نا گفته های نکته ی پاسدار شریعتمداری، خطاب به پاسدار گماشته احمدی نژاد
در نکته ی سربازجو حسین شریعتمداری خطاب به پاسدار گماشته احمدی نژاد که پیرامون دفاع کردن از پلیس سرکوبگر ونصب دوربین های جاسوسی در خیابان ها ومعابر عمومی می باشد که آن روی سکه انتقاد کردن از پاسدارگماشته احمدی نژاد است که چرا به پلیس به خاطر اقدام نصب دوربین های جاسوسی انتقاده کرده است ؛ مطالبی وجود داردکه به تأمل و توضیح و تفسیر می باشد.
بنابراین می بایست پرسش کرد و گفت مگر از همان زمانی که جنگ ویرانگر 8 ساله ی ضدملی و ضد میهنی میان ایران وعراق نعمت الهی خوانده شد ؟ همچنین مگر قبل از آغاز جنگ تهاجم گسترده به دانشگاه های سراسر کشور که شد که منجر به و تعطیلی کشاندن 3 ساله ی دانشگاه ها زیر پوشش و بهانه ی انثقلاب ضد فرهنگی شد؟ به خصوص مگر پس از اینکه به تظاهرات مسالمت آمیز بیش از نیم میلیون نفره ی مردم تهران در 30 خرداد سال 60 در تهران شد که بیشمار به خاک وخون کشانیده شدند و دستگیر ووروانه ی شکنجگاه هاشدد و بساط شکنجه و اعدام وتیرباران ها شروع شد و تا کنون ادامه داشته است . زیرا که اخیراً مجاهد قهرمان پس از 7 سال زندان وشکنجه عبدالرضارجبی در سیاهچال تیرباران شد؟آیا می توان لدعا کرد و گفت که نقش ارگان های اطلاعاتی � امنیتی و سرکوبگر چه بوده و آن را فراموش کرد که چگونه نقش کلیدی در بقا و دوام رژیم تروریستی آخوندی داشته است؟
به ویژه پس از اینکه برنامه ریزان سیاست حرکت چراغ خاموش با طرح کودتای خاموش و خزنده و تقلبات گسترده پاسدار گمنام احمدی نژاد گماشته ی لوطی جماران وغلامک سپاه پاسداران را رئیس جمهور کردند تا از پروژه ی هسته ای دفاع کند . البته رئیس جمهور شدن این پاسدار با افزایش قیمت نفت همراه شد . لذا در شرایط یک دست شدن رژیم برای حذف کامل رقیب دوم خردادی ها و انحصاری کردن هر چه بیشتر قدرت و ثروت، افزایش بودجه ی ناشی از در آمد نفت که عاید دولت شد، فقط صرف ارگان های سرکوب نظامی و انتظامی اطلاعاتی و امنیتی شد و رزمایش و همایش ومانور های نظامی و آزمایش های موشک های دور برد در بستردفاع از اهداف هسته ای از یک سو شروع شد . از طرف دیگر طرح های گوناگون نیروی نتظامی به عنوان امنیت اجماعی و مبارزه با اراذل و اوباش و بی حجابی و مواد مخدر و قاچاق و معتادین وتهاجم فرهنگی و فساد اخلاقی هم چاشنی و مکمل شد. تا ائیکه جدا از سرکوب جوانان ناراضی به اتهام اراذل و اوباش به محیط دانشگاه ها و دانشجوئی با شعار طرح ضد انقلابی فرهنگی دوم و پادگانی کردن فضا ی دانشگاه ها هم کشیده شد و در دستور کار قرار گرفت . بشکلی که به جدا سازی دختران و پسران دانشجو در دانشگاه ها و نصب دوربین های پنهانی مدار بسته در خوابگاه های دانشجویان منجر شد که برای کنترل هرچه بیشتر دانشجویان می باشد .

اما اکنون برای کنترل جو نا رضایتی عمومی جامعه که به دلیل تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها و فقر و بیکاری بسیار افزایش یافته و این نارضایتی اقشار گوناگون جامعه از جمله کارگران همچنان رو به فزونی است . بنابراین چون سران نظا م نگران شورش و واکنش های اعتراضی مردم ناراضی به خصوص جوانان می باشند . لذا برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه از سوی نیروی انتظامی دستور نصب دوربین های کنترل کننده ی جاسوسی در معابر عمومی داده شد . جالب است که پاسدار گماشته احمدی نژاد در یک اقدام تاکتیکی - نمایشی که بی ار تباط به تبلیغات انتخابات انتصابات ریاست جمهوری دورهی دهم نمی باشد به نصب دور بین ها از سوی پلیس انتقاد کرده ومدعی شده که موجب می شود در جامعه فضا پلیسی شود ! انگار که اکنون فضا پلیسی نظامی و شرایط حکومت نظامی اعلا م ناشده درجامعه حاکم نیست! ولی انتقاد گماشته پاسدراحمدی نژاد بلافاصله با واکنش فرمانده ی کل نیروی انتظامی سردار پاسدار احمدی مقدممواجه شدکه با جناق یا همریش خودش می باشد . نا گفته نماند که ریشه ی این کنش و واکنش و کش و قوس می تواند عدم واگذاری پست نامزدی وزارت کشور به پاسدار احمدی مقدم باشد .زیرا که نامش جزو لیست نامزدان احتمالی وزارت کشور بود.

درخاتمه اینکه جالب است که در میان ،سر و کله سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری با اخطار نکته اش پیدا شد و این مبلغ و جارچی ومدافع سینه چاک تبلیغات ارگان های سرکوبگر پاسدار ان و بسیجان ونیروی انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی ها با نقد کردن نتقاد پاسدار گماشته ی احمدی نژاد به پلیس، جانب پلس را گرفته است ودرست بر خلاف یادداشت روز گذشته ی خود که با عنوان "چرا احمدی نژاد" که خیلی سفت وسخت از این پاسدار گماشته دفاع کرد وهمه منتقدان ومخالفان داخلی و بیرونی دولت را به دشمنان آمریکاو اروپا و اسرائیل متهم نمود . ولی اکنون در یک حرکت تناقض آمیز آشکار با لنگ ولگد به پاسدار احمدی نژاد زدن که تو چون وارد نیستی پس نمی بایست که دخالت درپیشنهاد نصب دوربین جاسوسی پلیس می کردی . چونکه پلیس خیلی بهتر از تو جامعه را می شناسد وبرحسب حرفه ومأموریت و وظیفه اش خوب می داند که چگونه باید جامعهرا کنترل ند تا که مجرمانی که در رأس نظام قرار گرفته را فراموش و برای دفاع و حمایت کردن ازاینان معترضین جامعه را باتهام مجرمان سرکوب کند، لذا این پاسدار سرباز جو جانب پلیس را گرفته و از نصب دوربین های جاسوسی در معابر عمومی دفاع کرده است تا که ثابت کند درست اشاره شد که رژیم تروریستی آخوندی بربرمنش و تاریک اندیش وعوامفریب و دین فروش و نا مشروع و جنگ افروز وغارتگر هرگز نمی تواند یک روز بدون ضرب وشتم وسرکوب و ایجاد رعب و وحشت در جامعه و وزندان وشکنجه و دار و شلاق و اعدام ها ادامه داشته باشد.

هوشنگ � بهداد
آبان ماه 21سال ماه سال 1387