نقد و بررسی " عراق را نفروشيد !(يادداشت روز) " روزنامه ی کیهان سه شنبه 5 آذر ماه سال 1387
"تنظیم سناریوی اخطار تهدید آمیز خطا به پارلمان عراق که هر گز نمی بایست رأی مثبت به تصویب توافقنامه ی امنیتی بدهند"
همانگونه که قبلاً اشاره شد در رژیم تروریستی یک کانون و مرکز نهادینه شده تهیه و تنظیم و کنترل و دیکته خبر وجود دارد . نمونه یادداشت روز روز نامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان پرونده و سناریو ساز با سرمقاله ی روز نامه ی جمهوری شماره ی امروز است که هر دو یکی هست که گفته اند عراق را نفروشید و فروش عراق هر گز که نشان می دهد از سوی یک نهاد اطلاعاعتی و امنیی و نظامی انتخاب و دیکته شده است که هم در عراق حضور دارند وهم دخالت گری می کنند و هم امثال طلبه مقتدی صد ر را در گروگان خود دارند که چپ و راست می بایست با تقاضا کردن از حامیان خود به خیابان آیند و دست به تظاهرات مخالفت با توافقنامه ی امنیتی میان آمریکا و عراق بزنند که این توافقنامه در کابینه تصویب شده و قرار است که فردا چهار شنبه در پارلمان عراق برای تصویب به رأی گذاشته شود که اکنون قبل به رأی گذاشته شدن توافقنامه ی امنیتی در پارلمان عراق دستگاه تبلیغات رژیم تروریستی آخوندی با همه امکانات خود بسیج شده است تا پیرامون عدم تصویب توافقنامه در پارلمان عراق تهدید ها لفظی و قلمی و غیرو پیش برده شود تا با اینگونه تهدید مانع از تصویب توافقنامه در پارلمان شد. برای همین است که سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری واردصحنه شده است تا که پیرو نظر سنجی که در عراق از طریق عوامل اعزامی لوطی جماران و سپاه پاساران و سپاه قدس و سفیر تروریستی حسن کاظمی در بغداد انجام شد که گفته شد 88 % مردم عراق مخالف توافقامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا می باشند که قبل از تصویب توافقنامه در کابینه عراق به تصویب برسد این نظر سنجی تدارک دیده شد که اکنون مشابه همین تهدید و نظر سنجی در عراق با قلم و تحلیل و تفسیر وتهدید روز قبل از به رأی گذاشتن در پار لمان عراق در یادداشت روز سربازجو حسین شریعتمداری تنظیم شده است.
عجیب است که مردم ایران که به جز شاهد بودن ویران شدن کشور در جنگ 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی که نعمت الهی خواند شد و ولی میلیون ها کشته و مجروج و جانباز و موجی وجنگ زده و بی خانمان وآواره و پناهنده با 1000 هزر میلیارد دلار خسارت اقتصادی بر جای گذاشت و چوب تاراج و حراج بر منابغ ذخایر کشور در 30 سال گذشته زده شده است که هنوز اینگونه غارتگری ها از سوی اسامی که عباس پالیزدار در دانشگاه همدان اعلام و افشا کرد همچنان ادامه دارد و خیلی سال است که به موازات آن زنان تن فروشی خیابانی موج می زند و همینطور زنان و دختران ایرانی به خاطر فقر و از طریق باند های قاچاق و تاجرهای سکس وابسته به حکومت و آخوند ها و آقازاده های شان در شیخ نشینان فرخته و به حراج گذاشته می شوند . ولی این واقعیت بری مدعی قلم بر دس سربازجو شریعتداریاصلا ً هیچ مهم نمی باشد ، ولی اکنون برای تبدیل شدن حیات خلوت عراق به اشغال کامل ، ادعای فروش عراق و احساس نگرانی در این مورد از سوی یک پاسدار سر باز جوی شکنجه گر شده است که حامی و مبلغ پاسدار گماشته ی بیماروحی و روانی احمدی نژاد است که اخیراً در زنجان با چاقوی ضامن دار بر دست امثال رفسنجانی استوانه ی نظام و رئیس دو مجمع مصلحت نظام و خبرگان رهبری را تهدید به قطع دست پا نموده است .
مهمتر اینکه حتی پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری برای اینکه جایگاه قدرت قلم و ضریب دخالت گری در امور داخلی عراق را تعیین کند اشاره به یادداشت روز 21 ار دیبهشت خود کرده است که چگونه پس از دریافت خبر تواقنامه ی میان دولت عراق با آمریکا با تهدید عراق را نفروشید موجب شد که هم تاریخ امضاء به تعلیق بی افتد وهم اینکه تغییرتی در آن به وجود آید.
بالاخر رژیم جنایتکاری که 30 دهه است بطور سیستماتیک حق و حقوق مردم ایران را پایمال کرده است و اکنون به آن در جه از انقباض و ایزولگی در منطقه و جهان و نارضایتی عمومی رسیده است که گذشنه از تهدید کردن رفسنجانی با چاقو بدون برپائی رزمایش و حمایش و مانور نظامی وا نتظامی و بسیجی و آزمایش موشک دور برد و صدور احکام اعدام برای افزایش غلظلت خفقان در جامعه و با وجود فضای اعلام نا شده ی حکومت نظامی قادر به بقای و ادامه حکومت ننگین خودش نمی باشد . مشخص است که در بستر سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت گرائی در امور داخلی سایر کشور ها به خصوص عراق می داند که اگر با تهدید دخالت در عدم تصویب توافقنامه در پارلمان عراق نکند و این توافقنامه تصویب شود و قدرت مانورش در عراق محدود گردد آنگاه با عدم باج گیری پروژه ی هسته ای چه کند؟ از سوی دیگر با عدم پاسخگوئی به تورم و گرانی افزایش قیمت کالا ها و رشد فقر و بیکاری و نارضایتی عممومی چنانچه سیاست بحران سازی بیرونی را دنبال نکند چگونه می بایست نظام به بقایش ادامه دهد ؟ به خصوص اینکه باز هم اهرم نقض حقوق بشر مطرح شده است که ر ژیم تروریستی آخوندی رکوردار جهانی اش می باشد و با آمدن دمکرات ها در آمریکا از این حربه بیشتر برای فشار استفاده خواهند کرد . بنابراین مسئولان رژیم تروریستی به خصوص سپاه پاسداران که پروژه وتأسیسات هسته ای را در اختیار دارد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست که سیاست حضور در عراق و ناامن کردنش برای تهدید کردن و چانه زنی هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای را از دست بدهد . برای همین اهداف تنظیم شده ی مشترک سرباز جو پاسدار حسین شریعتداری که سخنگوی رسمی اعلا م نا شده ی سپاه پا سداران و نماینده ی ویژه لوطی جماران است که این لوطی اسیر چنگال سپاه پاسداران می باشد. بنابراین می بایست اهداف فرموله و تئوریزه شود به نمایندگی از سوی کابینه و پارلمان عراق وکیل مدافع مردم عراق در بندهای آخرین یادداشت روز به چنین نمایش گذاشته شود:
"گفتني است يك گزارش كاملاً موثق حكايت از آن دارد دولتمردان محترم عراق كه برخاسته از خواست و اراده مردم اين كشور و وارث مبارزات سخت دوران ديكتاتوري صدام مي باشند عميقاً با قرارداد جديد نيز مخالف هستند و از سوي ديگر تحت فشار سنگين آمريكايي ها براي امضاي آن قرار دارند. شايد به همين علت است كه براي پيشگيري از تصويب نهايي به مجلس عراق چشم دوخته و اميد بسته اند. در حالي كه قاطبه مردم عراق، مراجع عظام تقليد و ساير علماي شيعه و سني قرارداد ياد شده را ذلت آفرين و سند فروش عراق تلقي مي كنند بديهي است كه تصويب آن در پارلمان عراق كه نمايندگان مردم اين كشور هستند دور از انتظار است. نمايندگان مردم عراق در بوته آزمايش بزرگ و سرنوشت سازي قرار گرفته اند و مردم عراق و ساير ملت هاي مسلمان با نگراني به آنها مي نگرند كه مبادا سند فروش عراق را امضاء كنند و مردم مظلوم كشور خويش را از «چاله» صدام به «چاه» آمريكا اندازند- و بالاخره، آمريكا مي داند كه نمي تواند در عراق بماند، زيرا در صورت تحميل اين قرارداد ذلت بار، به يقين دور جديد و بسيار سخت تري از مبارزه آغاز مي شود. مبارزه اي كه تمامي مردم عراق در آن شركت دارند و ديگر موانعي نظير موانع كنوني و رعايت برخي از ملاحظات را ندارند"
درخاتمه اینکه تصور نمی رود که بوش در پایان دو دوره ی ریاست جمهوری خود متوجه به خطا و اشتباه خود در اشغال نظامی عراق نشده باشد که چگونه از طریق اطلاعات غلط جاسوس چند جانبه احمد چلبی رو دست خورد که پیرامون سلاح کشتار جمعی عراق بود که منتقل شد زیراکه در حقیقت منبع و سر چشمه ی اصلی اعلام دروغ غلط و شایعات وارونه از سوی مقامات به خصوص سپاه پاسداران ووزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی تهیه و تنظیم می شد که در دنباله از طریق عامل و بلند گوهای تبلیغتی استعماری همچون دستگاه سخن پراکنی بی بی سی دولت فخیمه به این موضوع دامن زده می شد. اشتباه بدتر سیاست نظامی بوش بمباران قرارگاه های نظامی مجاهدین در عراق بود . خیلی بدتر اینکه اینان خلع سلاح شدند. بقول معروف سنگ بسته شد تا سگ مبتلا به بیماری رها آزاد و رها باشد و عراق را تبدیل به باتلاق کند و صد ها میلیارد دلر هزینه با هزاران کشته و مجروح نظامی به آمریکا تحمیل کند . خطای فاحش دیگر دولت بوش به خصوص وزارت امور خارجه ی آمریکا این بود که نام سازمان مجاهدین را در لیست گروه و سازمان های تروریستی نگهداشت . آنهم با بهانه ی احماقه ی ناد یده انگاشتن کشته شدن هزاران آمریکائی بدست عوامل رژیم تروریستی آخوندی در عراق و افغانستان که هنوز هم ادامه دارد ولی تأکید کردن مبنی بر اینکه چرا یک آمریکائی قبل از عراق در ایران ترور شد. بدتر اینکه نمی بایست اجازه داده می شد که در روز عید فطر به آن طرز فجیع صدام حسین به نفع رژیم تروریستی آخوندی بر دار کشیده می شد . همچنین اشتباه دیگر این بود که برخی اعضای کنگره و دولت مردان زیادی به لابی های فعال پشت پرده و فعال رژیم تروریستی آخوندی در آمریکا و عراق و حتی اروپا بها دادند و سفیر آمریکا مجبور به چند دور مذاکره امنیتی عراق با سفیر پاسدار تروریست حسن کاظمی قمی در بغداد شد . زیرا که همین امر موجب شد که حضور و دخالت گری رژیم تروریستی آخوندی در عراق به رسمیت شناخته شود. یک خطای دیگر این بود که می بایست همان موقع و پس از آنکه لوطی جماران هواپیمای ایر باس خصوصی به نوری المالکی نخست وزیر عراق هدیه داد اجازه داده می شد که وی همچنان نخست وزیر عراق باقی می ماند . ونکه به جز مجری اوامر سیاست لوطی جماران و سپاه پا سداران در عراق بدن ار دیگری برای مردم عراق نکرده است. در مجموع اینونه سیاست ی تناقض آمیز منجر به شرایط کنونی عراق شده است که یک پاسدار سربازو قلم بر دست برای مردم ودولت عراق تعیین تکلیف می کند. در نهایت اینکه با فضائی که اکنون در عراق به وجود آمده است . اوباما اگر می خواهد با مشکل بوش در عراق و منطقه مواجه نباشد نمی بایست که هر گز به هیچ یک از دو جناح رژیم تروریستی آخوندی ولابی های حامی رژیم ایرانی و آمریکائی اعتماد کند و ادامه دهنده ی خطا ها و اشتباهات بوش باشد . زیرا که سران و مسئولین رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و پدر خوانده ی تروریست فقط زبان زور یعنی زبان خودش را می فهمد که برای مهار این یاغی بین الملل و غول از شیشه بیرون زده شده می بایست با زبان خودش برخورد وتنظیم رابطه کرد.
هوشنگ - بهداد

سه شنبه 5 آذر ماه سال 1387