طراحی توطئه و اتهام زنی دستگاه اطلاعاتی – امنیتی در مخالفت با توافقنامه ی امنیتی عراق- آمریکا
این دو خبر ضمیمه شده بطریقی مرتبط بهم می باشند که ثابت می دهد در راستای دفاع از پروژه ی هسته ای و مخالفت کردن با توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا به مرحله ی حساس و خطیری رسیده است . ضمن اینکه نقش دخالت گری در امور داخالی عراق و اتها م زدن به پادشاه اردن بهم پیون خورده است که هر گز نمی تواند بی ار تباط با مخالفت و دشمنی با تواقنامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا و پیگیری پرو ژه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی باشد که نشان می دهد که دستگاه تبلیغات و خبررسانی رژیم تروریستی آخوندی در راستای دنبال اهدافش چگونه عمل می کند و فعال می باشد؟ یعنی حتی از مهره های دم موت نیز در راستای اعمال کثیفش بهره بر داری تبلیغاتی می کند . اگر نه زمان زیادی از اعزام دلال و جاسوس چند جانبه ابو ذلیل حکیم به آمریکا نمی گذرد که برای درمان سرطان پیشرفته ی بد خیم ریه به آمریکا عازم شد که پس از عمل جراحی سریع به تهران منتقل ودر بیمارستانی در تهران بستری شد و تحت رمان قرار گرفت و چپ و راست سران رژیم با لوطی جماران به عیادت و دیدار وی می رفتند . اکنون چون بیماری سرطان رشد و باز گشته و عود کرده است . بهانه تراشیدن یا زدن کلید توطئه علیه پادشاه اردن شده است که ادعا شده ابو ذلیل حکیم در سفر سال گذشته ی خود به اردن اثر نوشیدن قهوه در دیدار با پاشاده اردن که با اصرار ایشان نوشیده شد ای معجزه آسا منجر به مبتلا شدن به بیماری حاد سرطان ریه ومثانه ابو ذلیل حکیم شده است .
جالب است که تشیص دهنده ترور سرطانی بو ذلیل حکیم هم اکبر منتظری در یکی از بیمارستان های تهران می باشد . جالب تر اینکه خبرش هم در شرایطی علنی و عریان می شود که عوامل رژیم با اعزام تروریست ها و مأموران اطلاعاتی امنیتی در پوشش زوار که روزانه از نوار مرزی به عراق گسیل و اعزام می شوند مدتی است که با بسیج سپاه قدس و برنامه ریزی سفیر تروریست رژیم در عراق حسن کاظمی قمی روزانه تظاهرات گوناگون مخالفت با توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا بر پا می کنند .
بنابراین اکنون اینگونه تلاش مذبوحانه نیز در راستای همان خط زنجیره ای سیاست دخالت گری در امور داخلی عراق و کوشش برای خنثی و ملغا کردن توافقنامه ی امنیتی آمریکا و عراق بامتهم کردن پادشاه اردن می باشد . به خصوص اینکه گزارش خبر آخوند سیستانی را هم چاشنی خبر ترور سرطان ریه و مثانه ابو ذلیل حکیم در اثر نوشیدن قهوه در اردن کرده است که عمق توطئه طراحی شده بیشتر نمایان می شود. ضمن اینکه فراموش نشود که سر به نیست کردن مخالفان و رقبا همچون احمد خمینی از طریق مواد داروئی سمی و شیمیائی جزو تخصص و حرفه و وظایف و مأموریت های دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و بازجویان رژیم تروریستی آخوندی می باشد
هوشنگ - بهداد
دوشنبه 13 آبان ماه سال 1385