم خردادی ها باشد . زیرا که فقط یک ماه تا زمان برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابات مجلس هشتم باقی مانده است که می بایست موج اتهامات وتهاجمات هرچه بیشتر در مورد رقیب دوم خردادی گسترده تر شود. بنابراین بدون آنکه سربازجوپاسدار شکنجه گر توضیح دهد که چگونه در این رژیم یک ولی فقیه همکاره ولی آلت دست سپاه پاسداران وجود دارد که می تواند نامه ی حکومتی ماورای قانون اساسی صادر کند و به احدی هم پاسخگو نباشد و دیگری هم این پاسدار بازجوی حرفه ای و نکته سنج باشد که از اختیارات تام پیگیری و پرونده سازی برخور دار است و هرکسراکه دوست دارد دفاع میکند و یا از هر کس که بدش می آید در جا درازش می کند. بهرحال این سر باز جو در مورد اعضای حزب مشارکت واصلاح طلبان که منظور اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی می باشند چنین کیفرخواست صادر نموده و تقاضای اجرای حکم سنگین در مورد اینان کرده ودر ادامه به قلمزنان سایت نو سازی پرداخته که افزوده اینان نیز نفوذی های رقیبب می باشند که در این سایت رخنه کرده اند:
"نگارنده نيز بر اين باور است و براي باور خود اسناد غيرقابل انكاري در اختيار دارد كه برخي از اعضاي حزب مشاركت و افرادي از مدعيان اصلاحات نه فقط شايستگي حضور در خانه ملت را ندارند بلكه شماري از آنان بايستي به جرم خيانت به مردم و نظام تحت پيگرد قانوني قرارگرفته و در دادگاههاي صالحه به مجازات هاي سنگين محكوم شوند بنابراين رد صلاحيت اين عده از سوي هيئت هاي اجرايي، نظارت و شوراي نگهبان مصداق واقعي حفظ امانت و دفاع از حق مسلم مردم است سايت نوسازي كه بعيد نيست نفوذي هاي مخالف دولت و امام و اصولگرايي در آن رخنه و جا خوش كرده باشند، نوه امام راحل(ره) كه تنها يادگار نسبي آن مراد به حق پيوسته است را با الفاظي زشت و ركيك مورد حمله قرار داده ، بي آن كه از روح مطهر حضرت امام(ره) كمترين شرم و حيايي داشته باشند و همه اين پلشتي ها را تحت پوشش حمايت از دولت انجام داده اند."
سربازجوپاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری برای اینکه از دولت رفع مسئولیت کند و یا صورت مسئله را پاک کند . از شیوه ی جاسوسی و تواب سازی تجربیات زندان بهره گرفته و با ا مقایسه کردن از انفجار دفتر ریاست جمهوری باهنر و رجائی ، برای اینکه بتواند نفوذی بودن در سایت نوسازی دولت را جا بی اندازد و در ادامه پاسدار احمدی نژاد را مورد مخاطب قرار دهد اینگونه شروع و سپس توصیه کرده ورهنمود داده است:
بي آن كه قصد مقايسه باشد بايد گفت؛ برخي از مسئولان به خاطر دارند كه بعد از انفجار رياست جمهوري و شهادت شهيدان بزرگوار رجايي و باهنر، وقتي نگارنده از يكي از مسئولان پرسيد؛ چگونه طي مدتي طولاني متوجه نفوذي بودن «كشميري»- عامل انفجار- نشديد؟ وي در پاسخ گفت؛ كشميري به اندازه اي ادعاي ديانت مي كرد كه همواره دو خودكار در جيب داشت. يكي به هزينه بيت المال براي استفاده دولتي و ديگري به هزينه خودش براي استفاده شخصي و نگارنده در آن جمع گفت؛ به خدا قسم اگر كشميري را ديده و اين حالت را مشاهده كرده بودم اولين نكته اي كه به ذهنم خطور مي كرد احتمال نفوذي بودن او بود، چرا كه آن روزها قيمت خودكار بيك حدود يك تومان بود و اگر كشميري ريگي در كفش نداشت مي توانست از يك خودكار شخصي براي هر دو منظور دولتي و شخصي استفاده كند ولي او دو خودكار جداگانه را براي فريب ساده لوحاني نظير شما تدارك ديده بود!!... بگذريم از برخي اطرافيان آن روز شهيد رجايي كه خود را يك سازمان برجسته با مغز متفكر سياسي و امنيتي مي دانستند و هنوز هم مي دانند!!و بالاخره، روي سخن با رياست محترم جمهوري، جناب آقاي دكتر احمدي نژاد است كه نگارنده در سلامت نفس، تقوي و شيفتگي او به حضرت امام ترديدي ندارد و سخن آن است كه اقدام ياد شده تنها از دو طيف برمي آيد. اول؛ نفوذي هاي دشمن امام و دولت اصولگرا و به آخر خط رسيده كه خود را به سيم آخر مي زنند و دوم؛ از افراد ساده لوح و كم دان، اما پرمدعا يعني دوستان نادان، كه در هر دو حالت حضور آنان در يك سايت مشهور به حمايت از دولت، خطرناك و غيرقابل توجيه است. بنابراين، برادر عزيز و بزرگوار جناب آقاي احمدي نژاد كه نگارنده حضور شما در رأس قوه اجرايي كشور را يك موهبت الهي مي داند، مراقب اطراف خود باشيد و به هيچيك از دو طيف ياد شده فرصت حضور در پوشش حمايت از دولت اصولگرا را ندهيد. اگر هم آنان به دروغ خود را حامي دولت مي دانند، دروغ آنها را برملا كنيد
.
در خاتمه اینکه سربازجو پاسدار و شکنجه گر حسین شریعتمداری کلی زحمت کشیده وخون دل خورده تا توانسته است شرایطی فراهم کند تا اینکه نامزدان رقیبدوم خردادی بطور فله ای رد صلاحیت شو ند .اکنون نمی تواند که شاهد باشد که تعدادی از رد صلاحیت شدگان دوباره تأئید صلاحیت شوند و این واکنشی از خود نشان ندهد و ناظر باشد که چگونه حاصل کار بری سربازجوی بد نام تبدیل به تف و تاق و ریش شده است . یعنی چوب و پیاز را با هم بخورد . بنابراین می بایست که با دست آویز قراردادن بهانه ای برای خنثی کردن اقدامات رققیب وارد صحنه شود و دست بکار گردد . یعنی هم به پاسدار احمدی نژاد توصیه کند که بی خیال شود مشاوره کردن با دور وبری های خودت . زیرا را که اینان دارند کارها ها را خیلی خراب می کنند . از سوی دیگر پرونده ی رقیب تند روی دوم خردادی را شکافته و تهدید کرده است کهبا ید محاکمه شوند و به مجازات سنگین محکوم گردند . یعنی درست مکمل آنسوی تهدید های پاسدار احمدی نژاد در سخنرانی روز 22 بهمن در میدان آزادی می باشد که سران دوم خردادیرا متهم به جاسوسی و خیانت سته ای برای دشمن کرد .
آخر زمانی که اینگونه بازجو یا وقاتلان وتیر خلاص زنان به جان همدیگر افتاده اند و بر ووی هم دیگراینگونه تیغ کشی کرده وتهدید نموده اند که مصداق عینی جمله معروف خمینی است که گفته بود من هر گز با کسی عقد اخوت نبسته ام . آیا این درندگان وآدمخواران می توانند تابع قانون باشند و حامی مردم ایران وخواهان پیگیری مطالبات آنان باشند و می توان انتظارداشت که برگزاری نمایش بدون تقلبات گسترده بر گزار شود و در نهایت می بایست در این نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی به جای تحریم کردن شرکت کرد؟!! زیرا کهچند مهره ی از اصلاحطلبان قلابی برای بازار گرمی کردن به بازی گرفته شده اند. فراموش نشود که این بازی غلیظ از فرم کنونی دامه خواهد داشت
.
هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 24 بهمن ماه سال 1386