پیرامون احضار سفیر انگلیس درتهران به دلیل خارج کردن نام مجاهدین از لیست تروریست
لابد این طنز را شنیده اید که گفته می شود به مرده که رو داده می شود. فرصت طلبی می کند وکفن خودش را زرد می کند . اکنون داستان رژیم جتایتکارو ضد مردمی و بربرمنش وتاریک اندیش و عوامفریب و جنگ افروز و بحران ساز آخوندی می باشد که از موضع فرار به جلو وبا فراموش کردن پرونده ی ننگین نقض حقوق بشر که دارد که رتبه ی اول جهانی می باشند و با داشتن سند جنایت علیه ی بشریت در تابستان خونین سال 67 که در مدت چند هفته هزاران زندانیان سیاسی را قتل عام کرد که روزی می بایست مجرمان وآمران وعاملان این جنایت فراموش ناشدنی تاریخی در یک دادگاه صالحه ی بین المللی به پای میز محاکمه کشانیده شوند و به مجازات جنایات ضد بشری خودشان برساند . از سوی رژیم تروریستی آخوندی تنها کشوری در جهان است که رهبرانش پرونده ی محکومیت متهم بودن به ترور رهبران مخالفین در آلمان دارند . البته پرونده های مشابه ترور مخالفین دیگر در سایر کشور ها نیز گشوده دارند که به خاطر سیاست کثیف و پلید و ضد انسانی مذاکره ومماشات گری و تجارت خون انسان ها راکد ومسکوت گذاشته شده است.
از سوی دیگر رژیم تروریستی آخوندی بازهم تنهاکشورمنحصر به فرد می باشد که بیشترین اانواع و اقسام ارگان های سرکوبگر در سطح جهان دارد . زیرا که رژیمی بغایت ارتجاعی و قرون وسطائی است که فقط به اتکای این ارگان های سکوبگر داخی و تهدید وترور مخالفین در برون وصدر تروریسم وبنیاد گرائی در خارج از کشور توانسته است به حاکمیت ننگین خودش ادامه دهد .
البته که نقش دخالت گری در امور داخلی عراق آنگونه محرز و اثبات شده است که نیاز به اشاره کردن نیست . همانگونه تلاش و اقدام اخیر سپاه پاسداران و ارگان فاشیستی که نامش در لیست تروریست از سوی مقامات آمریکائی گذاشته شده است که در لبنان یاز به تذکر ندارد که چگونه بستر ساز و مقدمه ی بر پا ئی جنگ داخلی در لبنان می باشد . طبیعی است بر کیی پوشیده نیست که این اقدام نظامی ترویستی در لبنان در راستای دسترسی به سلاح هسته ای و دشمنی عریان شده در برابر روند مذاکره ی صلح خورمیانه می باشد.
از طرف دیگر نقش دخالت گری در ترغیب و تشویق کردن جهاد اسلامی و حماس به پرتاب راکت وموشک به درون خاک اسرائیل برای دامن زدن به بحران جنگ افروزی در نوار غزه نیز کتمان کردنی نمی باشد . بنابراین این اهانت به حکم و دادگاه تجدید نظر انگلیس است که نام سازمان قربانی این رژیم تروریستی را از لیست تروریست خارج کرد که اکنون دولت انگلستان اجازه می دهد که سفیر این کشور در تهران احضار ونسبت به اجرای این حکم دادگاه تجدید نظر انگلیس اعتراض شود . ضمن اینکه نه فقط بی احترامی به حکم دادکگاه که نوعی دخلت گری در امور دخالی این کشور نیز می باشد .
درهمین ربطه امروز قرار است که مشتی طلبه و بسیجی و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آدمکش کفن پوش شده نیز گرد آوری شوند و به نام دانشجویان بسیجی در جلوی سفارت انگلستان نسبت به اجرای این مانور نمایشی و فرمایشی بر گذار کنند تابیشتر اهیت تروریستی رژیم تروریستی آخوندی به نمایش گذاشته شود . البته همانگونه که توضیح داده شداین نتیجه ی سیاست مذاکره و مماشات گری و باج دادن های گذشته به این رژیم ترروریستی می باشد که اینگونه هار و از دست خود راضی و طلبکار شده است .
اما خبر دگر ضمیمه شده استقبال ايران از توافق جريان صدر و ائتلاف يكپارچه عراق این خبر نیز اثبات گر سیاست دخالت گرایانه در امور داخلی عراق است که یک موقع اینان با صدور اسلحه وتوزیع آن میان گروه های شیعی عراق به جان هم دیگر انداخته می شوند و اکنون که دستات پشت پره توطئه گر رو شده ست به خاطر ارائه ی کوهی از اسناد ومدارک داخالت گری انکار ناشدنی مجبور به ایجاد تواهم وبرقراری آتش بس میان جریانات متخاصم شده است . زیرا که مقتدی صدر اعتراف کرده بود که سال گذشته در جماران به لوطی جمارا ناخطارکردم که دخالت سیاسی و نظامی در عراق را صلاح نیست تا که ادامه دهید .
بهر حال این اجرای نمایش کمدی یادآوری انقلاب صنعتی در انگلستان است که چون ماشین آلات جایگزین نیروی کار در خانه ها شده بود موجب رشد بیکاری کارگران شده بود . پادشاه انگلیس برای حل بحران بیکاری دستورداه بود که کار گران بیکار جمع آوری شوندو به اینان بیل و کلنگ داده شود وئر کنار ساحل دریا گودال بکنند و روز بعد آن را پر کنند تا معضل بیکاری حل گردد . همین شیوه را اکنون نوکران متحجر و خرافه پرست دولت فخیمه که در ایران کودتای زنده وخاموش کرده وبر قدرت نشسته اند در مورد گرو های شیعی عراق بکار گرفته اند . زیرا که یک روز مسلح شان می کنند و در عراق در نجف و بصره و اطراف بغداد جنگ داخلی بر پا می کنند و تا گندش در می آید میان شان میانجی گری می شود و آتش بس و تفاهم ایجاد می گردد.
لذا پس از 3 دهه ی تجربه که اکنون فقط تورم وگرانی فضای وضعیت انفجاری در ایران به وجود آورده است که برای کنترل خشم وطغیان مرد ناراضی جز با افزایش ضریب سرکوب و رعب و وحشت و اختناق از طریق نیروی انتظامی و گسترش احکام اعدام از سوی نیروی انتظامی امکان ذیر نمی باشد.
به موازات آن از جهت دیگر برای عبور از بحران هسته ای ضریب افزایش دخالت گری در عراق و فلسطین ولبنان افزایش بسیار چشم گیری یافته است .
پس راه چاره جوئی اصولی و منطقی غرب قطع هرگونه سیاست مذاکره و مماشات گری و خارج کردن نام سازمان مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی می باشد . در غیر اینصورت غرب نیز شریک جنایات و اقدامات تروریستی برون مرزی رژیم مرگ و بحران زی و صدورکننده ی بحران وتروریسم وبنیاد گرائی به برون مرز در آینده می باشند.
هوشنگ � بهداد
سه شنبه 24ما اردیبهشت سال -1387