واکنش های رژیم نسبت به برگزاری کنفرانس ادیان در نیویورک از سوی عربستان

چند خبر تصویری که در صحفه ی اول روزنامه ی جمهوری اسلامی مورخ 23 آبان بازتاب داده شده مرتبط بهم دیگر می باشند که آن سوی سکه همایش امنیت اجتماعی و آسایش نیروی انتظامی و بسیج است که این روز ها خیابان ها و میادین تهران به اشغال این نیروهای سرکوبگر در آمده است. اما باید افزود این دیگر شگرد و تاکتیک زنجیره ای و تکراری لو رفته ونخ نما شده ای است که هر زمان رژیم تروریستی آخوندی در زیر فشار و بحران های بیرونی و رشد تضاد های درونی و احساس خطر خیزش از سوی مردم ناراضی می کند بلافاصله دست به مانور همایش و نمایش و رزمایش نظامی و امنیتی در بستر اعلام شرایط حکومت نظامی ناخوانده می زند. صد البته که با چاشنی آزمایش موشکی سپاه پاسداران همراه می باشد . زیرا که طراح اصلی اینگونه مانور ها سپاه پاسداران می باشد.

امااکنون که اوباما رئیس جمهور آمریکا شده است که نه اینکه تغییری در برابر پرونده ی هسته ای ایجاد نشده است ، بلکه پیش بینی ها مبنی بر این است که فشار هسته ای بیشتر نیزخواهد شد. بنابراین آزمایش موشکی سپاه پاسداران گذشته که اینکه از دفاع پروژه ی هسته ای می باشد. پاسخی به احساس خطر تهاجم نظامی از سوی اسرائیل و آمریکا به تأسیسات هسته ای نیز می باشد. زیرا که با آزمایش موشکی که هدف فضای نظامی کردن جامعه است که مکملش بقول پاسدار گماشته احمدی نژاد با نصب دوربین ها در معابر عمومی از سوی پلیس فضای پلسی کردن جامعه نیز می باشد. همچنین نوعی شرایط آماده باش جنگی نیز می باشد که در صورت احتمال هرگونه خطری ارگان های سرکوبگر رژیم تروریستی آخوندی غافگیر نشوند تا که کنترل جامعه از دست شان خارج شود .

فراموش نشود رشد بمب گذاری ها و اقدامات تروریستی و اقدامات عملیات انتحاری در عراق که هر روز موجب ویرانی و تلفات سنگین انی و مالی می شود که ارتباط به مخالفت و دشمنی جدی با توافقنامه ی میان دولت آمریکا و عراق دارد، بخشی از اهداف و اقدمات پیگیری سیاست بیرون مرزی سپاه پاسداران است که خط زنجیره ای تکمیلی آن، از سوی حماس در فلسطین و شیخ حسن نصرالله و حزب الله لبنان دنبال می شود .چونکه اکنون اسماعیل هنیه و شیخ حسن نصرالله بطور همزمان علیه اوباما بسیج شده و برروی صحنه می آیند و همان پیام دیکته شده ای را تکرار می کنند که سران رژیم تروریستی آخوندی اذعان وبیان نموده اند.

اما اکنون از سوی دیگر ابتکار جالبی که عربستان در پیش گرفته است که همت به برگزاری کنفرانس ادیان در نیویورک نموده است که خود نوعی دیپلماسی نزدیک و همآهنگ شدن با رئیس جمهور آمریکا برای هر چه بیشتر ایزوله کردن رژیم تروریستی آخوندی در منطقه و جهان می باشد. به خصوص اینکه پادشاه عربستان سعودی و رئیس جمهور اسرائیل در ضیافت شامی شرکت داشتند که باکی مور دبیر کل سازمان ملل نیز حضورداشت که هر گز نمی تواند خبر خوشآیدی برای سران رژیم تروریستی آخوندی باشد . بنابراین برای خنثی نمودن بازتاب و نتایج این ابتکار جدید عربستان دستگاه تبلیغات و تهدید و پروپاگاندای رژیم تروریستی آخوندی نیز فعال شده است ودست به اقدامات واکنشی تبلیغای وتهدید آمیز زده است . یعنی از یک سو دست به آزمایش موشکی در نوار مرز ایران وعراق زده شده است که هم پاسخ به کنترل دوربین مدار بسته نور مرزی از سوی نیروهای نظامی آمریکا و انگلیس می باشد . هم از طرف دیگر تلاش برای نوعی آماده باش در برابر حرکات تهاجم نظامی هلیکوپترهای آمریکائی مشابه نوار مرزی عراق سوریه است که اگر چنانچه اتفاق مشابهی افتاد یا از طریق هواپیماهای بدون سر نشین در مرز پاکستان وافغانستان انجام می شود. از قبل آماده باش وجود داشته باشد. همینطورهمزمان نیز شیخ حسن نصراله را برروی سن وصحنه آورده شده است تا که اخطار مشابه اسماعیل هنیه دهد که پیام دهد گول نخورید تا بعداً پشیمان شوید که نمی دانستید اوباما با بوش فرقی ندارد .

خلاصه اینکه فراموش نشده است که در چگونه در خطبه ی عید فطر سال گذشته لوطی جماران سران کشورهای عربی را تهدید کرد که اگر چنانچه در کنفرانس صلح آناپولیس در آمریکا شرکت کنید باید بدانید که زمان بازگشت از سوی ملت های مسلمان کشور خود مورد اعتراض واقع می شوید و در داخل کشور دچار آشوب و نا آرامی شوید . نمونه ی این تهدیدها بعداً در خیابان های بحرین زمان سفر 8 روزه بوش به منطقه اتفاق افتاد .
بهر حال اینکه دشمن اصلی روند مذاکره ی صلح در خاورمیانه و عدم امنیت در عراق و مخالفت کردن با توافقنامه ی میان عراق و آمریکا تنها رژیم تروریستی آخوندی می باشد . لذا طبیعی است که برگزاری کنفرانس ادیان در نیویورک که از سوی عربستان هدایت می شود بسیار خطرناک برای اقدامات و اهداف شوم تروریستی و بی ثبات و ناامن سازی عراق و خاورمیانه می باشد که پشتوانه ی سیاست پیگیری سلاح هسته ای می باشد.

در خاتمه اینکه چون مبتکر این کنفرانس ادیان عربستان سعودی می باشد که ادامه طرح های پیشنهادی قبلی برقراری امنیت صلح در عراق و لبنان و خاورمیانه می باشد که پیوسته با مخالفت و دشمنی و کار شکنی رژیم تروریستی آخوندی مواجه شده است. اکنون که زمان حج می باشد و رژیم تروریستی آخوندی هم در شرف اعزام مأموران و تروریست ی اطلاعاتی و امنیتی و خرابکار و قاچاقچیان مواد مخدر به عنوان حجاج به عربستان می باشد . چون احتمال هرگونه آشوب و اخلال گری در مراسم حج برای انتقام گیری کنفرانس ادیان در نیویورک وجود دارد . پس نیروی ها امنیتی عربستان می بایست در اوج هشیاری و آماده باش مراقب و مواظب حجاج اعزام شده ی رژیم تروریستی آخوندی در مراسم حج باشند تا که غافلگیر نشوند
.
هوشنگ – بهداد
برای رجوع به منابع ضمیمه و اشاره شده در نوشتار لطفاً به این لینک رجوع شود :
http://www.jomhourieslami.com/1387/13870823/index.html
روزنامه ی جمهوری اسلامی پنجشنبه 23 آبان ماه سال 1387