نقد وبررسی " رويش مقاومت " روز نامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 28 بهمن ماه سال 1386
"کشورهای غربی نه اینکه بزودی می بایست شاهد جنگ مشابه ی 33 روز دیگری در خاورمیانه باشند، بلکه ترکش آن به اینان نیز سرایت خواهد کرد"
دوباره سرمقاله نویس روزنامه ی جمهوری اسلامی، ارگان تبلیغی و متعلق به ولی فقیه خواب نما شد که توانسته است فیل جدیدهوا کند . زیرا که قبلاً قید شده بود که به مناسب فرا رسیدن دهه ی زجر چگونه اپیدمی فیل هوا کردن های فضائی و زمینی و آبی در ابعاد گوناگون شروع و رایج شده است وعجیب هم در این مورد رقابت شتابدار میان رقبا وجود دارد . اکنون سرمقاله نویس موفق شده است پیرامون کشته شدن عماد مغینه تروریست مشهور نامدار جهانی که ولی جنبلاط نماینده ی پارلمان لبنان فاش ساخت که این تروریست فراری بدست سوری هادر سوریه کشته شد . ولی اکنون سرمقاله نویس بدون آنکه این فیل هواکردن جدید خودش را رو کند توضیح می داد که چرا سعید امامی مقام امنیی معروف اطلاعاتی – امنیتی چرا واجبی خور شد؟ وچرا عاقبت سعید جون بیت رهبری به ایجا کشیده شد ؟ همانگونه می گفت که چرا گلوله بر فک سعید حجاریان نشست که سعید امامی را استخدام کرده بود؟ آنگاه به ریشه یابی موضوع ترور عماد مغینه تروریست معروف لبنانی و دست پرورده ی مکتب خمینی و پیروانش می پرداخت. البته می توان دلیل سکوت مقامات مسئول در مورد علت واجبی خور شدن سعید جون امامی رهبر ولی فقیه و یا گلوله بر فک سعید حجاریان نشاندن وی را تبدیل به شهید زنده کردن در جمله ی قصار خمینی یافت که گفته بود من هرگز با کسی عقد اخوت نبسته ام و اکنون نیز شاهدیم که چگونه پیروان همین فلسفه ی خمینی و دست پروردگانش یاران نزدیک امام وستون انقلاب را در سخنرانی های خود به خائنین وجاسوسی برای دشمن بیگانه متهم می کنند و یا اینکه آنگونه با نوه ی خمینی و بیت خمینی برخورد می کنند که موجب سکته ومرگ آخوند محمد رضا توسلی دافع بی رهبری خمینی شدند. زیرا که وی روی سخن انتقادی به توهین واهانت کنندگان به بیت خمینی در مجمع مصلحت دچار سکته شد وفوت کرد . بنابراین اکنون سرمقاله نویس بدون آنکه توضیح دهد عماد مغینه که بود وچه اقدامات تروریستی در پرونده ی 3 دهه ی خود خود داشت وموجب مرگ چه تعداد شده بود و ولید جنبلاط نماینده ی پارلمان لبنان در مورد کشته شدن وی چه گفته است؟ . ولی سر مقاله نویس با پاک کردن صورت مسئله و تصویر مار کشی و مار نشان دادن تلاش کرده است سناریورا آنگونه که خود می خواهد از موضع ضد آمریکائی و ضد اسرائیلی دنبال کرده که در ابتدای سرمقاله ی خود اینگونه شروع کرده است"
"درباره ترور شهيد « عماد مغنيه » مطالب زيادي وجود دارد كه هنوز منتشر نشده و انتشار آنها نشان خواهد داد كه چرا رئيس جمهور آمريكا و همكاران جنگ افروز او در دولت واشنگتن اولا براي دستگيري اين فرمانده بزرگ مقاومت لبنان 25 ميليون دلار جايزه تعيين كرده بودند ثانيا از ترور او ابراز خرسندي مي كنند و ثالثا اينهمه تبليغات عليه او به راه انداخته اند."
حال بماند که جای خیلی سئوال دارد که مگر خبر یا موضوعات مهمتری در کشور وجود ندارد که می بایست به آنان پرداخته شود که فقط می بایست زنجیروار و سیستماتیک در مورد فعالیت حزب الله لبنان وحماس فلسطین و این روزها در مورد کشته شدن این تروریست معروف عماد مغینه نوشت وچپ و راست رهبران ومسئولان رژیم تروریستی آخوندی پیام تسلیت وهمدردی ارسال کنند. سرمقاله نویس در دنباله با تصور اینکه کسی نمی داند که رابطه ی عماد مغینه در 3 دهه ی گذشته با رهبران رژیم تروریستی آخوندی و به خصوص سپاه پاسداران چگونه بوده است؟ ویا اینکه چه اقدامات مشترک ضد آمریکائی انجام داده بود که اکنون سپاه پاسداران وسپاه قدس درعراق و افغنستان علیه ی نظامیان آمریکائی دنبال می کنند که ادامه ی همان همکاری مشترک سپاه پاسداان و القاعده و عماد مغینه در عربستان و منفجر کردن پایگاه نظامیان آمریکائی می باشد. مهمتر اینکه سرمقاله نویس بطور شفاف اعتراف و افشا کرده است که طراح جنگ ودر گیری و ناامنی در لبنان و برنامه ریز جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل سپاه پاسداران بوده است و نقش کلیدی ومحوری بر عهده ی تروریست کشته شده عاد مغینه بوده است که ناخواسته سرمقاله نویس نقش سپاه پاسداران بطور غیر مستقیم وعماد مغینه تروریست را بطور مستقیم در لبنان وبسط دادن اعمال تروریستی در منطقه یخاورمیانه را چنین تشریح کرده است:
"اهميت شهيد « عماد مغنيه » را بايد در اهميت مقاومت لبنان جستجو كرد. مقاومت لبنان براي همه مسلمانان بويژه در جهان عرب يك درس بزرگ و براي نسل جوان يك الگوي عملي است . اين درس و اين الگو در جنگ 33 روزه لبنان بسيار برجسته شد و از مرحله نظري به مرحله عملي رسيد . اطلاعات منتشر نشده اي وجود دارند كه نشان ميدهند بلافاصله بعد از پايان جنگ 33 روزه لبنان و شكست بزرگ رژيم صهيونيستي از حزب الله لبنان چند جريان عمده متشكل از جوانان پرانگيزه در كشورهاي عربي تاسيس شده اند كه با مطالعه افكار و اعتقادات و برنامه هاي حزب الله لبنان درحال آماده شدن براي گسترش مقاومت از نوع مقاومت لبنان در سراسر جهان عرب هستند. از همين قبيل جريان هاي جهادي در چند كشور اسلامي غيرعربي نيز شكل گرفته اند كه درحال رشد هستند و به مراحل عملي نزديك مي شوند. اين حركت عظيم كه هنوز خود را نشان نداده به دليل خودجوش بودن و الگو گرفتن از حزب الله لبنان از نفوذ بيگانگان مصون است و قدرت بلامنازعي را در مصاف با آمريكا و رژيم صهيونيستي در سرتاسر جهان وارد عمل خواهد كرد. علاوه بر اين بسياري از تشكل هاي سياسي ـ مبارزاتي جهان عرب و اسلام كه داراي سابقه زيادي هستند نيز تحت تاثير مقاومت لبنان قرار گرفته و روحيه جهادي حزب الله لبنان موجب پيدايش تحول عميقي در آنها شده است كه آثار عظيم خود را در آينده نشان خواهد داد . جنبش اخوان المسلمين يكي از اين تشكل هاست كه رهبر آن در جريان جنگ 33 روزه لبنان آشكارا از حزب الله لبنان حمايت و به سيد حسن نصرالله پيشنهاد كرد نيروهاي جهادي اخوان المسلمين از مصر را براي همراهي حزب الله در نبرد با ارتش رژيم صهيونيستي به لبنان اعزام نمايد"
در خاتمه اینکه آن زمان که مقاومت ایران پس از فروریزی دیوار برلین و سس فروپاشی امپراطوری شوروی هشدار و اخطار کرد که خطر آینده ی جهان بنیادگرائی و ارتجاع می باشد و گوشزد کرد که قلب آن در تهران وجماران می تپد . ولی متأسفانه درغرب وش شنوائی یافت نشد و نه اینکه کسی به این هشدار و اخطار جدی توجهی نکرد ، بلکه برعکس با فشار برروی مقاومت ایران ودر لیست گنجانیدن نام سازمان مجاهدین در لیست گروه و سازمان های تروریستی موجب تقویت این رژیم تروریستی آخوندی شدند تا که با خیال آسوده بیشتر اهدافش را دنبال کند. بدتر اینکه با اشغال نظامی افغانستان وعراق و آماده کردن شرایط مانور و تبلیغ و گسترش اهداف و آرمان صدور تروریسم وبنیادگرائی در منطقه ی خاورمیانه برای دیو تحجر وارتجاع در تهران وجماران مهیا و آماده کردند تا که بیشتر ادعای ام القرای جهان اسلام بودن را کند.
ایکاش فقط حمایت وتقویت کردن غرب به اینجا ختم می شد و به سیاست خائنانه کیف و پلید مذاکره و مماشات گری ادامه نمی داد تا اینکه این غول وحشی وتخریب گر از شیشه ی اعماق تاریخ و قلب قرون سر بیرون کشیده شده بطور جدی هوس نکند که تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای و داشتن بمب اتم را صد چندان کند . ولی بازهم این سیاست خائنانه ی پلید مذاکره وماشات گری غرب ، با تجارت اقتصادی و بازرگانی و تسلیحاتی و گازی و نفتی با خون انساان های بی گناه وبی پناه ایرانی و عراقی ومنطقه ی خاورمیانه تقویت ودنبال شده است قطع نگردیده است و همچنان ادامه دارد تا اینکه آنگونهسرمقاله نویس بتواند با تعریف و تمجید هائی که از تروریست معروف عماد مغینه کرده از وی قهرمان ساخته است . البته قبل از اینکه وی دستگیر شود ومورد محاکمه واقع شود که این تروریست به دستور و فرمان وهمکاری کدامین کشور ها وارگان ها اقدامات تروریستی اش را ساماندهی می کرد؟ بطوریکه آنگونه که سرمقاله نویس از نقش وی در جنگ 33 روزه با اسرائیل گفته و تأکید بر نفوذ و صدور افکار واعمال این تروریست در خاورمیانه و شمال و جنوب افریقا گفته است ضمن اینکه خاورمیانه وغرب می بایست که به زودی شاهد دستخوش جنگ 33 روزه مشابه دیگری در خاورمیانه باشد که با ارسال موشک های سپاه پاسداران از طریق سوریه به روستاهای لبنان شرایط آن فراهم شده است و امکان دارد که عماد مغینه به خاطر علنی کردن این نقل و انتقال موشکی از تهران ودمشق و لبنان کشته شده باشد . ولی باید افزود گرچه کشورهای غربی هم می تواند بازهم بیشتر به تجارت و خیانت خون های ریخته شده ادامه دهند وبر مکان های ویرانه شده همچون جعد حاضر شوند و نغمه ی شوم فروش تسلیحات بر مبنای قدرت وجایگا جهانی خود را سر دهند و سهم خود را طلب کنند. اما بهتراست تاکه بدانند البته که اضاع اینگونه نخواهد ماند واین غول وحشی ومخرب از شیشه بیرون زده شده فردا که مسلح به سلاح هسته ای شود. بنا بر فتح آمال واهداف جهان وطنانه ی صدور ارتجاع و بنیادگرائی وتروریسم اسلامی و به اهتزاز در آوردن پرچم سرخ حزب الله لبنان و هژمونی ساختگی امثال شیخ حسن نصرالله پاپت ، به سراغ خود اینان نیز خواهد آمد و کشورهای غرب نیز سهم وپاداش خدمت گزاری خائانه ی خود را نیز دریافت خواهند کرد.
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 28 بهمن ماه سال 1386