نقد وبررسی " سازشكاران عرب چه توجيهي دارند" روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه آبان ماه27 سال -1387

" سیاست خر مندرانه ی سیلکی و دوار از تولید به مصرف ، با تاکتیک و شگرد سیاست دوبله خوری از توبره وآخور"
گماشتگان بقدرت رسیده دولت فخیمه ی انگلیس در ایران برای پیگیری کردن اهداف خود، از همان تاکتیک و شیوه ی ملکه ی انگلیس پس از رنسانس و دوران آغاز انقلاب صنعتی در اروپا استفاده می کنند که چون ین انقلاب وتحول موجب شد تا ماشین آلات جانشین نیروی کار گر در کار خانه ها رابگیرد که منجر به اخراج کارگران و تورم و بحران بیکاری در انگلیس شد . لذا برای حل این معضل ملکه ی انگلیس فرمان داد تا همه ی کارگران بیکار گردآوری شوند تا بر دستان نیمی از اینان بیل و نیم یدیگر کلنگ گذاشته شود. سپسعازم سواحل دریا گردند تا که یک روز کلنگ بر دستان گودال برکنند و روزی دیگر بیل بر دستان گودال هایکنده شده را پر کنند تا اشتغال کامل حاصل شود و بحران بیکاری حل گردد . اکنون رژیم بربرمنش و نامشروع و تاریک اندیش و عوامفریب و دین فروش و جنگ افروز آخوندی که متکی به سیاست تروریسم و بحران سازی و جنگ افروزی با صدور تروریسم به برون مرز به خصوص کشورهای همجوار و منطقه ی خاورمیانه می باشد، برای ادامه ی بقای ننگین خودش از این الگوی تاریخی ارباب فخیمه استفاده می کند. زیرا که هر روزبا پوشش زوار به شهر های مذهبی عراق گله هائی ازمأموران تروریستی پاسدار و اطلاعاتی و امنیتی و قاچاقچیان مواد مخدر را روانه و اعزام به عراق شودتا تلاش و اقدام کنند در عراق دست به عملیات تروریسی و انتحاری و انفجاری و خرابکاری و ناامن سازی بزنند و تظاهرات مخالفت با توافقنامه ی امنیتی عراق و آمریکا بر پا کنند و با خواهان شدن لغو این توافقنامه تأکید بر اخراج نیروهای نظامی آمریکائی از عراق کنند . تااینکه لوطی جماران و مسئولان رژیم تروریستی بتوانند فرصت طلبانه بهره برداری کنند ووانمود نمایند که دوستدار مردم عراق اند وخواهان امنیت و آرامش در عراق می باشند. ولی آمریکای اشغال نمی گذارد. همچنین درست مشابه همین سیاست در افغانستان و لبنان و فلسطین دنبال می شود .

پس بی جت نیست که در برابر برگزاری کنفرانس ادیان در نیویورک نا گهان سر وکله ی اسماعیل هنینه رئیس حماس و شیخ حسن نصرالله رهبر حزب لبنان در صحنه پیدا شد و بطور موازی و مشابه موضع گیری علیه ی اوباما و این کنفرانس صلح ادیان در نیویورک نمودند و مخاطبان خود را با تهدید کردن و تأکید نمودند که بدانید وگول نخورید که اوباما خطرناک تر از بوش است و در خاورمیانه هم چیزی به نفع حزب الله لبنان وحماس تغییر نخواهد شد . یعنی دقیقاً سیاست دیکته شده از سوی لوطی جماران و سپاه پاسداران دنبال و رله و تکرار او بیان شد.
از سوی دیگر سپاه پاسداران با موشک های ارسال شده و در اختیار حماس قرار داد وخواهان همزمان پرتاب 30 عدد از این موشک ها از نوار غزه بدرون خاک اسرائیل شد تا که موجب واکنش ارتش اسرائیل به نوار غزه ومکان پرتاب موشک ها شود تا بر جای گذاشتن کشته ها ومجروجین ناشی از اقدامات نظامی ا رتش اسرائیل ، فرصت مناسب برای دستگاه تبلیغات و دروغ پردازو صورت مسئله پاک کن رزیم تروریستی آخوندی فراهم شود تا در دست داشتن بهانه ی لازم بتواند با معرکه گیری کردن در نماز جمعه ی تهران و پارلمان و کابینه و مطبوعات و رسانه های خبر پراکنی خود دست بزند و تبلیغ کند و با اشک تمساح ریزی برای فلسطینیان و مقصر و جنایتکار جلوه دادن اسرائیل و آمریکا و متهم ومحکوم کردن کشورهای عربی منطقه و سازمان ملل مانور تبلیغتی طلبکارانه داده شود .

فراموش نشود که بموازات این اقدامات هم در تهران برای آماده باش سرکوب داخلی یک هفته مانور رزمایش نظامی 30 هزار نفره ی متشکل از نیروهای ویژه ی شامل نیروی انتظامی و بسیج و پاسداران در تهران واطراف آن بر گزار وترتیب داده شد. هم اینکه همینطور اینکه ارگان فاشیستی سپاه پاسداران دست به آزمایش موشک دور برد زمین به زمین در نوار مرزعراق دست زد تا از موضع ضعف و فرافکنانه پیام قدرت برون مرزی منتقل کند و وعده مانور هوائی و دریائی وزمینی در آذرماه دهد .

بنابراین در چنین شرایط مهیا شده در نوار غزه که سازمان دهنده اش لوطی جماران و سپاه پاسداران می باشند بی جهت نیست که سرمقاله نویس بدون هیچگونه اشاره به دلیل و ریشه واکنش تهاجمی ارتش اسرائیل به نواز غزه، در عوض تلاش مذبوحانه کرده تا با اتکا ی خصلت و صفت سیاست آخوندی توبره و آخور خوری از موضع دلسوزی برای مردم فلسطین نوار غزه، اشک تمساح ریزی کند تا که به تواند اهداف تعیین شده را دنبال و مانیتور و تحلیل و تفسیر کند ونتیجه ی دلخواه مورد نظرش را بگیرد که آری این اسرائیل است که تلاش می کند در نوار غزه بحران ایجادکند و اینگونه از موضع فرافکنی بازده ی اقدامات خائنانه ی جنگ افروزانه ی رژیم تروریستی آخوندی در فلسطین را بطور وارونه حوله محمود عباس و سایر رهبران کشور های عرب شرکت کننده در کنفرانس ادیان در نیویورک نموده و اینان را چنین وی را متهم به خیانت کرده است:

"با اينهمه جاي تعجب است كه چرا محمود عباس جناح خائن فتح تشكيلات خودگردان و طيف ارتجاع عرب نيز در اين ماجرا نه تنها در قبال جنايات اسرائيل و رنج فلسطيني ها سكوت كرده اند بلكه بطور آشكار و نهان به تاييد عملكرد صهيونيستها و حمايت از اسرائيل سرگرمند
. طبعا سئوال جدي اينست كه وقتي بيگانگان با شنيدن اخبار فجايع غزه چنين واكنشهائي از خود نشان مي دهند چرا دنياي اسلام و دنياي عرب در اين مقوله ساكتند و چرا سازشكاران عرب و بويژه محمود عباس و جناح خائن فتح با دشمن اشغالگر همراهي مي كنند تا فشار عليه فلسطيني ها را بيشتر و موثرتر كنند هر چند سازشكاران به آخر خط رسيده اند و با تلخكامي احساس مي كنند كه هرچه بيشتر به صهيونيستها خوش خدمتي كرده اند بيشتر زيان ديده اند ولي اين رفتار شرم آور آنها در تاريخ به ثبت خواهد رسيد كه در لحظات بحراني عليه مردم مظلوم فلسطين وارد عمل گرديده و با همدستي اشغالگران باعث رنج و سختي ملتي شدند كه راه نجات خود را در استقامت و ايستادگي جستجو مي كرد و سرانجام دشمن اشغالگر و خيانتكاران را نيز به زانو در آورد و خود پيروز شد.
"
در خاتمه اینکه همانگونه که عملکرد 3 دهه ی گذشته ی حاکمان نسبت به مردم ایران جای هیچگونه انکاری نمی باشد که تا چه اندازه ضد انسانی و جنایت آمیز بوده است . همینطور محال است که توطئه و خیانت های مرتکب شده در مورد زنده یاد یاسر عرفات و جنبش آزادیبخش فلسطین نیز فراموش وازخاطره ها محو وپاک شده باشد که چرا از فردای بقدرت رسیدن خمینی شیاد و عوامفریب و دروغگو وقدرت طلب، چگونه توطئه و خیانت و دسیسه ها آنقدر علیه ی شادوران جنبش آزادیبخش فلسطین زیاد شد وادامه یافت تا اینکه در نهایت به برخی انشعابات درون این جنبش انجامید تادر نهایت آن جریانی که مورد نظر بود از درون این جنبش به نام حماس تقویت ساخته و پرداخته وبیرون آمد وبر روی آن سرمایه گذاری شد تا که به عنوان زائده ی لوطی جماران و سپاه پاسداران در منطقه خاورمیانه در کنار حزب الله لبنان قرار گیرد ودر شرایط بحرانی همچون شرایط کنونی آماده ی اجرای مسئولیت و مأموریت وانجام وظیفه باشد. بنابراین اکنون توهین به پادشان عربستان و اردن کردن و خائن نامیدن محمود عباس رهبر حکومت خود گردان فلسطین که از سوی ملای قلم بر دست دنبال شده است ناشی از لور فتن و افشا شدن نقش خیانت آمیز و خنجر از پشت زنی به جنبش و آرمان مردم فلسطین و به خشونت و نا آرامی کشاندن منطقه و سرزمین سوخته کردن لبنان در جنگ 33 روزه با اسرائیل و باتلاق کردن عراق پس از اشغال نظامی از سوی حاکمان جنایتکار ایران اشغال شده ومردم اسیر شده ی ایران است که چون اکنون درانزای منطقه ای و جهانی قرار گرفته است و سوزش و عصبیت از عدم دعوت به نشست های متطقه ای و کنفرانس ادیان در نیویورک دارد که می بایست گفت اتخاذ این سیاست برای طرد ومنزوی کردن رژیم یاغی بین المللی و پدر خوانده ی تروریسم در جهان درست است که تلاش گسترده برای دسترسی به سلاح هسته ای می کند که با وجود اینکه این تصمیم گیری خیلی خیلی دیر اتخاذ شده است. ولی می بایست افزود که حاکمان رژیم تروریستی آخوندی فقط پاسخ قاطعیت و زبان زور یعنی گفتمان قابل فهمش می باشد وبس که باید اینگونه سیاست ها ادامه یابد تا صلح و آرامش به منطقه باز گردد .
هوشنگ � بهداد
دوشنبه 27 آبان ماه سال -1387