سرنخ تظاهرات دشمنی با توافقنامه ی امنیتی در خیابان و کابینه عراق و نمازجمعه ی تهران

این دو گزارش خبری تصویری ضمیمه شده که یکی مربوط به تظاهرات نماز جمعه ی تهران است که دارای قطعنامه ی چند بندی پیرامون عراق و فلسطین است و دیگری مربوط به تظاهرات ضد آمریکائی و توافقناممه ی امنیتی در عراق می باشد که هردو گزارش ارتباط تنگاتنگ بهم دیگر دارند که مرکز و کانون برنامه ریزی و طراحی و هدایت گری هر دو مورد اشاره شده بیت لوطی جماران و سپاه پاسداران است که طراح تدارک دهنده می باشند یا کلید هر دو پروژه را زده اند . صد البته که ارتباط مستقیم به پرونده ی هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی دارد که چندین سال است که این سیاست هم عمچون اهداف پروژه ی هسته ای بطور پنهانی دنبال می شده است. ولی چون اکنون لو رفته و شرایط هم حساس و خطیر شده است .
از سوی دیگر چون اسناد و مدارک بدست آمده در عراق و به معرض دید گذاشتن موجب شد که اینگونه تلاش های مذبوحانه ی دخالت گری برای بر هم زدن و خنثی کردن توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا افشا شود. بنابراین واکنش های اعتراضی علنی شده است که از طرف دیگر موجب لو رفتن دست داشتن سران رژیم تروریستی آخوندی به خصوص ارگان فاشیستی سپاه پاسداران در امور داخلی و امنیتی عراق شده است که از طریق سپاه قدس و سفیر تروریست حسن کاظمی قمی در بغداد اهداف مورد نظر دنبال شده است .
به ویژه اینکه چون نقش اعزام روزانه ی هزاران مأموران اطلاعاتی و امنیتی و پاسدار و بسیجی و قاچاقچیان مواد مخدر که از نوار مرزی میان ایران وعراق بطور مرموزانه ی به عنوان زوار وارد خاک عراق می شوند . یا در حقیقت برای اجرای مأموریت و عملیات خاص به عراق اعزام می شوند که هم در دامن زدن به اقدامات تروریستی و انتحاری و انفجاری وناامن سازی در عراق دست داشته اند وهم مشغول توزیع مواد مخدر در میان جواانان عراقی می باشند . هم اینکه به عتوان سیاهی لشکر عراقی در همه تظاهراات نمایشی ضد آمریکائی با تأکید کردن بر لغو توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا می شوند و اصرار بر اخراج نظامیان از عراق به عنوان شهروند عراقی می کنند. همین اقدامات پیگیر و مستمر باعث شده که تا حال امضای توفقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا به تعویق بی افتد .

اما اکنون که این طرح و دسیسه وتوطئه لو رفته و افشا شده است و دیگر چیزی برای نهان شدن باقی نمانده است . به خصوص اینکه اکنون که طلبه مقتدی صدر تبدیل به یک گروگان در چنگال و اختیار سپاه پاسداران در تهران شده است که نقش اهرم وچماق فشار رژیم تروریست آخوندی برای راه اندازی تظاهرات های فرمایشی علیه توافقنامه ی امنیتی میان آمریکا و دولت عراق را اجرا می کند . لذا اکنون که کابینه ی عراق این تواقنامه امنیتی را تصویب کرده است و می بایست که پارلمان عراق آن را نیز به تصویب برساند . بنابراین دستگاه تبلیغاتی و تروریستی رژیم آخوندی بسیج شده است تا که آخرین تلاش های مذبوحانه را بکند تا مانع از امضا و تصوب توافقنامه در پارلمان عراق شود . برای همین بطور همزمان که چند نماینده ی نغفوذی خریداری شده ووابستگان مقتدی صدر در پارلمان عراق از تهران دستور سفارشی در یافت می کنند در خیابان های بغداد و پارلمان عراق دست با اعتراض مشاب علیه توافقنامه زده اند .همچنین حرکت های تقویتی نیز در تهران دنبال شده است تا مکمل اینگونه واکنش و اعتراضات مخالف با توافقنامه ی امنیتی در پارلمان و خیابان های عراق شود.

در خاتمه اینکه پس بی جهت نیست که نمایش کمدی در تهران نیز تدارک دیده شده است . زیرا که قطعنامه ی چند بند وماده ای تنظیم شده که برای نماز گاران نماز جمعه ی تهران یا نان و جیره خواران حکومتی قرائت شده است که تنظیم کنندگان قطعنامه آنگونه احساس و یا دستور آمرانه صادر کرده اند که نشان داده اند نه نمایندگان کشور و مردم عراق و فلسطین می باشند ، بلکه اذعان و اعتراف کرده اند که این دو جزو حریم و حیات خلوت خصوصی لوطی جماران و سپاه پاسداران می باشد . در صورتیکه اینگونه اقدامات ناشیانه ی زنجیره ای به وضوح ثابت می کند که عامل اصلی و کلیدی ناامن سازی عراق و لبنان وفلسطین فقط رژیم تروریستی آخوندی می باشد . همچنین آن روی سکه یا معادله بیان و اعتراف آشکار این واقعیت می باشد که اهداف پروژه ی هسته ای نه صلح آمیز که صددر صد نظامی می باشد . برای اینکه اینهمه تلاش وتوطئه و سیاست دخالتگری و اقدامات تروریستی و اخلال گرایانه در بستر دفاع از پروژه هسته ای در عراق و لبنان و فلسطین وحتی افغانستان وخاورمیانه می باشد.
هوشنگ – بهداد
1387 شنبه 2 آذرما ه
لطفاً برای رجوع به گزارشان خبری می توانید به این اینک http://www.jomhourieslami.com/1387/13870902/index.html رجوع کنید .
hasEML = false;