نقد وبررسی " ختم اصلاحات! (يادداشت روز)" روزنامه ی یهان پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1387"شرایط نه فقط خبر ازپایان اصلاح طلبی می دهد ، بلکه نوید دهنده ی پایان پذیری عمر رژیم تروریستی و یربرمنش و تاریک ا ندیش می باشد"
پیرو سیاست کودتاگران خاموش خزنده ی سپاه پاسداران و تیم تبلیغاتی مطبوعاتی موازی اطلاعاتی و امنیتی همکار خکه ط توطئه سازی و تهاجم به دوم خردادی ها را در کنار لوطی جماران آنگونه ارتقاء و افزایش داده اند که اکنون به ریشه وهم کاکل وسر آن خاتمی رسانیده اند بطوریکه وی را به توبه وابرازندامت وادار کردهاند . اکنون مدعی طلبکار پاسدار یادداشت روز ونوچه و دست پرورده وآموزش و تعلیم دیده ی مؤسسه ی به حساب فرهنگی کیهان سربازجوپاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر و سناریو وپرونده ساز وارد صحنه شده است و بدون آنکه به شرایط کنونی ایران به پردازد و یا به وضعیت اسفبارشرایط اقتصادی و زندگی طاقت فرسای مردم ایران اشاره ای داشته باشد و یا اینکه سخنی از عملکرد اصول گرایان همیشه پیروز وحماسه سازدروغین وقلابی تر از ادعای اصلاح طلبی درون رژیم تروریستی و رو بزوال قرون وسطائی و ضد مردمی دولت مدعی عدالت محور و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران بگوید . بقول معروف نقد را رها کرده وبه سراغ نسیه رفته و از عملکرد و تئوری پردازی و اهدا ف راهبری سال دوم خرداد سال 1376 اصلاح طلبان تا کنون قبرستان کهنه شکفته است . یعنی نه اینکه از موضع یک تحلیل گر وقایع روز و مسائل سیاسی با ادله ی اقنائی و اثباتی مقایسه ای قضاوت نکرده است ،بلکه برعکس از موضع یک نفره به قاضی رفتن وراضی بازگشتن ودسته گل به خود دادن به صورت خیلی مغرورانه و سر فرازانه وطلبکارانه قلم فرسائی کرده است.
بنابراین پاسدار یادداشت روز نویس در دنباله ی یادداشت خود همچون یارو ملا ئی که به روستا راهش نمی دادند ولی آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت . اکنون با وجوداینکه می داند که مردم ایران کل نمایش انتخابات انتصاباتی فرمایشی مجلس هشتم انتصای پاسداریزه شده را تحریم کردند و پاسخ منفی بهر د جناح وباند حاکم ومغلوب منفی دادند . زیرا که در استان تهرانی که روزنامه ی سرمایه گزارش کرده بود که میزان 10 میلیون واجدین الشرایط رأی دادن وجود دارد . ولی در پرده و مرحله ی دوم نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم پاسدار یزه شده با هم تقبلاتی که انجام گرفت . فقط نزدیک 700 هزار رأی به صندوق های مار گیری ریخته شد که متعلق به دوم جناح بود که سهم باند غالب 300 هزار و 200 رأی بود .آخر این 3% کجای مفهوم پیروزی و مشروعیت دارد که پاسداریادداشت روز نویس به با کلفت کردن رگ گردن وبالا بردن صدا از موضع طلبکارانه به رخ رقیب کشیده است که بله ما پیروز شدیم وشما شکست خوردید و با نادیده وفراموش کردن واقعیت که رژیم تروریستی آخوندی چه اندازه نامشروع و ضد مردمی می باشد و با توجه به اینکه ضریب نارضایتی مردم از اوضاع نا بسامان اقتصادی چه میزان است و مشکلات ومعضلات زندگی طاقت فرسای مردم اران چگوه اسیر رشد روز افزون تورم وگرانی لجام گسیخته درجامعه می باشد . اما با پاک کردن صورت مسئله ابا اشاره کردن نظر تحلیل گران وکارشناسنان کودتاگران خزنده وخاموش ادعای شکست سنگین رقیب در این نمایش کمدی خیمه شب بازی مجلس هشتم انتصابی پاسدار ریزه را کرده است:
همینطور در ادامه با اتکای توطئه و دسیسه و نفوذ و یارگیری غضنفرهای گلزن به تیم خودی همچون شیخ مهدی کروبی وتهدید کردن سیدخندان خاتمی به کشاندن وی به ابراز ندامت از گفته ی خودش که گفته بود معنی و مفهوم انقلاب این نبود که باید گروه های تروریستی با سلاح به برون مرز صادر و اعزام کرد تا که دست به اقدامات تروریستی بزنند که اکنون به دلیل تهدید و فشار وپرونده سازی برایش کردن مجبور به اعتراف شد که که از گفته ی خود پشیمان است . همچنین در ستون طنز گف وشنود همین روزنامه به تمسخر کامل گرفته شده است و تأکید تمسخر آمیز مرید وردادی مبنی بر اینکه هر که اینگونه نظر دهد همکاری با دشمن بیگانه می باشد و با دراز کردن و پیوند دادن یک عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به پرونده ی خاتمی نتیجه گیری کرده است که اختلاف وبروز شکاف عمیق میان یاران باران خاتمی وملت ایران که باید عبرت آمیز باشد . از 2 سال پس از دوم خرداد سال 76 دیگر شروع شد وپس از آن چون این تئوری باشست مواجه شد دیگر واژه و اصطلاح وگفتمان اصلاح طلبی به چشم نمی خورد. از سوی دیگر پرونده ی حلقه کیان گشوده و روزنامه های زنجیره ای دوم خردادی گشوده شده است. البته گفته نشده است که چگونه تعداد80 مطبوعات ونشریات بطور فله ای یک شبه تعطیل شد. در ادامه به دخالت گری هژمونی قوه ی مجریه در دیپلماسی وزارت امور خارجه در دوران اصلاح طلبان اشاره شده است که هدف ایاجد رابطه با آمریکا بود . بالاخره سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس برای اینکه شکر خدا و سپر بلا برای ورشکستگی برنامه های اقتصادی دولت نهم کنونی داشته باشد به عدم رویکرد برنامه های عدالت خواهانه در بر نامه های اقتصادی دولت اصلاح طبان خاتمی پرداخته است و افزوده هر چه که بمرور مدعیان اصلاح طلبان جلو آمد از این برنامه ا بیشتر فاصله گرفت. زیرا که به دنبال انقلاب مخلمین رفتند که منجر به سقوط بلوط کشورهای کمونیستی شد . البته گفته نشد که آنسوی سکه ی این طرح، تلاش کودتاگران حاکم برای تشکیل حکومت اسلامی ناب طالبانی از سوی سپاه پاسداران می باشد. از طرف دیگر بر خلاف ادعائی که به برنامه های اقتصادی دولت خاتمی شده که اینان می گفتند به چپ تنه می زند ومخالف سیستم اقتصادی سرمایه داری می باشد ولی در عمل دولت هفتم ادامه دهنده همان شیوه ی عمل تعدیل اقتصادی ی کار گارگزاران رفسنجانی بود که اضافه شده ناشی ازپیگیری تئوری پردازان بورو کراسی حلقه ی کیان بود که از نظریه ی د اروینی مطابقت دادن این نظام با محیط پیرامونی خودش برای بقاء بود. بالاخره گفته شده که هدف جا انداختن دو لت اصلاحات ایجاد رابطه با آمریکا به عنوان ام المسائلبود کهدر این زمینه تلاش تمودند تا این رابطه با آمریکا را به عنوان خواست ملی جا بی اندازند. البته گفته نشده است که چگونه عباس عبدی به عنوان نظرسنجی کردن این مفهوم که در صد بالائی از مردم ایران خواهان ایجاد رابطه با آمریکا می باشند گونه به اتهام جاسوس آمریکائی بازداشت ومحکوم به چند سال در زندان ماند؟
بدرخاتمه اینکه الاخره برای اینکه سربازجو پاسدار شکنجه گر یادداشت روز اتهامی که اخیراً به خاتمی زده شده است که گفتار ضد ملی داشته و ابراز توبه وندامت از این گفته ی خود کرده است بازهم آن را به صورت دیگری بازتاب و بیان ومنتقل وبرجسته کرده و به روشی دیگر گفته که آری اینگونه موضع گیری ها ریشه در دوران اصلاحات داشته است . زیرا که هدف کنارگذاشته شد ن ملت بود. زیرا که شاخک های حساس اصلاح طلبن با امواج غربی فعال ودر هم آمیخته شد که با واژگان همچون جامعه مدنی و اعتماد سازی که بیشتر هدف و منظورپیرامون پروژه ی هسته ای می باشد که چرا توقیف غنی سازی پذیرفته شد . البته بدون اینکه کوچکترین اشاره به این واقعیت شود که چگونه اکنون پروژه ی هسته ای که پاسدار حسن عباسی با فریاد وافتخار به داشتن بمب اتمی داد زده است که بر خلاف ادعای سنگ ملت بر سینه زدن ولی یک طرح ضد ملی می باشد . اما رقیب را به این اتهام محکوم کرده است که چرا اهداف تروریستی برون مرزی را افشاکرده و دوران اصلاح طلبان توقف غنی سازی اورانیوم پذیرفته شد به معضل اصلی داخلی و بحران بیرونی تبدیل شده است در نهایت نتیجه گیری کرده است که اینگونه الگو برداری اصطلاحات غربی موجب شد که ماشین مدعیان اصلاحات در باتلاق های راهبردی غیر بومی گرفتار شدند که متضاد دانش هسته ای بومی می باشد که پاسدار احمدی نژادآن را در سازمان ملل با عدالت والت نورانی شده بطورمهر ورزانه به بندگان خدا در سراسر جهان صادر کرد و در پایان گفته نتیجه ی آن سیاست راهبردی اصلاح طلبان در پایان منجر به داستان غم انگیزشکست در اسفد ماه سال 86 برای مدعیان اصلاح طلبان شد که متقابلاً پیروزی مشابه را نصیب مدعیاان عوامفریب وتحجر وخرافه پرست وغارتگر و سر کوبگر وجنگ افروز اصولگریان کرده است که یک بخشی از علردش شامل جراحی درون کابینه ی عدالت مهرور و فارید مبارزه با مافیای اقتصادی در قم است که جنگ وگریز نامه پراکنی میان مجلس و دولت و ادامه جنگ ودعوای بزرگتر بر سر اشغال کسی مجلس هشتم انتصابی و ادامه ی آن پیرامون نامزدی رئیس جمهوری دهم است .صد البته با رشد روز افزون افسار گسیخته ی نرخ تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها وافزون شدن قیمت مسکن وکرایه ی خانه و شکاف عمیق طبقاتی و گسترش فقر و بیکاری در جامعه می باشد. که برای فرار از پاسخگوئی به آن بطور سیتماتیک اصلاح طلبان شکست خورده دراز و محاکمه ومحکوم می شوند. خلاصه اینکه شرایط نه فقط آنگونه است که خبر ازپایان اصلاح طلبی می دهد ، بلکه نوید دهنده ی پایان پذیری عمر رژیم تروریستی و یربرمنش و تاریک ا ندیش آخوندی می باشد

هوشنگ � بهداد
اردیبهشت19 ماه سال 1387