نقد و بررسی " نگاه به تحولات اخير عراق( يادداشت روز) روزنامه ی کیهان چهار شنبه آبان ماه15 سال 1387
"به نظر می رسد که سیاست دخالت گری در امور داخلی عراق، تبدیل به سیاست رسمی و روز مره رژیم شده که هر موضوع و مطالبات دیگر، ارحجیت یافته شده است"
پاسدار عرب و غیر ایرانی قلم بر دست دوباره وارد صحنه شده است تا پیرامون عراق قلم فرسائی کند و اعتراف نماید که سر نوشت رژیم تروریستی آخوندی به عراق آشوب زده و غیر مستقل و تضعیف شده پیوند خورده است. برای همین این پاسدار همچون لوطی جماران وسپاه پاسداران و سایر مسئولان رژیم تروریستی آخوندی بسیار شدید نگران توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق آمریکا می باشد. زیرا که پاسدارعرب یاددشت روز نویس بی خیال مشکلات اقتصادی داخل کشور و معضلات معیشتی و مالبات مردم ایران شده و فقط اعتراف کرده است که بحث عراق بحث رژیم تروریستی آخوندی می باشد. از سوی دیگر نگرانی خودش نسبت به سفر مسعود بازرانی رهبر حزب دمکرات عراق به تهران و سفر کرد . سپس به آمریکا رفت و بحث پیرامون تو فقنامه ی امنیتی عراق و آمریکا نمود .آنگاه پاسدار عرب قلم زن عملکرد مسعود بازرانی را ضد ملی دانسته است زیرا که مسعود بارزانی در سر ود به تران اضر نشد که به سوی رژیم تروریست آخوندی غش کند .
اکنون یکی نیست به این پاسدار غیر ایرانی و همکارسر باز جو حسین شریعتمداری تفهیم کند که تو مگر سر یا ته پیاز می باشی که خود نماینده و سخنگوی مردم وکشور عراق جا زدی و به حود حق دادی که در امور داخلی عراق دخالت و فضولی کنی . مسخره تر اینکه پاسدار یادداشت روز بدون اینکه اشاره کند رحیم مشائی برای چه به آمریکا پنهانی سفر کرده و چرا این سفر قانونی است؟ یا اینکه برای چه نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری المالکی می تواند به عراق سفر کند، و لی سفر مسعود بارزانی به آمریکا غیر قانونی می باشد؟ لذا پاسدار عرب و غیر ایرانی نه اینکه نماینده و سخنگوی مردم وکشور عراق و همچنین ترکیه شده است . بلکه سخنگوی مردم ودولت سوریه نیز می باشد و آمریکارا محکوم کرده است که چرا به نوار مرزی سوریه حمله ی هوائی کرد؟ البته دفاع تاکتیکی از سوریه کردن در راستای برهم زدن روند مذاکره ی صلح سوریه با اسرائیل برای باز پس گیری بلندی های جولان است . بر عکس سوریه می بایست کردن پیوندش با رژیم تروریستی آخوندی را مستحکم کند تا که موجب تقویت حزب الله لبنان شود تا که لوطی جماران و سپاه پاسدارا ن بتوانند برای برو ن رفت از بحرن های درونی و ایزولگی منطقه ای و فشار جهانی ناشی و بحران هسته ای و نقض سیستماتیک حقوق بشر با راه اندازی جنگ مشابه 33 روزه ی دیگر با اسرائیلتلاش کنند تا که راه گریزی یافت شود.

جالب است که پاسدار عرب پس از چرخاندن چند دور لقمه دور سرش واز پشت سر در دهان گذاشتن حرف و پیامش که می با یست در ابتدای نوشتار بیان می شد . پس از متهم کردن مسعود بارزانی و مانور تبلیغاتی دادن ، سپس سوریه و عراق را شریک رژیم کرده است تا که از موضع پا سخنگوئی برتر بتواند خواست لوطی جماران و سپاه پاسداران و مسئولان رژیم تروریستی آخوندی را بیان کند که چندین ماه می باشد با قدرت تمام در عراق دنبال می شود که خواهان لغو توا فقنامه ی امنیتی میان آمریکاو عراق می باشد و تأکید می گردد که می بایست آمریکا نیز از عراق اخراج گردد تا که این کشور بطور در بست در اختیار رژیم تروریستی آخوندی گذارده شود . برای همین بدون آنکه قلم بر دست توضیح دهد که مگر چندین سال نیست که از نوار مرزی روزانه هزاران مأور اطلاعاتی امنیتی � پاسدار و تروریست و قاچاقچی مواد مخدر با بهانه ی زوار وارد کشور عراق می شوند ودر اقدامات تروریستی و خرابکارانه و ناامن سازی عراق فعال می باشند که اکنون اینگونه بطور مستقیم نیروهای نظامی مستقر درعراق تهدید علنی شده اند . ضمن اینکه اعتراف آشکار ناخواسته به دخالت گری در امور داخلی عراق نیز می باشد :
"حالا فرض كنيد يكي ديگر از كشورهاي همسايه بخواهد اقدام مشابهي در مرزهاي خود انجام دهد و راه مرزها را براي مخالفان حضور نظامي آمريكا در منطقه- كه به ميليون ها نفر مي رسند- باز كنند، چه اتفاقي براي آمريكايي ها مي افتد؟"

در خاتمه اینکه قلم بر دست پاسدار عرب غیر ایرانی اعتراف کرده است که هدف از دشمنی کردن با توافقنامه ی امنیتی میان عراق و آمریکا بری چیست که آن را عریان وعیان کرده است. زیرا که اذعان کرد هدف نهائی توافقنامه ی امنیتی قطع کردن دستان مخرب و نفوذی و ناامن کردن رژیم تروریسی آخوندی در عراق می باشد . از سوی دیگر تقویت کردن حکومت ملی و سکولار مرکزی و مسدود کردن هرگونه مدل و الگوی حکومت ولایت فقیه در عراق می باشد. برای همین لوطی جماران و سپاه پاسداران وسپاه قدس و سفیر پاسدار وهمکاری تروریست اعزامی حسن کاظمی قمی در بغداد که سازماندهی تظاهرات ضد توافقنامه ی امنیتی آمریکا و عراق و اخراج نظامیان آمریکا ئیان در عراق را بر عهده داردو بطور مشترک هدف مشترک در عراق را اینان دنبال می کنند. بدلیل برهم زدن اهداف آمریکا در عراق جز برنامه های طراحی شده ی اصلی اشان می باشد . زیرا که عراق مستقل و قوی و متکی به مردمش هرگز خوشآیند حاکمان رژیم تروریستی آخوندی نمی باشد که روزانه برای باج گیری و اهداف پروژه ی هسته ای، عراق را جولانگاه یکه تازی خود نموده اند و نیاز شدید برای مانور قدرت نمائی دارند تا که بتوانند غائله آفرینی و آشوبگری و ناامن سازی در عراق کنند. بنابراین رژیم تروریستی آخوندی می بایست به نام مردم عراق با همه توان وجود در لغو کردن توافقنامه ی آمریکا و عراق تلاش کند ودشمنی ورزد.
هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 15 آبان ماه سال 1387