نقد و بررسی " دل بستن به سراب !" روز نامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 19 آبان ماه سال - 1387
"اگرچنانچه تلاش برای ایجاد رابطه با آمریکا، جزواختیارات لوطی جماران است ونه هیچ مسئول دیگری ، برای چه پاسدار گماشته احمدی نژاد خودسرانه پیام تبریک به اوباما داده است ؟"
عجیب است که پیرامون شوی نخ نما شده ی تقریباً 3 دهه ی نمایش بازی با آمریکا با بهانه ی مبارزه با آن ادامه داشته است. دوباره سناریوی جدید تنظیم و کوک شده است .زیرا که با تبریک گفتن وهورا کشیدن برای رئیس جمهور جدید آمریکا اوباما، تق صدای ساز نواخته شده در آمده است . چونکه از در گشادش نواخته شد که منجر به صدای گوش و دلخراش شده است . راستی چرا پس از 3دهه هنوز مشخص نیست که در رژیم تروریستی آخوندی بالاخره کی مسئول می باشد وتصمیم گیر نهائی است؟

اگر چنانچه طبق ادعای سرمفاله نویس تلاش برای ایجاد رابطه با آمریکا فقط جزو وظایف لوطی جماران می باشد ونه مسئول دیگر ، اکنون سئوال است که پس برای چه کره از صاحبش جلو زده است؟ یعنی برای چه پاسدار احمدی نژاد عریضه نامه تنظیم کرده است و به عنوان تبریک برای اوباما رئیس جمهور جدید آمریکا ارسال کرده است؟!

مهمتر اینکه اگر اباما آنگونه است که سرمقاله نویس ترسیم کرده است که در پروسه تبلیغات انتخاباتی به نفع اسرائیل موضع گیری کرده و افزوده شده است رئیس دفتر کاخ سفید و ریاست جمهوری خود را یک یهودی آمریکائی حامی اسرائیل بر گزیده است . بعلاوه تأکید کرده است که در 30 سال گذشته ثابت شده که اختلافی میان حزب دمکرات و جمهوریخواه در آمریکا نمی باشد و تأکید مضاعف شده است که کوشش برای ایجاد رابطه با آمریکا جزو اختیارات و مسئولیت ای لوطی جماران می باشد . بازهم پرسش است که چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد دست به این اقدام عریضه نویسی تبریک به اوباما زده وپای خودش را توی حیطه ی اختیارات و یا کفش لوطی جماران کرده است؟

همچنین سئوال است که کیست تا که نداند رابطه لوطی جماران با پاسدار گماشته اش چگونه است؟ زیرا که لوطی جماران در دفاع از گماشته ی خود تا آنجا پیش رفت که با خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم تهی دست ومحروم و با کتمان کردن حقایق بطور عنی تورم و گرانی را منکر شد و آن را شایعه ی رقیب و مطبوعات بلند گوی دشمن خوانده شده نامید و اینان را متهم به همکاری با دشمن کرد .همچنین در دیدار با اعضای کابینه ی اول مهر ضمن قدرانی و ستایش کردن از گماشته ی خود احمدی نژاد و اعضای کابینه دولت اینان را برای 4 سال دیگر اانتصاب کرد. همیمنطور پس ازاستیضاح شدن پاسدار دکوری علی کردان لوطی جماران بازهم سیاسیون ومنتقدین دولت ومطبوعات را نگونه تهدید کرد که موجب توقیف هفته نامه شهروند شد و قربانی همین تهدید شد.

در خاتمه اینکه مگر قابل قبول است که با تأکیداتی که سر مقاله نویس کرده است که تلاش برای ایجاد رابطه با آمریکا در حد مسئولیت پاسدار گماشته احمدی نمی باشد . زیرا که جزو اختیارات ووظایف لوطی جماران می باشد . چگونه امکان دارد که پاسدار احمدی نژاد بدون مشورت با لوطی جماران و بطور خود سرانه دست به اقدام نامه نگاری برای تبریک گفتن به اوباما کرده باشد ؟ همچنانگه که پیرامون عفو ملوکانه دادن به دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی ودعوت نمودن وی به ایران ، چرا لوطی جماران سکوت معی داری پیشه کرد؟ اکنون نیز سکوت وی محور تبریک گفتن به اوباما از سوی پاسدار گماشته اش برای چیست که بسیار سئوا ل بر انگیز است . به خصوص اینکه زمانی بیشتر گندش در می آید که انتقاد به سیاست پاسدار گماشته احمدی نژاد بالا گرفته شود کهبلافاصله لوطی جماران در دفاع و حمایت از گماشته ی خود وارد میدان می شودهو با روضه خوانی ضد آمریکائی از مخدوش کردن مرز دشمن وتوی زمین دشمن بازی کردن منتقدین پاسدار گماشه احمدی نژاد می گوید وبه جای گماشته ی خود اینان را متهم ومحکوم می کند. بنابراین این یک بازی کثیف و لو رفته است که از همان زمان اشغال سفارت آمریکا در تهران آغازگشت که موجب سقوط دولت موقت شد و تا زمانیکه گروگان های سفارت جاسوس خوانده شده به جای محاکمه با سلام و صلوات آزاد شدند تا زمان دیدار پنهانی مک فارلین با رفسنجانی در تابستان سال 65 در تهران و... این نمایش و بازی تا حال ادامه داشته است که هدف برای منحرف کردن اذهان عمومی و جنگ باندهای مافیائی قدرت و ثروت و انحصاری کردنش می باشد ا که دیگر قرار نیست بازیگران پشت پرده کسی را بتوانند به آسانی بفریبند زیرا که هرچه پشت پرده بوده برون فتاده است.
هوشنگ � بهداد

یکشنبه 19 آبان ماه سال - 1387