موج تظاهرات و اعراضات زنجیره ای علیه حکم تجدید نظر انگلیس مبنی بر خارج شدن نام مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی

چگونه از روزی که دادگاه تجدید نظر رأی بر برائت تروریست بودن مجاهدین داد و حکم صادر کرد تا که نام مجاهدین می بایست از توی لیست سازمان و گروه های تروریستی خارج گردد . این حکم وحرکت همچون جاری شدن سیل و فرا گرفتن آب بر توی سوراخ لانه های مورچگان اثر وبازتاب داشته است. زیرا که از آن تاریخ صدور این حکم تا حال تمام دستگاه اطلاعاتی و خبررسانی و اجرائی و نظامی وانتظامی رژیم تروریستی آخوندی بر هم ریخته شده است وهمگی بموازات هم بسیج شده و تکاپو وچنب و جوش وخود زنی وتهدید کردن وواکنش علیه ی دادگاه انگلیس و مجاهدین فعال شده اند.
حتی یک جریان فراموش و مغلوب وبی اعتبار شده ای همچون حزب مشارکت اسلامی که حتی توان ایستادن ودفاع کردن از اتهامات خود در برابر مدیر مسئول روزنامه ی اطلاعاتی –امنیتی – پاگانی سر بازجو و شکنجه گر بد نام و منفور حسین شریعتمداری را ندارد اینهم به موازات سایر ارگان های سرکوبگر تروریستی قرار گرفته است وعلیه داد گاه تجدید نظر انگلستان موضع گیری و انتقاد شدید کرده است که چرا نام مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی را خارج کرده است؟. البته اگر چنانچه این حرکت و موضع گیری و انتقاد به دادگاه تجدید نظر انگلستان را نمی کرد . آنگاه جای سئوال داشت که برچسب قلابی بودن اصلاح طلبان صحت ندارد و گویا این جریان با رقیب خود اصولگر خود خوانده فرق دارد . ولی برای رفع ابهام وخط بطان کشیدن بر اصلاح طلب بودن و برای تأئید و اثبات مدعی اصلاح طلب قلابی بودن با صدور بیانیه ابهام زدائی کرد و حکم دادگاه تجدید نظر انگلیسی را محکوم کرد.
اکنون پرسش است که اگر چنانچه مجاهدین گروهک مضمحل شده و از هم پاشیده ودچار ریز ش شده و بدون پایگاه مردمی می باشند که تا کنون هزاران با ر ادعای مضحک و کمدی در این مورد شده است که اینهمه دسیسه وتوطئه ی سیستماتیک و زنجیره ای علیه اشان می شود که از ایران و عراق گرفته تا هر نقطه از جهان که مجاهدین حضوردارند وفعال می باشند را در بر می گیرد . اگر چنانچه مجاهدین آنگونه که سران رژیم تروریستی ادعا می کنند اینان نبودند تکلیف چه بود و آن موقع می بایست چگونه با مجاهدین برخورد می شد؟
از سوی دیگر عجب سیاست خائنانه و کثیف مذاکره ومماشات گرانه ای غرب و به خصوص دولت فخیمه ی انگلیس در پیش گرفته که دستآورد و پیآمد های کثیف و ضد انسانی در بر داشته است؟! برای اینکه در فررودین سال گذشته بود که در آبهای جنوب ایران تعداد 15 تفنگدار و ملانان انگلیسی از سوی ارگان فاشیستی تروریستی سپاه پاسداران ربوده شدند و دو هفته با آن انواع و اقسام شو های کمدی اجرا شد و تقاضااباج گیری شد .ولی چون عاقبت نخست وزیروقت انگلیس بلذ مجبور شد تا که با زبان قابل فهم آخوندهای حاکم بر ایران بر خورد وتهدید کند . توانست گروگان گیر هارا وادار به تسلیم و عقب نیشینی کند .زیرا که پس از اولتیماتوم 48 ساعته بلر پاسدر احمدی نژاد بفرمان لوطی جماران و سپاه پاسداران وارد صحنه شد وعجوانه دست به اجرا کردن یک تئاتر و شوی کمدی سیاسی مطبوعاتی داحلی و خارجی زد وبا اهدای هدایا با سلام و صلوات گروگان های انگلیسی را آزاد کرد .
البته پس از آن 5 شهروند انگلیسی در عراق ربوده شدند که اکنون از سوی مقامات دولت فخیمه ی انگلیس اعلام شده است که اینان در سول های افرادی در همدان در زندان می باشند. عجیب است که با وجوداین پرونده ی ننگین تروریستی و آدم ربائی خیلی پرروئی و دریدگی می خواهد که به دادگاه تجدد نظردر انگلیس اعتراض می شود که چرا نام سازمان قربانی رژیم توریستی که رکوردار نقض حقوق بشر در جهان می باشد و همچنین رهبرانش به اتهام ترور رهبران مخالفین در آلمان دارای پرونده ی محکومیت می باشند اعتراض کرده اند وهرروز یک نمایش کمدی و فشار وتهدید آمیز اجا می کنند که خود اثبات کننده بر ماهیت ترویستی رژیم آخوندی می باشد که در جلوی سفارت انگلیس در تهران برگزار می شود . حتی شاگرد جلاد معروف ومنفور سعید شاهسوندی برروی آتن رادیوهای مبلغ و حامی این رژیم روریستی در لوس آنجلس آورده می شود تاکه به صدور حکم داد گاه تدید نظر انگلیس اعتراض شود .
فراموش نشود که نمایش خیمه شب بازی دو پرده ای مجلس هشتم انتصابی پاسداریزه شده بعینه ثابت شد که با عدم حضور مردم تا چه اندازه این رژیم نا مشروع و ضد مردمی می باشد ؟ آنگونه که اتحادیه کشورهای اروپائی بیانیه منتشر کرد و اعتراض کرد که این نمایش خیمه شب بازی نه آزاد ونه عادانه بود که بر اساس همین بیانیه پرسش است که برای چه با زهم می بایست که نام سازمان قربانی رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و قرون وسطائی آخوندی در لیست گروه و سازمان های تروریستی باقی بماند؟همچنین رژیم تروریستی که بیش از 5 سال است به دلیل اقدامات تروریستی عراق را به باتلاق تبدیل کرده است و جنگ داخلی در فلسطین راه انداخت و حماس را در برابر ساف قرار داد و نوار غزه را جدا کرد و با ترغیب کردن حماس و سازمان جهاد اسلامی به پرتاب کردن راکت وموشک به درون خاک اسرائیل تلاش می کند تاکه دامن ی جنگ میان فلسطین و اسرائیل را شعله ور سازد . از سوی دیگ در روند جنگ افروزی و دشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه ، به خصوص میان سوریه و اسرائیل عقب نشینی اسرائیل از بلندی های جولان طرح شکست خورده ی نظامی سپاه پاسداران و حزب الله و سوریه علیه ی سینیوره نخست وزیر لبنان را آزمامش کرد که ادامه و مکمل جنگ 33 روزه ی حزب الله لنبان با اسرائیل می باشد . البته این سیاست دخالت گری در افغانستان و سایر کشورهای همجوار و خاورمیانه همچنان ادامه دارد . به خصوص اینکه بطور سیستماتیک اسرائیل تهدید به نابودی می شود و اخیراً نیزمشتی خانواد ه های ارگان های تروریستی وسرکوبگر در جلوی سفارت انگلیس گرد آوری شده تا مرگ نثار آمریکا و انگلیس و مجاهدین کنند که چرا یک دادگاه مستقل تجدید نظر در انگلیس در مورد عدم تروریست بودن مجاهدین رأی داده است . مهمتر اینکه کشورهای اروپائی تهدید شده اند که می بایست نه اینکه نام مجاهدین همچنان در لیست تروریست نگهدارند ، بلکه می بایست حق فعالیت سیاسی و افشا کردن ماهیت رژیم تروریستی در اروپا ازمجاهدین گرفته و محروم گردند . البته نیاز به سناریو سازی دستگاه وزارت اطلاعات نمی باشد که چگونه اخیراً پیرامون انفجار مسجدی در شیراز ساخته و پرداخته شده است. برای اینکه ارگان های سرکوب گر نگران واز وحشت از واکنش تورم و گرانی مردم ناراضی دارند. به خصوص جوانان ناراضی و خشمگین ناشی و افزایش سرکوبگر دو ساله ی نیروی انتظامی که آماده ی انتقام گرفتن از سرکوبگران می باشند . بنابراین می بایست که بهانه ی جدید برای سرکوب و رعب ووحشت و اختناق بیشتر در جامعه وجود داشته و برای ادامه اش بهانه ی لازم هم باشد . زیرا که در 3 دهه گذشته ر ژیم تروریستی آخوندی ثابت کرده است که هرگز این رژیم بدون بحران سازی و جنگ افروزی و صدور تروریسم و بنیادگرائی امکان دوام وبقاء ندارد.

پس بی جهت نیست که اکنون همکاران سابق سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان و نماینده ی لوطی جماران در این ورق پاره ی سناریو و پرونده ساز که اکنون خبرگزاری رژیم تروریستی آخوندی رادر کنترل و اختیر خود دارند. به شیوه ی 3 دهه ی تجربیات شکنجه گری و بازجوئی وتواب و سناریو وپرونده سازی علیه ی مجاهدین در زندان و تعقیب وترور کردن شان در برون مرز فعال شده اند . برای اینکه بازهم دستگاه خبر ساز و درمانده رژیم تروریستی آخوندی در عراق که دستان جنایتکارشان در عراق و لبنان که به خون آغشته گشته اکنو افشا و رو شده است و هرروز که می گذرد اسناد ومدارک بازهم بیشتر و ممهتری در این رابطه در دخالت گری نظامی در عراق از سوی مقامات آمریگائی و عراقی افشا و به معرض نمایش گذاشته می شود . بنابراین همچون سناریو سازی های ادامه دار تجمع در جلوی سفارت انگلیس در تهران که علیه مجاهدین ادامه دارد اکنون برای سیاه کاری و رد گم کردن دستان خون آلود خود در عراق با شیوه ی فرافکنی کردن تلاش مذبوحانه شده است که همکاری مشترک چندین ساله سپاه پاسداران و سپاه قدس با اعضای القاعده در عربستان و افغانستان وعراق وارونه جازده و جلوه داده شود که در ستون جهت اطلاع روزنامه ی جمهوری بازتاب داده شده است که خبرش ضمیمه شده است
.
هوشنگ – بهداد
شنبه 4 خرداد ماه سال 1387