نقد و بررسی " اين جنگ خندق مي خواهد (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 3 آذر ماه سال 1387
" تأکید پیام تهاجم استرتژیکی به عمق دشمن، خبر از سرکوب و اعدام و ترور و وحشت مخالفان بیشتر است که اکنون عیان وعریان شده است"
اعتراف سربازجو پاسدار یادداشت روزنویس به نفوذ وبا شیوه ی جاسوسی درون نیروهای دشمن و رقبا و حریف و ضربه کاری زدن یعنی تاکتیکی که رژیم تروریستی آخوندی در آن استاد و خبره ی بی نظیر می باشد . زیرا که کلید و رمزماندگاری اش بوده است . برای اینکه برای رژیم هر دگر اندیش و منتقد بمنزله ی دشمن محسوب شده است و با فلسفه خمینی شیاد که گفته بود هر گز با کسی عقد اوت نبسته ام و یا اینکه هر زمان که احساس خطر کنم دستور تعطیلی نمودن نماز و حج وروزه را می دهم . البته این سیاست 3 دهه است که تکرار ادامه داشته است . بطوریکه اکنون سرباز جو پاسدار یادداشت روز نویس اعترف کرده است که این شیوه بهترین روش برای دفع خطر و بقای رژیم تروریستی آخوندی می باشد . به خصوص اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد در زنجان بطور عریان از این تاکتیک استفاده کرده و بر قلب رقیب با چاقوی ضامندار زنجانی تهاجم کرد و رفسنجانی را به پاره کردن شکم پر و سیر با پول های انباشته شد به قطع دست وپا تهدید کرد. سربازجوی حرفه ای برای چاشنی کردن ادعای خود از شیوه تماس در ز مان گورباچف آمریکائی ها در تماس دو جانبه با گور باچف و یتلسین برای از هم فروپاشی شوروی سابق یاد کرده است . جالب است که پاسدار سر بازجو در دنباله اعتراف کرده است که دستگاه جاسوسی و تبلیغاتی رژیم تروریستی آخوندی با پوشش مبارزه با آمریکا از همان شیوه ی آمریکا در روسیه برای فرو پاشی با مخالفان خود در داخل آمریکا و حتی آمریکا بر خورد کرده است .
البته اینگونه توضیح و تهدیدات مر تبط با اعدام ها و محاکمات اخیر با اتهام جاسوسی برای موساد و سیا می باشد که از سوی دستگاه بد نام وزارت ب نام اطلاعات شروع شده است . همچنین نوعی دهان کجی و پاسخگوئی در برابر نقض حقوق بشر در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل است . بدتر و مسخره تر اینکه پاسدار سربازجو یادداشت روز نویس ادعای آزادی بی قید و شرط در ایران کرده است و افزوده که در هیچیک از کشورهای اروپائی و آمریکا نه چنین آزادی وجود ندارد ، بلکه اینگونه بر گزاری آزادی انتخابات که در ایران بر گزار می شود جای دیگری مشابه اش وجودندارد. بالاخره اینکه سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس علاوه بر اعترافاتی که کرده است معضل و بحران هسته ای را نیز ضمیمه کرده است و نسخه و راه چاره جوئی بر خورد با دشمنان را اینگونه فرموله و تئوریزه کرده است:
چاره چيست؟ تدبير را بايد در چند سطح جست: 1-آغاز دور تازه اي از ديپلماسي همه جانبه تهاجمي در عمق استراتژيك دشمن 2- اهتمام به فاصله گذاري و مرزبندي، هم با جريان هاي شناخته شده و وابسته به دشمن و هم با �جهت گيري ها و فعاليت هاي همسو با دشمن� 3-تقويت پيوندها و اخوت در ميان جبهه بزرگ اصولگرايي (شامل همه دلبستگان به اسلام و انقلاب و امام و رهبري و قانون اساسي) و كاستن از فاصله ها و شكاف ها و اختلاف هاي سليقه اي 4-تذكر هميشگي مبني بر واقعيت داشتن دشمن و دشمني ها و دام گستري هاي او كه سبب مي شود فرعيات جاي مسائل اصلي و راهبردي ننشيند 5- عنايت داشتن به اينكه دولت اصولگرا- با همه ضعف ها و خطاهايي كه مي توان بر آن شمرد- پيشاني و خط اصلي مقاومت و مواجهه با دشمن است و به همين دليل هم آماج تخطئه ها و تخريب ها و ترور شخصيت هاست و بنابراين، اقتضاي مروت و عقلانيت، پشتيباني همه جانبه از چنين دولتي است 6-در قرنطينه نگاه داشتن و انگشت نما كردن جريان شارلاتان و منافقي كه همه امكان اثرگذاري اش به نفع دشمن را در همرنگ نمايي با كاروان ملت و كشور مي يابد 7- امتناع از ورود به زمين دشمن چه در حوزه ديپلماتيك و چه در حوزه سياست داخلي 8- اهتمام به تقويت سرمايه اعتماد و اطمينان ملي نسبت به مسئولان از طريق مواجهه صادقانه و شفاف با افكار عمومي و پرهيز از مواضع اتهام و ابهام."
در خاتمه اینکه باز هم بعینه ثابت شد که محال است رژیم تروریستی آخوندی دست از تلاش دسترسی به سلاح هسته ای بر دارد و همینطور از ادامه ی سیستماتی نقض حقوق بشر و ایجید خفقان ورعب و وحشت و خفقات در جامعه کوتاه بیاید . زیرا که متمم عدم پاسخگوئی به مطالبات مردم و دفاع از پروژه ی هسته ای می باشد . همچنانکه حاضر نیست شانسی برای رقیب در قدرت قائل شود زیرا کعه چاقو کشی پاسدار گماشه در زنجان فقط نمونه ی کوچکی از تهاجم به عمق اهداف استراتژیک دشمن داخلی پیوند خورده با دشمن بیرونی می باشد . برای اینکه تأکید کرده است که رمز ماندگاری رژیم تروریستی آخوندی بر خورد تهاجمی به عمق اهداف استراتژیک دشمن است که توصیه هم کرده است که این تاکتیک می بایست تهاجمی و کوبنده تر از گذشته دنبال شود . بنابراین وارد صحنه ی کار زار شدن دستگا بد نام وزارت اطلاعات با اعدام کردم علی اشتری به اتهام جاسوس موساد و شروع محاکمه و تقاضای اعدام برای عاملان آتش زدن مسجدی در شیراز پیش در آمد موج جدید تهاجم استراتژیکی می باشد . اگر اینسیاست دنبال و اجرا نشود در غیر اینصورت فاتحه ی رژیم بربر منش و تاریک اندیش مرکز تروریست جهانی، خوانده شده است .

هوشنگ - بهداد
یکشنبه 3 آذر ماه سال 1387