نقد و بررسی " فتنه افراسياب (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان دوشنبه 27 آبان ماه سال -1387
"پاسدار شریعتمداری باتأکید ازمواقب و مواظب بودن فتنه ی افراسیاب های درون اصول گرایان هشدار داده تا نکندبه جای رسیدن رستم وسهراب بهم، سهراب کشی شود"
سربازجو حسین شریعتمداری از شاهنامه ی فردوسی فقط آخرش را دوست دارد. همچنین داستان رستم و سهراب و اسفندیار را نیز در راستای اهداف خاص همچون مدل قهوه خانه ای نقالی کرده اش را می پسندد که و دست به مرثیه خوانی و تشبیه سازی زده است تا که شخصیت های پوشالی مترادف اینان را برای پاسدار تیر خلاص زن بد نام دروغگو وخالی بند و عقده ای و بیمار روانی احمدی نژا و پاسدار غارتگر میلیاردی محمد صادق محصول را در نقش رستم و سهراب قالب کند و مخالفان شان را اسفندیار بنامد . البته مجلس کمدی و دکوری انتصابی با اقلیت دوم خردادی ها در نقش اسفندیار فریبکار وفتنهگر معرفی شده اند و نسخه تجویز کرده که باید با نا دیده انگاشتن همه انتقادات و اشکالات پاسدار گماشته احمدی نژاد باید شرایط خطیر کنونی در نظر گرفته شود و تأکید کرده که می بایست با بی خیال شدن عملکرد رحیم مشائی به دولت انتقاد نکرد و بدون بهانه گیری رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی داده شود تا در این وسط به اسفند یارهای اشاره داده فرصت نداشته باشند هم داستان رستم وسهراب را اجرا کنند و هم چشم سیاوش را نشانه بگیرند. پس باید چشم فتنه ی اسفندیار را کور کرد تا فرصت نداشته باشد شرایط را به نفع خود بکند و این دشمن کینه توز خطرناک نامیده شده خود باز گشت دوباره به قدرت کند.
آیا می توان تصور کرد که آخر و عاقبت کشور تاریخی آنگونه شده باشد که رهبرش یک آخوند گدا صفت علیل ومنبری دوزاری ومعتاد قدرت باشد و رئیس جمهورش یک پاسدار کوتوله ی سیاسی باشد که تمام سلول های وجودی اش خرافه و حقه و دروغ و نا صداقتی و کینه و عقده و ... می باشد . بدتر اینکه تحلیل گر و مفسر سیاسی و روزنامه نگارش یک پاسدار سربازجو وشکنجه گر شده باشد که ضمن دیکته کننده ی خط و خطوط به این دو عنصر نامبرده، خودش از این د و بسیار بدتر می باشد . بالاخره سربازجو پاسدار در دنباله اشاره با افراسیاب های کشف شده درون اصول گرایان در مجلس کمدی و دکوری و انتصابی کرده است واز دلال وواسطه نام برده است که اصول گرائی را فدای منافع فردی کرده است و از عدم آگاهی واطلا ع پاسدار گماشته احمدی نژاد از نسشت توطئه آمیز 15 نفره برای رأی مثبت استیضاح اسدار علی کردان گفته که اکنون نیز علیه ی پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی نامزد پست وزارت کشور فعال است و از خمینی شیاد فاکت آورده و بالاخره چنین از عاشق خدمت گزاری دولت ونه شیفته ی قدرت گفته است:
"برخي از شواهد و قرائن موجود از حضور احتمالي «افراسياب» يا «افراسياب»ها در جبهه اصولگرايان حكايت مي كند. كساني كه كارشان نه فقط به دلسوزي نمي ماند، بلكه به نفوذي ها شبيه ترند و در خوشبينانه ترين احتمال، منافع شخصي خود را بر منافع نظام، مردم و اصولگرايان ترجيح مي دهند. مأموريت اين افراسياب يا افراسياب ها، دشمن نمايي دوستان و دوست نمايي دشمنان است. امام راحل ما(ره) در پاسخ به نامه آقاي محمدعلي انصاري كه منشور برادري نام با مسمايي براي آن است، از اين عده با عنوان «واسطه ها» ياد مي كرده و مي فرمودند؛«بايد از واسطه هايي كه فقط كارشان القاي بدبيني نسبت به جناح مقابل- در اينجا بخوانيد طرف مقابل از يك جناح-است، پرهيز نمود. شما آنقدر دشمنان مشترك داريد كه بايد با همه توان در برابر آنان بايستيد.»دكتراحمدي نژاد از جلسه چند روز قبل از آن باخبر نبود. جلسه 15نفره در منزل... در آن جلسه كه بعد از رأي مثبت مجلس به استيضاح و دور از چشم رياست محترم جمهوري تشكيل شده بود، خبر رسيد آقاي... توانسته است موافقت آقاي... را براي مخالفت با اعزام معاونان پارلماني وزرا و مديران كل آنها به مجلس كسب كند! و... به بيان ديگر، يك واسطه - كه از مسئولان رده پائين هم نيست- براي آن كه از مجلس به خاطر استيضاح يارغار خود انتقام بگيرد، از يكسو طرح مخالفت با اعزام معاونان پارلماني وزرا به مجلس را در جلسه 15نفره مورد اشاره كليد مي زند و از سوي ديگر همين اقدام را براي رئيس جمهور محترم با عنوان يك حركت قانون گرايانه و با هدف پيشگيري از رخدادهايي نظير آنچه مديركل پارلماني دولت انجام داده بود، قلمداد كرده و جا مي زند!و اين در حالي است كه رد پاي «واسطه» ياد شده در ماجراي چك هاي 5ميليون توماني و گرفتن امضاي انصراف از استيضاح به وضوع ديده مي شود و نتيجه آن كه «رستم و سهراب» ما در ميداني كه افراسياب طراحي كرده است به هم مي آويزند و از حق نگذريم، هر دو حق دارند!از سوي ديگر دولت نيز بارها نشان داده است كه شيفته خدمت است نه تشنه قدرت. اين سخن از روي تعارف نيست، همه شواهد و قرائن و اسناد غيرقابل ترديد بر آن گواه است"
سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری همچون معرکه گیران و ماربازان که در پایان اجرای نمایش و برنامه های شان دست به چراغ الله کردن می زنند تا مردم را سر کیسه کنند. یا اینکه با مار رها کردن شرایط را برای همکاران جیب برشان از تماشاچیان فراهم می کنند . یا همچون پهلوانان سنگ خرد کن برروی شکم که بساط خود را در کنار خیابان پهن می کردند که در پایان با قلدری و زور از مردم بر گرد او حلقه زده، بقول خودش برای سیر کردن شکمش تقاضای پول می کرد آنهم شکمی که ته نداشت . یا اینکه شبیه دارویشی که موقع برداشت خرمن در روستاها مداح گری می کنند تا که سهم گندم طلب کنند. یا همچون سارقان بانک که تهدید می کنند بانکدار همه موجودی صندوق بانک را تحویل بدهد. این سربازجو هم بهمین شیوه و تلفیق و ترکیب تجربه ی خودش به دفاع از عملکرد حمایت دولتی پرداخته است که هرگز جای دفاع کردن ندارد. مسخره اینکه با همه اخراج و خراطی و جراحی کردن ها ی دولت بازهم ادعای عاشق خدمت و نه شیفته قدرت بودن پاسدار گماشته احمدی نژاد کرده است و در نهایت اهمپالگی خوذش را تهدید کرده است که می بایست ینگونه به وزیر غارتگر و دزد معرفی شده رأی داده شودتا موجب تضعیف دولت و خوشحالی دشمنان نشوند:
"آيا مصوبات مجلس هاي هفتم و هشتم، نااميدي همراه با خشم دشمنان را رقم نزد؟ و آ يا امروزه تمامي دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها در حذف احمدي نژاد و تضعيف دولتي كه با اقتدار و با تاكيد بر آموزه هاي اصيل اسلام و انقلاب در مقابل قدرت هاي استكباري ايستاده است و مجلسي كه بر همين آموزه ها تكيه دارد، اتفاق نظر ندارند؟ اگر چنين است كه چنين است حمايت دولت از مجلس و پشتيباني مجلس از دولت نه فقط يك توصيه اخلاقي- كه در قد و قواره نگارنده نيست- بلكه يك واجب عيني و ضروري است و خواست قطعي و بي ترديد همه اصولگرايان."
در خاتمه اینکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که این روز ها و قبل از فرارسیدن زمان رأی اعتماد گیری برای زیر کشور جدید، حد اقل دو یاددشت روز تهدید آمیز علیه ی رقیب دوم خردادی های دشمن کینه توز وخطرناک معرفی شده تهیه و تنظیم کرده و مدعی شده است اینان خطرناک تر از گذشته هوس باز گشت به قدرت کرده اند و تهدید شان کرده است که هرگز به این اخراج شدگان از قدرت شانس بازگشتبه دوباره به قدرت داده نمی شود . البته با ترسیم کردن شریط خطری کنونی و نقالی کردن از داستان رستم و سهراب برای یفتن افراسیاب ها درون باندهای مافیائی داخلی اصل گرائی و معرفی کردن آنان و هشدار دادن به مراقب و مواظب اینان بودن، مشخص است که بنا بر حرفه و تخصص و خبرگی که در سر بازجو بودن و اعتراف گیری و تواب و سناریو سازی تحریف نمودن و کتمان کردن و وارونه گوئی و تنظیم کیفر خواست کردن دار و دارای سابقه و پیشینیه کلید بسیاری را بر بالای پشتیبان انداختن نیز دارد پر واضح و مسلم است که هر گز خواهان این نیست که فرصت از کف پاسدار گماشته احمدی نژاد برود و در کف رقبای مدعی اصول گرائی همچون پاسدار سردار قالیباف شهر دار تهران بی افتد که اخیراً نشست مشترک با پاسدار رضائی نوچه رفسنجانی و علی لاریجانی انگلیسی رئیس مجلس دکوری و کمدی و انتصابی و ارتجاعی پیرامون همآهنگی انتخابات ریاست جمهوری داشته است. یا بدتر اینکه تحت هیچ اشرایطی حاضر نیست تا که وضعیت به نفع رقیب دوم خردادی دشمن کینه توز خطرنا ک خوانده شده سید محمد خاتمی به چرخد . برای همین با تهدید کردن و پروند ی خیانت افراسیاب برای اصول گرایان مخالفان وزیر کشور شدن پاسدار میلباردی در مجلس ساخته است . به خصوص اینکه هنوز سپاه پاسداران بطور کامل دسترسی به سلاح هسته ای نیافته اند . یعنی اینکه مأموریت پاسدار گماشته احمدی نژاد تمام نشده است. لذا پاسدار سرباز جو شریعتمداری عصبی و بر آشفته از شرایط موجود شده ودست به تیغ کشی و تهدید کردن زده است . فراموش نشود که هفته رزمایش نیروی انتظامی و بسیج در تهران بی ارتباط با رأی گیری وزیر کشور و ابراز مخالفت ها در مجلس کمدی و دکوری انتصابی نمی باشد . یعنی تلاش شده تا اینگونه پیام زهر چشم گیری از مخالفان رأی اعتماد به پاسدار غارتگر و مایه دار شده محمد صادق محصولی داده شود که در این یادداشت روز افراسیاب خوانده شده اند.
هوشنگ – بهداد
دوشنبه 27 آبان ماه سال -1387