دلیل تعویق امتحانت دانش آموزان از 15 خرداد به 25 خرداد وپرتاب موشک به شهر اشرف
رژیم مرده ومفتخوار و انگل و مرده و خرافه پرست که مراسم عید وجشن نوروزی را در گورستان برپا می کند و ضد برگزاری مراسم جشن های ملی و سنتی و تاریخی همچون چهارشنبه سوری و سیزده بدر می باشد و دانشگاه ها را تبدیل به پادگان نظامی و مکان کفن ودفن استخوان های پوسیده ای کرده است که مربوط به جنگ وایرانگر ضدملی و ضد انسانی ولی نعمت الهی خوانده شده می باشد.
از سوی دیگر در شرایطی روزهای جهانی کار گر و زنان ومعلمان را به روز های سرکوب وضرب و شتم و بازداشت و زندان و شکنجه و صدور احکام محکومیت برای کارگران و زنان ومعلمان کرده است و جائیکه معلمین و فرهنگیان کشور همچون اقشار محروم جامعه که 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند که در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند . اکنون که پاسداران کودتاگر خاموش خزنده که یک پاسدار کمدی را رئیس جمهور کرده اند که در انوانع و اقسام بحران های متنوع کوچک و بزرگ داخلی و بیرونی محاصره شده اند و در شرایطی که دولت مدعی عدالت محوروتحول گر وعاشق خدمتگزاری به مردم ایران آنقدر ناتوان ودر مانده شده است که در برابر رشد روز افزون تورم و گرانی افسار گسیخته که مکمل رشد روز افزون افزایش قیمت کا لاها و زمین و مسکن و اجاره خانه شده است و موجب گسترش هرچه بیشتر فقرو بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی در جامعه شده است که هیچگونه چشم اندازراه حل و مهار این معضل اقتصادی و اجتماعی و مشکل معیشتی مردم ایران وجود ندارد جز اینکه هرروزنوید افزوده شدن یک ارگان و شیوه ی جدید سرکوبگری را بدهد وهمگام با نیروی انتظامی و تقویت سرکوبگری طرح امنتی اجتماعی نیروی انتظامی شود تا درکنار هم بیشتر به ضرب و شتم و سرکوب جوانان ناراضی و خشمگین به اتهام اراذل اوباش به پردازند .
از طرف دیگر چون در برابر راه اندازی های نمایشات کمدی در جلوی سفارت دولت فخیمه ی انگلیس در تهران که علیه دادگاه استیناف انگلستان برگزار شد که چرا حکم عم تروریست بودن مجاهدین صادر کرد مأیوس و ناامید شده بنابراین از طریق پاسدار تروریست حسین کاظمی قمی سفیر ژیم در بغداد دست به اقدام پرتاب موشکی به شهر اشرف در بغداد زده شد که زیر نظر و حفاظت اصل 4 کنوانسیون ژنو می باشند . البته نوعی هم انتقام گرفتن از برگزاری با شکوه سالگرد اعدام بنیانگذاران مجاهدین در شهر اشرف می باشد تابه حساب مانع از انتقال پیام شان به داخل کشور شود و شرایط ترس ووحشت دراشرف حاکم گردد . غافل از آنکه بیشتر ماهیت تروریستی و ضد بشری رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و یاغی بین المللی به نمایش گذاشته شد که برای بار دیگر نشان داد که رژیم تروریستیآخوندی پای بند هیچ اصول و قانونی نمی باشد. زیراکه می خواهد همچنان رتبه ی اول رکورداری نقض حقوق بش در جهانی اش را حفظ کند.
اما همانگونه که پیش بینی شده بود ماه خرداد هم برای رژیم تروریستی آخوندی وهم برای مجاهدین مهم می باشد . اکنون دولت جراحی وورشکست شده ی پاسدار غلامک سپاه پاسداران و گماشته ی لوطی جماران احمدی نژاد آنگونه در گل فرورفته و عاجز و درمانده ونتوان در برابر مطالبات مردم و به خصوص تورم وگرانی می باشد که راهی جز هر چه بیشتر بسیج سیاهی لشکر بر سر گور خمینی به عنوان زور آزمائی در برابر رقیب و به ضرب سیلی صورت سرخ کردن که آری رژیم ضد مردمی از مشروعیت مردمی برخوردار است ومردم هنوز پیرو خمینی بنیانگذار نظام می باشد . در صورتیکه نوعی توطئه برای حذ ف خط امامی های سابق یا پیروان خمینی یا دوم خردادی ها و ساقط و محروم اینان از آویزان شدن به خمینی و اندیشه های ارتجاعی وی و مانور تبلیغاتی دادن است. فراموش نشود در اصل پیام همان است که نوه خمیی سید حسن اخطار کرده برخی در شرف حذفنام خمینی می باشند . یعنی هدف اصلی به موزه فرستان خمینی با نام خودش می باشد وجایگزین کردن حکومت اسلام طالبانی بدون جمهوریت است که آخوند انگلیسی مصباح یزدی و فرمانده ی کل سپاه پاسداران و لوطی جماران و پاسدار احمدی نژاد وآخوند احمد جنتی دبیرشورای نگهبان پشتیبان و حامی اش می باشد .
بنابراین چون قرار است دانش آموزان در سطح شهر و روستا گردآوری و بر سر گور خمینی در 15 خرداد سالمرگ خمینی اعزام شود لذا تاریخ امتحانات نهائی دانش آموزان از 16 خرداد به 25 خرداد موکول شده است.
هوشنگ - بهداد