نقد و بررسی " فروش عراق هرگز" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 5 آذر ماه سال 1387
"آخرین تلاش های مذبوحانه با تهدید کردن دولت و پارلمان عراق و آمریکا برای عدم تصویب توافقنامه ی امنیتی در پارلمان عراق "
واقعاً که خیلی دجالی و رمالی و هفت خطی و پالان سائیدگی و هنر عوامفریبی ووارونه گوئی می خواهد که چوب حراج و تاراج زدن 3 دهه بر منابع و ذخابر میهن با ادامه ی 8 سال جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله فر اموش شوئ که موجب 1000 میلیارد دلار فقط خسارات مالی شد که یک قلم گزارشگر همین روزنامه چنین گزارش کرده که عنوانش چنین است : "فرمانده يگان حفاظت سازمان جنگلها اعلام كرد : تصرف غيرقانوني 400 هزار هكتار از اراضي ملي كشور". اکنون بر چشم بر هم بستن و همه ی این واقعیات را نا دیده انگاشتن و ادای فروش عراق هر گز کردن، از آن ادا و اطوار های خر و خرما خواهی و سیاست آخور و توبره خوری آخوندی حوزوی است زیرا که در صورت توافقنامه ی امنیتی دولت عراق با آمریکا عراق ازحا لت حیات خلوت ویژه ی لوطی جماران و سپاه پاسداران خارج می شود و به حضور و اعزام مأموران اطلاعاتی و امنیتی و پاسداران و اانتقال مواد مخدر فروش و ارسال ارسال سلاح و مواد مخدر به عراق پایان داده می شود و امکان گروگان گیری بیشتر عراق برای باج گیری هسته ای نیز از میان می رود .

لذا مشخص است که برای چه لوطی جماران و سر مقاله نویس مبلغ و حامی و بیان کننده ی نکته نظرات لوطی جماران تا سپاه پاسدارن و گماشته پاسدار احمدی نژاد و پاسدار انگلیسی علی لاریجانی و شیخ مکار رفسنجانی، بسیج شده اندتا که با تمام توان وتلاش بر روی صحنه حضور پررنگ داشته باشند و دست به کار شکنی و دشمنی با توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا بزنند . چونکه اگر توافقنامه ی امنیتی در پارلمان عراق تصویب شود هم آرزوی دسترسی به سلاح هسته ای و هم تشکیل حکومت ولایت فقیه در عراق نا بودمی شود . به خصوص اینکه مگر اعتراف نشده که بقای رژیم تروریستی آخوندی بستگی به امنیت عراق دارد و سرنوشت شومش به ناامن بودن عراق گره خورده است که همچنان باید این سیاست دخالت گری و ناامن سازی عراق ادامه یابد.

برای همین است که عراق تبدیل به باتلاق می شود اصلاً مهم نیست . هرروز هزاران مأمور اطلاعتی � امنیتی و پاسدار و قاچاقچی با سلاح و مواد مخدر وارد خاک عراق می شوند و دست به اقدامات خرابکارانه و عملیات تروریستی و انتحاری و انفجاری می زنند بخشی از أموریت در راستای اهاف ترسیم شده است که به عنوان مردم عراق مخالف توافقنامه ی امنیتی تظاهرات می کنند و از طلبه مقتدی صدر به گروگان سپاه پاسداران در آمده با ارسال پول و سلاح برای حامیانش تقاضای اعتراض و تهدید مبارزه ی مسلحانه با نیروهای نظامی آمریکا در عراق می کنند اینان همه بخشی از دسیسه و توطئه های طراحی شده از سوی رژیم تروریستی آخوندی و لوطی جماران وسپاه پاسداران در عراق است که تذکر داده شد در راستای چه اهداف شوم وضد بشری می باشد؟

فراموش نشود که سرچشمه و منبع وعامل اصلی حریک و آماده سازی اطلاعات غلط و نادرست و دروغین اطلاعات سلاح کشتار جمعی عراق در زمان صدام حسین دادن این رژیم تروریستی آخوندی بود که از طریق جاسوس چند جانبه احمد چلبی دنبال و دیکته می شد . یعنی بدون شک عامل اصلی به خاک سیاه کشاندن مردم عراق و بالا آوردن ضرر و زیان وخسارات فراوان مادی و جانی که آمریکا در اثر اشغال نظامی عراق متحمل شد عاملش رژیم تروریستی آخوندی بود . زیرا که هم دشمنش صدام حسین نه از حکومت ساقط که بر دارش کشیده شد . سپس سازمان مسلح مخالفش مجاهدین نه بمباران که خلع سلاح شد و اکنون خواهان یا تحویل دادن شان یا اخراج شان از عراق می باشد . همچنین عراق تبدیل به جولانگاه عواملش شده و هر جنایتی که می خواهند روزانه مرتکب می شوند و عراق را بیشتر در باتلاق فرو می برند .

همچنین عراق برای رژیم تبدیل به کانون و سرپل صدور بنیاد گرائی و تروریسم به منطقه شده است تا جائیکه سپاه پاسداران توانست از طریق حزب الله لبنان جنگ 33 روزه با اسرائیل بر پا کند و لبنان تبدیل به سر زمین سوخته نماید . همینطور لوطی جماران و سپاه پاسداران از طریق حماس جنگ برادر کشی و جدائی نوار غزه را دنبال و اجرا کردند که شاهد شرایط اسفبار کنونی نوار غزه می باشیم که چگونه است ؟ زیرا که حماس بفرمان لوطی جماران و سپاه پاسداران تعداد 30 موشک و راکت به خاک اسرائیل پرتاب کرد .

اکنون پرسش است . جائیکه پاسدار گماشته احمدی نژاد به دستور لوطی جماران و سپاه پاسداران چاقو بر دست رفسنجانی را تهدید می کند که خود و اعضای خوانواده اش را می خواهد با چاقوی ضامن دار زنجانی قطع کند چگونه سران این رژیم جنایتکار می توانند دل شان به حال مردم عراق بسوزد که حال از فروش عراق یاد شده است؟ مشروط بر اینکه مدتی پیش فاش شد که چگونه سپاه پاسداران چنگ بر چاه های نفتی بصره انداخته است؟

در خاتمه اینکه دلیل محوری وکلیدی مخالفت با توافقنامه امنیتی میان دولت عراق با آمریکا و تأکید بر اخراج نیروهای نظامی آمریکا از عراق، تلاش برای پر کردن جای نظامیان آمریکا در عراق و اشغال کا مل این کشور و برپائی حکومت دست نشانده مشابه ی ولایت فقیه در تهران می باشد وسرعت بخشیدن به سلاح هسته ای برای مقدمه ی تأسیس امپراتوری ولایت فقیه در خاورمیانه با اتکا ء و پشتوانه سلاح هسته ای می باشد.
هوشنگ � بهداد
سه شنبه 5 آذر ماه سال 1387