نقد وبررسی " كاچي قرن 21 (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان سه شنه 7اسفند ماه سال 1386
"رهبران ومسئولان جهانی پیگیر پرونده ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی، هم اکنون باید اقدام عاجل به مهار دسترسی به سلاح اتمی کنند تا در آینده خود متهم نباشند"
ضرورت ندارد برای اثبات دروغگوئی وعوامفریبی کردن سران ومسئولین هسته ای رژیم تروریستی آخوندی دست به پرسشگری زد وسئوال کرد که چرا بیش از دو دهه است که پیرامون تأسیسات هسته ای و اهداف آن نه به مردم ایران وبازررسان هسته ای آژانس دروغ گفته شده است ؟ بلکه کافیست که رجوع شود به اتخاذ مواضع فاصله ی بیش از دو هفته از سپری شن روز 22 بهمن ماه تا حال که پاسداراحمدی نژاد در میدان آزادی تهران سخنرانی کرد وبا صدای بلند فریاد زد وخطاب به خائنین وجاسوسان هسته ای برای بیگانه و دشمن در رأس نظام گفت و تهدید شان کرد که شما در هرجایگاهی که باشید نمی توانید ازچنگال قانون وعدالت فرار کنید و خطاب به جمعیت حاضر در میدان آزادی که کمتر از یک سوم میدان آزادی بودند گفت که این صدای ملت ایران است که از آنان نیز برای اثبات گفته های خود بله گرفت . ولی امروز مطبوعات رژیم تروریستی آخوندی گزارش خبری تصویری گزارش و باتاب داده اند که پاسدار احمدی نژاد و رفسنجانی در حال دست دادن وخندیدن می باشند وباتفاق اعضای خبرگان و رؤسای نهاد نظام با رفسنجانی مهمان دفترریاست جمهوری بودند . بنابراین وقتیکه به این سادگی به این فاصله ی کوتاه متهمین خائن وجاسوس هسته ای دوست می شوند چگونه می توان باور داشت واطمینان کرد که پس از دو سال پنهانکاری و دروغ گفتن و پیگیری سیاست وقت کشی دنبال کردن اکنون که پاسدار احمدی نژاد در مصاحبه ی تلویزیونی شبکه ی اول خود تاریخ 20 فروردین را برای اعلام جشن هسته ای تعیین کرده است . چگونه باید پذیرفت که مسئولان هسته ای رژیم تروریستی آخوندی در پشت صحنه با البرادعی زد وبند نکرده و واقعاً اجازه بازرسی کامل از تأسیسات هسته ای را به بازرسان آژانس را آنان داده اند؟ در صورتیکه اصلاً اشاره ای به پذیرش غنی سازی اورانیوم در این گزارش نشده است که اصل جنگ وجدال و چالش اصلی بر سرهمین موضوع می باشد . اما اگر قرار باشد سر این کلاف باز شود سر دراز دارد . زیرا که این موضوع تاریخچه ی 3 دهه ای دارد که از زمان ورود خمینی به ایران و چگونگی قول دروغ دادن کهاز خمینی شروع شد و تاجانشین و سایر رهبران و مسئولان رژیم تروریستی آخوندی تا حال به مردم ایران دروغ پشت دروغ گفتن و عوامفریبی کردن ادامه داشته است که مسئولان ورهبران با ابزار دین دست به هر جنایت و خیانتی که خواسته علیه ی مردم ایران زده اند به جز پا سخگوئی به مطالبات آنان که همینطوری انباشت شده است و همچنان پرد اخت نا شده است .
بنابراین بازهم افزوده می گردد رژیمی که به جانشین خمینی رحم نکرد که چرا اعتراض کرد که زندانیان متهم ومحکوم شده را صحیح نیست اعدام کنید برکنار وخانه نشین کرد . از سوی دیگر به کیفی ترین مهره های مسئول هسته ای خود اتهام خائن وجاسوس هسته ای زده است واز طرف دیگر ادعا می شود که این پروژه ی هسته ای صلح آمیز ا می باشد و تأکید می گردد که مطلقاً دارای اهداف نظامی نمی باشد و افزوده می شودد که با بازرسان وآژانس اتمی همکاری و اعتماد سازی شده است .اینگونه اتهام زدن به مسئولان مذاکره کننده هسته ای و اینگونه ادعا کردن صلح آمیز بودن هر گز با هم دیگر همخوانی ندارند . تازه به آنان که بمدت 8 سال به عنوان اصلاح طلبان بر سرقدرت بودند اکنون شورای نگهبان اینان را با اتهامات بسیار سنگین رد صلاحیت فله ای کرده است وهنوز هم سناریو وپرونده ی سازی علیه ی اینان همچنان ادامه دارد ، ضمن اینکه هنوز فراموش نشده است که چگونه از سوی مدیر مسئول روزنامه ی دولتی کیهان ونماینده ی ویژه ی ولی فقیه سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر در همین گونه یادداشت روزهای مشابه تهدید کرده بود که سرنوشت پرونده ی هسته ای نه در پشت میز در اروپا ، بلکه در خیابان های بیروت در لبنان وبغدادر عراق تعیین می شود که اتفاقاً شاهدبودیم که چگونه سپاه پاسداران از طریف شیخ حسن نصرالله و حزب الله لبنان با موشک پرتاب کردن و ربودن 2 سرباز اسرائیلی موجب جنگ 33 روزه شدند و لبنان تبدیل به سرزمین سوخته شد مشابه همین سناریو در عراق تکرار وروزانه در ابعد دیگری ادامه داشته است . همچنین با دست زدن به کودتا در فلسطین حماس نوار غزه جدا شد و تبدیل به اهرم بحران آفرینی درخاورمیانه و ایجاد مانع در برابر پیشنهاد مذاکره صلح خاومیانه شده است .
بنابراین عملکرد های سیاست مداخله گرایانه در امورداخلی سایر سایر کشورها که انکار نا پذیر می باشد ورابطه ی تنگاتنگ با پروژه ی هسته ای و باج گیری و سیاست کش دادن مذاکره و وقت کشی که ادامه داردتا انکه هر چه با تأخیر بیشتر شورای امنیت قطعنامه صادر کند که بدون هیچگونه شک و شبهه ای اثبات می کند که اهداف پروژه ی هسته ای نظامی می باشد. پس هرگونه بیش از این فرصت دادن به سیاست وقت کشی کردن می تواند که منجر به فاجعه ای شود که ضریب خسارات انسانی و مالی که می تواند بهمراه داشته باشد هرگز قابل پیش بینی نباشد که پس از اتفاق رخ داده شده ، هیچگونه آه وافسوس خوردن از سوی رهبران جهان بی فایده خواهد بود . زیرا که خود مسئولین کنونی به عنوان کم کاری باید پاسخگو باشند که چرا اکنون در ا انجام وعمال وظیفه و مسئولیت خود کوتاهی کرده وبه موقع اقدام نکردند. لذا اگر می خواهید در آینده ی نه چندان دور به عوان متهم محکوم نشوید. پس بهتر است که مخاطبین ومسئولان ورهبران جهانی پیگیر پرونده ی هسته ای رِژیم تروریستی آخوندی اکنون تلاش و کوشش نمایند تا زنگیان مست خرافه پرست حاکم برای جاده هموار و صاف کنی ظهور آقا امام زمان موفق نشوند تا که به اهداف پلید شیطانی وضد بشری خود یعنی دسترسی به سلاح اتمی یابند .
هوشنگ - بهداد

سه شنه 7اسفند ماه سال 1386