پاسدار حسین شریعتداری در جمع پاسداران تأئید کرده که هر گز افعی کبوتر نمی زاید

البته جائیکه یک سربازجوی حرفه ای در شکنجه گری و خبره در تحریف کردن ومتخصص در اعتراف گیری و تواب و سناریو سازی می باشد. این عنصر تئوری پرداز رژیم تروریستی و قرون وسطائی و ضد مردمی آخوندی شده است واز اصلاحات به عنوان براندازی می گوید و بر مبنای فلسفه ی چماق وهویج تجربه ی سیاهچال ها آن را حلاجی می کند. بنابراین بوضوح قابل درک است که در این شرایط بسیار حساس که جنگ وتضاد واختلاف میان باندهای مافیائی جناح ها ادامه دارد و موضوع بحران هسته ای در نمایش خیمه شب بازی انتصابات مجلس هشتم امتحان الهی خوانده شده پیوند وگره خورده و مشکل را مضاعف کرده است . بنابراین مشخص است که چرا سربازجو در میان جمع دانشجویان امام صادق یا پاتوق پاسداران حضور یافته است وبه جای نظر وبیلان دادن از عملکرد مجلس هفتم که در اختیار اصولگرا وعاشقان مکتب وخدمت گزاری به مردم ایران نامیده شده ونه همچون رقیب دوم که شیفتگان قدرت بوده است و به جای تشریح و بررسی چگونگی ترکیب و تلفیق و کیفیت واهداف و برنامه ی مجلس هشتم که سخن بگوید که همه جنگ وگریز وسگ دعواهای زنجیره ای بر چسب اتهامات خائن وجاسوس هسته ای و همکاری با کشورهای بیگانه دادن پیرامون همین مجلس هشتم می باشد که ضرورت دارد از برنامه ریزان سیاست حرکت چراغ خاموش پشت صحنه که همین سر باز جو نقش کلیدی و مهم در آن دارد پرسش کرد که اگر چنانچه ذره ای صداقت دارید و کوچکترین احساس انسانی مشترک نسبت به مردم ایران دارید و نگران چگونگی برآورده کردن مطالبات شان می باشید و اگر ادعا دارید که نه صد برابر بدتر از رقیب دوم خرداد نمی باشید و عملکرد ضد مردمی نداشته وبد تر از این ها در اهداف تان ندارید ؟ چرا به جای بررسی مسائل روز و ارزیابی شرایط حال و گفتن در مورد آینده یعنی اهداف مجلس هشتم که قرار است از طریق آزمون الهی پیشنهاد و دیکته شده به ولی فقیه انجام گیرد فراموش شده است که 4 سال پیش زمان نتبلیغات مجلس هفتم چه قول ها و شعارهائی داده شد ودر عمل چه اتفاق افتاد؟ ولی اکنون به عنوان شکر خدا به گذشته چسیده شده و پیرامون مجلس ششم نطاقی و حلاجی و بازجوئ واستنطاق شده است؟ آنهم مجلسی که گاوداری نامیده شده بود وبه شورای نگهبان انتقاد شدید شده بود که چرا مجوز ورود گا وها به مجلس داده شد و تضمین وتعهد گرفته شد که نمی بایست اینگونه گاوان هرگز مجوز ورود به مجلس هفتم داشته باشند وتأکید شد باید تا نوعی از چهارپایان دیگر برای مجلس هفتم تأئید صلاحیت شوند که به جای چموشگری کردن صبور و بردبار ومطیع وباربر وحف شنوی رهبر و سپاه پاسداران باشند.
البته نه تعریفی ازنظام و اصلاحات مورد قبول معیار درون نظام نشده است که چیستند؟
اگر این رژیم جهل وجنگ و جنون وتحجر وخرافات و عوامفریبی و غارتگری و جنگ افروز و بحران آفرین توان وظرفیت اصلاح پذیری داشت . مگر 3 دهه زمان کمی بود که فرصت نباشد در آن اصلاحات انجام شود . به خصوص اینکه خمینی در بدو ورود بی احساس ود در بهشت زهرا گفته بود به پداران واجدا ما چه مربوط که برای ما قانون تعیین کردند؟ اما عملکرد 3 دهه آنگونه بوده که مصداق عینی این ضرب المثل است که گفته می شود از افعی هر گز کبوتر زائیده نمی شود . مگر جز این به وقوع پوسته و اثبات شده است که شاهدیم چگونه هرروز پس رفت وعقب گرائی بوده است تا آنجا که اکنون نه بیت خمینی و نوه هایش تحمل نمی شوند ومورد بدترین توهین واهانت گری ها واقع می شوند، بلکه یاران نزدیک و دست پروردگانش متهم به خیانت و جاسوسی و همکاری با دشمن بیگانه شده اند . ولی باز سراز جو پاسدار شکنجه گر در جمع پاسداران مدعی شده است که هرگونه اصلاحات بیرون از نظام براندزی می باشد .
البته سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر ناخواسته اعتراف کرده است که در این نظام اصلاحات فققط با فروپاشی و تغییر این نظام مکان پذیر می باشد . یعنی اینکه صحه بر پیشنهاد راه حل سوم خانم مریم رجوی نهاده است که چند سال است که خواهان تغییرات دمکراتیک ایران شده است . زیرا زمانی که سید خندان خاتمی مدعی رئیس اصلاح طلبان قلابی پس از 8 سال اعتراف آشکار کرد که نقش تدارکاتچی نظام را داشته است . اکنون وی نیز نه تحمل نمی شود ، بلکه مورد اتهام وتوهین واقع می شود . چونکه جزو بر اندازان می باشد . در صورتیکه همین سید خندان رد صلاحیت شدگان جدید را فاجعه ی سنگین خوانده است .
آیا با دسترس بودن تجربه ی 3 دهه بازهم این رژیم تروریستی ضد بشر ظرفیت اصلاح شدن از درون دارد که آنقدر مقبض و سرکوبگر شده است که به دلیل گستردگی فشار های روحی و روانی و اوج گیری خرافات و تحجر گرائی و یکته تازی کردن شان با اتهام وتوهین کردن شن موجب سکته و مردن رئیس دفتر خمینی آخوند متوسلی شده است .باز هم می توان امید داشت که افعی می تواند کبوتر بزاید؟ البته نظامی که بر اساس حقه وخدعه و نیرنگ و دروغ و عوامفریبی و نهایت سو ء استفاده کردن از دین بنا نهاده شده و برروی کار آمده است وبا همین شیوه باضافه بحران سازی و جنگ افروزی و سرکوب بی امان وصدور تروریسم وبنادگرائی به بقای ننین خودش ادامه داده است و پیوسته از رهبر و جانشین وپیروان و سایر مسئولانش مشغول تصویر مارکشیدن و مار قالب کردن با شیادی و شامورتی بازی وتردستی و چشم بندی و معجزه گری و فیل هواکنی بوده اند و لیبرالیسم وسکولاریسم و آزادی و دمکراسی را کفر ابلیس دانسته و آن را جزو طرح های براندازی ووابسته به خواست واهداف دشمن نامیده اند ومدعی شده اند که جزو ابزار ولوازم جنگ در بستر نرم افزار براندازی می باشد. لذامشخص است که اینگونه ترفند ها و بازی ها برای فراموش کردن اصل وبه فروع چسبیدن و نه محتوا را رها کردن ، بلکه بر ضد آن عمل و اقدام کردن می باشد . پس بی دلیل نیست که اکنون برای اینکه توجیه کامل برای حذف و تیر خلاص به سوی رقیب دوم خردادی شلیک شود . با الگو برداری کردن از گفته ولی فقیه سربازجو پاسدارشکنجه گر برای حذف رقیب اینگونه نقل قول کرده است :
"همانگونه كه رهبرمعظم انقلاب فرمودند، مردم به كساني كه ارزش هاي انقلاب را مطرح مي كنند راي مي دهند، اما اينكه بعضي اوقات اين اتفاق نيفتاده به اين دليل بوده است كه مردم در يافتن مصاديق دچار خطا شده اند: اكثريت مجلس ششم نشان داد كه همخوان و همخون انقلاب نيست و وقتي به عملكرد مجلس ششم نگاه مي كنيم متوجه مي شويم كه بسياري از نمايندگان اين مجلس پا را از بستر انقلاب بيرون گذاشتند. اگر اهداف اصلاحات در داخل نظام باشد مي توان نام آن را اصلاح طلبي گذاشت اما اگر بيرون از نظام باشد نوعي براندازي است. متاسفانه هنگامي كه به اهداف مجلس ششم نگاه مي كنيم، متوجه مي شويم كه بسياري از خواسته هاي آنها بيرون از دايره نظام بود و با مباني تعريف شده انقلاب، نظام و قانون اساسي تناقض داشت."
پاسدارشریعتمداری با عقب گرد 4 ساله، به جای جا خالی دادن از پرداختن به کیفیت مجلس هفتم و عملکرد دولت نهم در شریطی که نظم یک دست شده است و نگوید که چرا با وود اینکه تمام ابراز قدرت اقتصادی و نظامی و حکومتی در اختیار یک جناح و باند های مافیائی وابسته به آن بوده است. اوضاع چنین آشفته و انفجاری وجامه ناراضی می باشد که جز افزایش سرکوبگری و خفقان ورعب ووحشت امکان خاموش موقتی نگهداشتن شان وجود ندارد . در عوض تصور کرده است که گویا مردم ایران فهم وشعور ندارند و همچون پاسداران دارای منافع دانشگاه امام صادق می باشند تا که ندانند اکنون در آستانه بر گزاری نمایش خیمه ی شب بازی مجلس هشتم هست ونه مجلس هفتم که این پاسدار سربازجو وشکنجه گر به جای بیلان وعملکرد از مجلس هفتم دادن تر جیح داده است اینگونه از عملکرد مجلس ششم بیلان ارائه کند:
"وي لوايح دو قلو را يكي از نمونه هاي عملكرد بيرون از دايره نظام مجلس ششم عنوان كرد و گفت: در آن زمان محمدرضا خاتمي در نامه اي خطاب به عسگراولادي به صراحت از سكولاريسم دفاع كرد و حال آنكه وي در آن زمان نايب رئيس مجلس و دبيركل حزب مشاركت به عنوان حزب حاكم، بود.مديرمسئول روزنامه كيهان با اشاره به ارايه طرح سه فوريتي پذيرش پروتكل الحاقي از سوي مجلس ششم در اوج چالش ايران با غرب در مسئله هسته اي گفت: اين در حالي بود كه غربي ها بر ما فشار مي آوردند تا اين پروتكل را بپذيريم و ما نپذيرفتيم.شريعتمداري در ادامه سخنان خود گفت: يكي ديگر از نمونه هاي عملكرد مجلس ششم ارايه طرح برچيدن گزينش ها بود كه هرچند در اجراي گزينش ها بعضاً مشكلاتي مانند سوالات نامربوط وجود داشت اما نفي اساس گزينش به معني نفي شايسته سالاري است."
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه در ادامه ی سخنرانی خود در جمع پاسداران دانشجو در دانشگاه امام صادق که مترادف و تکمیل کننده ی سخنرانی رئیس گزمکان محمد علی جعفری در جمع بسیجیان دانشجوئی می باشد که از حکومت اسلامی و دولت اصول گرایان دفاع کرد وعلیه ی دوم خردادی ها که با وابسته به بیگانان نمودن آنان همراه بود . اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پیرامون شعار معروف فشار از پائین وچانه زنی از بالا نظر پردازی کرد ه است که تئوری پرداز آن سعید حجاریان بود که دستمزد خودش را با گلوله بر فکش از سوی سعید عسگر بسیجی دریافت کرد که توضیح بیشتر آنان چنین است:
"اصلاح طلبان و شعارفشار از پايين چانه زني از بالا شريعتمداري با بيان اينكه متاسفانه در درون جبهه اصلاحات كساني هستند كه زلف هاي خود را به زلف هاي دشمنان بيروني گره زده اند تصريح كرد: در اين جبهه افرادي وجود دارند كه اساساً همخوان و همخون با انقلاب نيستند و سوابقشان هم همراهشان است و نياز به مراجعه به اسناد محرمانه و سري نيست. وي در ادامه با اشاره به مطرح شدن برخي شعارها از سوي اين جبهه گفت: شعار فشار از پايين، چانه زني از بالا، كه توسط يكي از تئوريسين هاي اين جبهه مطرح شد نخستين بار جرج سورس مدير بنياد سورس مطرح كرد و اين سخن كه خاتمي گورباچفي است كه بايد جاي خود را به يك يلتسين بدهد، نخستين بار در دانشگاه استانفورد از سوي يكي از اساتيد اين دانشگاه مطرح شد.مديرمسئول روزنامه كيهان با اشاره به برخي از شعارهاي مطرح شده از سوي اصلاح طلبان تاكيد كرد: مداومت خطا در يك بستر مشخص ديگر نامش خطا نيست بلكه خط است."
اما سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری در مورد علت شکست مدعیان اصلاح طلبان وپیروزی رقیب مدعی اصولگران در سخرانی خود برای پاسداران چنین گفته است :
"پشت كردن مردم به اصلاح طلبانشريعتمداري با اشاره به عملكرد اصلاح طلبان در 18 تير تصريح كرد: يكي از اساسي ترين مشكلات اصلاح طلبان كه خودشان نيز بر آن معترف اند عدم توجه به دغدغه هاي مردم و ساختارشكني بود لذا پشت كردن مردم به اين جريان يك امر طبيعي بود و مردم احساس كردند در انتخاب مصداق ها دچار خطا شده اند. وي با تاكيد بر اينكه در دوران قبل از اصلاحات نيز كساني بر سر كار بودند كه به خواسته هاي مردم و به خصوص محرومان به عنوان پايه هاي اصلي انقلاب توجهي نداشتند خاطر نشان ساخت: مردم احساس مي كردند كه راي آري به جريان اصلاحات، نه گفتن به جريان قبلي است.شريعتمداري در بخشي از سخنان خود در خصوص مباني فكري اصولگرايان و اصلاح طلبان نيز گفت: جريان اصلاحات نياز به توليدات ندارند چرا كه تئوري هاي آن ها از آن خودشان نبوده و انديشه شان اجاره اي است چه آنكه به عنوان مثال روزنامه اعتماد در دوراني مقالات بي بي سي را برداشته، نام نويسنده آن را تغيير داده و منتشر مي كرد. مدير مسئول روزنامه كيهان طرح تئوري هايي مانند جامعه مدني را اهانت به مردم ايران دانست وگفت: اين تئوري متعلق به 200 سال پيش در اروپاست كه البته آقاي خاتمي نيز زود متوجه اين امر شده و به همين دليل با تصحيح گفته خود اعلام كردند كه منظورشان از جامعه مدني، مدينه النبي بوده است."
بالاخره سربازجو پاسدار شکنجه گر معروف ومنفور با فیل کردن دست به معجزه گرائی زده ودر شرایطی که رژیم ضد مردمی و تروریستی آخوندی از ریشه وبن و اساس نامشروع می باشد و برپائی نمایش تظاهرات راهپیمائی 22 بهمن سالگرد انقلاب ثابت کرد که آنقدر منفور و ضد مردمی می باشد که با تبلیغات گسترده چند هفته ای و برنامه ریزی سخنرانی چند ماهه فقط چند ده هزار آنهم در تهران 15 میلیون جمعیت بسیج شد که گزارش شده است کمتر از یک سوم میدان آزادی سیاهی لشکر جمعیت بوده است که تعلق به ارگان های گوناگون سرکوبگر و نن خوران دولت می باشد . حال گذشته از اینکه سخنی از مردم و شکست برنامه های دولت نهم و جایگزین شدن رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالا ها و رشد فقر بیکاری و شکاف طبقاتی و.... به جای بردن نان بر توی سفره ای خالی مرومان ومبارزه با مفسدین اقتصادی شده است که البته با معرفی خائنین وجاسوسان هسته ای برای بیگانه در رأس نظام همراه بود .در نهایت سرباز جو پاسدار شکنجه حسین شریعتمداری زحمت کشیده و به جای عملکرد مشترک مجلس و دولت و شورای شهر تهران که در اختیار اصول گرایان می باشد موفق شد تا از کوه مو بزایاند و بگوید اما برعكس جبهه اصلاح طلبان، انديشه جبهه اصولگرايي بسيار با سابقه است. ... ولی نگفته است که سابقه در چی؟ البته به نمایندگی تز سوی این جریان روزانه این سربازجو در یااداشت های روز روزنامه ی اطلاعاتی – امنینتی – پادگانی خود واز این جمله در اینگونه سخنرانی ها برای پاسداذان در دانشگاه امام صادق می گوید که دارای چگونه سابقه ای می باشند؟
هوشنگ - بهداد
پنجشنبه 2 اسفند ماه سال 1386