نقد وبررسی " چه شباهتي ؟! (يادداشت روز) " روزنامه ی کیهان پنجشنبه 12 اردیبهشت ما سال 1387
"تشابه ومقایسه سازی دوم خردادی های متنقد دولت با گروه فرقان و پرونده سازی کردن برای این منتقدان "
عجیب است که 3 دهه است که بدون وقفه یک ریز به مردم ایران وفعالین سیاسی وحقوق بشری و اجتماعی و دانشگاهی و دانشجوئی و... بطور سیستماتیک توهین وفحاشی شده است و با انواع و اقسام اتهامات ساختگی مورد تهاجم پرخاشگرانه واقع شده اند و دستگیر و و بازاداشت و زندان و شکنجه و اعدام وتیرباران شده اند آنهم در این رژیم تروریستی آخوندی که خودش رکور دار جهانی نقض حقوق بشر می باشد و اساساً ولی فقیه یا حکومت ولایت فقیه هیچ ارزش واحترامی برای انسان و مردم یران قائل نمی باشد. ولی اکنون چون نقل قولی ازرئیس دفتر مقتول امام راحل در مورد آخوند انگلیسی شکر دزد و شکر خور و شکر وارد کن و کارخانه نیشکر هفت تپه ورشکست کن مصباح یزدی شده است انگاری که آخر زمان شده که گفته شده است بر بالای چشمان این آخوند فتوای قتل جمعی بدون مراجع قضائی در نماز جمعه های تهران صادرکن که برای مریدان خود تکلیف می کرد که می بایست به عتوان اجرای مراسم دینی انجام وظیفه و شخصاً اقدام کنند چون گفته اند دو ابروی کمانی وجود دارد که بر زیر دوشیشه ی عینک ذره بینی این آخوند چشمانی وجود دارد از آنان شرارت و جنایت وخباثت وحسادت می بارد . بنابراین انتقاد کنندگان یا انتقال کننده ی نظر و پیام خمینی نسبت آخوندی مصباح ، مرتکب بدترین گناهان نا بخشودنی شده اند که مستوجب بدترین مجازات ها می باشند.
لذا اکنون وظیفه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر و سایر قلم بر دستان یادداشت روز نویسان روزنامه ی سناریو سازان کیهان سناریو وپرونده این است که به عنوان وکیل ظاهر شده و انجام وظیفه نمایند و برای منتقدان پرونده سازی کنند تا که دیگر کسی جرأت نکند انتقاد کند . ضمن اینکه این آخوند زاپاسی چماق علیه رفسنجانی به ساز و به فروش می بایست که تقویت شود . برای اینکه آنچه اعتبار و ارزش ندارد مردم ایران و مطالبات اینان می باشد که هر طوری شده است می بایست هم مردم را سرکار گاشت و هم سرگرم شان کرد تا که نیاز نباشد مسئولی پاسخگو باشد که بگوید بالاخره چگونه می بایست تورم وگرانی را مهار کرد که بیش از این فشار برروی مردم وارد نشود که هرروز کمرشان بیشتر بر زیر فشار های اقتصادی و تورم وگرانی روز افزون خم می شود. یادداشت روز نویس پرونده ساز در ادامه ی یادداشت روز خود یا در حقیقت تنظیم کنندگان بندهای اتهاماتی اصلاح طلبان و قرائت کدگان آن که حتی شامل حال حزب اتحاد د ملی شیخ مهدی کروبی هم می شود، اکنون کلی از خدمات انقلابی آخوندی مصباح یزدی البته بدون نام بردن اینگونه خدمات در از قبل از انقلاب گفته است و پرسش کرده است که جرا ازسوی منتقدان دوم خردادی ها اینگونه خدمات نادیده گرفته شده است. بالاره ادامه داده شده تا اینکه این آخوند با مطهری مقایسه شده و مصباح مطهر خوانده شده است . سپس به سراغ ناصر میناچی وزیر ارشاد دولت موقت بازرگان رفته است وتوضیح داده که چرا در برابر مرتضی مطهری در آن مقطع موضعگیری کرد؟ آنگاه به گروه فرقان وروشنفکرنما و ترور مطهری رسیده است و بازهم کلی برای مطهری روضه ی خدماتی و انقلابی و طهارت خوانده است تا که ثابت کند داشتن اینگون صوصیات و صفات بر خلاف دعای گروه فرقان و سایرمنتقدان مطهری ست که در آن مقزع می گفتند که طهری با ساواک شاه همکاری می کرد . بازهم پاسدار یادداشت روزویس ضمن وصل کردن پروند ی آخوند مصباح یزدی با پرونده ی مرتضی مطهری به سراغ مخالفان ومنتقدان دگر اندیش بقول پاسدار یادداشت روزنویس ودست پرورده و آموزش دیده ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شبه روشنفکران رفته و یقیه ی و اصلاح طلبان را گرفته ومتهم شان کرده است .
خلاصه اینکه بطور تلویحی منتقدان دوم خردادی ها در جایگاه گروه فرقان ومنافقین بقول خدش نشانده است. البته که اینگونه مقایسه کردن ها مشخص است که این پرونده ی گشوده شده واتهامات وارد شده می تواند در آینده چه عواقب یا مجازات هائی در بر داشته باشد؟
بهر صورت این همه صغری و کبری چیدن ها و فلسفه بافی کردن ها و زمین و آسمان بهم دوختن ها برای است که اولاً برای منتقدان اصلاح طلب دولت و باند غالب پرونده ساخته شود تا که ینگونه اتهامات ها تبدیل به به شمشیز داموکلس گردد تا هر زمانی صدای انتقادی شان نسبت به عملکرد دولت بلند شد این شمشیر بر پس گردن شان فرود آورده شود . موضوع مهم بعدی اینکه این تاکتیک مبدل به بهانه ای شده است که نه خود یادداشت روز نویسان به عملکرد دولت نمی پرداند ونمی گویند که چرا شرایط به وضعیت کنونی کشیده شده است که کابینه ی دولت درگیر جراحی درونی شده است و نرخ رشد تورم و گرانی لجام گسیخته و افزایش قیمت کالاها در جامعه همچنان ادامه دارد و گفته نشود که چرا شعار های تاکتیکی موقتی مبارزه با مافیای اقتصادی برای مهار تورم وگرنی کار ساز نمی باشد ، زیرا که چون اینگونه ادعاهای پوشالی از پشتوانه ی عملی برخوردار نیست خیلی زود تبدیل بر ضد خودش می شود وبیشتر موجب رشد و گرانی می در جامعه شود . از سوی دیگر اهرم فشار علیه ی رقیب منتقد دوم خردادی می باشد که از ترس گشودن پرونده و فعال کردن آن از عملکرد دولت به خصوص در زمینه ی طرح های شکست خورده ی اقتصادی اش انتقادی تکند . زیرا که درنهایت به رقابت و مبارزه ی تبلیغاتی ریاست جمهوری دوره ی دهم راه می برد که تلاش می شود هر طوری شده است فرصت به رقیب دوم خردادی ها داده نشود از این شرایط به نفع خودشانب هره برداری تبلیغاتی کنند.
هوشنگ - بهداد،
پنجشنبه 12 اردیبهشت ما سال 1387