تقسیم کار و وظیفه و مسئولیت سیستماتیک پاسداران در ستاد کوداگران خاموش و خزنده
ستاد کودتاگران خاموش خزنده بر مبنای تقسیم کاری کرده که هرپاسدار بخشی از مسئولیت را بر عهده ی خود دارد وظایف و اهداف برنامه ریزان پشت صحنه را خیلی دقیق و حساب شده دنبال و اجرا کرده اند . البته از اینکه مهره های کلیدی همگی با پیشینگی پاسداری می باشند . جای هیچگونه شکی را باقی نمی گذارد که نقش کدام ارگان در ستاد کودتاگران محوری دست را بالا دارد . برای اینکه رئیس جمهوری که با کمک بسیج و سپاه پاسداران رئیس جمهور شد یک پاسدار می باشد . وزیر دفاع نجاریان یک سپاه می باشد . مشاور اقتصادی پاسدار احمدی نژاد محمد صادق محصولی که سرمایه گردن کلفتی هم دارد یک پاسدار است . وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد که خبرگزاری رسمی و مطبوعات را کنترل و سانسور وتهدید وتوقیف می کند پاسدار محمد حسین صفار هرندی است که سابقه ی معاونت مدیر مسئولی روزنامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی و ستاریو وپرونده ساز کیهان سرباز جو پاسدار حسین شریعتداری را دارا بوده است که رئیس سابق وی خودش نقش محوری در طراحی و پیشبرد کودتای خاموش خزنده را بر عهده داشته ودارد. رئیس صدا و سیما ضرغای یک پاسدار است . یکی ز تئوری پردازان اصلی سیاست حرکت چند لایه وپیچده ی حرکت چراغ خاموش که موفق شد در نهایت پاسدار احمدی نژاد را رئیس جمهور کند پاسدار محمد باقر ذوالقدر بود که عضو فعال باند مؤتلفه ی انگلیسی عسگر اولادی می باشد که پست معاونت امنتی – انتظامی وزارت کشور را بر عهده داشت که چون بر سر شیوه ی سرکوبگری طرح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی با جوانان با غلامحسین الهام سخنگوی دولت پاسدار احمدی نژاد اختلاف داشت . زیرا که الهام با اتخاذ تاکتیکی تبلیغاتی انتخاباتی خواب نماشد که پس از 9 ماه که از اجرای این طرح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی گذشته بود متوجه شد که اینگونه شیوه بر خورد با جوانان ناراضی درست و اصولی نمی باشد که خودش تبدیل به داستان کش و قوس داری شد. بهر صورت پاسدار ذوالقدر وی مجبور شد که این پشت معاونت انتظامی – امنیتی وزارت کشور را رها کند وسر پرستی بسیج را تقبل کند تا که بازهم در 24 اسفند ماه زمان برگزاری خیمه شب بازی انتصاباتی همچون زمان سوم تیرماه سال 84 معجزه بر پاکند وحماسه ی قلبات رأی سازی خلق کند. پس از مدتی تأخیر جانشین وی یک پاسدار دریائی بنام حسین اعلائی شد . پست معاونت سیاس وزارت کشور بر عهده ی پاسدار علیرضا افشار می باشد که همردیف پاسدار ذوالقدر می باشد ونقش مهمی در ستاد کودتاگران کودتای خزنده و خاموش دارد و در شناسائی و علامت گذاری رد صلاحیت فله ای شدن نامزدان دوم خردادی ها در هیئت اجرائی نقش اساسی و تعیین کننده ای داشت . به خصوص اینکه رئیس ستاد کل انتخابات وزارت کشور نیز می باشد . جانشین پاسدار بر کنار شده ی علی لاریجانی پاسدار موجی وگیج سعید جلیلی پاسدار همشهری ولی فقیه می باشد که فقط نقش فلش دارد که جهت ها را که به وی دیکته می شود تا که در مذاکرات آن را رله ومشخص می کند.
اما پس از اینکه برنامه ریزان ولی فقیه را در هفته ی نامنویسی نامزدان و داو طلبین راهی استان یزد کردند تا که آن سخنرانی معروف دشمن شاسی را بکند . پس از بازگشت در جماران در دیدار با جمعی از اهالی قم داستان مرز دشمن شناس و فاصه گیری کردن از آن و توبه کردن وبه سوی مردم باز گشتن و توبه کردن تأکید برروی عدم همکاری با دشمن آمریکا وبوش زمینه ی قلع وقمع رد صلاحیت کردن دوم خردادی ها را فراهم کرد. بر خلاف دفعات قبل که با نامه ی حکومتی وارد صحنه می شد تا که برخی از رد صلاحیت شدگان را باز گرداند. این بار سکوت کرده است تا که حسابی نوک رفسنجانی و خاتمی و کروبی ودوم خردادی چیده شود . پس از رد صلاحیت فله ای که هیئت اجرائی وزارت کشور وهیئت نظارت استان های شورای نگهبان کردند و رایزنی های پشت پرده بی اثر ماند . امام مهمتر اینکه سرکله ی پاسدار محمد علی جعفری رئیس گزمکان سپاه پاسداران در جمع برنامه ریزی شده بسیجیان دانشجوئی حضوریافت و ضمن دفاع کردن علنی از حکومت اسلامی طالبانی مورد نظر مرشد پاسدار احمدی نژاد آخوند انگلیسی مصباح یزدی و تهدید وتوهین کردن به دوم خردادی ها و وابسته کردن شان به آمریکا بطور آشکارا از پاسدار احمدی نژاد و جریان اصول گرا دفاع کرد که مخالف نظر خمینی بود. سپس پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر برای اینکه جلوی اعتراض و انتقاد رقیب را به بندد یک انتقاد آبکی با رهنمود دادن به پاسدار جعفری کرد و در دنباله دوم خردای را دراز کرد که پرونده های سنگین دارند که می بایست محاکمه و به مجازات های سنگین محکوم شوند. آنگاه پاسدار احمدی نژاد در سخنرانی 22 بهمن ماه خود در میدان آزادی بوضوح سران رقبای دوم خردادی و رفسنجانی را به جاسوسان وخائنین هسته ای بیگانه متهم کردو تهدید شان کرد که هر گز نمی توانند از چنگال عدالت بگریزند. پس از این سخنرانی یک سایت دولتی نو سازی توهین واهانت به بیت خمینی ونوه ی وی سبد حسن خمینی کرد که موجب سکته ومرگ آخوند متوسلی رئیس دفتر خمینی شد . پیرامون این سایت وتوهین و سکته که انتقادها بالا گرفته شده بود . باز سر وکله ولی فقیه در جماران پیدا شد و فیل هوا کرد واخطار کرد که در این آزمون الهی می بایست مواظب دو رو ومنافق های پول دار بود . یعنی بطور غیر مستقیم از افشاگری وتهدید پاسدار احمدی نژاد دفاع کرد و رفسنجانی را بیشتر زیر تیغ برد . البته رفسنجانی فراخوان برگزاری اجلاس 5 تا 7 اسفند مجمع خبرگان را داده است که قبل از ولی فقیه گربه را جلوی حجله کشت . اکنون نوبت پاسدار مسعود جزایری رسیده است تا که واد صحنه شود وتیر خلاص را بزند که اینگونه دوم خردادی ها را تهدید کرده است:
مسعود جزايري با اشاره به سخنان اخير سرلشكر فيروزآبادي، رييس ستاد كل نيرو هاي مسلح مبني بر اعلام بعضي شاخص ها در امور انتخابات مبني بر اين كه «افرادي كه مرعوب آمريكا و استكبار جهاني هستند، بدخواهان، بد سليقه ها، سودجويان و دنياپرستاني كه ميليارد ها از بيت المال ملت را به كابين عقد خود درآورده اند و نيز آن هايي كه به رهبري نظام نامه نوشتند تا با بوش بسازيد، در مجلس تحصن كردند، در دانشگاه نفوذ كرده و به نفع آمريكا شعار دادند، اين ها دشمنان منافع ملي محسوب مي شوند» گفت: «ملت بايد صف خود را از كساني كه سابقه انقلابي ندارند و خواستار تعليق فعاليت هاي صلح آميز هسته اي شدند، جدا كنند و اجازه ندهند در جايگاه حساس و تصميم گيرنده نظام قرار گيرند.»
بنابراین خط زنجیره ای اجرای چگونگی قدرت گیری مهره های بطور مختصر بیان شد . البته که سپاه پاسداران از آنچنان قدرتی بر وردار می باشد که دولت را مجبور کرد که در سال گذشته یک قلم بسج و سپاه پاسداران مبلغ 9 میلیارد دلار قرار دادهای گوناگون منعقد کند . از سوی دیگر پس از زمانی که مقامات آمریکائی سپاه پاسداران را در لیست تروریست قرر داد. بلافاصله به ولی فقیه دیکته شد تا وارد صحنه شود و نقش سیاست سرکوبگری داخلی را به سپاه پاسداران کند و بسج را نیز وصل به آن کرد . در حقیقت کودتاگران خاموش خزنده ی پاسداران وتیم اطلاعاتی – امنیتی که مراکز اقتصادی و نفتی و گازی هسته ای را در اختیار خود دارند . هرگز اجازه نخواهند داد که مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری بعدی به دوم خردادی ها واگذار شود . همچنین اتهاماتی که به اینان زده می شود همانگونه که ر ابتدای این نوشتار اشاره شد . هر پاسدار بخشی از اتهامات وتهدهد کردن را دنبال و بیان می کند که مرکز برنامه ریزی آن یکی می باشد . بابران هیچ راهی جز اتخاذ سیاست قاطع تحریم یکپارچه ی نمایش انتخابات انتصباتی و علنی کردن برای دوم خردادی ها باقی نمی ماند تا اینکه ماهیت نامشروع بودن رژیم تروریستی آخوندی عیان وعریان شود ونه اینکه به عنوان هیزم برای گرم کردن تنور وبازار این خیمه شب بازی مضحک آزمون الهی مورد استفاده واقع شوند.
سه شنبه 30 بهمن ماه سال 1386